Opšta tema o gorivu - cene, kvalitet itd.
- srdjanyo
- Postovi: 3513
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Opšta tema o gorivu - cene, kvalitet itd.
Rexton i ima motor od stare MB 123,takoreći da je poljoprivredna mašina.
;-)
Sony Z3
;-)
Sony Z3
Re: Opšta tema o gorivu - cene, kvalitet itd.
Gde je najbolji ED? Gazprom?
Kontam da je isto s ali ajde da vidim vaša iskustva.
Kontam da je isto s ali ajde da vidim vaša iskustva.
Re: Opšta tema o gorivu - cene, kvalitet itd.
Gazprom=Nis
Svi ostali i onako koriste gorivo iz njihovih rafinerija, a i njihovih pumpi ima najviše, ja lično kod njih najčešće kupujem, posebno na onim najprometnijm.
TT
Svi ostali i onako koriste gorivo iz njihovih rafinerija, a i njihovih pumpi ima najviše, ja lično kod njih najčešće kupujem, posebno na onim najprometnijm.
TT
Re: Opšta tema o gorivu - cene, kvalitet itd.
Znači dejtonka i nema brige 
Mol ili hvale ili kritikuju. Nema sredine

Mol ili hvale ili kritikuju. Nema sredine

- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Opšta tema o gorivu - cene, kvalitet itd.
Na Nisovoj pumpi u Bajinoj Basti bezolovni 2 dinara jeftiniji nego u BG, isto je i jeftiniji u Raskoj i N.Pazaru.

- Day Walker
- Postovi: 23546
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Opšta tema o gorivu - cene, kvalitet itd.
Mol ti je sigurno najbolji za dizel.
Ja sipam Ultra D zbog kartice, ali sam bio zadovoljniji sa MOL dizelom (manja potrosnja i redja regeneracija dpfa)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja sipam Ultra D zbog kartice, ali sam bio zadovoljniji sa MOL dizelom (manja potrosnja i redja regeneracija dpfa)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




Re: Opšta tema o gorivu - cene, kvalitet itd.
Sipam isto na NIS-u vec godinama zbog firme, nikad nikakav problem. Svi manje vise kupuju od njih.
TT
TT
Re: Opšta tema o gorivu - cene, kvalitet itd.
@DW, koji na MOLu, običan ili onaj Evo?
@Bajker, i u Sopotu je jeftinije nego u BG, čini mi se da sam i u NS video niže cene.
@Bajker, i u Sopotu je jeftinije nego u BG, čini mi se da sam i u NS video niže cene.
- Day Walker
- Postovi: 23546
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Opšta tema o gorivu - cene, kvalitet itd.
Onaj aditivirani
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24738
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Opšta tema o gorivu - cene, kvalitet itd.
U ZR je recimo skuplje nego u NS.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- speedy stikis
- Postovi: 2120
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Opšta tema o gorivu - cene, kvalitet itd.
Gorivo u Srbiji najskuplje među državama bivše SFRJ
Naša država 12. u Evropi po visini akciza na gorivo; skuplje akcize imaju samo najrazvijenije zemlje Evrope
Najnoviji statistički podaci pokazuju da je dizel gorivo u Srbiji najskuplje u poređenju sa svim zemljama bivše Jugoslavije i među najskupljim kada je reč o zemljama jugoistočne Evrope.
Razlog za tako visoke cene dizela su akcize i druge dažbine koje uzima država. Koliko je iznos akciza u Srbiji visok najbolje ilustruje podatak da se naša zemlja nalazi na 12. mestu u Evropi po visini tih nameta. Ispred Srbije su samo 10 ekonomsko visokorazvijenih zemalja zapadne Evrope i Skandinavije kao i Slovenija (koja i pored toga ima nešto nižu cenu dizel goriva od naše zemlje). S obzirom da su primanja građana Srbije najniža u regionu visoka cena dizela opterećuje vozače posebno one koji moraju svojim automobilima da putuju na posao. Akciza koja astronomski diže cene dizel goriva stvara probleme i auto-prevoznicima. Na kraju, štetu trpi i država jer se smanjuje promet goriva u Srbiji s obzirom da ga građani i prevoznici kupuju u inostranstvu.
- Kada se uporede cene goriva u našoj i zemljama u neposrednom okruženju, najveće prosečne maloprodajne cene dizela su u Srbiji, takođe najveću apsolutnu vrednost državnog zahvatanja imamo u Srbiji, a ukoliko se iskažu prosečne cene dizela bez državnih taksi, Srbija se svrstava u sredinu liste - kaže za Danas Tomislav Mićović, generalni sekretar Udruženja naftnih kompanija Srbije.
Prema njegovim rečima uvođenje raznih naknada koje opterećuju svaki litar goriva, kao što su naknade za markiranje, naknada za formiranje obaveznih rezervi i naknada za monitoring kvaliteta goriva, a u prvom redu sistematski rast akciza u poslednjih pet godina dovelo je do toga da je cena pre svega dizela najviša u regionu.
- Kada su u pitanju benzin i TNG-autogas situacija je nešto drugačija cene tih goriva su na nivou regionalnog proseka, ali da su državna zahvatanja na autogas u rangu susednih zemalja u Srbiji bi ovaj energent bio ubedljivo najjeftiniji. Uslove poslovanja i navedene naknade definišu različiti vladini resori i valjalo bi i u interesu potrošača i u interesu države i u interesu čitave branše da se koordinisano preispita opravdanost mnoštva mera koje su ponekad recimo u žaru borbe protiv sive ekonomije donete i ishitreno. UNKS je u više navrata ukazivao ne pojedina nepotrebna opterećenja u poslovanju čitavog sektora, ali sva pitanja koja su u nadležnosti više resora po pravilu ostaju bez odgovora. Tako recimo danas potrošači u Srbiji po tri osnova plaćaju sisteme kontrole tržišta nafte i derivate nafte, što bi se verovatno uz malo optimizacije moglo racionalisati - kaže Mićović.
Naš sagovornik dodaje da se u UNKS-u nadaju da će Ministarstvo rudarstva i energetike, sa kojim kako kaže, imaju odličnu komunikaciju, preuzeti na sebe obavezu koordinacije, usaglašavanja i regulative koja nije u njihovoj neposrednoj nadležnosti, ali direktno utiče na tržište nafte i derivate nafte.
Vojislav Vuletić, ekspert za energetiku, naglašava za Danas da je upravo država ta koja bi trebalo da razreši "Gordijev čvor" vezano za visoke cene goriva.
- Sa jedne strane imamo velike namete države u vidu akciza što dovodi do toga da je cena dizel goriva u Srbiji najviša u odnosu na okruženje. To dovodi do toga da se građani i transportna preduzeća sve češće odlučuju na to da gorivo ne kupuju u zemlji već u inostranstvu jer im je to isplativije. Dakle visoka akciza utiče na promet goriva u Srbiji. Upravo je država ta koja treba da proceni šta joj je važnije iznos akciza ili promet goriva. U slučaju da nadležni ocene da je uputno zaustaviti pad prometa goriva trebalo bi da iznađu neki drugi način za punjenje budžeta umesto visokih akciza na gorivo - smatra naš sagovornik.
Dragan Stojanović, direktor Eurošpeda, kaže za Danas da i auto-prevoznicima visoke cene goriva stvaraju velike troškove i demotivišu ih da ga kupuju u Srbiji.
- Visoke akcize se negativno odražavaju i na državu jer se smanjuje promet goriva u zemlji. Zbog skupog dizela u Srbiji isplati se da ga kupujemo tamo gde je jeftiniji a to je inostranstvo. Naime, cene dizela u inostranstvu su za oko 60 odsto niže nego kod nas upravo zbog akciza. Kod nas je cena dizela 90 centi po litru a u Rusiji ili recimo Turskoj gde je gorivo znatno kvalitetnije nego u Srbiji iznosi 50 centi po litru - objašnjava Stojanović.
Papreno skup litar
Koliki namet za građane Srbije predstavlja akciza za gorivo pokazuje podatak da ako se uzme u obzir prosečna plata iz prošle godine potrošač u našoj zemlji mesečno može da kupi svega 321,74 litara dizela za mesec dana. Poređenja radi, u Sloveniji može da kupi 914,38 litara, u Hrvatskoj 683,44, u Crnoj Gori 512,76, u Makedoniji 467,34 i u Bosni i Hercegovini 462,21 litra.
Tabela:
Država Cena dizela Prosečna plata Broj litara koji se može kupiti za platu
Srbija 1,122 361 321,74
Slovenija 1,098 1004 914,38
Hrvatska 1,093 747 683,44
Crna Gora 0,940 482 512,76
BiH 0,913 422 462,21
Makedonija 0,781 365 467,34
* prva kolona: država, druga kolona: cena dizela po litru, treća kolona: prosečna mesečna plata iz 2015. godine, poslednje za koju postoje uporedni podaci, četvrta kolona količina dizela u litrima koja se može kupiti za prosečnu platu; cene su u evrima
SRAMOTA ME JE KOLIKO NAM DOBRO IDE!
Naša država 12. u Evropi po visini akciza na gorivo; skuplje akcize imaju samo najrazvijenije zemlje Evrope
Najnoviji statistički podaci pokazuju da je dizel gorivo u Srbiji najskuplje u poređenju sa svim zemljama bivše Jugoslavije i među najskupljim kada je reč o zemljama jugoistočne Evrope.
Razlog za tako visoke cene dizela su akcize i druge dažbine koje uzima država. Koliko je iznos akciza u Srbiji visok najbolje ilustruje podatak da se naša zemlja nalazi na 12. mestu u Evropi po visini tih nameta. Ispred Srbije su samo 10 ekonomsko visokorazvijenih zemalja zapadne Evrope i Skandinavije kao i Slovenija (koja i pored toga ima nešto nižu cenu dizel goriva od naše zemlje). S obzirom da su primanja građana Srbije najniža u regionu visoka cena dizela opterećuje vozače posebno one koji moraju svojim automobilima da putuju na posao. Akciza koja astronomski diže cene dizel goriva stvara probleme i auto-prevoznicima. Na kraju, štetu trpi i država jer se smanjuje promet goriva u Srbiji s obzirom da ga građani i prevoznici kupuju u inostranstvu.
- Kada se uporede cene goriva u našoj i zemljama u neposrednom okruženju, najveće prosečne maloprodajne cene dizela su u Srbiji, takođe najveću apsolutnu vrednost državnog zahvatanja imamo u Srbiji, a ukoliko se iskažu prosečne cene dizela bez državnih taksi, Srbija se svrstava u sredinu liste - kaže za Danas Tomislav Mićović, generalni sekretar Udruženja naftnih kompanija Srbije.
Prema njegovim rečima uvođenje raznih naknada koje opterećuju svaki litar goriva, kao što su naknade za markiranje, naknada za formiranje obaveznih rezervi i naknada za monitoring kvaliteta goriva, a u prvom redu sistematski rast akciza u poslednjih pet godina dovelo je do toga da je cena pre svega dizela najviša u regionu.
- Kada su u pitanju benzin i TNG-autogas situacija je nešto drugačija cene tih goriva su na nivou regionalnog proseka, ali da su državna zahvatanja na autogas u rangu susednih zemalja u Srbiji bi ovaj energent bio ubedljivo najjeftiniji. Uslove poslovanja i navedene naknade definišu različiti vladini resori i valjalo bi i u interesu potrošača i u interesu države i u interesu čitave branše da se koordinisano preispita opravdanost mnoštva mera koje su ponekad recimo u žaru borbe protiv sive ekonomije donete i ishitreno. UNKS je u više navrata ukazivao ne pojedina nepotrebna opterećenja u poslovanju čitavog sektora, ali sva pitanja koja su u nadležnosti više resora po pravilu ostaju bez odgovora. Tako recimo danas potrošači u Srbiji po tri osnova plaćaju sisteme kontrole tržišta nafte i derivate nafte, što bi se verovatno uz malo optimizacije moglo racionalisati - kaže Mićović.
Naš sagovornik dodaje da se u UNKS-u nadaju da će Ministarstvo rudarstva i energetike, sa kojim kako kaže, imaju odličnu komunikaciju, preuzeti na sebe obavezu koordinacije, usaglašavanja i regulative koja nije u njihovoj neposrednoj nadležnosti, ali direktno utiče na tržište nafte i derivate nafte.
Vojislav Vuletić, ekspert za energetiku, naglašava za Danas da je upravo država ta koja bi trebalo da razreši "Gordijev čvor" vezano za visoke cene goriva.
- Sa jedne strane imamo velike namete države u vidu akciza što dovodi do toga da je cena dizel goriva u Srbiji najviša u odnosu na okruženje. To dovodi do toga da se građani i transportna preduzeća sve češće odlučuju na to da gorivo ne kupuju u zemlji već u inostranstvu jer im je to isplativije. Dakle visoka akciza utiče na promet goriva u Srbiji. Upravo je država ta koja treba da proceni šta joj je važnije iznos akciza ili promet goriva. U slučaju da nadležni ocene da je uputno zaustaviti pad prometa goriva trebalo bi da iznađu neki drugi način za punjenje budžeta umesto visokih akciza na gorivo - smatra naš sagovornik.
Dragan Stojanović, direktor Eurošpeda, kaže za Danas da i auto-prevoznicima visoke cene goriva stvaraju velike troškove i demotivišu ih da ga kupuju u Srbiji.
- Visoke akcize se negativno odražavaju i na državu jer se smanjuje promet goriva u zemlji. Zbog skupog dizela u Srbiji isplati se da ga kupujemo tamo gde je jeftiniji a to je inostranstvo. Naime, cene dizela u inostranstvu su za oko 60 odsto niže nego kod nas upravo zbog akciza. Kod nas je cena dizela 90 centi po litru a u Rusiji ili recimo Turskoj gde je gorivo znatno kvalitetnije nego u Srbiji iznosi 50 centi po litru - objašnjava Stojanović.
Papreno skup litar
Koliki namet za građane Srbije predstavlja akciza za gorivo pokazuje podatak da ako se uzme u obzir prosečna plata iz prošle godine potrošač u našoj zemlji mesečno može da kupi svega 321,74 litara dizela za mesec dana. Poređenja radi, u Sloveniji može da kupi 914,38 litara, u Hrvatskoj 683,44, u Crnoj Gori 512,76, u Makedoniji 467,34 i u Bosni i Hercegovini 462,21 litra.
Tabela:
Država Cena dizela Prosečna plata Broj litara koji se može kupiti za platu
Srbija 1,122 361 321,74
Slovenija 1,098 1004 914,38
Hrvatska 1,093 747 683,44
Crna Gora 0,940 482 512,76
BiH 0,913 422 462,21
Makedonija 0,781 365 467,34
* prva kolona: država, druga kolona: cena dizela po litru, treća kolona: prosečna mesečna plata iz 2015. godine, poslednje za koju postoje uporedni podaci, četvrta kolona količina dizela u litrima koja se može kupiti za prosečnu platu; cene su u evrima
SRAMOTA ME JE KOLIKO NAM DOBRO IDE!
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Opšta tema o gorivu - cene, kvalitet itd.
Vidis da godinama uredno punimo drzavnu kasu bez znacajnijeg pada prodaje goriva, zar ne punimo budzet po najvisim evropskim standardima?
Re: Opšta tema o gorivu - cene, kvalitet itd.
Kakav je G drive dizel na gazpromu? Ili bolje pitanje na kojoj pumpi je najbolji dizel?
Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока
Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока
Re: Opšta tema o gorivu - cene, kvalitet itd.
Ja, upravo danas 
Poslednja 2 meseca tocim aditivirani dizel na NIS-u i par puta na Gazpromu, sve ok, mada mi se cini da mi je veca potrosnja, ali ja to ne pratim mnogo, pa se mozda i ne secam dobro.
Malcice vise sam vozio, pa sam nakupio oko 4k dinara na onoj kartici, korisna stvar kada ne budem imao pare kod sebe, a zafali mi gorivo

Poslednja 2 meseca tocim aditivirani dizel na NIS-u i par puta na Gazpromu, sve ok, mada mi se cini da mi je veca potrosnja, ali ja to ne pratim mnogo, pa se mozda i ne secam dobro.
Malcice vise sam vozio, pa sam nakupio oko 4k dinara na onoj kartici, korisna stvar kada ne budem imao pare kod sebe, a zafali mi gorivo

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.