Stranica 107 od 261

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 21 Feb 2018, 18:29
od Eskimko
McGruja napisao: 21 Feb 2018, 16:04 Koje ulje je unutra?
Selenia gold. Kaze mehanicar da nesto oko alternatora se cuje da idem kod lektricara. Probacu sutra da skinem kais pa da vidim da li ce da se cuje da budem siguran...

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 26 Feb 2018, 11:18
od Eskimko
Zamenjeni lezajevi alternatora(jedan je bio zapeko) ali i dalje se cuje lupkanje,kaze elektricar da i lezaj klime nije bas najbolji

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 07 Mar 2018, 12:52
od samo polako
Meni je majstor rekao da kod Punta nije loše odraditi anlaser i alternator istovremeno. Ako izvršiš servis jednoga veoma brzo ćeš na servis drugoga i naravno da ih treba preventivno pregledati i čistiti svake dve-tri godine.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 15 Mar 2018, 02:34
od ikac2000
Na ocevom Puntu Classic 2009, koji je sa 13k km na satu, do sada je menjano samo ulje i filteri. Antifriz nije, kociono isto.

Zadnju zamenu ulja je imao pre 2.5 god, i od tada je presao 500 km.

Teoretski bi trebalo nakon 5 godina i kais da se zameni, antifriz isto, kociono jos ranije.

Razmisljam da li da menjam bilo sta, ili da sacekam jos godinu dana, za koju auto nece preci vise od 700-800 km.

Jedini razlog je sto sam samo par dana tu i ne mogu da stignem da ostavim auto na servis.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 15 Mar 2018, 07:35
od ljubitelj
Menjaj, pogotovu kocionu tecnost.
Sve to pobrojano je servis od sat vremena.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 20 Mar 2018, 10:36
od Saša
Neki dan mi se žalio komšija koji isto ima Punta Classic (samo malo starijeg, 2009. godište) da mu se ne vidi broj na bloku motora i da će morati u MUP na "pusovanje" odnosno ukucavanje broja (PUS - "po uputu SUP-a") Kod mene je drugačije, na tom mestu imam ubačenu kao neku mesinganu (žutu) pločicu na kojoj je ukucan broj tako da se lepo vidi. On reče da to nema već je broj kucan direktno na bloku. Da li je još neko od vas imao takvih problema?

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 20 Mar 2018, 10:40
od dragvorl
To je na Puntu sa tim motorom stari problem. U stvari problem u nenormalnim administracijama gde se trazi jos broj motora.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 20 Mar 2018, 10:49
od Saša
To sam primetio kada su mi radili reatest gasnog uređaja, prilazi čova motoru i gunđa sebi u brk: "E, sad će biti zezancije oko broja..." No kad je pogledao: "Ooooo, pa kod tebe se baš lepo vidi, super!".

Odnosno, moje je pitanje, odakle ta žuta pločica sad kod mog motora i zašto je onda svi nemaju? :)

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 20 Mar 2018, 10:52
od LukaMaletin
Možda ti je prekucan motor :D

Sent from my XT1635-02 using Tapatalk


Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 20 Mar 2018, 10:53
od Geza
Meni su odavno skrenuli pažnju na to, kao i da povremeno premažem taj deo uljem.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 20 Mar 2018, 10:53
od dragvorl
Kao da ne znas da je tvoj Punto fabricki abartovan. :rofl:

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 20 Mar 2018, 10:59
od Saša
LukaMaletin napisao: 20 Mar 2018, 10:52 Možda ti je prekucan motor :D
Nije, naravno, ali to me baš i brine, da neki "revnosni" službenik ne počne da tvrdi baš tako nešto. :D

Ajd pogledajte i vi ostali, taj se broj nalazi sa prednje strane motora, ispod izduvne grane i vidi se lepo skoro polovina pločice (ako je imate). :)

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 20 Mar 2018, 12:31
od ikac2000
I kod mog bivseg punta 2010 isti problem se javio 2015.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 20 Mar 2018, 12:43
od jovanns
I moj ćale ima punta 2009. godište, takođe ima problem sa tim brojem već jedno 2-3 godine. Ali najverovatnije će ove godine morati da prekucava.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 20 Mar 2018, 13:26
od Saša
Slikaću danas kada dođem kući kako to izgleda kod mene. :)

TT