Fiat 500L
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Fiat 500L
Off o Puntu sam prebacio jer ima tema o tome. Ovde neka prica bude o 500L.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Fiat 500L
Koliko ljudi po forumima uopste i ima 500L?Paja napisao:Ne nego se za toliko ljudi zna jer pišu po forumima. Verovatno je da ih ima još.

Koliko ih ima ovde na ovom forumu?
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Saša
- Postovi: 14266
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat 500L
Ovde samo jedan (Paja) no na FLCS forumu ih ima baš gomila i tamo se najviše i čuje o problemima i utiscima korisnika. Moj je inače utisak da je to jedan jako dobar i vrlo ozbiljan auto, ali još uvek je mlad i svež na tržištu odnosno i trebaće malo vremena da preleži klasične "dečje bolesti" koje prate maltene svaki potpuno novi model.
Re: Fiat 500L
I to je stanje manje vise kod svih marki Negde neki model ili neko goiste vise izrazeni problemi neko drugo godiste isti model manje izrazeni problemi.Paja napisao:Sve što se rešava u garanciji i bez cimanja je ok. Novi modeli nemaju više realna testiranja kao nekada i greške i propusti su neminovni. Nema te simulacije koja će dabro da zameni 100 kkm u realnim uslovima.
Fiat je vec godinama po kvalitetu i pouzdanosti blizu vrhu, daleko bolji od komparativnih nemackih proizvodjaca, barem statisticki formalno.
Fiat je omanuo sa 500L na 3 najvaznija polja za severnog americkog kupca- audio sistem, sedista i automatski menjac.
Ta 3 elementa u autu na americkom trzistu su pri vrhu vaznosti kupca koji bira novi auto. Oni provedu dnevno u voznji 2-3 sata do radnog mesta prosecno i tamo je jako bitno kakav se osecaj u autu stvori.
Gde bas tu da se pokazu falinke, pravi peh za Fiat da su olako pristupili tim stvarima.
- Saša
- Postovi: 14266
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat 500L
Sedišta - done!
Multimedia - done!
Menjač - work in progress...
Btw, pročitao sam negde da su bili namerno stavili taj kratak sedalni deo sedišta baš zbog debelih (nogu) prosečnih Amera, da se lakše "upakuju" unutra...
Bilo kako bilo, čovek koji radi tamo u fabrici je na drugom forumu napisao da su i sedišta konačno pretrpela izmene... Dakle - ipak slušaju šta kažu kupci.
Multimedia - done!
Menjač - work in progress...

Btw, pročitao sam negde da su bili namerno stavili taj kratak sedalni deo sedišta baš zbog debelih (nogu) prosečnih Amera, da se lakše "upakuju" unutra...

Bilo kako bilo, čovek koji radi tamo u fabrici je na drugom forumu napisao da su i sedišta konačno pretrpela izmene... Dakle - ipak slušaju šta kažu kupci.

Re: Fiat 500L
Kod nas ih ima 2 predstavljena, ali nije poenta u tome.Delija napisao:Koliko ljudi po forumima uopste i ima 500L?Paja napisao:Ne nego se za toliko ljudi zna jer pišu po forumima. Verovatno je da ih ima još.
Koliko ih ima ovde na ovom forumu?
Na FLCS ih ima dosta, ali opet nije poenta u tome već u činjenici da je i Baxu i meni izvor informacija FLCS, da je on rekao da lewtva masovno odlazi, a da je pravi broj 3.
Možda je ta letva falična i možda ode svima, ali ako se to desi bićete obavešteni. Na kraju krajeva bolje da crknu što pre i da ih pokriju garancije, nego da crknu nakon isteka garancije pa da se vlasnici puše jer letva košta 380€.
Kad pogledaš letva je prvi pravi kvar koji se desio. HU, menjač i zveckanje nisu bili kvarovi nego greške u montaži i loš softver.
Sa L-om kod nas postoji problem kao i sa Puntom classic u svoje vreme. U dobroj meri su ga kupili ljudi koji nikada nisu kupovali nova vozila i koji su vozili koješta do sada, pa imaju nerealna očekivanja i istovremno ih mrzi da pročitaju uputstvo za korišćenje.
Jedan tvrdi da nema grejače retrovizora jer nema posebno dugme za aktivaciju iako mu u uputstvu piše da se pale sa grejačem zadnjeg stakla, al što bi on čitao; drugi da mu ne radi hill holder, ali nije pročitao uputstvo pa ne zna da se HH aktivira na određenom nagibu.... ima svega.
Re: Fiat 500L
To je relativna stvar oko brojeva, za mene je 3 na uzorku jednog foruma, vec masovno, a vlasnici kojima je crkla, su sve samo ne odusevljeni, sto im eto odma sve menjaju u garanciji...
Daj mi Yarisa 1.33 sa 100.000km, i daj mi garanciju od 2 nedelje, dosta mi je da vidim sta sam uzeo, i koliko ce da traje. Nije poenta u garanciji i razvlacenju po servisima, nov auto se uzima da bi se to izbeglo, nema tu sta vlasnici da budu razmazeni ili ne.
A sto se amera tice, mana je sto ima je dislej mali, a menjac jako lose menja brzine, kako se slikovito izrazavaju u testovima, kao pocetnik sa manuelnim menjacem...
Takodje se zale i na performanse, koje su tanke, porede cak kola sa neki truckovima, koji su zivahniji u voznji.
Daj mi Yarisa 1.33 sa 100.000km, i daj mi garanciju od 2 nedelje, dosta mi je da vidim sta sam uzeo, i koliko ce da traje. Nije poenta u garanciji i razvlacenju po servisima, nov auto se uzima da bi se to izbeglo, nema tu sta vlasnici da budu razmazeni ili ne.
A sto se amera tice, mana je sto ima je dislej mali, a menjac jako lose menja brzine, kako se slikovito izrazavaju u testovima, kao pocetnik sa manuelnim menjacem...
Takodje se zale i na performanse, koje su tanke, porede cak kola sa neki truckovima, koji su zivahniji u voznji.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Fiat 500L
To je lepo sto slusaju sta su potrebe kupaca.
Samo to su trebali da urade i analiziraju pre konstrukcije vozila i pustanja u prodaju, makar za to trziste.
Steta da solidan proizvod ima takav start, to sa menjacem da trza nije ni trebao da se pusta u prodaju tamo. Fiat i nema neki imidz tamo da bi se poigravao.
Samo da brzo rese sve primedbe tog tipa i bice super.
Japanci odavno imaju konstrukcijom prilagodjene modele bas americkom trzistu i navikama.
Automatik menjac pogotovu da bude vrlo mekan i neosetan u radu, da voznja glatko tece.
bax, perfomanse su sasvim adekvatne za taj tip vozila i pre svega vrstu/ kubikazu motora.
Malecni 1.4 turbo nije ista liga i ne moze da ponudi osobine 5.000-7.000 turbo dizel kubika koliko ima truck, tako da ko se na to zali totalno je omasio tip vozila koji mu je potreban.
Menjac automatik koji nije svileno mekan i neosetno menja brzine nije po ukusu Amera, to se odavno zna ali Fiat je odavno napustio to trziste pa zaboravili mozda.
Resice oni to, uostalom imaju Chrysler gde znaju kako treba to podesiti.
Samo to su trebali da urade i analiziraju pre konstrukcije vozila i pustanja u prodaju, makar za to trziste.
Steta da solidan proizvod ima takav start, to sa menjacem da trza nije ni trebao da se pusta u prodaju tamo. Fiat i nema neki imidz tamo da bi se poigravao.
Samo da brzo rese sve primedbe tog tipa i bice super.
Japanci odavno imaju konstrukcijom prilagodjene modele bas americkom trzistu i navikama.
Automatik menjac pogotovu da bude vrlo mekan i neosetan u radu, da voznja glatko tece.
bax, perfomanse su sasvim adekvatne za taj tip vozila i pre svega vrstu/ kubikazu motora.
Malecni 1.4 turbo nije ista liga i ne moze da ponudi osobine 5.000-7.000 turbo dizel kubika koliko ima truck, tako da ko se na to zali totalno je omasio tip vozila koji mu je potreban.
Menjac automatik koji nije svileno mekan i neosetno menja brzine nije po ukusu Amera, to se odavno zna ali Fiat je odavno napustio to trziste pa zaboravili mozda.
Resice oni to, uostalom imaju Chrysler gde znaju kako treba to podesiti.
Poslednja izmena od ljubitelj u 11 Nov 2014, 22:19, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Fiat 500L
Dalje, nisu njima zamerili na losem menjacu toliko, koliko na tome sto se taj auto vec neko vreme prodaje tamo, a oni nisu u stanju da nadju resenje.
Znaci nije prica novi ste resicete, vec sta vise cekate, da resite to?
Dalje, auto je dobio izricitu preporuku da se ne kupuje, u njihovim medijima, jer nisu u stanju da rese probleme, koje su kupcima napravili.
Tu preporuku je cini mi se dobila i Fiesta, takodje zbog uzasnog menjaca.
Nasao sam, ovde su vozila koja su proglasena za najgora, poslusajte i sam kraj reporta...
http://www.usatoday.com/story/money/car ... /18040393/
Znaci nije prica novi ste resicete, vec sta vise cekate, da resite to?
Dalje, auto je dobio izricitu preporuku da se ne kupuje, u njihovim medijima, jer nisu u stanju da rese probleme, koje su kupcima napravili.
Tu preporuku je cini mi se dobila i Fiesta, takodje zbog uzasnog menjaca.
Nasao sam, ovde su vozila koja su proglasena za najgora, poslusajte i sam kraj reporta...
http://www.usatoday.com/story/money/car ... /18040393/
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Fiat 500L
Ne znam da li nećeš da shvatiš ili u čemu je problem? Masovan je bio problem sa HU jer se javio većini, a problem sa letvom je sporadičan.Bax napisao:To je relativna stvar oko brojeva, za mene je 3 na uzorku jednog foruma, vec masovno, a vlasnici kojima je crkla, su sve samo ne odusevljeni, sto im eto odma sve menjaju u garanciji...
Daj mi Yarisa 1.33 sa 100.000km, i daj mi garanciju od 2 nedelje, dosta mi je da vidim sta sam uzeo, i koliko ce da traje. Nije poenta u garanciji i razvlacenju po servisima, nov auto se uzima da bi se to izbeglo, nema tu sta vlasnici da budu razmazeni ili ne.
Šta je za tebe masovno nije mnogo bitno jer se jako dobro zna šta zači reč masovno. Ne moram valjda da citiram rečnike i da ulazim u razna tumačenja.
Čak i da je problem sa letvom masovan, sve dok se on otklanja u garanciji bez pogovora, to nije problem. Za to služi garancija. Da se nova vozila ne kvare garancija ne bi bila potrebna. Slična situacija je bila sa donjom bravom na Mercu C, lancem na BMW-ovom 2.0d motoru, diznama na 2.0tdi WV motoru, nekim ventilom na WV 1.2 tfsi motoru... primera ima beskonačno i biće ih, ali ih ti ne vidiš jer ti je u glavi samo kako te je FAS zajebao i svu svoju energiju trošiš da dokažeš da je L đubre, a da si ti najpametniji jer si to prorekao.
Re: Fiat 500L
Moje misljenje vise nije uopste bitno, ja sam raskrstio sa njima, i sada samo pratim stvari sa strane.
Isto kao sto sam isao da testiram i novi EcoBoost, volim da sam informisan.
Ovo je sad ocena jednog velikog tzista, verovatno i najveceg. Najgori od 260 automobila, to treba postici. Ne zaboravimo,da su ciljano radili model prilagodjen bas za to trziste. Pa je tu specijalni motor, menjac itd...
Mozes gajiti iluzije, da si nesto specjalno, ali zakon trzista je neumoljiv, i sve ce da dodje na svoje mesto.
Mogli ste i da citate da nema vise novog modela za Kg, jer nece niko da se zajebava sa nasim smekerima, malo strajk, malo grebanje srafcigerom po skoljkama...Preusmerili su nove modele za Tursku.
Proizvodnja 500l, je prosla svoj zanit, tako da je neophodan novi model, da bi fabrika nastavila da zivi.
Ali tu smo vest vec apsolvirali, takoda cekamo nove, nema potrebe da se ponavljamo.
Sto se tice letve, ako je bilo 3 na forumu, bice i 10, ako je bilo vec na 20-30.000km, bice i ubrzo van garancije, tako da je pametan potez dokupiti tu garanciju. Verovatnoca je prevelika. Jedino da promene dobavljaca, ali poznajuci njihov modus rada, na Puntu dvojci nikad nisu resili probleme sa servom.
Isto kao sto sam isao da testiram i novi EcoBoost, volim da sam informisan.
Ovo je sad ocena jednog velikog tzista, verovatno i najveceg. Najgori od 260 automobila, to treba postici. Ne zaboravimo,da su ciljano radili model prilagodjen bas za to trziste. Pa je tu specijalni motor, menjac itd...
Mozes gajiti iluzije, da si nesto specjalno, ali zakon trzista je neumoljiv, i sve ce da dodje na svoje mesto.
Mogli ste i da citate da nema vise novog modela za Kg, jer nece niko da se zajebava sa nasim smekerima, malo strajk, malo grebanje srafcigerom po skoljkama...Preusmerili su nove modele za Tursku.
Proizvodnja 500l, je prosla svoj zanit, tako da je neophodan novi model, da bi fabrika nastavila da zivi.
Ali tu smo vest vec apsolvirali, takoda cekamo nove, nema potrebe da se ponavljamo.
Sto se tice letve, ako je bilo 3 na forumu, bice i 10, ako je bilo vec na 20-30.000km, bice i ubrzo van garancije, tako da je pametan potez dokupiti tu garanciju. Verovatnoca je prevelika. Jedino da promene dobavljaca, ali poznajuci njihov modus rada, na Puntu dvojci nikad nisu resili probleme sa servom.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Fiat 500L
Ma koji se to model menja posle godinu dve, daj primer? Može da bude FL, plafon, mada je još uvek rano.
Tapatalk
Tapatalk
Re: Fiat 500L
Nije stvar do promene modela, vec fabrika treba da ima planiranu produkciju, zna se broj vozila koji je potrebno da se istancuje i plasira, fiksni/varijabilni troskovi... Nisu oni dzaba svi kumili da dodje do proizvodnje novog modela, mada to jos nije gotova prica, mozda bude pocetkom naredne godine.
Vec neko vreme se zna da prodaja u Americi ne ide kako je planirano, a sad je jos krenula i nizbrdo.
http://www.goodcarbadcar.net/2013/07/fi ... anada.html
Pored toga ako se pogledaju izjave direktora Fiajata, oko planiranog plasmana u USA, on je po njegovim recima bio kljucni da model uspe.
http://www.euractiv.rs/srbija-i-eu/4729-fiatom-500l-
Sumorna situacija u Evropi
Za dobre rezultate Fijata 500L, međutim, u Fijatu ne računaju ni na Srbiju ni na ostatak Evrope, što je kazao i sam generalni direktor grupe Fijat-Krajsler (Fiat-Ćrysler) Serđo Markjone.
U intervjuu za dnevnik Republika (La Reppublica), Markjone je morao da odgovori i na pitanje zašto pokreće proizvodnju automobila u Srbiji, u kontekstu loše situacije i smanjenja planova u Italiji.
"Da sam morao da racunam samo na rezultate u Evropi to nikada ne bih uradio, ponavljam nikada". Kako je naveo, predstavio ga je nedavno Amerikancima, prijem je bio "fantastičan" i prodaja će na tom tržištu dobro ići.
ELEM, dedukijte sami...
Generalni FIATA g.Serdjo, kaze da je Evropa truba, da mnogo ocekuje od prodaje 500l u Americi, potom prodaja ide traljavo, i pocinje da posrce, potom dolazi do famoznog izvestaja kvaliteta gde mu je proizvod proglasen za najgori, potom direktor kvaliteta u Fiatu pije otkaz, potom, se FAS-u ne daju novi poslovi, kad je planirano, vec odlaze u Tursku. Jel povoljan razvoj situacije?
Vec neko vreme se zna da prodaja u Americi ne ide kako je planirano, a sad je jos krenula i nizbrdo.
http://www.goodcarbadcar.net/2013/07/fi ... anada.html
Pored toga ako se pogledaju izjave direktora Fiajata, oko planiranog plasmana u USA, on je po njegovim recima bio kljucni da model uspe.
http://www.euractiv.rs/srbija-i-eu/4729-fiatom-500l-
Sumorna situacija u Evropi
Za dobre rezultate Fijata 500L, međutim, u Fijatu ne računaju ni na Srbiju ni na ostatak Evrope, što je kazao i sam generalni direktor grupe Fijat-Krajsler (Fiat-Ćrysler) Serđo Markjone.
U intervjuu za dnevnik Republika (La Reppublica), Markjone je morao da odgovori i na pitanje zašto pokreće proizvodnju automobila u Srbiji, u kontekstu loše situacije i smanjenja planova u Italiji.
"Da sam morao da racunam samo na rezultate u Evropi to nikada ne bih uradio, ponavljam nikada". Kako je naveo, predstavio ga je nedavno Amerikancima, prijem je bio "fantastičan" i prodaja će na tom tržištu dobro ići.
ELEM, dedukijte sami...
Generalni FIATA g.Serdjo, kaze da je Evropa truba, da mnogo ocekuje od prodaje 500l u Americi, potom prodaja ide traljavo, i pocinje da posrce, potom dolazi do famoznog izvestaja kvaliteta gde mu je proizvod proglasen za najgori, potom direktor kvaliteta u Fiatu pije otkaz, potom, se FAS-u ne daju novi poslovi, kad je planirano, vec odlaze u Tursku. Jel povoljan razvoj situacije?
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Fiat 500L
Opet ne znam da li ne znaš ili nećeš da vidiš, ali L je ubedljivo najprodavaniji u svojoj klasi u Eropi koja mu je i glavno tržište.
Prodaja u Americi je realno zanemarljiva, ali se slažem da su morali da bolje prouče tržište.
Što se tiče novog modela i njegovog odlaska u Tursku, da li si obratio pažnju na momenat zvani milijarda € koju Turci ulažu. Nije li to bitniji motiv od naših radnika? Šta dobijaju kod nas? Pomeranje rokova za ono što smo već trebali da uradimo.
Fiat je kupovinom Krajslera otišao u finansijsku dubiozu i troškovi se seku svuda i jako dobro se pazi gde se ulaže.
Forsiraju se američki brendovi i tamo im ide dobro.
Evropa nije prioritet. Da jeste odavno bi imali novog Punta i novi Bravo, verovatno novi 500, nove Alfe....
Realnost je da se Evropa drži na sporom koloseku i da se radi samo ono što je pod moranje da se ostane na tržištu.
Da li će u FAS doći novi model? Pojma nemam. Voleo bi da dođe zbog naše privrede, al nisam kupac.
Prodaja u Americi je realno zanemarljiva, ali se slažem da su morali da bolje prouče tržište.
Što se tiče novog modela i njegovog odlaska u Tursku, da li si obratio pažnju na momenat zvani milijarda € koju Turci ulažu. Nije li to bitniji motiv od naših radnika? Šta dobijaju kod nas? Pomeranje rokova za ono što smo već trebali da uradimo.
Fiat je kupovinom Krajslera otišao u finansijsku dubiozu i troškovi se seku svuda i jako dobro se pazi gde se ulaže.
Forsiraju se američki brendovi i tamo im ide dobro.
Evropa nije prioritet. Da jeste odavno bi imali novog Punta i novi Bravo, verovatno novi 500, nove Alfe....
Realnost je da se Evropa drži na sporom koloseku i da se radi samo ono što je pod moranje da se ostane na tržištu.
Da li će u FAS doći novi model? Pojma nemam. Voleo bi da dođe zbog naše privrede, al nisam kupac.
Re: Fiat 500L
Ok, svako ima pravo na svoju interpretaciju informacija koje vidi. Pricacemo o ovome ponovo, nekom novom zgodom, pa cemo videti ko je bio u pravu.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.