
TV - Audio - Video - bela tehnika
Re: TV - Audio - Video - bela tehnika
Prosle godine, 22.08. sam u Tehnomaniji kupio kombinovani frizider Bosch. http://www.tehnomanija.rs/kombinovani-f ... vw30s.html
Posle nepunih godinu dana, poceo je da radi kad on zeli, da se iskljucuje na po nekoliko sati, a svetlo u njemu je pocelo da treperi. Pozvao sam centralni servis (uredjaj u garanciji) i posle 2 dana je dosao serviser koji je samo proverio senzor za svetlo naslonivsi srafciger na njega kako bi video hoce li se svetlo ugasiti. Konstatovao je da je elektronika neispravna i rekao da se deo ceka 10-15 dana. Nakon odlaska servisera, isti ili sledeci dan je uredjaj skroz prestao da radi. Mozete misliti kako je lepo ostati bez frizidera na 10-15 dana.
Zvao sam Tehnomaniju kako bi se uredjaj zamenio jer mi nije padalo na pamet da toliko cekam za popravku frizidera, a narocito ne za elektroniku koju moj elektronicar popravlja danas za sutra u velikom broju slucajeva. Naravno da ima situacija kad je kvar na njoj nemoguce otkloniti i kad je neophodno zameniti je, ali sta je bilo u mom slucaju nikad necu saznati jer serviser nije ni pogledao elektroniku.
Iz Tehnomanije su me uputili na centralni servis, ali su mi rekli i da cu tesko dobiti zamenu uredjaja jer je proslo vise od 6 meseci od kupovine. Nakon razgovora sa osobom iz centralnog servisa, ime nepoznato, javila mi se direktorka (cetvrtak). Sa njom je bilo povuci-potegni i tek nakon sto sam rekao da imam zakazan razgovor sa novinarkom u ponedeljak u pola dva, rekla je da ce doci serviser sutra (petak) i da cu dobiti nalog za zamenu ukoliko uredjaj ne pokazuje nikakve znake zivota.
U petak je serviser dosao ponovo i samo je konstatovao da je uredjaj mrtav 1/1 i sacinio radni nalog gde je naveo da ne zelim popravku. Kada sam mu rekao da napise da se izdaje nalog za zamenu jer je takav dogovor sa direktorkom, pozvao je nekoga i receno mu je da to ne upisuje u radni nalog, ali da ce mi u Tehnomaniji zameniti uredjaj na osnovu radnog naloga gde pise da sam odbio intervenciju servisa. U razgovoru sa serviserom, isti mi je rekao da je normalno (meni nije) da se na popravku ceka tih 10-15 dana i da je to sasvim razuman rok. Kako kaze, oni imaju mnogo modela i ne mogu imati delove na lageru. Da nije zalosno...
Sa mojim primerkom radnog naloga sam otisao u Tehnomaniju kako bih zamenio uredjaj, ali su me iz prodavnice u Sarajevskoj poslali u Ustanicku (na fiskalnom racunu pise da je u toj prodavnici kucan racun, a u call centru, Viktor se javio, su mi rekli da ne moram da idem u Ustanicku i da mogu zamenu da izvrsim u bilo kom prodajnom objektu Tehnomanije). Uredjaj je inace kupljen online, preko sajta Tehnomanije.
U Ustanickoj sam proveo oko dva sata (moja procena, ne znam tacno vreme) jer je ispao problem sto na radnom nalogu ne pise da je uredjaj potrebno zameniti.
Posle iskustva sa Bosch centralnim servisom i saznanja da oni nemaju delove na lageru, nije mi padalo na pamet da opet uzimam uredjaj istog proizvodjaca. Koliko god da Bosch pravi kvalitetne uredjaje, toliko ovi nasi koji su zaduzeni za brigu o uredjajim u garantnom, a narocito vangarantnom periodu, kvare utisak.
U ustanickoj je na kraju dogovoreno da se vrati uredjaj i uzme novac nazad jer nije bilo moguce, zbog radova u njihovom objektu, pogledati izlozene modele frizidera. To je bio petak, a receno je da ce u subotu doci vozilo po uredjaj i da ce mi tad biti vracen novac. U subotu sam izneo uredjaj u dvoriste, na kraju dana ga vratio unutra, a trebao sam ga ostaviti u dvoristu na kisi, jer niko nije dosao po njega niti se ko javio da otkaze dogovoren dolazak, a ja sam dan proveo kod kuce cekajuci ih.
Danas sam zvao Tehnomaniju 3 puta, razgovarao sa 4 razlicite osobe da bi mi ta cetvrta (Ljiljana) rekla da ce u toku dana doci vozilo po uredjaj. Sada je 18:22 i jos se niko nije pojavio, a jos jedan dan sam presedeo cekajuci ih.
Toliko o poslovnosti Tehnomanije i Bosch-a
Posle nepunih godinu dana, poceo je da radi kad on zeli, da se iskljucuje na po nekoliko sati, a svetlo u njemu je pocelo da treperi. Pozvao sam centralni servis (uredjaj u garanciji) i posle 2 dana je dosao serviser koji je samo proverio senzor za svetlo naslonivsi srafciger na njega kako bi video hoce li se svetlo ugasiti. Konstatovao je da je elektronika neispravna i rekao da se deo ceka 10-15 dana. Nakon odlaska servisera, isti ili sledeci dan je uredjaj skroz prestao da radi. Mozete misliti kako je lepo ostati bez frizidera na 10-15 dana.
Zvao sam Tehnomaniju kako bi se uredjaj zamenio jer mi nije padalo na pamet da toliko cekam za popravku frizidera, a narocito ne za elektroniku koju moj elektronicar popravlja danas za sutra u velikom broju slucajeva. Naravno da ima situacija kad je kvar na njoj nemoguce otkloniti i kad je neophodno zameniti je, ali sta je bilo u mom slucaju nikad necu saznati jer serviser nije ni pogledao elektroniku.
Iz Tehnomanije su me uputili na centralni servis, ali su mi rekli i da cu tesko dobiti zamenu uredjaja jer je proslo vise od 6 meseci od kupovine. Nakon razgovora sa osobom iz centralnog servisa, ime nepoznato, javila mi se direktorka (cetvrtak). Sa njom je bilo povuci-potegni i tek nakon sto sam rekao da imam zakazan razgovor sa novinarkom u ponedeljak u pola dva, rekla je da ce doci serviser sutra (petak) i da cu dobiti nalog za zamenu ukoliko uredjaj ne pokazuje nikakve znake zivota.
U petak je serviser dosao ponovo i samo je konstatovao da je uredjaj mrtav 1/1 i sacinio radni nalog gde je naveo da ne zelim popravku. Kada sam mu rekao da napise da se izdaje nalog za zamenu jer je takav dogovor sa direktorkom, pozvao je nekoga i receno mu je da to ne upisuje u radni nalog, ali da ce mi u Tehnomaniji zameniti uredjaj na osnovu radnog naloga gde pise da sam odbio intervenciju servisa. U razgovoru sa serviserom, isti mi je rekao da je normalno (meni nije) da se na popravku ceka tih 10-15 dana i da je to sasvim razuman rok. Kako kaze, oni imaju mnogo modela i ne mogu imati delove na lageru. Da nije zalosno...
Sa mojim primerkom radnog naloga sam otisao u Tehnomaniju kako bih zamenio uredjaj, ali su me iz prodavnice u Sarajevskoj poslali u Ustanicku (na fiskalnom racunu pise da je u toj prodavnici kucan racun, a u call centru, Viktor se javio, su mi rekli da ne moram da idem u Ustanicku i da mogu zamenu da izvrsim u bilo kom prodajnom objektu Tehnomanije). Uredjaj je inace kupljen online, preko sajta Tehnomanije.
U Ustanickoj sam proveo oko dva sata (moja procena, ne znam tacno vreme) jer je ispao problem sto na radnom nalogu ne pise da je uredjaj potrebno zameniti.
Posle iskustva sa Bosch centralnim servisom i saznanja da oni nemaju delove na lageru, nije mi padalo na pamet da opet uzimam uredjaj istog proizvodjaca. Koliko god da Bosch pravi kvalitetne uredjaje, toliko ovi nasi koji su zaduzeni za brigu o uredjajim u garantnom, a narocito vangarantnom periodu, kvare utisak.
U ustanickoj je na kraju dogovoreno da se vrati uredjaj i uzme novac nazad jer nije bilo moguce, zbog radova u njihovom objektu, pogledati izlozene modele frizidera. To je bio petak, a receno je da ce u subotu doci vozilo po uredjaj i da ce mi tad biti vracen novac. U subotu sam izneo uredjaj u dvoriste, na kraju dana ga vratio unutra, a trebao sam ga ostaviti u dvoristu na kisi, jer niko nije dosao po njega niti se ko javio da otkaze dogovoren dolazak, a ja sam dan proveo kod kuce cekajuci ih.
Danas sam zvao Tehnomaniju 3 puta, razgovarao sa 4 razlicite osobe da bi mi ta cetvrta (Ljiljana) rekla da ce u toku dana doci vozilo po uredjaj. Sada je 18:22 i jos se niko nije pojavio, a jos jedan dan sam presedeo cekajuci ih.
Toliko o poslovnosti Tehnomanije i Bosch-a
Re: TV - Audio - Video - bela tehnika
Sa druge strane Gorenje nema taj kvalitet, ali dođu u roku od 24h.
Meni su do sad bili 3x za bojler i 1x za ploču. Sve je rešeno sutradan od poziva call centra.
S obzirom da radim i sam u uslužnim delatnostima, doduše baš egzotičnim, ali neka vrsta usluge je u pitanju, itekako dobro znam sta znači dobar servis. Mnogo više od dobrog proizvoda, verovali ili ne. Pri čemu Gorenje nije neki krš. Ne može da se meri sa Bosch, ali radi posao i usluga je na nivou. Takođe su uređaji u startu upola jeftiniji.
Tapatalk Pro
Meni su do sad bili 3x za bojler i 1x za ploču. Sve je rešeno sutradan od poziva call centra.
S obzirom da radim i sam u uslužnim delatnostima, doduše baš egzotičnim, ali neka vrsta usluge je u pitanju, itekako dobro znam sta znači dobar servis. Mnogo više od dobrog proizvoda, verovali ili ne. Pri čemu Gorenje nije neki krš. Ne može da se meri sa Bosch, ali radi posao i usluga je na nivou. Takođe su uređaji u startu upola jeftiniji.
Tapatalk Pro
Re: TV - Audio - Video - bela tehnika
Nikad nisam verovao da je Bosch sporet kvalitetniji od recimo Koncar ili Beko sporta, onoliko koliko je Bosch protokomer kvalitetniji od M&D.
Pogotovo kada sam ovde, a i od Gorenje servisera saznao da npr. ves masina za sudje uopste nije Gorenje nego Midea.
Po svemu sudeci to je ona varijanta: placam Bosch dobijam Midea, placam Midea dobijam Midea. Gde je Bosch 2x skuplji.
Do sada nikad nisam imao problema sa Indesit friziderom, ima mu 8g, kombinovani, zamrzivac dole
Zapravo na svim uredjajima sam imao samo jednu intervenciju, i to Gorenje mali bojler 10 litara. Crkao grejac. Danas prijavio, sutra dosao covek i zamenio sve bez po reci (iako sam ja bio kriv, a on je to odmah skontao
) i jos se uklopio sa mojim radnim vremenom, gde ja dolazim kuci u 1800, a on zavrsava posao u 1600.
Pogotovo kada sam ovde, a i od Gorenje servisera saznao da npr. ves masina za sudje uopste nije Gorenje nego Midea.
Po svemu sudeci to je ona varijanta: placam Bosch dobijam Midea, placam Midea dobijam Midea. Gde je Bosch 2x skuplji.
Do sada nikad nisam imao problema sa Indesit friziderom, ima mu 8g, kombinovani, zamrzivac dole

Zapravo na svim uredjajima sam imao samo jednu intervenciju, i to Gorenje mali bojler 10 litara. Crkao grejac. Danas prijavio, sutra dosao covek i zamenio sve bez po reci (iako sam ja bio kriv, a on je to odmah skontao

-
- Postovi: 496
- Pridružio se: 26 Jun 2012, 10:33
- Garaža: Skoda Octavia MK3 TDI, BMW 320D E90 LCI
- Lokacija: Apatin
Re: TV - Audio - Video - bela tehnika
Ja sam do sad imao samo priliku sa Gorenje servisom da se susretnem.. Otisao je grejac u ves masini.. Nazvao servisera direkt da bi on kroz 10-15min pojavio se na vratima, za 10-15min promenio grejac, uzeo onaj kupon za servis.. Nije cak ni kafu i sok hteo 

Re: TV - Audio - Video - bela tehnika
Ima li ta masina centrifugu?nikaragva napisao:
Pogotovo kada sam ovde, a i od Gorenje servisera saznao da npr. ves masina za sudje uopste nije Gorenje nego Midea.

- bane valjevo
- Postovi: 3224
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
- Garaža: Hyundai Getz 1.3b
- Lokacija: Beograd-Valjevo
Re: TV - Audio - Video - bela tehnika
Slobo, kakvi su ovi Fox televizori?
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10685
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: TV - Audio - Video - bela tehnika
Rekao sam i kakvi su.
Slična priča kao i Fuego, TCL, Thomson i slično. Kineski paneli, slaba izrada, dosta reklamacija, dva ista televizora - dve potpuno različite slike sa fabričkim podešavanjima i.t.d. Po meni, to ne treba kupovati. Sigurno ima i onih koji su zadovoljni, ali svejedno, rizik je puno veći nego da se kupi nešto poznatije. Pogledaš kineski daljinski i Samsungov i TV ne moraš ni da gledaš.

Slična priča kao i Fuego, TCL, Thomson i slično. Kineski paneli, slaba izrada, dosta reklamacija, dva ista televizora - dve potpuno različite slike sa fabričkim podešavanjima i.t.d. Po meni, to ne treba kupovati. Sigurno ima i onih koji su zadovoljni, ali svejedno, rizik je puno veći nego da se kupi nešto poznatije. Pogledaš kineski daljinski i Samsungov i TV ne moraš ni da gledaš.
- bane valjevo
- Postovi: 3224
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
- Garaža: Hyundai Getz 1.3b
- Lokacija: Beograd-Valjevo
Re: TV - Audio - Video - bela tehnika
Dovoljno. Hvala puno!!!
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10685
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: TV - Audio - Video - bela tehnika
Od tih đubrovskih marki, još su VOX i Grundig najbolji.
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: TV - Audio - Video - bela tehnika
Ja se frapirao nedavno kad sam nesto pazario u Tehnomaniji koliko su LG i Samsung televizori, da ne pominjem jeftinije marke tipa Philips ili Toshiba. Zaista se ne bih usudio da testiram kineze na svojoj kozi kad su tako male razlike. Verovatno cu da pazarim nesto oko nove godine pa cu da smaram ovde za preporuke.
Re: TV - Audio - Video - bela tehnika
Šta fali grundingu? Imam njihov Walkman star 30g i još radi 
Kakve su gree klime?
Ako za galanz (obična) stoji da može do - 10, koliko je to realno?

Kakve su gree klime?
Ako za galanz (obična) stoji da može do - 10, koliko je to realno?
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10685
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: TV - Audio - Video - bela tehnika
To nije onaj Grundig. Početkom dvehiljaditih Grundig je otišao u stečaj i kupio ih je Beko. Sada Turci lepo eksploatišu brend prodavajući ispodprosečne televizore ljudima koji još uvek misle da je to nemačka firma i kvalitet.