Da ne spominjem kako je pukla bruka pre godinu dve, jer su u jednoj oblasti vojsku hranili psecim konzervama...
Ratna tehnika
Re: Ratna tehnika
Pa super su im planovi, s obzirom da su im vojnici od skora poceli da nose carape
Da ne spominjem kako je pukla bruka pre godinu dve, jer su u jednoj oblasti vojsku hranili psecim konzervama...
Da ne spominjem kako je pukla bruka pre godinu dve, jer su u jednoj oblasti vojsku hranili psecim konzervama...
What i do for the livin'? I live for the livin'.
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Ratna tehnika
Te krpe oko nogu nosili su Ruski vojnici vekovima, ranjali su Bonapartu i Gitlerovu vojsku po cici zimi, danas bi bilo preterano da ih koriste iz prostog razloga sto su krajnje nefunkcinalne u odnosu na carape. Inace, ove povoje nosili su i vojnici SAD-a, Kanade i Britanije, ali su praksu napustili nakon Prvog svjetskog rata. Rusi su se pak držali tradicije do sada, učeći svoje gustere kako vezati portyanki prvog dana dolaska u vojsku.
Evo kako to izgledahttp://www.youtube.com/watch?v=KdstBUygtWc
Evo kako to izgledahttp://www.youtube.com/watch?v=KdstBUygtWc

Re: Ratna tehnika
Noseni su i kod nas naravno, do pedesetih.
Nije to bila poenta mog posta. Drzava je ste ogromna, ali vojska im je predimenzionisana i lose organizovana.
U nekom ne dao Bog ratu, oni jedino na Votku mogu da se oslone.
Nije to bila poenta mog posta. Drzava je ste ogromna, ali vojska im je predimenzionisana i lose organizovana.
U nekom ne dao Bog ratu, oni jedino na Votku mogu da se oslone.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Re: Ratna tehnika
"nije votka rakija..." 
Re: Ratna tehnika
Da ga ne pretera?superboss napisao:Noseni su i kod nas naravno, do pedesetih.
Nije to bila poenta mog posta. Drzava je ste ogromna, ali vojska im je predimenzionisana i lose organizovana.
U nekom ne dao Bog ratu, oni jedino na Votku mogu da se oslone.
Re: Ratna tehnika
U vezi sa cim? Sto se tice vojske, to je moje misljenje, koje naravno ne mora da je tacno. Imao sam "bliski susret trece vrste" pre godinu dve sa ljudima koji su skoro odsluzili vojni rok-pa recimo da je JNA bila "mirno mesto za odmor"...ili u skorije vreme kasarna u Raskoj, dok je Dikovic bio glavni
.
"....Milosav Kostić iz sela Jošanički Prnjavor kraj Jagodine pamti da je u vojsku otišao 27. septembra 1952. godine....U armiji smo spavali u drvenim barakama. Na jednu četu, nas oko 50, dali su nam po jednu drvenu kadicu za pranje nogu. Nismo imali čarape nego „šuferice", platnene krpe kojima smo uvijali stopala, pa u cokulu. Opereš krpu, pa opet."
Mozda je bilo samo u pojedinim delovima vojske(SMB uniforma se u dosta kasarni po SRB duzila kao "B" uniforma, iako je izbacena iz upotrebe).
"....Milosav Kostić iz sela Jošanički Prnjavor kraj Jagodine pamti da je u vojsku otišao 27. septembra 1952. godine....U armiji smo spavali u drvenim barakama. Na jednu četu, nas oko 50, dali su nam po jednu drvenu kadicu za pranje nogu. Nismo imali čarape nego „šuferice", platnene krpe kojima smo uvijali stopala, pa u cokulu. Opereš krpu, pa opet."
Mozda je bilo samo u pojedinim delovima vojske(SMB uniforma se u dosta kasarni po SRB duzila kao "B" uniforma, iako je izbacena iz upotrebe).
What i do for the livin'? I live for the livin'.
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Ratna tehnika
Zukovski danas



GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Ratna tehnika
Eto do juce nisu imali carape vojnicima da podele ali ce zato u najavi praviti avione seste generacije bez posade (citaj sofera-pilota)
I Rusi prave bespilotnu letelicu
IZVOR: B92, MONDO
Moskva -- Ruski dizajneri rade na razvoju bespilotnog borbenog aviona šeste generacije, izjavio je bivši komandant vazduhoplovstva ove zemlje Pjotr Deinekin.
"Šesta generacija borbenih aviona najverovatnije će biti bespilotna. Naravno, mi aktivno radimo na tome", rekao je Deinekin.
On je u intrevjuu agenciji RIA "Novosti" dodao da Rusija verovatno neće moći da preskoči jednu generaciju borbenih aviona, pa će morati da dovrši sve postojeće projekte o avionima pete generacije, prenose agencija Srna i portal Mondo.
Rusija trenutno testira prototip borbenog aviona pete generacije "suhoj T-50", koji je imao premijeru u javnosti pre dve godine.
T-50 PAKna izlozbi MAXX 2011
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... JirM#t=255
SAD uvode u upotrebu svoj "F-35", a evropske sile, poput Francuske i Britanije, oslanjaju se na avione tipa "tajfun" i "rafal". Analitičari navode da sve ove zemlje rade na dizajnu aviona u kojem nema mesta za posadu.
Deinekin nije precizirao koji dizajnerski odseci rade na razvoju borbenog avona šeste generacije, ali je ruski proizvođač borbenih letelica "MiG" u maju saopštio da je spreman da pokrene istraživačke i razvojne projekte u ovoj oblasti, zasnovane na prototipu "skat", nakon što je potpisao ugovor sa Ministarstvom trgovine i industrije ranije tog meseca.
Mihail Pogosjan, predsednik Ujedinjene vazduhoplovne korporacije, koja je zadužena za rusku aerosvemirsku industriju, izjavio je u novebru da će se "Suhoj" fokusirati na razvoj izviđačke i napadačke bespilotne letelice u skoroj budućnosti.
Američka bespilotna letelica već sama sletela.

Podsetimo, Amerika je nedavno isprobala svoju bespilotnu letelicu veličine borbenog aviona, čiji je kodni naziv X47-B, a koja je početkom jula prvi put uspešno i poletela i sletela na nosač aviona bez ljudske intervencije.
Iako vojska SAD tvrdi da će ovaj avion biti korišćen isključivo u misijama osmatranja, on ima prostor za naoružanje i može da bude korišćen i za nišanjenje i napade.
X47-B je prva letelica u istoriji koja je dizajnirana da potpuno samostalno obavlja sve zadatke u misiji po unapred programiranom protokolu i nije joj potreban "pilot" koji upravlja sa zemlje, iako je moguće da joj on promeni zadatke tokom leta.
Zbog svojih osobina i činjenice da sletanje i poletanje sa nosača pružaju mogućnost vojsci SAD da je koriste širom sveta, bez potrebe za dozvolom drugih država za prelet, X47-B se već našla na meti oštrih kritika svetske javnosti.
Organizacije za zaštitu ljudskih prava, među kojima je i Hjuman rajts voč, tražile su više puta zabranu proizvodnje, razvoja i korišćenja bespilotnih letelica, pre svega zbog neetičkog načina ratovanja i čestih, velikih civilnih žrtava.
"Dronovi" mnogo manjih dimenzija X47-B najviše se koriste u Avganistanu, Pakisatanu i Iraku i to u napadima sa smrtnim ishodom.
Ova letelica dostiže visinu od 12.000 metara i dolet od 3.400 kilometara, a leti visokom brzinom, mada manjom od brzine zvuka.
Projekat X47-B koštao je dosad oko 1,4 milijarde dolara, a na modelu koji i pojedini zapadni mediji opisuju kao "zastrašujuću budućnost ratovanja" radi se više od pet godina.
I Rusi prave bespilotnu letelicu
IZVOR: B92, MONDO
Moskva -- Ruski dizajneri rade na razvoju bespilotnog borbenog aviona šeste generacije, izjavio je bivši komandant vazduhoplovstva ove zemlje Pjotr Deinekin.
"Šesta generacija borbenih aviona najverovatnije će biti bespilotna. Naravno, mi aktivno radimo na tome", rekao je Deinekin.
On je u intrevjuu agenciji RIA "Novosti" dodao da Rusija verovatno neće moći da preskoči jednu generaciju borbenih aviona, pa će morati da dovrši sve postojeće projekte o avionima pete generacije, prenose agencija Srna i portal Mondo.
Rusija trenutno testira prototip borbenog aviona pete generacije "suhoj T-50", koji je imao premijeru u javnosti pre dve godine.
T-50 PAKna izlozbi MAXX 2011
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... JirM#t=255
SAD uvode u upotrebu svoj "F-35", a evropske sile, poput Francuske i Britanije, oslanjaju se na avione tipa "tajfun" i "rafal". Analitičari navode da sve ove zemlje rade na dizajnu aviona u kojem nema mesta za posadu.
Deinekin nije precizirao koji dizajnerski odseci rade na razvoju borbenog avona šeste generacije, ali je ruski proizvođač borbenih letelica "MiG" u maju saopštio da je spreman da pokrene istraživačke i razvojne projekte u ovoj oblasti, zasnovane na prototipu "skat", nakon što je potpisao ugovor sa Ministarstvom trgovine i industrije ranije tog meseca.
Mihail Pogosjan, predsednik Ujedinjene vazduhoplovne korporacije, koja je zadužena za rusku aerosvemirsku industriju, izjavio je u novebru da će se "Suhoj" fokusirati na razvoj izviđačke i napadačke bespilotne letelice u skoroj budućnosti.
Američka bespilotna letelica već sama sletela.

Podsetimo, Amerika je nedavno isprobala svoju bespilotnu letelicu veličine borbenog aviona, čiji je kodni naziv X47-B, a koja je početkom jula prvi put uspešno i poletela i sletela na nosač aviona bez ljudske intervencije.
Iako vojska SAD tvrdi da će ovaj avion biti korišćen isključivo u misijama osmatranja, on ima prostor za naoružanje i može da bude korišćen i za nišanjenje i napade.
X47-B je prva letelica u istoriji koja je dizajnirana da potpuno samostalno obavlja sve zadatke u misiji po unapred programiranom protokolu i nije joj potreban "pilot" koji upravlja sa zemlje, iako je moguće da joj on promeni zadatke tokom leta.
Zbog svojih osobina i činjenice da sletanje i poletanje sa nosača pružaju mogućnost vojsci SAD da je koriste širom sveta, bez potrebe za dozvolom drugih država za prelet, X47-B se već našla na meti oštrih kritika svetske javnosti.
Organizacije za zaštitu ljudskih prava, među kojima je i Hjuman rajts voč, tražile su više puta zabranu proizvodnje, razvoja i korišćenja bespilotnih letelica, pre svega zbog neetičkog načina ratovanja i čestih, velikih civilnih žrtava.
"Dronovi" mnogo manjih dimenzija X47-B najviše se koriste u Avganistanu, Pakisatanu i Iraku i to u napadima sa smrtnim ishodom.
Ova letelica dostiže visinu od 12.000 metara i dolet od 3.400 kilometara, a leti visokom brzinom, mada manjom od brzine zvuka.
Projekat X47-B koštao je dosad oko 1,4 milijarde dolara, a na modelu koji i pojedini zapadni mediji opisuju kao "zastrašujuću budućnost ratovanja" radi se više od pet godina.

- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Ratna tehnika
General Živak leteće avionom „mig-29M2”

Moskva – Osim katastrofalnih poplava na Dalekom istoku, Sirije, mini-carinskog rata s Ukrajinom, u Moskvi ovih dana jedna od glavnih tema jeste i velika međunarodna izložbu avijacije „Maks 2013”, koju bi danas trebalo da otvori premijer Rusije Dmitrij Medvedev.
Prethodnih dana u Moskvi je padala kiša, pa su odvojena velika sredstva da se specijalnim hemikalijama četiri dana uzastopno razbijaju oblaci iznad aerodroma „Žukovski”, sa kojeg će i poletati svi avioni.
Glavne zvezde aerosalona svakako su ruski avioni PAK FA, to jest T-50, koji će leteti u grupi od tri aparata, a tu će biti i lovac-bombarder „mig-35D”. To je zapravo „mig-29M2”, kojeg Srbija namerava da nabavi. To je avion koji samo po spoljašnjem izgledu liči na „mig-29” kakvog imamo u sastavu srpske borbene avijacije, po svemu drugom to je potpuno novi avion.
Predviđeno je da avionom „mig-29M2” u petak pilotira i komandant Srpskog vazduhoplovstva i PVO general Ranko Živak, koji na čelu srpske vojne delegacije stiže u Moskvu. General Živak biće prvi strani komandant avijacije koji će pilotirati na tom tipu aviona.
Inače, na aerosalonu „Maks 2013” biće izložen i srpski školski klipni avion „lasta-95”, za kojeg i ovde vlada interesovanje. Biće to prvo pojavljivanje „laste-95” na nekoj svetskoj aeroizložbi.

Moskva – Osim katastrofalnih poplava na Dalekom istoku, Sirije, mini-carinskog rata s Ukrajinom, u Moskvi ovih dana jedna od glavnih tema jeste i velika međunarodna izložbu avijacije „Maks 2013”, koju bi danas trebalo da otvori premijer Rusije Dmitrij Medvedev.
Prethodnih dana u Moskvi je padala kiša, pa su odvojena velika sredstva da se specijalnim hemikalijama četiri dana uzastopno razbijaju oblaci iznad aerodroma „Žukovski”, sa kojeg će i poletati svi avioni.
Glavne zvezde aerosalona svakako su ruski avioni PAK FA, to jest T-50, koji će leteti u grupi od tri aparata, a tu će biti i lovac-bombarder „mig-35D”. To je zapravo „mig-29M2”, kojeg Srbija namerava da nabavi. To je avion koji samo po spoljašnjem izgledu liči na „mig-29” kakvog imamo u sastavu srpske borbene avijacije, po svemu drugom to je potpuno novi avion.
Predviđeno je da avionom „mig-29M2” u petak pilotira i komandant Srpskog vazduhoplovstva i PVO general Ranko Živak, koji na čelu srpske vojne delegacije stiže u Moskvu. General Živak biće prvi strani komandant avijacije koji će pilotirati na tom tipu aviona.
Inače, na aerosalonu „Maks 2013” biće izložen i srpski školski klipni avion „lasta-95”, za kojeg i ovde vlada interesovanje. Biće to prvo pojavljivanje „laste-95” na nekoj svetskoj aeroizložbi.

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Ratna tehnika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Ratna tehnika


GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Ratna tehnika
Lazanski u sutrasnjoj politici
"Srbija kupuje migove , S-350 i helikoptere"

"Srbija kupuje migove , S-350 i helikoptere"

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Ratna tehnika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Ratna tehnika
Hmmm, stvarno interesantan podatak da se Putin nije pojavio na otvaranju 

