Stranica 12 od 13
Re: Одг: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 14 Nov 2014, 16:04
od Saša
Ma to je isto. Vidi, menjaću je i ja (i svako će), samo je pitanje na koliko.
TT
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 14 Nov 2014, 16:37
od McGruja
Jbt, Punto je najjeftiniji auto sa 4/5 vrata, iz 2000te datira ako ne i ranije, kosta 7.000 eur
I kupi ga onaj ko hoce da se vozi u 7.000 eur novom autu
Delovi su takvi kakvi su
Kvalitet je takav kakav je
Za te pare
Bax je usao u pricu, iz svoje matematike i iskustva sa Z10
Sadasnji vlasnik verovatno uziva
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 14 Nov 2014, 18:54
od Bax
Sve je to OK, ne bih Punta ni pominjao, da ovde nisu opet potegli tu pricu, kad sam rekao misljenje da je FAS neozbiljna firma, i da to lelemud poslovnje (aljkavo sklapanje, srafciger incidenti, strajkovi, nepostovanje propisanih procedura, los support i customer care, los izbor dilera - afera Vesic, zatim jos jedan FAS diler koji jos davno pukao ,pa su opet ispaljeni ljudi, afera Kompresor sa Dasterom....), pa na kraju i bugovi, koji se provlace kroz generacije kola, npr. sa upravljacem (letvom) kuburi Stilo, Punto, G.Punto, evo sad i 500l, ima neke bude sporadicne pojave) moze da prodje ovde, ali ne i u USA, gde im je proizvod ponizen na listi zadovoljstva kupaca (prava rec).
Onda je kontrargument bio kako nije FAS neozbiljan, vec sam ja neozbiljan sto sam ocekivao nesto specijalno od njih (ispravan auto), i da se greske otklone u garancije, a dobio visemescnu epopeju...
Pa je onda pocelo cimanje po licnoj osnovi, da sam izgubio kredibilitet (lazem..) i slicno. Jebiga to nije talasna duzina na kojoj zelim ovde da pricam. Ako treba da dokazujem da ne izmisljam, onda jebes sve, vreme je da kupim prnje. Nije ovo pod moranje, nemam ja ovde sta sa kim da se svadjam i objasnjavam.
Ako kazem da kvailo koje sam dobio, veze nema sa originalnim, plus to kaze i moj cale i brat, plus mi pise u mejlu da kosta 14.000din, plus mi i sam Fiat Ciao, kaze da je normalno da se ugradjuju reparirani delovi, i onda mi sef servisa na to kaze, a ne vi imate nize cene kad se auto poravlja u garanciji (glupost samo po sebi...) te da je kvaciolo to skuplje, i onda mi Paja tvrdi da je sef servisa u pravu, sta ja sad da kazem ???
Pritom me sef moli da vise ne zovem FIat Ciao oko kvacila, i da ih vise nista ne pitam, i dalje deluje da su cista posla u pitanju bila sa tim kvacilom?
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 14 Nov 2014, 19:09
od trojanac
Iz mog ugla, previše se trudiš da ukaljaš ugled FAS-a, a i FIAT-a generalno, pa ispada da ti je cilj samo da ih opljuješ i onda ljudi očekivano posumnjaju u to što piše. Mi koji te bolje znamo, znamo da ne lažeš. Ali ovo čitaju mnogi i neće svako imati isti utisak. Paja nema razloga da te smatra lažovom, pošto ispade da je tako, a znam da nije. On da smatra da si neki folirant ne bi ti ni nudio svoju vezu da ti sve reše što može da se reši. Paja je konkretno posedovao i Classica i sada 500L, nema problema ni sa jednim i zadovoljan je pa je normalno da priča iz drugog ugla i da se ne slažete.
Nema razloga da se ljutiš na bilo koga, a još manje treba da se nerviraš oko jedne završene priče. Bilo je kako je bilo. Kvalitet Fiatovih vozila i briga o kupcima su na nivou na kom jesu i to će se videti kroz naredni period da li ima više zadovoljnih ili više nezadovoljnih vlasnika. Tvoj sud uvažavamo, ali nema potrebe stalno provlačiti istu priču na forumu.
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 14 Nov 2014, 19:31
od nuk
+1
Bax, ti si svoju priču ispričao više puta, sasvim dovoljno da svi to pratimo shvatimo o čemu se radi i jeste malo bezveze da na svaki pomen punta ili fas-a generalno ponavljaš sve u krug a posebno je ružno što likuješ na svaki problem vezano za Fiat domaće radinosti što često ispada da likuješ nad tuđom nesrećom, bar za one koji te ne znaju može tako da deluje.
Oblatio si ih maksimalno, više od toga ne možeš da uradiš, vreme je da kreneš dalje

Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 14 Nov 2014, 19:32
od Paja
Bax napisao:Pa je onda pocelo cimanje po licnoj osnovi, da sam izgubio kredibilitet (lazem..) i slicno. Jebiga to nije talasna duzina na kojoj zelim ovde da pricam. Ako treba da dokazujem da ne izmisljam, onda jebes sve, vreme je da kupim prnje. Nije ovo pod moranje, nemam ja ovde sta sa kim da se svadjam i objasnjavam.
Ako kazem da kvailo koje sam dobio, veze nema sa originalnim, plus to kaze i moj cale i brat, plus mi pise u mejlu da kosta 14.000din, plus mi i sam Fiat Ciao, kaze da je normalno da se ugradjuju reparirani delovi, i onda mi sef servisa na to kaze, a ne vi imate nize cene kad se auto poravlja u garanciji (glupost samo po sebi...) te da je kvaciolo to skuplje, i onda mi Paja tvrdi da je sef servisa u pravu, sta ja sad da kazem ???
Ajde prestani da budeš iracionalan.
Ne tvrdim ja da šef servisa govori istinu, a da ti lažeš, već da ne razumem logiku tog istog šefa servisa da te laže kad zna da si u Kompresor došao tako što sam alarmirao celu upravu i kada bi moralo da mu bude jasno da možeš da proveriš.
Tvoja greška je što me nisi zvao da odmah proverimo i vidimo na čemu si.
Ako šef servisa laže da je deo nov, onda je teška budala jer štiti FAS koji je i isporučio deo i istovremno nanosi štetu firmi u kojoj radi.
K'o što znaš uradio sam sve što sam mogao da ti pomognem, počev od guma, preko dopisivanja sa FAS-om do jurenja servisa i želeo sam koliko i ti da se taj auto sredi, ali to ne menja na stvari da i ja i mnogi drugi od početka mislimo da si pogrešio kupujući taj auto, kao što si pogrešio i kupujući vintere za crnog punta zbog kojih si se kasnije slupao.
Trojke ti je objasnio ono što ja pokušavam. Nepotrebno se trudiš da napljuješ Fiat svuda gde možeš. Ne potresa mene to ni najmanje. Znam šta sam kupio i zašto sam kupio, ali ne vidim razlog da svoj kredibilitet rušiš takvim potezima.
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 14 Nov 2014, 19:41
od Bax
Fas ne moze da rusi moj kredibilitet, vec neke druge stvari. Pajo tebi hvala za sve sto si mi pomogao, i jesi, ali o kom mi kredibilitetu pricamo, ja sam se postavio u ulogu kupca. Nisam dobio minimim zadovoljenja svojih interesa, i trajno sam razocaran.
Iskuliracu sve neko vreme, nasao sam ovde dosta super prijatelja, ko hoce moze lako da me nadje ako mu sta treba.
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 14 Nov 2014, 19:43
od McGruja
Ma daj, Bax
Jebes Fiata, i sve to
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 14 Nov 2014, 19:46
od trojanac
Nemaš razloga da se ljutiš i da kuliraš forum, ne znam što si se uvredio. Očigledno moraš da menjaš tu tvoju dijetu, da popiješ neko pivce.

Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 14 Nov 2014, 19:47
od Paja
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 14 Nov 2014, 23:37
od slavuj
Uradim treci servis u nekom servisu na 26000 km. Kazem nekom jer zamenu ulja i filtera svako moze da uradi...valjda

. Neko ce reci "nije to servis", znam, ali na to su se svodila predhodna dva u ovlascenom. Dva puta sam prijavljivao neke cudne zvuke, drugi put su uradili i probnu voznju i naravno sve je ok (u ovlascenom). Medjutim gle cuda, u ovom nekom servisu pregledaju trap bez da gledaju kilometrazu i kazu sa jedne strane viljuska otisla a sa druge solja?! Ja u cudu, ne verujem sta cujem?! Pitam kako a oni slezu ramenima. Ne znam da li je neko imao slicno iskustvo? Ispade da u garantnom roku treba da odem u neki drugi servis na kontrolu kako bi posle mogao da odem u ovlasceni i probam da aktiviram garanciju. I sta sad raditi, gde sve to zameniti...ide faza trazenja servisa sto mi predstavlja nocnu moru...ejjj posle 26000 km ccc
ps. puna podrska za clana Bax-a
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 14 Nov 2014, 23:41
od Paja
Na žalost tako je kod nas sa garancijom i ovl servisima. Prave se blesavi dok ih ne priteraš uza zid.
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 14 Nov 2014, 23:52
od ljubitelj
elMaestro napisao: Da li stvarno mislis da jedan Punto, star verovatno 7-8 godina, sa domacim papirima moze da kosta 100-200e, ma koliko stajao? Ili ona Fiesta ST 40k dinara? Jesi video negde za te pare? Znas li koliko kostaju havarisani i stranci?
TT
Da, ,da, da, da.
Trzste je neumoljivo.
Prisustvovao sam prodaji auta firme u stecaju, cuj video Upoznao tematiku.
Kupovao sam robu firme u stecaju.
Da znas samo koliko jeftino odlazi kvalitetni alat, mehanicarski recimo profi kvaliteta. Ide na kilo maltene, 10-15% knjigovodstvene vrednosti koja je preostala nakona amortizacije.
Sto se tice Fieste, ili bilo cega u slicnom nevoznom stanju, po principu tel-kel ide za "kolko mi udelis" ako se uopste nadje neko da bilo sta ponudi. Moja procena na nevidjeno je da ulaganje trazi toliko mnogo novca da je preostala vrednost onogo sto se nudi tako mizerno mala. Da Fiesta izadje na aukciju sa tim opisom videlo bi se koliko i drugima vredi. Malo ili mnogo je relativno, meni ne vredi vise od onoga sto sam naveo. Tebi vredi vise pa ces i rado ponuditi vise. Po meni sasvim normalna trzisna logika ponude.
Nedavno sam kupio parce audio opreme koje je novo kostalo nekih 2.000 evra po katalogu, u stanju neispravno- neispitano.
Placeno oko 9 evra, najvisa ponudjena cena. Svi drugi su cenili jos manje.
Sav rizik je moj. Kvar opisan u dokumentaciji.
Popravak je kostao cirka 1/2sata rada i oko 2 evra u materijalu. Radi savrseno.
Drugi slucaj, kupio sam uredjaj koji je raritet cak i po Guglu i svim relevantnim katalozima.
Stanje neispravno, cena oko 22evra. Popravka je zahtevala oko 15sati rada i oko 15 evra materijala.
Jos trazim informaciju kolko je kostalo novo. A kao top of line model sigurno nije bilo jeftino.
Sa druge strane, sam sam poverioc firme u stecaju i znam koliko se bezvredno ceni preostala imovina, i kako se prodaje. Ako dobijem 15% potrazivanja treba da budem srecan, tako mi kaze vise stecajnih upravnika.
Da te ne zamaram, ja nikada ne pisem napamet o temi novca a obicno iz prakse svoje ili tudje kojojo sam prisustvovao licno stvaram sliku u glavi. Ne interesuje me rekla, kazala, neko negde od nekoga.
Mozes da mi ne verujes i to je sasvim ok, uvek polazim od toga da nemaju drugi slicne prilike i moguce situacije, a uvek sam spreman da pojasnim ako se ima pitanje na nacin kako si ti postupio.
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 15 Nov 2014, 00:03
od slavuj
Paja napisao:Na žalost tako je kod nas sa garancijom i ovl servisima. Prave se blesavi dok ih ne priteraš uza zid.
da ali ovaj put su pobedil jer je garancija istekla a ja nisam znao da imam problem i pored uradjenog "servisa" i mog sugerisanja da mozda ima neki problem. Inace, da napomenem da veoma vodim racuna o voznji pa mi je skroz neshvatljivo da strada viljuska i solja?!
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 15 Nov 2014, 00:08
od nidza
Zato treba napismeno tražiti da si prijavio kvar i njihov odgovor pismenim putem da problem ne postoji. Ako se posle garancije problem desi, ja mislim da bi imao ozbiljne argumente da ih nateraš da to u garanciji reše.
Glavna zamena teza su očekivanja u Srbiji, bilo koje vrste usluge i kvaliteta. Na žalost, čovek treba da se pomiri sa realnošću i naoruža strpljenjem. Svi jedva sastavljaju kraj sa krajem, svugde gledaju da uštede, što ne može da bude bez ozbiljnih posledica na uslužne delatnosti.