
Škoda Octavia RS
- Day Walker
- Postovi: 23538
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Octavia RS
Ma evo ovde svih uglova, auto ubija kako izgleda
Sorry za OT
https://www.youtube.com/watch?v=RFE_W6pHig4

https://www.youtube.com/watch?v=RFE_W6pHig4
Re: Škoda Octavia RS
Ne stoji mu boja definitivno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Škoda Octavia RS
A i 4 izduva su ipak malo overkill.
Nego, onaj drugar hoce da poruci bez spojlera, limuzinu, kazu mu ne moze, mora sa njim. Kad bi samo kako je pričvršćen, da li se moze normalno skinuti, ja mu reko da bi ga neko podeblje platio da ga turi na neki tdi...
Nego, onaj drugar hoce da poruci bez spojlera, limuzinu, kazu mu ne moze, mora sa njim. Kad bi samo kako je pričvršćen, da li se moze normalno skinuti, ja mu reko da bi ga neko podeblje platio da ga turi na neki tdi...
Re: Škoda Octavia RS
Pa i RS je TDI 

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Škoda Octavia RS
Novi R je mnogo pitom,ali zato R400 



Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7807
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Škoda Octavia RS
Ne znam sta zelis da postignes? Gde sam ja rakao da je on svrstan u drugi segment i tvrdim da pripada D segmentu??? Da, Oktavija pripada C segmentu, a ja bih je prilikom kupovine svejedno poredio sa broj vecim modelima. Isto kao sto je Superb u D segmentu, a po meni ga jednostavno prevazilazi po mnogo cemu. To je jednostavno moje razmisljanje, pa makar 100 puta kuckao po google-u...Xepoj87 napisao: To sto je karoserijski specifican, ne znaci da je u drugom segmentu.
Rekao sam ti, kucaj u google car segment i saznaces sve.
Re: Škoda Octavia RS
Hah, u pravu si, mada i znas na sta sam mislioXepoj87 napisao:Pa i RS je TDI

Re: Škoda Octavia RS
Lepo ubrzava dizelka 
https://www.youtube.com/watch?v=9O-GTmgqtms
Definitivno nije za trke ali za neku normalnu upotrebu snage nece nedostajati.

https://www.youtube.com/watch?v=9O-GTmgqtms
Definitivno nije za trke ali za neku normalnu upotrebu snage nece nedostajati.
Re: Škoda Octavia RS
DukeNS napisao:Ne znam sta zelis da postignes? Gde sam ja rakao da je on svrstan u drugi segment i tvrdim da pripada D segmentu??? Da, Oktavija pripada C segmentu, a ja bih je prilikom kupovine svejedno poredio sa broj vecim modelima. Isto kao sto je Superb u D segmentu, a po meni ga jednostavno prevazilazi po mnogo cemu. To je jednostavno moje razmisljanje, pa makar 100 puta kuckao po google-u...Xepoj87 napisao: To sto je karoserijski specifican, ne znaci da je u drugom segmentu.
Rekao sam ti, kucaj u google car segment i saznaces sve.
Ne znam da li si slucajno ubacio rec nomenklatura, ali to znaci da si rekao da je samo po oznaci ona C segment, a da u stvari pripada D segmentu.DukeNS napisao:Objektivno gledano, Oktavija, osim po nomenklaturi, nikako ne pripada C segmentu i sto se gabarita tice, definitivno je uporedljiva sa BMW trojkom. Kvalitet je neupitno na strani Nemca, ali ako gledamo iz ociju kupca sa ogranicenim budzetom, Skoda RS je sjajan izbor.
Rekao sam ti vec, ponuda prostora u nekom automobilu nema veze sa segmentom kom pripada, vec samo klasi.
Octavia je C segment, kako god da ga pogledas. A klasa ima veci razmak tockova.
C klasa ima cak 16cm veci razmak tockova.
To je totalno druga dimenzija voznje i ponasanja na putu, to ne da nije uporedivo, nego su dva razlicita sveta.
Jos su dodatno i karoserijski totalno razliciti, hatchback i limuzina.
Mozes ti Octaviu i u S segment kupea da stavis i da je poredis sa S Coupeom, jer ima vise mesta, pa eto, onda je totalno uporediva i sa njim.
Mozes i Octaviu sa gajbicom piva da uporedjujes, samo je pitanje koliko ima poente i koji je smisao svega toga.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7807
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Škoda Octavia RS
Konstatovacu da se nikako ne razumemo...
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Škoda Octavia RS
Kakve veze ima razmak tockova, pa izmedju c i e klase je razlima 6cm, znaci to je skoro ista dimenzija voznje, samo da li to znaci da je c klasa u e segmentu ili da je e klasa u d segmentu?
Послато са GT-N7100
Послато са GT-N7100
Re: Škoda Octavia RS
Heroj jednostavno ne voli da se njegov auto poredi i stavlja u istu klasu sa Skodom. 

There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Škoda Octavia RS
Ivane, ima i te kako.
Gledaj iste generacije automobila, ne E klasu koja je iz moje generacije C klase, uporedi sa mojom, koja ima 8cm manji medjuosovinski razmak od nove, pa ces skapirati.
Bmw 5 ima 13cm vece medjuosovinsko od C kalse, a 16cm vece od Bmw-a 3.
Sacekaj novu E klasu, pa ces videti. Segmenti konstantno rastu.
Pogledaj Mecku 190 i novu C klasu, isti su segment, a W205 da je pojede
Sedi u novu C klasu i u sadasnju E klasu, i skapiraces da razlika u komforu postoji samo zbog drugacijeg setovanja ogibljenja i izolacije
A onda kada izadje, sedi u novu E klasu i uporedi je sa starom.
Poenta je da automobil nikada ne iskace iz svoje klase sa medjuosovinskim, razlike su uvek minimalne.
Od istog zavisi dosta, kao sto su dinamika, udobnost, prostor.
Ili su tebi Superb i Octavia isti segment?
Vidis koliko vise mesta moze da se dobije u D segmentu, Superb ti je cist primer.
Skoda ima tu politiku izgleda, da je bitan samo prostor, prakticnost, sto je ok, ali nije politika drugih firmi.
I stara A klasa je imala brdo mesta za sedenje, pa to ne znaci da je D segment bila.
Kako bi ti okarakterisao deljenje po segmentima, kako bi ih delio?
Gledaj iste generacije automobila, ne E klasu koja je iz moje generacije C klase, uporedi sa mojom, koja ima 8cm manji medjuosovinski razmak od nove, pa ces skapirati.
Bmw 5 ima 13cm vece medjuosovinsko od C kalse, a 16cm vece od Bmw-a 3.
Sacekaj novu E klasu, pa ces videti. Segmenti konstantno rastu.
Pogledaj Mecku 190 i novu C klasu, isti su segment, a W205 da je pojede

Sedi u novu C klasu i u sadasnju E klasu, i skapiraces da razlika u komforu postoji samo zbog drugacijeg setovanja ogibljenja i izolacije

A onda kada izadje, sedi u novu E klasu i uporedi je sa starom.
Poenta je da automobil nikada ne iskace iz svoje klase sa medjuosovinskim, razlike su uvek minimalne.
Od istog zavisi dosta, kao sto su dinamika, udobnost, prostor.
Ili su tebi Superb i Octavia isti segment?
Vidis koliko vise mesta moze da se dobije u D segmentu, Superb ti je cist primer.
Skoda ima tu politiku izgleda, da je bitan samo prostor, prakticnost, sto je ok, ali nije politika drugih firmi.
I stara A klasa je imala brdo mesta za sedenje, pa to ne znaci da je D segment bila.
Kako bi ti okarakterisao deljenje po segmentima, kako bi ih delio?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.