
Fiat 500L
- Ji 4Tze
- Postovi: 8231
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat 500L
Neke novine/sajt napisaše "naslednik Fiata Multipla" 

Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Fiat 500L
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Fiat 500L
300.000 "srpskih fijata" već 2013?
Izvor: Danas
Kragujevac -- Fabrika Fijat automobili Srbija u Kragujevcu biće otvorena 16. aprila a svečanosti će prisustvovati predsednik Boris Tadić i i prvi čovek Fijata Serđo Markione.
Kako piše Danas, temeljna rekonstrukcija pogona nekadašnje Zastavine fabrike automobila je okončana, a završeno je i instaliranje savremene opreme za proizvodnju modela „fijat 500L“ i drugih automobila „B“ klase.
Fabrika je projektovana za proizvodnju 300.000 automobila godišnje, dok trenutno instalirana oprema omogućava godišnju produkciju od 200.000 vozila. Očekuje se da će punim kapacitetom fabrika početi da radi već naredne godine.
Fijatov kompleks u Kragujevcu prostire se na 1,4 miliona kvadratnih metara, od čega je više stotina hiljada kvadrata pod krovom i najveći je kompleks te vrste u jugoistočnoj Evropi.
Valja naglasiti da je kompanija FAS, poput nekadašnje Zastave, pored rumunske Dačije jedina kompletna fabrika za proizvodnju putničkih vozila u jugoistočnoj Evropi.
Prema standardima u automobilskoj industriji, naime, kompletna fabrika automobila, pored pogona za izradu karoserijskih delova i sklapanje šasija (Karoserija), zatim za zaštitu u bojenje vozila (Površinska zaštita i Lakirnicu) i za sklapanje automobila (Montaža), mora da ima i Preseraj, pogon za izradu preserskih delova od lima.
Pored toga što je najveća, fabrika u Kragujevcu je i najsavremenije industrijsko preduzeće u jugoistočnoj Evropi i jedna od najmodernijih, ako ne i trenutno najmodernija Fijatova kompanija na svetu. U pogonima su instalirani roboti poslednje generacije i najsavremenija, mahom automatizovana proizvodna oprema, u čiju je nabavku od proizvođača iz Nemačke, Japana i Italije uloženo oko 600 miliona evra. U izgradnju i opremanje fabrike investirano je ukupno više od milijardu evra.
Izvor: Danas
Kragujevac -- Fabrika Fijat automobili Srbija u Kragujevcu biće otvorena 16. aprila a svečanosti će prisustvovati predsednik Boris Tadić i i prvi čovek Fijata Serđo Markione.
Kako piše Danas, temeljna rekonstrukcija pogona nekadašnje Zastavine fabrike automobila je okončana, a završeno je i instaliranje savremene opreme za proizvodnju modela „fijat 500L“ i drugih automobila „B“ klase.
Fabrika je projektovana za proizvodnju 300.000 automobila godišnje, dok trenutno instalirana oprema omogućava godišnju produkciju od 200.000 vozila. Očekuje se da će punim kapacitetom fabrika početi da radi već naredne godine.
Fijatov kompleks u Kragujevcu prostire se na 1,4 miliona kvadratnih metara, od čega je više stotina hiljada kvadrata pod krovom i najveći je kompleks te vrste u jugoistočnoj Evropi.
Valja naglasiti da je kompanija FAS, poput nekadašnje Zastave, pored rumunske Dačije jedina kompletna fabrika za proizvodnju putničkih vozila u jugoistočnoj Evropi.
Prema standardima u automobilskoj industriji, naime, kompletna fabrika automobila, pored pogona za izradu karoserijskih delova i sklapanje šasija (Karoserija), zatim za zaštitu u bojenje vozila (Površinska zaštita i Lakirnicu) i za sklapanje automobila (Montaža), mora da ima i Preseraj, pogon za izradu preserskih delova od lima.
Pored toga što je najveća, fabrika u Kragujevcu je i najsavremenije industrijsko preduzeće u jugoistočnoj Evropi i jedna od najmodernijih, ako ne i trenutno najmodernija Fijatova kompanija na svetu. U pogonima su instalirani roboti poslednje generacije i najsavremenija, mahom automatizovana proizvodna oprema, u čiju je nabavku od proizvođača iz Nemačke, Japana i Italije uloženo oko 600 miliona evra. U izgradnju i opremanje fabrike investirano je ukupno više od milijardu evra.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Fiat 500L
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Fiat 500L
Prvoaprilska šala ili ne



Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Fiat 500L
Martini/Tricolore made by Kragujevac 

Re: Fiat 500L
Ne znam, samo, ko je lud za ovo da 16k evra... za te pare moze da se kupi mnogooo bolji auto.
Poslednja izmena od Nemanja u 01 Apr 2012, 20:27, izmenjeno 1 put ukupno.
- starac vujadin
- Postovi: 11445
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat 500L
S obzirom na Mini Countryman u WRC sto da ne, ali nema Fiat para za to takmicenje.Geza napisao:Prvoaprilska šala ili ne![]()
Re: Fiat 500L
Fiat 500L izgleda kao da je iz Walt Disney produkcije, a ovakav ofarban baš pristaje kao da je trkaće vozilo Paje Patka.
Sramota je da se ovakva karikatura zove autom.
Sreća pa će ga možda i Kusturica uzeti u budući film i lako uklopiti u svoj omiljeni glumački sastav, pa će tako na kraju slika o Srbiji biti baš komplet.






Sramota je da se ovakva karikatura zove autom.
Sreća pa će ga možda i Kusturica uzeti u budući film i lako uklopiti u svoj omiljeni glumački sastav, pa će tako na kraju slika o Srbiji biti baš komplet.







Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Re: Fiat 500L
Stvarno ne razumem čemu toliko negativne energije oko ovog automobila.
Čudite se najavljenoj ceni kao da vas puškom teraju da ga kupite. 500L će kao i malobrojni konkurenti tipa C3 Piccaso ili npr clubman verzija minija biti fensi gradski van-ić i kupovaće se jer je urban, jer je fensi i jer je mali po ceni koju fiat bude tražio. Ne žele svi što više lima za svoj novac. Tržište je prepuno onih koji hoće što više dizajna za svoj novac, a tu je 500L u prednosti u odnosu na C3 Piccaso jer nastaje kao produžena verzija mega popularnog fiće kojeg je evropa puna, a pritom ima osetno veću upotrebljivost od clubmana.
Čudite se najavljenoj ceni kao da vas puškom teraju da ga kupite. 500L će kao i malobrojni konkurenti tipa C3 Piccaso ili npr clubman verzija minija biti fensi gradski van-ić i kupovaće se jer je urban, jer je fensi i jer je mali po ceni koju fiat bude tražio. Ne žele svi što više lima za svoj novac. Tržište je prepuno onih koji hoće što više dizajna za svoj novac, a tu je 500L u prednosti u odnosu na C3 Piccaso jer nastaje kao produžena verzija mega popularnog fiće kojeg je evropa puna, a pritom ima osetno veću upotrebljivost od clubmana.
Re: Fiat 500L
Ovo je, prema nepotvrđenim pričama, Prodrive izdanje Fiata 500L. Prodrive se prebacuje na Fiat zato što je BMW povukao novac predviđen za ovosezonsko WRC takmičenje fabričkog tima Minija. A Fiat je izabran zato što je najsličniji već razrađenom Countrymanu.starac vujadin napisao:S obzirom na Mini Countryman u WRC sto da ne, ali nema Fiat para za to takmicenje.
Malo odlazim sa teme i to zbog vesti o mogućem Lančinom povratku u WRC.

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...


