2014 Mercedes C Class
Re: 2014 Mercedes C Class
Na koje te aute podseca, posto meni nista ne pada na pamet?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2014 Mercedes C Class
Dobro zadnji deo je problematican kod C klase (kupe, limuzina). Nekako skucen bezidejan, neuspesna kopija S klase. Dok je prednji deo susta suprotnost, moderan i skladan. Steta sto novi pravac dizajna (cls, A klasa) to kvari i ruzi vec dobru stvar
Re: 2014 Mercedes C Class
Nisam bas siguran da to moze tek tako.Xepoj87 napisao:Nije valjda da sabani nece staviti mbux u restyle...pored toga, bas mi se svidja, tacno je dovoljno modernizovan da izdrzi jos 3 godine
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
- shandu90
- Postovi: 13363
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2014 Mercedes C Class
Grdji je ekran koji su natakarili na tablu nego taj zadnji deo. Dobro su se setili da ga kultivisu.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: 2014 Mercedes C Class
Naravno da moze, to je jedan uredjaj u kolima i onda se samo integrise, ali je ocigledno da ih je bolelo uvo da se cimaju.HKS napisao: 14 Feb 2018, 10:46Nisam bas siguran da to moze tek tako.Xepoj87 napisao:Nije valjda da sabani nece staviti mbux u restyle...pored toga, bas mi se svidja, tacno je dovoljno modernizovan da izdrzi jos 3 godine
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Nije ni da dosadasnjem infotainmentu fali nesto, nego je ipak ovo novije, pa mi je logicno da ce posle A klase da ga stave i u druge modele.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2014 Mercedes C Class
Onda A ne bi bila ta koja nosi "revoluciju" mozda ima i tog 
Ovo je sad najljepsi prednji dio Mercedes limuzina i karavana.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока


Ovo je sad najljepsi prednji dio Mercedes limuzina i karavana.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока

Re: 2014 Mercedes C Class
Odlicno izgleda. Realno i nije bilo neke potrebe za velikom promjenom. Jedino gdje mi se ne svidja je guzica zbijena. Tu je recimo E klasa puno skladnija.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15352
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: 2014 Mercedes C Class
Kada god ga vidim na ulici, otpozadi, deluje mi kao neki azijat. Liči na Merc, ali nešto mi tu ne ide - ne ide sa ostatkom automobila, a taj ostatak je dosta bolji. Kao kada Kinezi kopiraju nešto, dosta dobro, a onda deo namerno ostave drugačiji. Na to sam mislio.Xepoj87 napisao: 14 Feb 2018, 07:39 Na koje te aute podseca, posto meni nista ne pada na pamet?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Re: 2014 Mercedes C Class
Dobija aktivna multicontour sedista sa podesavanjem sirine sedista, kao i automatskim naduvavanjem odgovarajuce strane sedista kada ulazite u krivinu, dodatno sa opcijom masaze, sve kao u E i S klasi
Taman dovoljno da ostane konkurentna, a mozda i na vrhu, dok ne izbace konkurenta novoj Bmw trojci koja izlazi krajem godine.

Taman dovoljno da ostane konkurentna, a mozda i na vrhu, dok ne izbace konkurenta novoj Bmw trojci koja izlazi krajem godine.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2014 Mercedes C Class
Ne seri da su ljudi do sad kupovali auto bez automatskog naduvavanja sedišta, auuu 

Re: 2014 Mercedes C Class
Haha, svakako je vise bolje 
Meni licno je to usled mojih nesvakidasnjih gabarita, i te kako gotivna opcija, jer kada divljam, hocu da se naduva stranica kada skrenem, ali necu da me stisne sediste da imam modrice posle(a imao sam modrice na ledjima i butinama posle voznje par automobila sa sportskim sedistima
).
Opet, jedina ima vazdusno, jedina ima multicontour aktivna sedista(mada mislim da to generalno nema niko sem Mercedesa inace, pa je jos veci znacaj toga u autu D segmenta), ima brutalne benzinske motore, sada i najveci infotainment ekran u klasi...sve sitnica po sitnica, ali se nakupi i dobijes jedan super proizvod.
To sto tebe ili mene nesto od opreme ne zanima, ne znaci da to ne pridodaje ukupnom utisku vozila.

Meni licno je to usled mojih nesvakidasnjih gabarita, i te kako gotivna opcija, jer kada divljam, hocu da se naduva stranica kada skrenem, ali necu da me stisne sediste da imam modrice posle(a imao sam modrice na ledjima i butinama posle voznje par automobila sa sportskim sedistima

Opet, jedina ima vazdusno, jedina ima multicontour aktivna sedista(mada mislim da to generalno nema niko sem Mercedesa inace, pa je jos veci znacaj toga u autu D segmenta), ima brutalne benzinske motore, sada i najveci infotainment ekran u klasi...sve sitnica po sitnica, ali se nakupi i dobijes jedan super proizvod.
To sto tebe ili mene nesto od opreme ne zanima, ne znaci da to ne pridodaje ukupnom utisku vozila.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2014 Mercedes C Class
Pa realno sedišta na naduvavanje ne znače, imaće ih 1%. To je samo glupost da može da se kaže, e vidi mi smo to ubacili, ne doprinosi kvalitetu vozila niti konkurentnosti sa novim modelima. Vazdušno ogibljenje je nešto drugo, na tome svaka čast.
Generalno mene malo nerviraju ti features, tj je oni sami, umeju da budu interesantni,ali isticanje toga kao da je auto nešto specijalno zbog njih a nije, već zbog nekih drugih stvari. Tipa ono mlatarenje rukama u seriji 7, ko će to realno da koristi osim da pokažeš nekome e vidi sta imam. Ne doprinosi nikako kvalitetu vožnje niti konkurentnosti modela. Ne kažem da nije zanimljivo imati, meni je to skroz kul, ali kao zajebancija
Generalno mene malo nerviraju ti features, tj je oni sami, umeju da budu interesantni,ali isticanje toga kao da je auto nešto specijalno zbog njih a nije, već zbog nekih drugih stvari. Tipa ono mlatarenje rukama u seriji 7, ko će to realno da koristi osim da pokažeš nekome e vidi sta imam. Ne doprinosi nikako kvalitetu vožnje niti konkurentnosti modela. Ne kažem da nije zanimljivo imati, meni je to skroz kul, ali kao zajebancija
Re: 2014 Mercedes C Class
Izvini, ali poredis pojacavanje radia mlataranjem ruke, sa mogucnosti da suzis i prosiris sediste, gde mozes da imas sportski usko i komforno siroko sediste kada god pozelis.
Plus mozes da vozis komforno i samo da se stranica naduva da te zadrzi kao u sportskom sedistu kada ulazis brzo u krivinu, pa da se vrati u isti komforan polozaj.
Kako je to zajebancija, a ne koristan feature? Kako onda opravdavas vazdusno ogibljenje, jer je isto to, veca mogucnost podesavanja vozila za sportsku i komfornu voznju?
Sto je vise stvari koje doprinose svestranosti vozila, time to vozilo postaje bolje. Dakle, kada imas jedan auto koji ima sportsko vesanje, sportski tezak volan i uska tvrda sedista, a drugi isto to, samo moze da se prebaci u sve suprotno, kako je to zajebancija?
Kako je to gimmick, kada je vezano za jedno od najvaznijih stvari u kolima, sto bolje podesavanje i univerzalnost sedista?
Pa meni je to 3 puta znacajnije od grejanja sedista.
Kakve veze ima koliko ljudi ce to da plati, naravno da to doprinosi kvalitetu vozila, a na ekskluzivnosti to sto to niko drugi ne nudi, cak ni u najvisim klasama, osim ako nisam ispratio neke novine kod konkurencije, ali je to manje bitno, od toga da je to postalo dostupno u normalnim vozilima.
Plus mozes da vozis komforno i samo da se stranica naduva da te zadrzi kao u sportskom sedistu kada ulazis brzo u krivinu, pa da se vrati u isti komforan polozaj.
Kako je to zajebancija, a ne koristan feature? Kako onda opravdavas vazdusno ogibljenje, jer je isto to, veca mogucnost podesavanja vozila za sportsku i komfornu voznju?
Sto je vise stvari koje doprinose svestranosti vozila, time to vozilo postaje bolje. Dakle, kada imas jedan auto koji ima sportsko vesanje, sportski tezak volan i uska tvrda sedista, a drugi isto to, samo moze da se prebaci u sve suprotno, kako je to zajebancija?
Kako je to gimmick, kada je vezano za jedno od najvaznijih stvari u kolima, sto bolje podesavanje i univerzalnost sedista?
Pa meni je to 3 puta znacajnije od grejanja sedista.
Kakve veze ima koliko ljudi ce to da plati, naravno da to doprinosi kvalitetu vozila, a na ekskluzivnosti to sto to niko drugi ne nudi, cak ni u najvisim klasama, osim ako nisam ispratio neke novine kod konkurencije, ali je to manje bitno, od toga da je to postalo dostupno u normalnim vozilima.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2014 Mercedes C Class
Pored upravljanje radio kontrolama i navigacijom bez skretanja pogleda sa puta, i time bez ikakvog ugrožavanja bezbednosti za razliku od klasičnih komandi.
Vidiš da može i ovo da se predstavi kao nešto vau.
Podešavanje sedišta po širini valjda postoji već X godina u raznim klasama, to mi je ok.
Ali naduvavanje bokova u krivina, što se mene tice glupost.
Vidiš da može i ovo da se predstavi kao nešto vau.
Podešavanje sedišta po širini valjda postoji već X godina u raznim klasama, to mi je ok.
Ali naduvavanje bokova u krivina, što se mene tice glupost.
Re: 2014 Mercedes C Class
Ne moze da se predstavi kao nesto vau jer imas komande na volanu i nemas nikakve potrebe sa komandama da skreces pogled sa puta.
Naduvavanje bokova u krivinama nije glupost, radi se o odlicnoj stvari.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Naduvavanje bokova u krivinama nije glupost, radi se o odlicnoj stvari.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока