2014 Mercedes C Class

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2014 Mercedes C Class

Post od Xepoj87 »

Na koje te aute podseca, posto meni nista ne pada na pamet?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
ROCK
Reactions:
Postovi: 2735
Pridružio se: 17 Apr 2015, 23:08
Garaža: BMW F30 328i
Lokacija: CH

Re: 2014 Mercedes C Class

Post od ROCK »

Dobro zadnji deo je problematican kod C klase (kupe, limuzina). Nekako skucen bezidejan, neuspesna kopija S klase. Dok je prednji deo susta suprotnost, moderan i skladan. Steta sto novi pravac dizajna (cls, A klasa) to kvari i ruzi vec dobru stvar
Korisnikov avatar
HKS
Reactions:
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: 2014 Mercedes C Class

Post od HKS »

Xepoj87 napisao:Nije valjda da sabani nece staviti mbux u restyle...pored toga, bas mi se svidja, tacno je dovoljno modernizovan da izdrzi jos 3 godine :doubleup:
Nisam bas siguran da to moze tek tako.

Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока

Korisnikov avatar
shandu90
Reactions:
Postovi: 13363
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: 2014 Mercedes C Class

Post od shandu90 »

Grdji je ekran koji su natakarili na tablu nego taj zadnji deo. Dobro su se setili da ga kultivisu.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk

Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2014 Mercedes C Class

Post od Xepoj87 »

HKS napisao: 14 Feb 2018, 10:46
Xepoj87 napisao:Nije valjda da sabani nece staviti mbux u restyle...pored toga, bas mi se svidja, tacno je dovoljno modernizovan da izdrzi jos 3 godine :doubleup:
Nisam bas siguran da to moze tek tako.

Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Naravno da moze, to je jedan uredjaj u kolima i onda se samo integrise, ali je ocigledno da ih je bolelo uvo da se cimaju.
Nije ni da dosadasnjem infotainmentu fali nesto, nego je ipak ovo novije, pa mi je logicno da ce posle A klase da ga stave i u druge modele.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
HKS
Reactions:
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: 2014 Mercedes C Class

Post od HKS »

Onda A ne bi bila ta koja nosi "revoluciju" mozda ima i tog :D
Ovo je sad najljepsi prednji dio Mercedes limuzina i karavana.


Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока


Slika
Korisnikov avatar
Dani
Banned
Reactions:
Postovi: 654
Pridružio se: 26 Okt 2014, 02:41
Garaža: BMW F10 530d

Re: 2014 Mercedes C Class

Post od Dani »

Odlicno izgleda. Realno i nije bilo neke potrebe za velikom promjenom. Jedino gdje mi se ne svidja je guzica zbijena. Tu je recimo E klasa puno skladnija.
Korisnikov avatar
pedja
član 001
Reactions:
Postovi: 15352
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
Lokacija: Beograd

Re: 2014 Mercedes C Class

Post od pedja »

Xepoj87 napisao: 14 Feb 2018, 07:39 Na koje te aute podseca, posto meni nista ne pada na pamet?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Kada god ga vidim na ulici, otpozadi, deluje mi kao neki azijat. Liči na Merc, ali nešto mi tu ne ide - ne ide sa ostatkom automobila, a taj ostatak je dosta bolji. Kao kada Kinezi kopiraju nešto, dosta dobro, a onda deo namerno ostave drugačiji. Na to sam mislio.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2014 Mercedes C Class

Post od Xepoj87 »

Dobija aktivna multicontour sedista sa podesavanjem sirine sedista, kao i automatskim naduvavanjem odgovarajuce strane sedista kada ulazite u krivinu, dodatno sa opcijom masaze, sve kao u E i S klasi :bravo:
Taman dovoljno da ostane konkurentna, a mozda i na vrhu, dok ne izbace konkurenta novoj Bmw trojci koja izlazi krajem godine.

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
stefanan
Reactions:
Postovi: 9520
Pridružio se: 16 Jan 2012, 17:46
Garaža: Fiat Stilo 1.9 mjet

Re: 2014 Mercedes C Class

Post od stefanan »

Ne seri da su ljudi do sad kupovali auto bez automatskog naduvavanja sedišta, auuu :mrgreen:
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2014 Mercedes C Class

Post od Xepoj87 »

Haha, svakako je vise bolje :)
Meni licno je to usled mojih nesvakidasnjih gabarita, i te kako gotivna opcija, jer kada divljam, hocu da se naduva stranica kada skrenem, ali necu da me stisne sediste da imam modrice posle(a imao sam modrice na ledjima i butinama posle voznje par automobila sa sportskim sedistima :)).
Opet, jedina ima vazdusno, jedina ima multicontour aktivna sedista(mada mislim da to generalno nema niko sem Mercedesa inace, pa je jos veci znacaj toga u autu D segmenta), ima brutalne benzinske motore, sada i najveci infotainment ekran u klasi...sve sitnica po sitnica, ali se nakupi i dobijes jedan super proizvod.
To sto tebe ili mene nesto od opreme ne zanima, ne znaci da to ne pridodaje ukupnom utisku vozila.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
stefanan
Reactions:
Postovi: 9520
Pridružio se: 16 Jan 2012, 17:46
Garaža: Fiat Stilo 1.9 mjet

Re: 2014 Mercedes C Class

Post od stefanan »

Pa realno sedišta na naduvavanje ne znače, imaće ih 1%. To je samo glupost da može da se kaže, e vidi mi smo to ubacili, ne doprinosi kvalitetu vozila niti konkurentnosti sa novim modelima. Vazdušno ogibljenje je nešto drugo, na tome svaka čast.

Generalno mene malo nerviraju ti features, tj je oni sami, umeju da budu interesantni,ali isticanje toga kao da je auto nešto specijalno zbog njih a nije, već zbog nekih drugih stvari. Tipa ono mlatarenje rukama u seriji 7, ko će to realno da koristi osim da pokažeš nekome e vidi sta imam. Ne doprinosi nikako kvalitetu vožnje niti konkurentnosti modela. Ne kažem da nije zanimljivo imati, meni je to skroz kul, ali kao zajebancija
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2014 Mercedes C Class

Post od Xepoj87 »

Izvini, ali poredis pojacavanje radia mlataranjem ruke, sa mogucnosti da suzis i prosiris sediste, gde mozes da imas sportski usko i komforno siroko sediste kada god pozelis.
Plus mozes da vozis komforno i samo da se stranica naduva da te zadrzi kao u sportskom sedistu kada ulazis brzo u krivinu, pa da se vrati u isti komforan polozaj.
Kako je to zajebancija, a ne koristan feature? Kako onda opravdavas vazdusno ogibljenje, jer je isto to, veca mogucnost podesavanja vozila za sportsku i komfornu voznju?
Sto je vise stvari koje doprinose svestranosti vozila, time to vozilo postaje bolje. Dakle, kada imas jedan auto koji ima sportsko vesanje, sportski tezak volan i uska tvrda sedista, a drugi isto to, samo moze da se prebaci u sve suprotno, kako je to zajebancija?

Kako je to gimmick, kada je vezano za jedno od najvaznijih stvari u kolima, sto bolje podesavanje i univerzalnost sedista?
Pa meni je to 3 puta znacajnije od grejanja sedista.

Kakve veze ima koliko ljudi ce to da plati, naravno da to doprinosi kvalitetu vozila, a na ekskluzivnosti to sto to niko drugi ne nudi, cak ni u najvisim klasama, osim ako nisam ispratio neke novine kod konkurencije, ali je to manje bitno, od toga da je to postalo dostupno u normalnim vozilima.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
stefanan
Reactions:
Postovi: 9520
Pridružio se: 16 Jan 2012, 17:46
Garaža: Fiat Stilo 1.9 mjet

Re: 2014 Mercedes C Class

Post od stefanan »

Pored upravljanje radio kontrolama i navigacijom bez skretanja pogleda sa puta, i time bez ikakvog ugrožavanja bezbednosti za razliku od klasičnih komandi.
Vidiš da može i ovo da se predstavi kao nešto vau.

Podešavanje sedišta po širini valjda postoji već X godina u raznim klasama, to mi je ok.
Ali naduvavanje bokova u krivina, što se mene tice glupost.
Korisnikov avatar
HKS
Reactions:
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: 2014 Mercedes C Class

Post od HKS »

Ne moze da se predstavi kao nesto vau jer imas komande na volanu i nemas nikakve potrebe sa komandama da skreces pogled sa puta.
Naduvavanje bokova u krivinama nije glupost, radi se o odlicnoj stvari.

Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока


Odgovori