Stariji automobili...
-
- Postovi: 1280
- Pridružio se: 04 Maj 2012, 10:59
- Garaža: kia ceed 1.4, pezo 206 1.4 hdi
- Lokacija: Loznica
Re: Stariji automobili...
2001 sam uvezao tipa 1.4 ie 95 godiste.Kupe.Troja vrata.Egzotika.
Mislim da ih tada u okruzenju od 300km nije bilo par komada.A ni posle.Vidjao sam par sa bg tablama za 9 godina kolilo je bio kod meme.
Jedini problem su bili zadnji rubovi i prednja ramena.Naravno ramena kvalitet ap sporta.
U odnosu na golfa 2,kadet, tipo je bio avion.Presao sam preko 120k sa njim i znao ga u sitna crevca.
Nikad me nije izneverio.
Golf 3 i astra su generacijski mladji 3-4 godine i nisu za poredjenje.Tu vec uskace bravo i brava.
Mislim da ih tada u okruzenju od 300km nije bilo par komada.A ni posle.Vidjao sam par sa bg tablama za 9 godina kolilo je bio kod meme.
Jedini problem su bili zadnji rubovi i prednja ramena.Naravno ramena kvalitet ap sporta.
U odnosu na golfa 2,kadet, tipo je bio avion.Presao sam preko 120k sa njim i znao ga u sitna crevca.
Nikad me nije izneverio.
Golf 3 i astra su generacijski mladji 3-4 godine i nisu za poredjenje.Tu vec uskace bravo i brava.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Stariji automobili...
Na oglasima ima 5 Tipa sa troje vrata, svi su nesto budzeni, jedino je ovaj ostao u fabrickom stanju: http://www.polovniautomobili.com/putnic ... /fiat-tipo
A sto se tice Bravo/Brava rekao bih da su se i oni pokazali bolje nego Golf 3, sto se moze zakljuciti po brojnosti tih modela na ulicama.
Sent from my Tapatalk using Alcatel One Touch Idol
A sto se tice Bravo/Brava rekao bih da su se i oni pokazali bolje nego Golf 3, sto se moze zakljuciti po brojnosti tih modela na ulicama.

Sent from my Tapatalk using Alcatel One Touch Idol
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Stariji automobili...
Uhhh Bravo. Koliko je to bio mocan auto svojevremeno.
Rakocevic je ziveo u istoj zgradi secam se da je devedesetih vozio Bravo. Perverzija auto, mastao sam o tom automobilu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Rakocevic je ziveo u istoj zgradi secam se da je devedesetih vozio Bravo. Perverzija auto, mastao sam o tom automobilu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




Re: Stariji automobili...
Jedino što mi se ne sviđa kod Tipa su plastična peta vrata. Kada vidim neka okrnjena 

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Stariji automobili...
Povlačim ovo u vezi pocinkovane karoserije i izvinjavam se, nisam trenutno u prilici da temeljno bunarim po netu, ali sam siguran da ni to tada Fijat nije radio kako treba. Ovo za limare nije nikakva izmišljotina, Francuzi su bili daleko bolje urađeni. Reklamni klip je naravno impresivan, ali svi znamo koliko su te tada napredne stvaru u Fijatu zapravo radile.
edit:
Kuzmanoviću, Bravo i jeste bio bolji od G3, tad se Fijat već vratio na noge.
edit:
Kuzmanoviću, Bravo i jeste bio bolji od G3, tad se Fijat već vratio na noge.
Re: Stariji automobili...
Ako si odgledao do kraja, mogao si da čuješ da je karoserija galvanizovana na svim izloženim mestima. Ipak nije kompletno zaštićen. 

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Stariji automobili...
Mnogi proizvođači rade takozvanu toplu galvanizaciju koja je ustvari mazanje običnog lima, dok je hladna (elektrolizom) prava stvar i dosta tu ima zabuna i varanja. Npr baš kod Fijata se malo temelnijim pregledom garancuja na limariju po modelima može videti gde primenjuje jednu, a gde drugu. Onaj Sedići u Mađarskoj je mislim bio samo mazan...
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Stariji automobili...
Veljo, opet izvrćeš teze u uporno pokušavaš da mene ili neke druge koje se upecaju iznerviraš. I pošto ti ne upeva ti si se iznervirao. Naravno, šta bi drugo kada slabo poznaješ materiju, pa hoćeš da sniziš nivo priče.Velja napisao:Ja iz tvojih poslednjih postova vidim samo arogantan stav bez ikakvih argumenata u kojima ponavljaš sagovorniku uvredljivu repliku da nema pojma o čemu priča. Do skora je to bilo način komunikacije forumaša koji su tanki i sa znanjem i sa kulturom, a izgleda da se to menja.
Ili možda ne
Ovo je tvoja retorika i tvoji argumenti:
Pa dobro... Nije imao šta da traži pored ova dva gore navedena, ikone su ipak u pitanju.
Postavio sam link sa G3 GTI 16v jer su vršnjaci, a o subjektivnom doživljaju, predrasudama i emocijama ne bih
Ako te toliko iritira i pomen Golfa, eno gore i linka Tipo vs. Astra istog godišta, pa vidi i sam gde je taj Talijanski šminker realno. Jedino je interesantan kao retkost na ulicama
Ne mogu da verujem da porediš Fijative kante iz '80ih i '90ih sa biserima nemačke auto-industrije (a samim tim i svetske), pa još popuješ o pristrasnosti, objektivnosti i sl.
...jel su to argumenti i pristojna diskusija? Ti svodiš priču na lični nivo od samog početka, ne ja. No, kako neko ne zna osnovne stvari ne zna kako nežno bi trebalo to da ti kažem da se ne bi uvredio iako se namerno trudim da ne pišem lično za razliku od tebe?Tipo nije imao pocinkovanu karoseriju, kao ni naslednici sve do Stila... Što se tiče pouzdanosti i uopšte kvaliteta, ponoviću da je bio kanta prema prethodnim i narednim Fijatima. Kod nas je tada svaki auto koji se teže nabavljao(uvezen sa zapada), bio šminkerski i obavezan aksesoar svakog pozera.
Postoji određeni nivo kada se nešto dokazuje. Ne dokazuje se da je nebo plavo i trava zelena. Da je Tipo pocinkovan je opšte poznata činjenica i nemam šta da ti šaljem linkove koji ti to dokazuju. To je bio glavni marketinški adut tog auta. Mogao si do sada da izguglaš osnovne podatke o tom autu, a ne da se brukaš i kao da te aviator prosvetljuje s podacima i to se sa wikipedie...


Nije ni moglo da bude galvanizovan baš na 100% kao što nema ni 100% blindiranog automobila.Geza napisao:Ako si odgledao do kraja, mogao si da čuješ da je karoserija galvanizovana na svim izloženim mestima. Ipak nije kompletno zaštićen.
Istina je da su kasnije bile serije rađene u Turskoj koje nisu bile pocinkovane. Neko od njih su završili i kod nas, mada manji broj. Generalno, pričamo o autu koji je sinonim za bulletproof zaštitu od korozije u to vreme. Iz toga je proistekla jedna njegova mana, a to je velika težina u to vreme u odnosu na konkureciju. S današnje tačke nekome on ne izgleda tako prostrano, udobno i napredno ali u vreme kada se pojavio i mnogo godina kasnije bio je pravo otkrovenje po tom pitanju. Meni se lično uopšte nije svideo zbog sterilnog dizajna, iako su ga svi hvalili i bio je auto godine. Pored dizjna nije mi se svidela za tadašnje vrmee slaba paleta benzinskih motora (to su brzo ispravili) i forsiranje digitalne table, što su posle isto ispravili. No, njegove kvalitete upoznao kroz praksu, a posle sam video da se velikom broju ljudi desilo što i meni - da u eksplotaciji vide koliko je to dobar auto.
Re: Stariji automobili...
Moram priznati da me pomalo radi kad vidim ovoliko svojih citata 

- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Stariji automobili...
Nije bilo teško, kao što sam rekao nagomilao si u kratkom vremenu mnogo toga... 

Re: Stariji automobili...
Samo krov nije bio cinčan, što znači oko 70% površine karoserije je bilo zaštićeno. Ne teraj me da izvlačim stare AutoMagazine sa kraja '80.-ih.Geza napisao:Ako si odgledao do kraja, mogao si da čuješ da je karoserija galvanizovana na svim izloženim mestima. Ipak nije kompletno zaštićen.
Pamtim i sliku gole limarije izložene na nekom auto sajmu.
U to vreme je još takvu zaštitu imao Audi 100.
Re: Stariji automobili...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Stariji automobili...
Imam i ja te Avto magazine i sećam se slike-robota sa raznobojnim ofarbanim površinama pod antikorozivnom zaštitom i slike iz montaže kako uranjaju karoseriju u galvanizaciju.aviator napisao:Samo krov nije bio cinčan, što znači oko 70% površine karoserije je bilo zaštićeno. Ne teraj me da izvlačim stare AutoMagazine sa kraja '80.-ih.Geza napisao:Ako si odgledao do kraja, mogao si da čuješ da je karoserija galvanizovana na svim izloženim mestima. Ipak nije kompletno zaštićen.
Pamtim i sliku gole limarije izložene na nekom auto sajmu.
U to vreme je još takvu zaštitu imao Audi 100.
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Stariji automobili...
Ne znam kakav je auto, ali mi je oduvek bio bedan, čak i na onoj promo slici gore ispred crkvice, izgleda kao da su paneli na silu uklopljeni i da će da pootpadaju, zazor haube pri šoferci duplo veći nego pri farovima, smešno. A dizajn je nije ih bilo sramota.
Re: Stariji automobili...
Slike... Video. 
https://www.youtube.com/watch?v=78bPhFmSwy0
Uključite titlove i prevod na engleski.
BTW, dobar kanal sa raznim snimcima Fiatovih modela.
https://www.youtube.com/channel/UCJMFl8 ... =hovercard

https://www.youtube.com/watch?v=78bPhFmSwy0
Uključite titlove i prevod na engleski.
BTW, dobar kanal sa raznim snimcima Fiatovih modela.
https://www.youtube.com/channel/UCJMFl8 ... =hovercard
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...


