Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Jel samo meni 70+ za nasilnicku deluje ludacki?
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Pa iz statistickih podataka koji su dobijeni pracenjem svih saobracajnih nezgoda. Naime, kod oko 50% poginulih lica je direktan faktor bio neprilagodjena ili nepropisna brzina. Pa onda ide alkohol, pojas itd. I nije ona faktor u SVIM udesima, ali jeste u vecem broju.Grujic napisao:Opet statistika bez poente
A odakle ti to da je brzina u svim udesima faktor?
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Ja u te policijske statistike verujem ko u deda mraza. Kad pogledas koliko je po njima odnos brzine i neospravnosti vozila kao uzrocnika, sve ti bude jasno. Dok se ne bude islo na robiju za registraciju bez da se auto pojavi, necu da diskutujem o opravdanosti ogranicenja bilo gde.
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Nije problem kad se bulevarom na Nbg vozi 80. Problem je kad idiot ne ustupi pravo prvenstva prolaza na kruznom toku.
Ili kad lik sedne mrtav pijan za volan i vozi 180, pa pukom srecom ostane ziv.
U koliko slucajeva je brzina bila izazvana uticajem alkohola ili droge?
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Ovo je skroz tačno. Neko vreme su se uplašili ovi iz tehničkih, ali sad je potpuno isto kao pre 20 godina.
Tapatalk
Tapatalk
- Mladen7
- Postovi: 2131
- Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
- Lokacija: Beograd ,NBg
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Statistika ne pokazuje u ovom slučaju koliko je od tog procenta u min prekoračenju.
To je bitna stvar.
A sad , već i sebi postajem dosadan- niko u skorije vreme u Srbiji nije pravio ozbiljan plan i analizu pasivne bez. putne mreže. To je osnova svake civilizovane države, onda ide nadgradnja pa i represija u raznim oblicima.
Nemože da bude dobro kad se stvari preskaču, jednostavno mora po proceduri koja se dokazala kao proverena.
Inače ozbiljna i na dobrom nivou pas. bez. puteva u Sr praktično i nepostoji, sem par primera.
I tu dolazimo do vrlo zanimljive igre sa statistikom, jer bi bilo dobro prvo kategorisati pu. mrežu u smislu bezbednosti, pa bi tek onda podatci o drugim elementima koji su jedan od uzroka saob. nesreća pokazali realne probleme.
To je bitna stvar.
A sad , već i sebi postajem dosadan- niko u skorije vreme u Srbiji nije pravio ozbiljan plan i analizu pasivne bez. putne mreže. To je osnova svake civilizovane države, onda ide nadgradnja pa i represija u raznim oblicima.
Nemože da bude dobro kad se stvari preskaču, jednostavno mora po proceduri koja se dokazala kao proverena.
Inače ozbiljna i na dobrom nivou pas. bez. puteva u Sr praktično i nepostoji, sem par primera.
I tu dolazimo do vrlo zanimljive igre sa statistikom, jer bi bilo dobro prvo kategorisati pu. mrežu u smislu bezbednosti, pa bi tek onda podatci o drugim elementima koji su jedan od uzroka saob. nesreća pokazali realne probleme.
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Jos citam, nisam naisao na taj podatak.NexT napisao:
Nije problem kad se bulevarom na Nbg vozi 80. Problem je kad idiot ne ustupi pravo prvenstva prolaza na kruznom toku.
Ili kad lik sedne mrtav pijan za volan i vozi 180, pa pukom srecom ostane ziv.
U koliko slucajeva je brzina bila izazvana uticajem alkohola ili droge?

Nasao sam ovo
Непрописна и неприлагођена брзина је водећи утицајни фактор који
доприноси настанку саобраћајних незгода са смртних исходом. Постојање утицаја непрописне и неприлагођене брзине је забележено код 50% саобраћајних незгода са погинулим лицима.
У односу на укупан број погинулих учесника у саобраћају око 7% је погинуло
услед управљања возилом под утицајем алкохола.
@Rakhil Ovo nije policijska statistika, vec je to uradjeno sa koordinacijom izmedju vise sluzbi

@Mladen7 tu si u pravu. Realno, niko se nije bavio ovim problemom do sada. Pogotovu ne Vlada Srbije, koja je kao najvisa instanca i najodgovornija (Sto u zakonu i pise)
Poslednja izmena od H4wkeye u 19 Nov 2014, 20:24, izmenjeno 1 put ukupno.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13587
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
A s obzirom da je njima sve neprilagođena brzina taj tekst ne moraš dalje da čitaš... Tj moraš, jer si PR 

- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)



http://abs.gov.rs/doc/Strategija%20bezb ... 5-2020.pdf
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Policijska je svaka statistika u kojoj se pominje termin neprilagodjena brzina. Dok ne vidim precizne podatke, ne priznaejm izvestaje.
Sta sad, propisano je 50, ja idem 49 i upucam se u neosvetljenog kretena i dodje pandur i napise da nisam prilagodio brzinu. Jel smes da kazes da se ovo ne desava redovno?
Sta sad, propisano je 50, ja idem 49 i upucam se u neosvetljenog kretena i dodje pandur i napise da nisam prilagodio brzinu. Jel smes da kazes da se ovo ne desava redovno?
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Nazalost, desava se (mada ne bi bas rekao redovno). I to je jedna stvar koja se mora popraviti 
Grujicu evo nasao sam nesto



Grujicu evo nasao sam nesto



- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Pa to ti pricam. Prvo uvedes da se saobracajka sa smrtnim ishodom kao rezultatom prekoracenja od recimo 100 na sat tretira kao tesko ubistvo. Onda robija, ali bukvalno robija ko registruje kola na mufte. Pa policija da ne jebava posten svet na "rutinskim kontrolama" nego cim vidis krs, zaustavljaj i na vanredni tehnicki u prisustvu minimum dva OSL i kamera. Ako ne prodje, iskljucuje se iz saobracaja MOMENTALNO.
Ja ozbiljno ne jebem policiju ni za suvu sljivu kad kod mene na parkingu ima dva napustena auta koji se ne pomeraju dve godine ali su uredno registrovani. O celavim gumama i raspalim trapovima nek pricaju Ivancho i Dag, ne moram ja. To je alfa i omega, da napravis level playing field, pa cu onda ja da vozim 50 svuda i da cutim.
Ja ozbiljno ne jebem policiju ni za suvu sljivu kad kod mene na parkingu ima dva napustena auta koji se ne pomeraju dve godine ali su uredno registrovani. O celavim gumama i raspalim trapovima nek pricaju Ivancho i Dag, ne moram ja. To je alfa i omega, da napravis level playing field, pa cu onda ja da vozim 50 svuda i da cutim.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13587
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Ja bih drugačije postavio stvar - ne treba da svuda bude 50 nego nek u skladu sa realnošću tamo gde može dignu na 70-80
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Naravno. Veliki i siroki bulevari stavis 70km/h, sklonis pesacke prelaze i napravis one pesacke mostice i eto resenja. Svedska na primer dosta koristi te pesacke mostice na vecim saobracajnicama koje su prometne itd.
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Grujicu, sjebao si mi umetnicku poentu
Normalno, ogranicenja moraju biti u skladu sa uslovima. Ima ulica gde vozim ispod 50, a ne moram zakonski
Ne mere pesacki mostici kod nas ako nema ograde, samo semafori, nismo mi na tom nivou drustvene svesti jos uvek

Normalno, ogranicenja moraju biti u skladu sa uslovima. Ima ulica gde vozim ispod 50, a ne moram zakonski
Ne mere pesacki mostici kod nas ako nema ograde, samo semafori, nismo mi na tom nivou drustvene svesti jos uvek