Kožni đon može da bude fatalan ko nije naučio da hoda sa njim. Ko dobar dan da se slomiš kao saksija. Obavezno sam išao kod obućara da zalepi tanku gumu.
Zovem Geox u Delti i pitam ih za Nebula seriju, video uživo negde, bruka kakva patika. Elem, žena u Delti nema pojma o čemu pričam.
Patika je na naslovnoj strani sajta, udarni model već nekoliko meseci. Ok, tu ja pokušavao da objasnim šta je to, ona se vadi da ne znaju modele, samo šifre? !
Odemo juče u Merkator, kupio klincu i meni peraja i masku, svratim u Geox, pitam isto pitanje, pojma nemaju.
Ovo je možda za temu zašto je Srbija tu gde jeste... Nisu ljudi krivi, njihova firma ima takav pristup poslu. Realno jedan sat treninga je dovoljan da im objasne šta prodaju i osnovne tehnologije u đonu. Ovako mogu da dovedu i prodavačicu sladoleda da prodaje cipele.
Logično je da ne znaju koji je to model, jer će ga dobiti tek sledeće godine. Nije prvi slučaj. Pa i drugi brendovi u Srbiji stare modele predstavljaju kao nove. A i sa automobilima je slično, jer novi model u Srbiju stigne sa minimalno pola godine zaostatka u odnosu na npr. Madjarsku