
Ciroki, ne verujem da se linije bukvalno ne vide a odgovor direkcije je sramotan.
Ali kazem, resenje je sto vise pisati mailove, svaki dan, na sve gradske sluzbe koje imaju ucesca na bilo koji nacin, jedino tako ce mozda nesto da urade.
Ovde u Pozarevcu konkretno nije problem novac, jer ga ima. Problem je sto su oni nesposobni da te pare sprovedu u delo. Preko milijardu dinara stoji neiskorisceno u ovom trenutku. Mnogi projetki nisu realizovani iz ko zna kog razloga.perfiko napisao:Pisanje mailova bi bilo od veće pomoći kada bi putari mogli njima da krpe rupe, asfaltiraju i obeležavaju puteve. Ovako slaba vajda.
Ne znam da li shvatate da se ušlo u začaran krug. Država je sistematski godinama uništavala putna preduzeća (pokretani su projekti zbog izbora, a putari pare ili nisu dobijali ili su dobijali sa zakašnjenjem od godinu dana kada im banke pojedu ne samo profit, nego i glavnicu). Sada su (gotovo) sva putarska preduzeća pred stečajem, para nemaju , dobavljače plaćaju slabo do nikako. Pri tome su u zakonskoj obavezi da sprovode postupke javnih nabavki, na koje se slabo ko javlja (a i što bi kad je naplata neizvesna) i koji se rastežu u nedogled (pri tome se dobavljačima reformama zakona postavljaju sve strožiji uslovi), pa onda i ne čudi da niko ne zna kada će konkretna Javna nabavka da se završi i kada će da se nabavi materijal. Kako sada stvari stoje ni lame i kamile ne bi ništa promenile. Promenile bi pare (za repromaterijal) kojih nema i kasnije redovne isplate države za sve urađeno (za što su opet potrebne te iste ili druge pare kojih nema).
Zasto ne probas da mislis kako je ovo mozda sansa da se nesto uradi kako treba.Ogi napisao:Mislim da, s obzirom na situaciju, ovu temu mozete zakljucati jer puteve kakve takve imamo a uskoro ih necemo ni imati.