Zašto je Srbija tu gde jeste?!
- Uroš S.
- Postovi: 10993
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Niko sa markicom ne overava, to i kada je bilo obavezno koliko se sećam trajalo je par dana do par nedelja max. Kad smo već kod toga, istekla mi...
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13565
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Pa onda je teško znati ko ima mesečnu a ko šverc komerc 

- Uroš S.
- Postovi: 10993
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Pa teško je znati dok ne uđe kontrola koja često ulazi u prevoze koje ja koristim, onda vidim da eeeeventualno par ljudi izađe napolje, i ponekad uhvate po jednog. Svi ostali imaju markicu, a vidim da solidan broj njih "validira" pri ulasku. Ma ja mislim da oni tu uzimaju sasvim dovoljno para da taj sistem bude samoodrživ s tim da oni neće da ga učine profitabilnim jer imaju 4+ zaposlenih po vozilu, a neki direktori/vlasnici privatnih gradskih prevoznika imaju 1.2-1.5 zaposlenih po vozilu gde je 1.5 granica isplativosti.
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Sto znaci nije samoodrziv osim ako bi skresali troskove(par hiljada zaposlenih).
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3929
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Samo da uvedu da penzioneri placaju 1000din mesecno, ko studenti i srednjoskolci, umesto dzabe verujem da bi bili u plusu.
- Uroš S.
- Postovi: 10993
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Mislio sam u kontekstu da je naplata tu na sasvim solidnom nivou, ali ostale pretpostavke za normalno funkcionisanje nisu ispunjene.ftj napisao:Sto znaci nije samoodrziv osim ako bi skresali troskove(par hiljada zaposlenih).
Za penzionere bi ja uveo i veću cenu. Taman bi to smanjilo znatno opterećenje prevoza. Inače studenti i nezaposleni plaćaju 1120 dinara.
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Ja bih ostavio penzionerima nižu cenu, to mi deluje ok.
Inače većina je koja ima karticu ne prokuca je dok ne uđe kontrola. Da imaju mesečnu kao ja recimo, prokucali bi na svakom ulazu da se posle ne cimaju. Ovako uplati 5 vožnji i prokuca samo ako mora, to mu je jeftinije.
Veoma je bitno da sistem očita kartu kada uđeš, dosta stvari bi moglo da se promeni zbog toga.
Inače većina je koja ima karticu ne prokuca je dok ne uđe kontrola. Da imaju mesečnu kao ja recimo, prokucali bi na svakom ulazu da se posle ne cimaju. Ovako uplati 5 vožnji i prokuca samo ako mora, to mu je jeftinije.
Veoma je bitno da sistem očita kartu kada uđeš, dosta stvari bi moglo da se promeni zbog toga.
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Da imam mesečnu nikada je ne bih kucao.To kucanje je gubljenje vremena, stvaranje gužve i maltretiranje ljudi.
Ako im je bitno brojanje putnika neka smisle neki civilizovani način.
Ako im je bitno brojanje putnika neka smisle neki civilizovani način.
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Nije, od toga se donose mnoge odluke u firmi, to je bar cilj. Znam ljude na visokom položaju u gspu i taj sistem je do jaja ako se koristi kako treba. Za početak znali bi kolike su gužve na kojim linijama i time bi bolje organizovali prevoz da se ujednači u okviru grada. Isto bi se i napravio profil ljudi koji koliko putuje pa bi se znalo kako da se prilagodi tome i ne znam šta još, zaboravio sam već pošto sam bio s njima na ručku pre možda godinu dana, ali znam da je sistem do jaja zapravo.
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Pogrešna postavka u startu je da je sistem dobar ako putnik....
Sistem je dobar ako radi sam za sebe i bez maltretiranja putnika.
Poenta mesečne je, pored cene, veći komfor putnika koji se ogleda u nošenju karte u novčaniku bez potrebe da je jure pri svakom ulasku u vozilo.
Ako im to oduzmeš obesmišljavaš sistem koji je ionako mnogima skup i dovodiš do toga da ljudi uplate nekoliko vožnji, švercuju se i očitavaju samo kad vide kontrolu.
Sistem je dobar ako radi sam za sebe i bez maltretiranja putnika.
Poenta mesečne je, pored cene, veći komfor putnika koji se ogleda u nošenju karte u novčaniku bez potrebe da je jure pri svakom ulasku u vozilo.
Ako im to oduzmeš obesmišljavaš sistem koji je ionako mnogima skup i dovodiš do toga da ljudi uplate nekoliko vožnji, švercuju se i očitavaju samo kad vide kontrolu.
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Sto se tice kvaliteta bas dosta zavisi od linije na kojoj se vozis
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
"Vučiću neće oprostiti što je na strani naroda"
Premijeru Srbije Aleksandru Vučiću neće oprostiti to što je stao na stranu svog naroda, ocenio je ministar u Vladi Srbije Aleksandar Vulin.
Premijeru Srbije Aleksandru Vučiću neće oprostiti to što je stao na stranu svog naroda, ocenio je ministar u Vladi Srbije Aleksandar Vulin.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8227
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Sistem je do jaja jer nije pravljen za naše prilike tj. korisnike.
A ako taj GSP gubi pare onda su ljudi na "visokom" položaju nesposobni.
A ako taj GSP gubi pare onda su ljudi na "visokom" položaju nesposobni.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Ne može taj što je na visokom položaju da otpusti ljude dok mu neko ne dozvoli. Jedan od direktora EPSa je jedan od najsposobnijih menadžera s kojima je moj otac radio, ali nije on "kriv" za to što je recimo u proslom mesecu zapošljeno 40 partijskih radnika a priča se kako će ih otpustiti.
Pajo, prilično si nerealan. Šta ti misliš, da stave lasere koji mere promet ljudi? U Švedskoj kada sam bio (pominjem je jer je realno najbolji sistem koji sam imao prilike da probam, a bilo ih je dosta) sasvim je normalno da svi otkucaju karticu, znaju da je za njihovo dobro. Pritom, bus plus dosta dobro radi, ja karticu nikada ne vadim iz novčanika, samo njega prislonim. Po meni bolje od toga teško da može, niti je realno to očekivati. Pogotovo ako se uzme za obzir da je to za tvoje dobro.
Eto, i sami kažete da linije nisu jednake, ja kažem da postoji želja da se to promeni ali da je potreban osnov za tako nešto. Meni je u interesu da kucam karticu kad idem jer se pokazuje veći broj putnika na liniji koju koristim. Prosto i jednostavno.
Pajo, prilično si nerealan. Šta ti misliš, da stave lasere koji mere promet ljudi? U Švedskoj kada sam bio (pominjem je jer je realno najbolji sistem koji sam imao prilike da probam, a bilo ih je dosta) sasvim je normalno da svi otkucaju karticu, znaju da je za njihovo dobro. Pritom, bus plus dosta dobro radi, ja karticu nikada ne vadim iz novčanika, samo njega prislonim. Po meni bolje od toga teško da može, niti je realno to očekivati. Pogotovo ako se uzme za obzir da je to za tvoje dobro.
Eto, i sami kažete da linije nisu jednake, ja kažem da postoji želja da se to promeni ali da je potreban osnov za tako nešto. Meni je u interesu da kucam karticu kad idem jer se pokazuje veći broj putnika na liniji koju koristim. Prosto i jednostavno.
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Nism nerealan uopšte.
Da broje putnike dva puta godišnje po nedelju dana pa i da hvatiš, ali svakodnevno očitavanje mesečnih je gubljenje vremena i živaca i stvaranje gužve.
Kriv je menadžment jer pristaje. Ako misliš da ne valja ili ne pristaneš ili odeš.
Da broje putnike dva puta godišnje po nedelju dana pa i da hvatiš, ali svakodnevno očitavanje mesečnih je gubljenje vremena i živaca i stvaranje gužve.
A ko je kriv? Neko ko je dao nalog ili on što ga je izvršio?AcaKayak napisao:Ne može taj što je na visokom položaju da otpusti ljude dok mu neko ne dozvoli. Jedan od direktora EPSa je jedan od najsposobnijih menadžera s kojima je moj otac radio, ali nije on "kriv" za to što je recimo u proslom mesecu zapošljeno 40 partijskih radnika a priča se kako će ih otpustiti.
Kriv je menadžment jer pristaje. Ako misliš da ne valja ili ne pristaneš ili odeš.