Ratna tehnika
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Ratna tehnika
citao sam ovo, odmeren tekst, rekao bih.
nego humanitarno bombardovanje sirije da bi se sprecila dalja upotreba hemikalija, to je zvanicno objasnjenje amera
ja se pitam do koje granice oni mogu da budu licemerni, kad pri pogotku tomahavka u na primer skladiste bojnih otrova u na primer damasku ima da podave hiljade ljudi, prosto ne mogu da verujem njihovim i takvim mozgovima, kakvi su to ljudi, pa oni vise ne mogu da obmanu ni svoje glupave gradjane, a kamo li nekog ko ih zna.
pa sto neko rece, gebels i hitler su za njih bili bebice
nego humanitarno bombardovanje sirije da bi se sprecila dalja upotreba hemikalija, to je zvanicno objasnjenje amera
ja se pitam do koje granice oni mogu da budu licemerni, kad pri pogotku tomahavka u na primer skladiste bojnih otrova u na primer damasku ima da podave hiljade ljudi, prosto ne mogu da verujem njihovim i takvim mozgovima, kakvi su to ljudi, pa oni vise ne mogu da obmanu ni svoje glupave gradjane, a kamo li nekog ko ih zna.
pa sto neko rece, gebels i hitler su za njih bili bebice

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Ratna tehnika
Sva sreca pa za vreme bombardovanja nisu gadjali "Prvu Iskru iz Barica" Beograd bi bio podavljen od otrova kojih tamo ima uskladistenih za prizvodnju 


- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Ratna tehnika
pa kazem bolesni ljudi, sprecavaju da asad pobije navodno ljude, a oni ce to uraditi samo 1000x gore, nego i ameri nesto vrdaju, reko ja sve se promenilo u poslednjih 48 sati
"Обама ће консултовати конгрес пре доношења одлуке о војној операцији у Сирији"
http://serbian.ruvr.ru/2013_08_30/Obama ... -u-Siriji/
a oni ce isto ko i britanci glasati protiv
komedija
"Обама ће консултовати конгрес пре доношења одлуке о војној операцији у Сирији"
http://serbian.ruvr.ru/2013_08_30/Obama ... -u-Siriji/
a oni ce isto ko i britanci glasati protiv
komedija


GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Ratna tehnika
Traze izlaznu strategiju, videli su da bi bili u govnima jer bi Rusi stali Sirijcima na stranu, sada kao se vade na parlament i na neku vecinu koja bi bila protiv, ma daaj 


- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Ratna tehnika
Prvi let stranog komandanta na ruskom „migu 35”
General Ranko Živak, komandant srpskog vazduhoplovstva i PVO, isprobao je juče letelicu za čiju kupovinu je zainteresovana Srbija

General Ranko Živak na podmoskovskom aerodromu „Žukovski” (Foto Ministarstvo odbrane Srbije)
Od našeg specijalnog izveštača
Moskva – Kao prvi komandant nekog stranog ratnog vazduhoplovstva, general Ranko Živak, komandant srpskog vazduhoplovstva i PVO, leteo je juče na podmoskovskom aerodromu „Žukovski”, avionom „mig 35”, kakav bi trebalo da nabavi Srbija. Na stajanki se okupio praktično kompletan vrh kompanije „MiG”, sa generalnim direktorom Sergejem Sergejevičem Korotkovom, glavnim konstruktorom „MiG” Nikolajem Nikolajevičem Buntinom i glavnim opitnim pilotom Stanislavom Gorbunovom.
Nakon pretpoletnih kraćih priprema general Živak je obukao „antige” odelo i sa Gorbunovom ušao u kokpit „miga 35”. Zapuštanje motora i „mig 35” elegantno je krenuo na početak piste. Vrlo kratak zalet, bez forsaža, i nestao je na horizontu.
Let je trajao 65 minuta na različitim visinama i na udaljenosti od aerodroma od 300 kilometara. General Živak isprobao je „mig 35” po više elemenata: praćenje deset ciljeva istovremeno na maksimalnom dometu radara od 180 kilometara i simulacija napada na četiri cilja istovremeno, mapiranje terena ispod i bočno, funkcija „data-link”, forsaž, maksimalna i minimalna brzina pri niskoj bazi oblačnosti...
Komandant srpskog vazduhoplovstva i PVO bio je vrlo zadovoljan posle leta i svoje utiske preneo je i komandantu ruskog ratnog vazduhoplovstva generalu Bondarevu sa kojim je ubrzo imao radni sastanak.
General Bondarev doći će u subotu da vidi srpski školski avion „lasta 95”. Rusi pokazuju veliki interes za taj avion budući da su njihovi avioni te klase zastareli i da je zajednički projekat letelice te kategorije sa Kinezima propao. U postojećim okolnostima treba im najmanje tri godine da razviju novi projekat i da se približe predserijskoj proizvodnji, tako da je „lasta 95” i za njih zanimljiva.
Naša delegacija imala je više razgovora i sa ruskim proizvođačima PVO sistema. Sistem S-350, kojeg nam Rusi nude, još nije ušao u serijsku proizvodnju, S-300 se više ne proizvodi, a za S-400 je pitanje da li bi nam ga i dali, premda naši zvaničnici kažu da će ga tražiti.
Inače, juče su na aerodromu „Žukovski” leteli Francuzi na avionu „rafal” i Švajcarci na američkom F-18. Letele su i sve akrogrupe, ruski „Striži”, „Ruski vitezovi” „Sokolovi Rusije”, kao i kineska akrogrupa „Prvi avgust”. Na prvom danu manifestacije otvorenom i za građane, veliku pažnju gledalaca privukao je let aviona „erbas 380”. Grdosija je izvodila pravi ples u vazduhu.
Miroslav Lazanski
objavljeno: 31.08.2013.
http://www.politika.rs/rubrike/Svet/Prv ... 35.lt.html
General Ranko Živak, komandant srpskog vazduhoplovstva i PVO, isprobao je juče letelicu za čiju kupovinu je zainteresovana Srbija

General Ranko Živak na podmoskovskom aerodromu „Žukovski” (Foto Ministarstvo odbrane Srbije)
Od našeg specijalnog izveštača
Moskva – Kao prvi komandant nekog stranog ratnog vazduhoplovstva, general Ranko Živak, komandant srpskog vazduhoplovstva i PVO, leteo je juče na podmoskovskom aerodromu „Žukovski”, avionom „mig 35”, kakav bi trebalo da nabavi Srbija. Na stajanki se okupio praktično kompletan vrh kompanije „MiG”, sa generalnim direktorom Sergejem Sergejevičem Korotkovom, glavnim konstruktorom „MiG” Nikolajem Nikolajevičem Buntinom i glavnim opitnim pilotom Stanislavom Gorbunovom.
Nakon pretpoletnih kraćih priprema general Živak je obukao „antige” odelo i sa Gorbunovom ušao u kokpit „miga 35”. Zapuštanje motora i „mig 35” elegantno je krenuo na početak piste. Vrlo kratak zalet, bez forsaža, i nestao je na horizontu.
Let je trajao 65 minuta na različitim visinama i na udaljenosti od aerodroma od 300 kilometara. General Živak isprobao je „mig 35” po više elemenata: praćenje deset ciljeva istovremeno na maksimalnom dometu radara od 180 kilometara i simulacija napada na četiri cilja istovremeno, mapiranje terena ispod i bočno, funkcija „data-link”, forsaž, maksimalna i minimalna brzina pri niskoj bazi oblačnosti...
Komandant srpskog vazduhoplovstva i PVO bio je vrlo zadovoljan posle leta i svoje utiske preneo je i komandantu ruskog ratnog vazduhoplovstva generalu Bondarevu sa kojim je ubrzo imao radni sastanak.
General Bondarev doći će u subotu da vidi srpski školski avion „lasta 95”. Rusi pokazuju veliki interes za taj avion budući da su njihovi avioni te klase zastareli i da je zajednički projekat letelice te kategorije sa Kinezima propao. U postojećim okolnostima treba im najmanje tri godine da razviju novi projekat i da se približe predserijskoj proizvodnji, tako da je „lasta 95” i za njih zanimljiva.
Naša delegacija imala je više razgovora i sa ruskim proizvođačima PVO sistema. Sistem S-350, kojeg nam Rusi nude, još nije ušao u serijsku proizvodnju, S-300 se više ne proizvodi, a za S-400 je pitanje da li bi nam ga i dali, premda naši zvaničnici kažu da će ga tražiti.
Inače, juče su na aerodromu „Žukovski” leteli Francuzi na avionu „rafal” i Švajcarci na američkom F-18. Letele su i sve akrogrupe, ruski „Striži”, „Ruski vitezovi” „Sokolovi Rusije”, kao i kineska akrogrupa „Prvi avgust”. Na prvom danu manifestacije otvorenom i za građane, veliku pažnju gledalaca privukao je let aviona „erbas 380”. Grdosija je izvodila pravi ples u vazduhu.
Miroslav Lazanski
objavljeno: 31.08.2013.
http://www.politika.rs/rubrike/Svet/Prv ... 35.lt.html

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Ratna tehnika
Sta znam. Ne bih se bas slozio. Naravno, o brojnom stanju, moralu i broju ljudstva u Sirijskom PVO mozemo samo da spekulisemo.kvcali napisao:citao sam ovo, odmeren tekst, rekao bih.
Tesko da ovo moze da bude realno "odmeravanje tehnike" jer je vecina koju Sirijci poseduju zastarela dosta(cak i one koja je modernizovana). Naravno u predosti su u odnosu na nas '99, mogli su da pokupe i dosta iskustva-videcemo da li ce to uspeti i da primene.
Konfiguracija terena u Siriji je takva da omogucava masovno koriscenje ubojnih sredestava za dejsto sa distance, kao i dosta smeliju upotrebu avijacije nego kod nas. Naravno , i teritorija koja je mnogostruko veca im ne ide nikako pod ruku.
Vecina njihovih sredstava PVO, koja mogu nesto da urade je malog-do srednjeg dometa(do 50km MAX udaljenosti i do 20-25km visine).
Pitanje je na kakvu ce se odbranu Sirijci odluciti: da li ce PVO koncentrisani na vazne vojno/civilne ciljeve(prakticno odbrana tackastog objekta) ili ce rasporediti divizione PVO na mogucim pravcima kretanja protivnickih sredstava za napad iz vazduha.
Prakticno, USA nece imati ogranicenja za napad sa strane Iraka i Turske, pa ce deo snaga PVO sigurno biti rasporedjen u ovom reonu. Sto se tice napada krstarecim raketama, one ce vecim deloom doci sa mora, mada ne treba iskljuciti mogucnost upotrebe B-52 bombardera(koji mogu da ih nose).
What i do for the livin'? I live for the livin'.
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Ratna tehnika
Moskva -- Ruski predsednik Vladimir Putin kaže da će biti "izuzetno žalosno" ako bi SAD pokrenule jednostranu vojnu akciju protiv Sirije.
Američki predsednik Barak Obama, dobitnik Nobelove nagrade za mir, morao bi da razmišlja o potencijalnim žrtvama udara na Siriju, rekao je Putin.
http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=748391
Генерал Живак пилотирао авионом Миг-29М2

На московском авиосалону МАКС, авионом „Миг-29М2” у петак, 30.августа, пилотирао је и командант српског ваздухопловства и ПВО генерал Ранко Живак, који се иначе налази на челу српске војне делегације у Москви. За „Глас Русије“, Јована Вукотић је разговарала са генералом Ранком Живаком.
Генералe Живак, Ви сте први страни командант авијације који је пилотирао на том типу авиона, какви су Ваши утисци и запажања?
Овај авион има савремену опрему која му омогућава да извршава широк спектар задатака и мисија у свим условима, а пре свега по питању контроле и заштите суверенитета ваздушног простора, затим намене за потребе извиђања ваздушног простора, као и за потребе дејстава по земаљским циљевима.
У аеродинамичком смислу, ово је авион високих маневарских способности, један, да тако кажем, успешан наставак породице авиона МиГ-29, обзиром да су они традиционално аеродинамички чисти, са изузетно високим способностима. Ту је наравно и мотор, који је задржан, „Климов РД-33“, али делимично унапређен.
У суштини, ради се једном квалитативном искораку напред, са аспекта опреме које може овај авион да носи, наоружања и наравно високих квалитета летних карактеристика.
Осим Вас и наше делегације, Србију је на аеросалону МАКС представљао и школски авион „Ласта 95“. Реците нам нешто више о овом авиону и да ли је било интересовања за наш школски авион?
Ово је један изузетно значајан и познат салон високог реномеа, на који традиционално долазе људи из свих крајева света и упознају се са достигнућима из различитих области. Обука је један од значајних задатака и добар авион за обуку је увек занимљив за све оне који се баве тим проблемом и тим послом. Ово је била прилика да се тај авион покаже на једном овако великом сајму.
Важно је поменути да сам имао разговор са командантом ваздухопловства Руске Федерације, генералом Бондаревим и ми смо се дотакли тог питања. Упознао сам га са чињеницом да смо ми развили тај авион, са његовим особинама, наменом, могућностима и свиме оним што он доноси у позитивном смислу. Позвао сам га, што је он и прихватио, да током сутрашњег дана посети изложбени део, где се налази „Ласта“ и да се мало ближе упозна са опремом и карактеристикама овог авиона.
Наравно, интересовање свих осталих делегација, великог броја посетилаца овог сајма је већ присутно, тако да верујемо да је учињен један добар маркетиншки потез. Има шанси да овај авион нађе своје место и да наша ваздухопловна индустрија има могућности да се даље развија.
Српска делегација, водила је разговоре са домаћинима, генералима руског ратног ваздухопловства, као и са представницима фирме „МиГ”- обзиром да српско ваздухопловство жели да купи авионе типа Миг, руске радаре и хеликоптере. Да ли је било неких конкретних корака у том смеру?
Наш основни циљ посете је био да са произвођачима различитих система, са представницима Федералне службе за војно-техничку сарадњу и руском војном службом за извоз војне опреме, разрадимо одређена тактичко техничка питања, која су са аспекта познавања средстава која сте ви набројали била нејасна или само делимично јасна. И то је, као циљ и остварено.
Имали смо низ презентација, разговора и важно је наглсити да интересовање за сарадњу није једносмерно. Нама је важно да успоставимо контакт и да тај цео процес и тај један значајан пројекат опремања повежемо и са могућностима сарадње наше домаће одбрамбене индустрије у различитим областима. Ту мислим најпре на оне сегменте где постоји могућност, где ми имамо капацитете и тамо где будемо нашли заједничке интересе.
Такође, као што сам већ поменуо, разговарао сам са сагенералом Бондаревим и углавном се наш разговор односио на сарадњу између два ваздухопловства. Наравно, области сарадње су пре свега обука наших јединица, наших састава. Други сегмент који је важан, у којем имамо већ сарадњу јесте област безбедности летења, школовања кадрова, усавршавања и размене искустава у циљу подизања нивоа безбедности летења у ваздухопловству и ПВО.
Поделите са нама укупне Ваше утиске које ћете понети са авиосалона МАКС?
На МАКС-у сам већ други пут, био сам присутан 2011.године и могу рећи да је ово један од највећих светских салона ваздухопловног наоружања, опреме и средстава на којем сам присуствовао.
Могућност да се сагледа све оно што је тренутно актуелно- достигнућа, правци даљег развоја је један од сегмената овог салона. Осим тога, постоји могућност да се оствари много сусрета, контаката, много разговора на једном месту, а који се тичу различитих области. Присутни су од команданата ваздухопловства, до конструктора и стручњака других специјалности. Ово је место где је могуће разменити искуства, много тога научити и лакше решавати неке проблеме које ми имамо као људи који управљамо, командујемо различитим системима.
Američki predsednik Barak Obama, dobitnik Nobelove nagrade za mir, morao bi da razmišlja o potencijalnim žrtvama udara na Siriju, rekao je Putin.
http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=748391
Генерал Живак пилотирао авионом Миг-29М2

На московском авиосалону МАКС, авионом „Миг-29М2” у петак, 30.августа, пилотирао је и командант српског ваздухопловства и ПВО генерал Ранко Живак, који се иначе налази на челу српске војне делегације у Москви. За „Глас Русије“, Јована Вукотић је разговарала са генералом Ранком Живаком.
Генералe Живак, Ви сте први страни командант авијације који је пилотирао на том типу авиона, какви су Ваши утисци и запажања?
Овај авион има савремену опрему која му омогућава да извршава широк спектар задатака и мисија у свим условима, а пре свега по питању контроле и заштите суверенитета ваздушног простора, затим намене за потребе извиђања ваздушног простора, као и за потребе дејстава по земаљским циљевима.
У аеродинамичком смислу, ово је авион високих маневарских способности, један, да тако кажем, успешан наставак породице авиона МиГ-29, обзиром да су они традиционално аеродинамички чисти, са изузетно високим способностима. Ту је наравно и мотор, који је задржан, „Климов РД-33“, али делимично унапређен.
У суштини, ради се једном квалитативном искораку напред, са аспекта опреме које може овај авион да носи, наоружања и наравно високих квалитета летних карактеристика.
Осим Вас и наше делегације, Србију је на аеросалону МАКС представљао и школски авион „Ласта 95“. Реците нам нешто више о овом авиону и да ли је било интересовања за наш школски авион?
Ово је један изузетно значајан и познат салон високог реномеа, на који традиционално долазе људи из свих крајева света и упознају се са достигнућима из различитих области. Обука је један од значајних задатака и добар авион за обуку је увек занимљив за све оне који се баве тим проблемом и тим послом. Ово је била прилика да се тај авион покаже на једном овако великом сајму.
Важно је поменути да сам имао разговор са командантом ваздухопловства Руске Федерације, генералом Бондаревим и ми смо се дотакли тог питања. Упознао сам га са чињеницом да смо ми развили тај авион, са његовим особинама, наменом, могућностима и свиме оним што он доноси у позитивном смислу. Позвао сам га, што је он и прихватио, да током сутрашњег дана посети изложбени део, где се налази „Ласта“ и да се мало ближе упозна са опремом и карактеристикама овог авиона.
Наравно, интересовање свих осталих делегација, великог броја посетилаца овог сајма је већ присутно, тако да верујемо да је учињен један добар маркетиншки потез. Има шанси да овај авион нађе своје место и да наша ваздухопловна индустрија има могућности да се даље развија.
Српска делегација, водила је разговоре са домаћинима, генералима руског ратног ваздухопловства, као и са представницима фирме „МиГ”- обзиром да српско ваздухопловство жели да купи авионе типа Миг, руске радаре и хеликоптере. Да ли је било неких конкретних корака у том смеру?
Наш основни циљ посете је био да са произвођачима различитих система, са представницима Федералне службе за војно-техничку сарадњу и руском војном службом за извоз војне опреме, разрадимо одређена тактичко техничка питања, која су са аспекта познавања средстава која сте ви набројали била нејасна или само делимично јасна. И то је, као циљ и остварено.
Имали смо низ презентација, разговора и важно је наглсити да интересовање за сарадњу није једносмерно. Нама је важно да успоставимо контакт и да тај цео процес и тај један значајан пројекат опремања повежемо и са могућностима сарадње наше домаће одбрамбене индустрије у различитим областима. Ту мислим најпре на оне сегменте где постоји могућност, где ми имамо капацитете и тамо где будемо нашли заједничке интересе.
Такође, као што сам већ поменуо, разговарао сам са сагенералом Бондаревим и углавном се наш разговор односио на сарадњу између два ваздухопловства. Наравно, области сарадње су пре свега обука наших јединица, наших састава. Други сегмент који је важан, у којем имамо већ сарадњу јесте област безбедности летења, школовања кадрова, усавршавања и размене искустава у циљу подизања нивоа безбедности летења у ваздухопловству и ПВО.
Поделите са нама укупне Ваше утиске које ћете понети са авиосалона МАКС?
На МАКС-у сам већ други пут, био сам присутан 2011.године и могу рећи да је ово један од највећих светских салона ваздухопловног наоружања, опреме и средстава на којем сам присуствовао.
Могућност да се сагледа све оно што је тренутно актуелно- достигнућа, правци даљег развоја је један од сегмената овог салона. Осим тога, постоји могућност да се оствари много сусрета, контаката, много разговора на једном месту, а који се тичу различитих области. Присутни су од команданата ваздухопловства, до конструктора и стручњака других специјалности. Ово је место где је могуће разменити искуства, много тога научити и лакше решавати неке проблеме које ми имамо као људи који управљамо, командујемо различитим системима.

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Ratna tehnika
Sto se tim amerima ne stane na put? Ima drzava koje mogu da se nose sa njima. Karaju sve redom, pa dokle vise.
Re: Ratna tehnika
Izgleda da je došao momenat da i njima malo smrkne. Nisam očekivao popuštanje saveznika u ovoj meri. Ne treba zaboraviti da oni ne ratuju samo protiv nekog sa druge strane nišana, nego u isto vreme protiv svoje javnosti. Zbog toga moraju pažljivo da biraju mnogo slabije protivnike.
Da je nama iole manje bila zastarela tehnika '99, pitanje da li bi do sukoba uopšte i došlo. To je ujedno i odgovor na jednom staro pitanje u temi, čemu moderna vojska u 21. veku. Eto čemu.
Tapatalk 4
Da je nama iole manje bila zastarela tehnika '99, pitanje da li bi do sukoba uopšte i došlo. To je ujedno i odgovor na jednom staro pitanje u temi, čemu moderna vojska u 21. veku. Eto čemu.
Tapatalk 4
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Ratna tehnika
jerino rujke, za sada, niko vise do daljnjeg.









GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Ratna tehnika
ovaj ruski cak noris se samo kurobeca a ne sme da pisne pred amerima...a i sto bi kad su ga oni postavili. ljiga.
rusi, kao i vise puta dosad, mogu da sprece one americke bandite, ali prodanim dusama je sladji dolar i kupovina hotela i fudbalskih klubova nego pravda.
gde je ona rusija kad je 1916. car aleksej romanov poslao ultimatum zapadnim silama da ce sklopiti mir sa austijancima i nemcima ako se ne pomogne srbiji? nema je, nestala ispred streljackog voda lenjina i staljina. a ovi sadasnji ljigavci, evo ih u svajcarskim alpima i na azurnoj obali, trose milione koje su pokrali od sopstvenog naroda. nistarije.
rusi, kao i vise puta dosad, mogu da sprece one americke bandite, ali prodanim dusama je sladji dolar i kupovina hotela i fudbalskih klubova nego pravda.
gde je ona rusija kad je 1916. car aleksej romanov poslao ultimatum zapadnim silama da ce sklopiti mir sa austijancima i nemcima ako se ne pomogne srbiji? nema je, nestala ispred streljackog voda lenjina i staljina. a ovi sadasnji ljigavci, evo ih u svajcarskim alpima i na azurnoj obali, trose milione koje su pokrali od sopstvenog naroda. nistarije.
Ropstvo nikad nije iskorenjeno, samo se proširilo na druge rase.
-Čarls Bukovski-
-Čarls Bukovski-
- Neskica
- Postovi: 424
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: Ford Focus 1.6 TDCi
- Lokacija: New Woodgood
Re: Ratna tehnika

Svaka čast na postu.
Re: Ratna tehnika
Ma da. Sve je to stvar interesa. Opet ponavljam, mnogo veci interes su Rusi imali u Libiji(oko 5 milijardi $)...malo su frktali cisto javnosti radi-ali su dopustili da se desi sta se desilo.
Nas prodaje naša bagra, kakvi Rusi kakvi bakrači. Ko je bio tamo, zna kako je prosečan Rus raspoložen po pitanju nas-zabole ga. Oni su teški rasisti i šovinisti.
Ja sam ubedjen da će krkljanac oko Sibira da nastane kad tad.
Nas prodaje naša bagra, kakvi Rusi kakvi bakrači. Ko je bio tamo, zna kako je prosečan Rus raspoložen po pitanju nas-zabole ga. Oni su teški rasisti i šovinisti.
Ja sam ubedjen da će krkljanac oko Sibira da nastane kad tad.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Ratna tehnika
kvcali napisao:jerino rujke, za sada, niko vise do daljnjeg.
![]()
![]()
![]()
![]()






Re: Ratna tehnika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...


