Registracija vozila
Re: Registracija vozila
Zar ne važi do isteka tablica?
Sent from my MI 5 using Tapatalk
Sent from my MI 5 using Tapatalk
Re: Registracija vozila
Pa reče čovek da mu ističe saobraćajna dozvola (tj tablice - 7 godina starosti).
Zar oni nisu u nekom trenutku, posle najave ukidanja i zamene tablica sa kvačicama, produžili rok zamene tablica?
Ili je to bila fora - sad, odmah svi sa kvačicama menjaju tablice. Pa onda izvinjenje uz obrazloženje da će izmena biti nakon isteka 7 godina od izdavanja tablica?
P.S. I taj debilizam "istek važenja tablica" (ili kako već definisati)... Ako nemaju fizičkih oštećenja, i ako nemaju kvačice/slova sa kvačicama (ako je cilj ukinuti takve tablice), čemu globiti bespotrebno raju? Ili mi je pitanje suviše smešno, a poenta jasna zašto neoglobiti kad god se ukaže prilika...
Zar oni nisu u nekom trenutku, posle najave ukidanja i zamene tablica sa kvačicama, produžili rok zamene tablica?
Ili je to bila fora - sad, odmah svi sa kvačicama menjaju tablice. Pa onda izvinjenje uz obrazloženje da će izmena biti nakon isteka 7 godina od izdavanja tablica?
P.S. I taj debilizam "istek važenja tablica" (ili kako već definisati)... Ako nemaju fizičkih oštećenja, i ako nemaju kvačice/slova sa kvačicama (ako je cilj ukinuti takve tablice), čemu globiti bespotrebno raju? Ili mi je pitanje suviše smešno, a poenta jasna zašto neoglobiti kad god se ukaže prilika...

Re: Registracija vozila
Kreten ja nisam video prvi post
A sto se tice menjanja tablica stvarno bedna fora
Sent from my MI 5 using Tapatalk

A sto se tice menjanja tablica stvarno bedna fora
Sent from my MI 5 using Tapatalk
Re: Registracija vozila
7 godina i kvačice => nova saobraćajna i tablice (~4k din valjda).
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
- Sinisa G.
- Postovi: 2608
- Pridružio se: 11 Feb 2014, 11:25
- Garaža: GTS, EVO500, GSI
- Lokacija: Beograd, Grac
Re: Registracija vozila
Meni je za korsu 32000 sa novom saobracajnom, a za vektru juce pljunuh tricavi 58800 sa sve zelenim kurtonom.
Posto nemam kvacice produzeno mi je trajanje saobracajne do 2021 na dva lista a4 formata (na engleskom i srpskom)
Posto nemam kvacice produzeno mi je trajanje saobracajne do 2021 na dva lista a4 formata (na engleskom i srpskom)
Re: Registracija vozila
Vectra 2.2?
t
t
- Sinisa G.
- Postovi: 2608
- Pridružio se: 11 Feb 2014, 11:25
- Garaža: GTS, EVO500, GSI
- Lokacija: Beograd, Grac
Re: Registracija vozila
Da i korsa 1.8
Re: Registracija vozila
Delija napisao: 26 Dec 2017, 12:34 Na valjcima je auto u N iliti "izbacen iz brzine" - kakve veze ima pogon sa tim?
Iako ste mi vrlo stručno odgovorili, napisaću da i ostali znaju. Ne može se raditi tehnički pregled 4wd vozila na bilo kojoj liniji tehničkog pregleda. Pronašao sam tehnički gde to rade i gde su mi objasnili šta to oni imaju, a neki drugi nemaju. Naime, njihova oprema ispituje kočenje jedan po jedan točak tako što se valjci vrte u suprotnim smerovima. Recimo, dok je prednja osovina na valjcima, jedan točak se okreće unapred, a drugi unazad, pa posle obratno. Time se dobija da se samo poluosovine okreću, a diferencijal i sve posle njega ostaje rasterećeno. Čak i da vozilo samostalno zaključa centralni diferencijal, on će ostati u stanju mirovanja i ništa se neće polomiti. I kada bi vozilo bilo u brzini sa ugašenim motorom, opet bi se točkovi bez ikakvog otpora ovako mogli okretati jer samo trkači u diferencijalu rade.

- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
Banalizovao sam, jer se previse tripujete oko toga.
I sam imam xDrive.
Minimalna opasnost postoji samo kod vozila sa permanentnim 4WD pogonom.
Identicna opasnost postoji i po LSD (i to samo specificnih tipova) kod vozila koja ga imaju.
Teoretski (i prakticno, recimo u USA) za takva vozila pored specijalnih valjaka postoje i drugaciji tipovi merenja i uredjaji - meri se najcesce za vreme voznje (Decelerometer, Tapley).
A opet su ovo toliko male brzine valjaka i toliko kratka vremena da je opasnost od ostecenja diferencijala i na takvim vozilima prakticno jednaka nuli - kao da u prakticnoj voznji proklizavas to kratko vreme celom osovinom ili sa po jedan, dva ili tri razlicita tocka - nebitno.
Kad sam vec pomenuo USA - tamo su merenja malcice ozbiljnija/rigoroznija nego kod nas.
BTW, i sa automatskim menjacem "izbacivanje iz brzine" najcesce samo "otkaci" menjac od motora, ali ne i od tockova, tako da i u zavisnosti od tipa automatika postoji i ogranicenje u duzini puta koji sme da se predje prilikom slepanja - kod nekih cak ne sme uopste da se slepa.
I sam imam xDrive.
Minimalna opasnost postoji samo kod vozila sa permanentnim 4WD pogonom.
Identicna opasnost postoji i po LSD (i to samo specificnih tipova) kod vozila koja ga imaju.
Teoretski (i prakticno, recimo u USA) za takva vozila pored specijalnih valjaka postoje i drugaciji tipovi merenja i uredjaji - meri se najcesce za vreme voznje (Decelerometer, Tapley).
A opet su ovo toliko male brzine valjaka i toliko kratka vremena da je opasnost od ostecenja diferencijala i na takvim vozilima prakticno jednaka nuli - kao da u prakticnoj voznji proklizavas to kratko vreme celom osovinom ili sa po jedan, dva ili tri razlicita tocka - nebitno.
Kad sam vec pomenuo USA - tamo su merenja malcice ozbiljnija/rigoroznija nego kod nas.
BTW, i sa automatskim menjacem "izbacivanje iz brzine" najcesce samo "otkaci" menjac od motora, ali ne i od tockova, tako da i u zavisnosti od tipa automatika postoji i ogranicenje u duzini puta koji sme da se predje prilikom slepanja - kod nekih cak ne sme uopste da se slepa.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Kabe
- Postovi: 996
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 05:47
- Garaža: Japanska vozila
- Lokacija: https:://localhost/Novi_Sad/
Re: Registracija vozila
Ili postoji dugme koje se pritisne i nakon toga auto moze da se slepa.Delija napisao: 27 Dec 2017, 18:09
BTW, i sa automatskim menjacem "izbacivanje iz brzine" najcesce samo "otkaci" menjac od motora, ali ne i od tockova, tako da i u zavisnosti od tipa automatika postoji i ogranicenje u duzini puta koji sme da se predje prilikom slepanja - kod nekih cak ne sme uopste da se slepa.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
Zavisi u mnogome na kom autu.
Na BMW-u i ubacivanje u N sa autom koji nije upaljen moze biti problem za nestrucno lice.
Recimo na BMW E seriji gde je rucica mehanicka moze relativno lagano, a na F gde nije je ipak maaalcice teze
A i u N se sistem greje, a nema hladjenje i podmazivanja uljem - zato i postoji ogranicenje u vremenu/daljini/brzini slepanja. Iliti - obavezno na kamionce i to nakon zajebancije da se ubaci u N. Ukratko - rekao bih da namerno nisu omogucili laksi nacin ubacivanja u N.
https://www.youtube.com/watch?v=63XDEk0FA5A
https://www.youtube.com/watch?v=9y975NrRn0U
https://www.youtube.com/watch?v=jaX3VWREzzE
Naravno, slepanje za 4WD vozila sa podignutom samo jednom osovinom je totalni "no-no".
Na BMW-u i ubacivanje u N sa autom koji nije upaljen moze biti problem za nestrucno lice.
Recimo na BMW E seriji gde je rucica mehanicka moze relativno lagano, a na F gde nije je ipak maaalcice teze

A i u N se sistem greje, a nema hladjenje i podmazivanja uljem - zato i postoji ogranicenje u vremenu/daljini/brzini slepanja. Iliti - obavezno na kamionce i to nakon zajebancije da se ubaci u N. Ukratko - rekao bih da namerno nisu omogucili laksi nacin ubacivanja u N.
https://www.youtube.com/watch?v=63XDEk0FA5A
https://www.youtube.com/watch?v=9y975NrRn0U
https://www.youtube.com/watch?v=jaX3VWREzzE
Naravno, slepanje za 4WD vozila sa podignutom samo jednom osovinom je totalni "no-no".
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24658
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
To sto si opisao mozes kada nije sper diferencijal, no dobro, vozila sa sper diferencijalom su retka. Opet na Ladi Nivi ili vozilu koji ima slican 4x4, dakle sa klasicnim centralnim diferencijalom, bez problema mozes vrteti samo prednju osovinu i to na zadnju nece imati nikakvog efekta. Kao kad podignes auto sa prednjim pogonom na dizalicu sa jedne strane nema sanse da krene, sem ako elektronika ili sper ne blokiraju drugi tocak.Dare4x4 napisao: 27 Dec 2017, 17:28 Recimo, dok je prednja osovina na valjcima, jedan točak se okreće unapred, a drugi unazad, pa posle obratno. Time se dobija da se samo poluosovine okreću, a diferencijal i sve posle njega ostaje rasterećeno. Čak i da vozilo samostalno zaključa centralni diferencijal, on će ostati u stanju mirovanja i ništa se neće polomiti. I kada bi vozilo bilo u brzini sa ugašenim motorom, opet bi se točkovi bez ikakvog otpora ovako mogli okretati jer samo trkači u diferencijalu rade.
![]()
Ili najjednostavnije, stave se ovi roleri ispod druge osovine i sve se resi jako brzo.
https://www.youtube.com/watch?v=-L5PzR6apg4

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Registracija vozila
Ma znam ja Nivu odlično, ona ide na tehnički kao i svaki drugi auto.
U svakom slučaju, rešeno je i registracija je produžena
U svakom slučaju, rešeno je i registracija je produžena
