Domaće auto emisije
Re: Domaće auto emisije
I ako je do sada objavljeno pregršt videa na ovu temu, ovaj se definitivno izdvaja
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Okačen video pre dve stranice.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- YUgisa
- Postovi: 924
- Pridružio se: 29 Jan 2014, 18:52
- Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Domaće auto emisije
Moglo bi to realno dosta bolje jer je snimak manje vise samo citanje Wikipedia stranica za Zastavu i za Yugo. Snimak je kao i mnogi samo baziran na jednoj te istoj prici koja se oduvek vrti, par informacija sa Wiki, nikad nisu bili sposobni u fabrici, izvoz za Ameriku je bio promasaj, propali posle bombardovanja jer nisu umeli nista sem kozmetike da izmene... Uz pominjanje jedinog prototipa koji se spominje u Wikipediji, koji je inace daleko od najboljeg.
Being second is to be the first of the ones who loose...
- carov2
- Postovi: 5112
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Domaće auto emisije
Realno to ne bi moglo dosta bolje, a snimak nije samo čitanje Wiki stranice za Zastavu i Jugo i nije kao mnogi baziran na jednoj te istoj priči koja se uvek vrti.
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
- YUgisa
- Postovi: 924
- Pridružio se: 29 Jan 2014, 18:52
- Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Domaće auto emisije
Jeste baziran, sto se moze videti prostim guglanjem tih stranica. Takodje ko hoce da se upusti u malo vise guglanja, moze da se nadje jos mnogo informacija o Zastavi koje su propustene. Ne kazem da nije naracija na visokom nivou, kao i editovanje/kvalitet snimka, ali dostupne informacije su one koje su najdostupnije i naveliko prezvakane.
Nije spomenut verovatno jedan od najtrazenijih modela, Z101 Special (model toliko pozeljan da je polovan bio skuplji nego iz fabrike u to vreme), prototip Yugo Sparco, prototip Yugo Sport kao neki od primera, cinjenicu da su ugradjivali multipoint sistem ubrizgavanja na 1.1 i 1.3 motorima u doba kada su vecina proizvodjaca u to vreme ugradjivali singlepoint sisteme na tako malim motorima i to mislim i na zapadne proizvodjace, prica o Americi je mogla da sadrzi i trkacku verziju izradjena u saradnji sa Zastava Sport odeljenjem koja je pobedjivala Korvete na njihovim stazama ili primer trkackog 1.3 motora koji je presao 120ks/l zapremine... Cinjenicu da je Zastava imala nameru da razvije nov model posle bombardovanja ali je drzava odbila finansijsku podrsku tom projektu itd...
Sve sto sam cuo tamo je ono sto sam cuo i kod drugih, mozda drugi nisu rekli u celini sve to ali sve je to vec vidjeno na ovaj ili onaj nacin, a ovo sto sam ja rekao nisam bas primetio ni na tudjim snimcima ni medju prvim linkovima gugl pretrage.
Nije spomenut verovatno jedan od najtrazenijih modela, Z101 Special (model toliko pozeljan da je polovan bio skuplji nego iz fabrike u to vreme), prototip Yugo Sparco, prototip Yugo Sport kao neki od primera, cinjenicu da su ugradjivali multipoint sistem ubrizgavanja na 1.1 i 1.3 motorima u doba kada su vecina proizvodjaca u to vreme ugradjivali singlepoint sisteme na tako malim motorima i to mislim i na zapadne proizvodjace, prica o Americi je mogla da sadrzi i trkacku verziju izradjena u saradnji sa Zastava Sport odeljenjem koja je pobedjivala Korvete na njihovim stazama ili primer trkackog 1.3 motora koji je presao 120ks/l zapremine... Cinjenicu da je Zastava imala nameru da razvije nov model posle bombardovanja ali je drzava odbila finansijsku podrsku tom projektu itd...
Sve sto sam cuo tamo je ono sto sam cuo i kod drugih, mozda drugi nisu rekli u celini sve to ali sve je to vec vidjeno na ovaj ili onaj nacin, a ovo sto sam ja rekao nisam bas primetio ni na tudjim snimcima ni medju prvim linkovima gugl pretrage.
Poslednja izmena od YUgisa u 02 Okt 2025, 11:09, izmenjeno 1 put ukupno.
Being second is to be the first of the ones who loose...
Re: Domaće auto emisije
zeza te
- carov2
- Postovi: 5112
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Domaće auto emisije
U osnovi, ne zezam, samo mi je kritika preterana, ispada da se dečko nije ni pripremao, već za par minuta našao tekst i krenuo da snima.
To što nema priča koje znaju ljudi u Kragujevcu jer im je deda pričao i što znaju ko je koga kerebecao pre pola veka i slične detalje, to je ovde manje bitno jer video prvenstvo nije namenjen velikim ljubiteljima i poznavaocima kao što je Jugiša, već treba da zadovolji više zahteva, kao i svaki video u današnje vreme, da bi bio gledan.
Čovek je za 20 minuta trebao da ispriča priču koja će većini biti dopadljiva i "laka" za gledanje, a ne da upozna Jugisu sa detaljima koje do sada nije znao, niti da ispriča neku novu verziju njihove istorije.
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
To što nema priča koje znaju ljudi u Kragujevcu jer im je deda pričao i što znaju ko je koga kerebecao pre pola veka i slične detalje, to je ovde manje bitno jer video prvenstvo nije namenjen velikim ljubiteljima i poznavaocima kao što je Jugiša, već treba da zadovolji više zahteva, kao i svaki video u današnje vreme, da bi bio gledan.
Čovek je za 20 minuta trebao da ispriča priču koja će većini biti dopadljiva i "laka" za gledanje, a ne da upozna Jugisu sa detaljima koje do sada nije znao, niti da ispriča neku novu verziju njihove istorije.
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
@carov2 +1
Generalno svašta se dešavalo u fabrici i milijardu sitnih izmena je bilo na modelima u koje su upućeni entuzijasti, to bi bilo preterano detaljisanje, pa samo o izmenama na modelu Yugo i motorizacijama mogla bi se napraviti emisija od sat vremena.
Ovako je lik pokrio suštinu.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Generalno svašta se dešavalo u fabrici i milijardu sitnih izmena je bilo na modelima u koje su upućeni entuzijasti, to bi bilo preterano detaljisanje, pa samo o izmenama na modelu Yugo i motorizacijama mogla bi se napraviti emisija od sat vremena.
Ovako je lik pokrio suštinu.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Ipak mu je ovo jedan od slabijih videa, sa nekoliko grešaka (mrzi me da gledam ponovo pa da ih navodim), a istovremeno i jedan od boljih klipova o Zastavi.
- YUgisa
- Postovi: 924
- Pridružio se: 29 Jan 2014, 18:52
- Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Domaće auto emisije
Ima dosta toga dokumentovano na internetu, jer licno znam i gde mogu da se nadju neke od tih informacija i nisu ni malo "skrivene". Ja ne kritikujem kvalitet snimanja/editovanja/naracije, ali mislim da je izostao trud u nalazenju informacija. Sve sto je receno u snimku su stvari koje vecina ponavlja, stvari koje se vide i na wikipedia stranicama odakle verovatno i svi ti koji snimaju uzimaju podatke. Dodao je tu i tamo neki detalj, ocigledno su detalji na tim stranicama dodatno proguglani, ali ja nisam zapazio ni jedanu tematiku koje nije spomenuta na wikipediji. Mislim da za 2-3min dodatno je moglo biti jednako dopadljivo onima koji vole povrsne informacije, a i ljubiteljima doticnog auta jer bi dobili snimak po kvalitetu iznad ostalih u svim aspektima.carov2 napisao: 02 Okt 2025, 14:11 U osnovi, ne zezam, samo mi je kritika preterana, ispada da se dečko nije ni pripremao, već za par minuta našao tekst i krenuo da snima.
To što nema priča koje znaju ljudi u Kragujevcu jer im je deda pričao i što znaju ko je koga kerebecao pre pola veka i slične detalje, to je ovde manje bitno jer video prvenstvo nije namenjen velikim ljubiteljima i poznavaocima kao što je Jugiša, već treba da zadovolji više zahteva, kao i svaki video u današnje vreme, da bi bio gledan.
Čovek je za 20 minuta trebao da ispriča priču koja će većini biti dopadljiva i "laka" za gledanje, a ne da upozna Jugisu sa detaljima koje do sada nije znao, niti da ispriča neku novu verziju njihove istorije.
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Meni licno od Turbo Yuga puno zanimljivije zvuci Zastava Sport prototip sa atmosferskih 1.4 ITB motorom i EFI ubrizgavanjem sa 120-125ks i 7.2s do 100km/h i 200km/h max brzinom sa kompletno modifikovanim vesanjem (uveliko inspiracija za moje aute) i sve to krajem 80ih/pocetkom 90ih. Primer da smo bili sposobni napraviti hot hatch jednako dobar ko i zapadni proizvodjaci... Ali valjda je ljudima dovoljno da smo bili samo bolji od istocnog bloka.






Da ne idem dalje u off.
Being second is to be the first of the ones who loose...
Re: Domaće auto emisije
Dzabe kad jugo 1.4 sport nije ugledao svetlost dana u smislu da su ga napravili u vise komada i da se vozio nego sluzio samo kao izlozbeni primerak na sajmu i posle tavorio u raznim prostorijama i propadao, isto kao i jugo turbo, jedino se onaj jugo sparco vozio al taj nije ionako ni po cemu bitan, obican 1.3 sa sparco detaljima. A takodje to su automobili iz zastavinog sportskog odeljenja koje se bavilo pripremom trkackih automobila pa se i ne mogu svrstati u klasican zastavin program.
Re: Domaće auto emisije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...


