Stranica 115 od 261

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 25 Jul 2018, 13:09
od bozza1979
Samo da preciziram, za 1.4 pominju potrošnju od pola litre na 1000km, ne od zamene do zamene.
Drug iz srednje je kupio i prodao posle par meseci. Par ljudi koje znam da voze službene, takođe se žale, a i neki koje nasumično sretnem i pitam kako služi, imaju slične odgovore.

Послато са Lenovo A6020a46 уз помоћ Тапатока


Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 25 Jul 2018, 13:41
od rage_man
Pola litra na 1000 je vec previse, ne izgleda mi da su to ocuvani i odrzavani primerci. Verovatno da su obrnuli igricu, vise puta.

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk


Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 25 Jul 2018, 15:57
od dragvorl
S obzirom da su to relativno nova kola, tesko da su presla ogromne km + su benzinci. Pre ce biti da je tako napravljen motor zbog eko normi. Kome to smeta jbg...nije bas prakticno dolivati ulje nakon par kkm. Ako se jos sluzbeno prelazi 3 4 kkm mesecno kao ja, moze da smori.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 06 Avg 2018, 15:57
od zeljkoci
Evo i ja da kazem da sam nabavio zadnje korube za mog puntišu. Danas namontirane sa minimalnim bušenjem limarije. Skoro pa nista.
20180806_124202.jpg
20180806_125519.jpg
20180806_125532.jpg

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 06 Avg 2018, 16:00
od zeljkoci
i namontirano:
20180806_133833.jpg
20180806_133853.jpg

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 06 Avg 2018, 17:23
od dragvorl
Jbt mora da se busi.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 06 Avg 2018, 17:49
od Saša
Mene je baš to bušenje lima odbilo od ugradnje. :)

TT


Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 06 Avg 2018, 20:02
od zeljkoci
Nista strasno.
Busi se plasticni branik na 2 mesta.
Limarija je vec izbusena fabricki na 1 mestu.
I jedan mali limcic treba da se dobusi. To je sve

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 08 Avg 2018, 20:32
od Eskimko
Izuzetno korisna stvar.
Ja sam moj primerak punta uvezenog iz Austrije morao da gitujem vec jer je so ucinila svoje a da je fabricki imao te korube ne bi mu bilo nista. :besan:

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 08 Avg 2018, 20:51
od rage_man
Gde i po kojoj ceni mogu da se nadju te korube za zadnje tockove?

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk


Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 08 Avg 2018, 23:19
od zeljkoci
Cena je 850din po komadu

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 09 Avg 2018, 05:55
od dragvorl
Dzabe.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 09 Avg 2018, 14:29
od arandjele
Kakav je uticaj koruba na zvučnu izolaciju ?

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 09 Avg 2018, 14:46
od Saša
Kod mene nikakav, od pozadi ne čujem ništa.

Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša

Poslato: 06 Sep 2018, 11:09
od Beogradjanin.
Upravo sam se vratio iz Hr, okolina Sibenika, punto classic 2009, verzija sa klimom. u jednom pravcu 766,1 km. Ovaj put sam lakse podneo tako dug put, prvi put mi je bilo nekako neudobno, sada manje.

Auto do sada presao samo 43000 km, ne vozi se svaki dan.

Za devet godina lepo sluzi. Jeste mali auto ali ima neki sarm.

Kvarovi> odvojila se cev od lonca auspuha, prednja vozaceva i suvozaceva vrata su pocela da se gornjim spicem usecaju u vrata iza, sarke popustile, tek treba da se popravi.

Fabricke sijalice crkle - jedna u januaru, druga u avgustu ove god. Levi far mi nije fabricki, zamenjen zbog sitne ogrebotine dok je bio kasko osiguran. Interesantno, sistem koji drzi sijalicu u tom faru je znatno jednostavniji u odnosu na desni fabricki, nema onog sistema koji zateze, vec samo stavis sijalicu sa nosacem i zarotiras ga, pa zabice drze dva srafa.

Odrzavanje - mali servis redovno, veliki servis do sada nije radjen, kaisevi,spaneri sve fabricko kao i sijalice. U ovl.servisu kazu da ne treba nista dirati. Sta vi mislite? Auto je i dalje kao casa, a opet, 9 godina je star.