https://www.youtube.com/watch?v=KXXJE6yYhIM
AUDI - Vorsprung durch Technik
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Ka'e Shmee, vorsprung durch technic  
 
https://www.youtube.com/watch?v=KXXJE6yYhIM
			
			
			
						
						
										
						https://www.youtube.com/watch?v=KXXJE6yYhIM
- dag81
 - Postovi: 7605
 - Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
 - Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
 - Lokacija: Novi Sad
 - Kontakt:
 
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Poznanik kupio Golfa 7 novog 1.2 pre fl, osnovna oprema, ima Skofu Octaviu elegance 2014to(tj imao do danas), kaze da je Golf u svemu bolji auto osim u gepeku.aviator napisao:A, jesi trgovac.Day Walker napisao:Skoda je isto sto i VW pa je glupo govoriti sta je bolje.
Mozda sta je lepse dizajnirano ili eventualno ko ima kvalitetnije materijale u unutrasnjosti
Sent from my iPhone using Tapatalk
Samo fali da si je sa Audijem izjednačio.
Popizdeo na octaviu i danas je zameni za A4 b9 2016to sa 1600km. A Octavia mislim da je imala 60ak k.
Vozio sam i ja Octaviu 3, to je supalj auto sa velikim gepekom. Meni bio bolji A3 2005 nego octavia 2013to(tada imala 2.5god).A napalio se da je zadrzim dok nisam presao jedno 700 800km, i opet seo u A3.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Tihi odlazak V10 i V12 motora.
http://europe.autonews.com/article/2017 ... ig-engines
Audi aims to eliminate up to 40 percent of its drive systems in the long-term. What do you have in mind?
We will thin out our engine-transmission combinations, but entire engine families might also disappear. Do we really need a V-10 and W-12 for the next generation of cars? We get questioned about the [future of the] V-8, and in particular the diesel, but I cannot imagine we will do without it. We have a very important group of customers that really wants eight-cylinder engines in larger vehicles. Will it exist forever? No, but [it will] for a rather long time.
			
			
			
						
						
							http://europe.autonews.com/article/2017 ... ig-engines
Audi aims to eliminate up to 40 percent of its drive systems in the long-term. What do you have in mind?
We will thin out our engine-transmission combinations, but entire engine families might also disappear. Do we really need a V-10 and W-12 for the next generation of cars? We get questioned about the [future of the] V-8, and in particular the diesel, but I cannot imagine we will do without it. We have a very important group of customers that really wants eight-cylinder engines in larger vehicles. Will it exist forever? No, but [it will] for a rather long time.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
  
			
						
  Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Za 10 godina 2.0tfsi ce biti luksuz.
			
			
			
						
						
										
						Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Imam pitanje u vezi menjača , u Q5 ide S-Tronic menjač, to je u stvari DSG samo drugi naziv? I koja je razlika između tog i Tiptronic menjača? Da li je radio neko remont istih, ili pročitao koliko košta kod njih, šta je najčešći kvar i koja je cena remonta kod Multitronica? Pošto se ovde pominje da je multitronic los menjač, i da košta remont mnogo, pa mene zanimaju te cifre, i kod S Tronica i Multitronica?  
DE forume ne čitam, jer ne baratam tim jezikom.
Poslato sa EVA-L09 uz pomoć Tapatoka
			
			
			
						
						
										
						DE forume ne čitam, jer ne baratam tim jezikom.
Poslato sa EVA-L09 uz pomoć Tapatoka
- maxer
 - Postovi: 6672
 - Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
 - Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
 - Lokacija: Zaječar
 
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Simpatičan automobilčić  
 
https://www.youtube.com/watch?v=bX8ktTYswA0
			
			
			
						
						
										
						https://www.youtube.com/watch?v=bX8ktTYswA0
- passenger
 - Postovi: 14231
 - Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
 - Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
 
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
https://www.youtube.com/watch?v=sFPQCuLlWA0
			
			
			
						
						
							''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
			
						- maxer
 - Postovi: 6672
 - Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
 - Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
 - Lokacija: Zaječar
 
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Zimske čarolije:
http://www.youtube.com/watch?v=8mrtaot4x8U
Da vam bude lakše, dok ne poprave forum: https://www.youtube.com/watch?v=8mrtaot4x8U
			
			
			
						
						
										
						http://www.youtube.com/watch?v=8mrtaot4x8U
Da vam bude lakše, dok ne poprave forum: https://www.youtube.com/watch?v=8mrtaot4x8U
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
  
			
						
  - maxer
 - Postovi: 6672
 - Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
 - Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
 - Lokacija: Zaječar
 
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Meni se ovaj više sviđa: 
			
			
			
						
						
										
						Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Nardo gray vs Meksiko plava.


			
			
			
						
						
							
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
  
			
						
  - 
				zex
 - Postovi: 575
 - Pridružio se: 23 Feb 2013, 17:52
 - Garaža: Audi A3 Sportback
 - Lokacija: Darmstadt, Deutschland
 
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Dugo me nije bilo i sad uhvatih malo vremena za citanje foruma.
Pre 2.5 meseca sam kupio svoj drugi a3 u zivotu. U pitanju je a3 2.0 tdi sportback ambition.
Auto je dobar ali iskreno ne vidim u cemu je ljudska fascinacija audijem, auto je dobar, ide dobro, dobro ubrzava, ali... Sportski volan-suvise tanak i lak za upravljamje, sportska sedista-tesko naci pravi polozaj i najniza tacka sedenja nije dovoljno niska. Svaki jaci pritisak na gas opasno dize prednji kraj i volan postaje jos laksi. Suvise lako i cesto pali esp asistenciju, recimo...
			
			
			
						
						
										
						Pre 2.5 meseca sam kupio svoj drugi a3 u zivotu. U pitanju je a3 2.0 tdi sportback ambition.
Auto je dobar ali iskreno ne vidim u cemu je ljudska fascinacija audijem, auto je dobar, ide dobro, dobro ubrzava, ali... Sportski volan-suvise tanak i lak za upravljamje, sportska sedista-tesko naci pravi polozaj i najniza tacka sedenja nije dovoljno niska. Svaki jaci pritisak na gas opasno dize prednji kraj i volan postaje jos laksi. Suvise lako i cesto pali esp asistenciju, recimo...
        