Stranica 118 od 219
Re: Tesla automobili
Poslato: 10 Sep 2016, 14:48
od Floyd
Re: Tesla automobili
Poslato: 12 Sep 2016, 18:55
od HKS
https://medium.com/@SteveSasman/how-i-u ... .p02a09wik
@lik iz NS sa avatarom Citroen Ajkule

kad bi trebali izbaciti Tesla Model S druge generacije?
Re: Tesla automobili
Poslato: 12 Sep 2016, 19:01
od Ji 4Tze
Regular Maintenance Cost over 65,000 miles in 24 months:
“Annual Service”: $600 (Yes, I’ve only done this once at 49,000 miles. Probably not a bad idea to do another soon)
2 sets of tires: $1700
Oil Changes: Hahahahaha
Brakes? Nope. The regenerative braking does 95% of the work and recharges my battery at the same time.
Total Maintenance = $2300
Out of Pocket Repairs from 50,000 to 100,000 miles:
12v Battery $400
Door Handle Repair $1000
Wheel well fasteners $80
Total Repairs = $1500
Re: Tesla automobili
Poslato: 12 Sep 2016, 19:59
od Nemanja987
Nema najave za drugu generaciju u sledećih 4-5 godina.
Ali kontam da će nastaviti da usavršavaju ovaj postojeći malo po malo kao što već rade.
Sledeći je model 3, pa Y koji će biti neka suv/cuv varijanta.
Onda verovatno pick up ali to je već daleko i neizvesno.
Zovem se Nemanja.
Re: Tesla automobili
Poslato: 12 Sep 2016, 20:08
od HKS
Hehe, zaboravio sam kako bi ime, al sam se setio tih detalja.
Sent from my m2 using Tapatalk
Re: Tesla automobili
Poslato: 12 Sep 2016, 20:32
od Nemanja987
Opušteno
Elem, juče je izašao novi blog apdejt vezan za autopilot.
Od sledeće verzije (8.0) će radar imati malo veću ulogu u kontrolisanju automobila dok će optički senzori iliti kamere imati malo manju ulogu.
Lepo je opisao pozitivne i negativne strane kod radara, razlog zašto su te podatke koje radar prikuplja do sada manje koristili kao i način na koji se prikupljaju podaci o uslovima na putu, znakovima iznad puta, nadvožnjaka, podvožnjaka. Podaci se prikupljaju čak i kad autopilot nije aktiviran.
Mislim da je to trenutno najbolji sistem (polu)autonomne vožnje koji se nudi i svaki dan postaje još bolji.
Re: Tesla automobili
Poslato: 12 Sep 2016, 20:42
od ljuba
Opasan, ali i hrabar i najbolji moguci nacin testiranja novih tehnologija. To bas nisam ocekivao od Americke firme... Moja sestra je isto imala smesne troskove kod ampere - prvi servis na 60.000km, ali joj se na 95.000km raspala mehanicka veza sus motora i elektricnog motora/generatora (ozbiljni kvar), mada opel je to

i 3 puta je rasturala prednji branik zbog toga sto je auto strasno nizak (olaksavajuca okolnost je da je plavusa

) i imala je beskonacno mnogo bagova - vecinom manjih i jednom ju je ostavio u Belgiji. A njihova sluzba za pomoc zamalo da joj zapali auto...
Re: Tesla automobili
Poslato: 12 Sep 2016, 21:07
od HKS
Nemanja987 napisao:Opušteno
Elem, juče je izašao novi blog apdejt vezan za autopilot.
Od sledeće verzije (8.0) će radar imati malo veću ulogu u kontrolisanju automobila dok će optički senzori iliti kamere imati malo manju ulogu.
Lepo je opisao pozitivne i negativne strane kod radara, razlog zašto su te podatke koje radar prikuplja do sada manje koristili kao i način na koji se prikupljaju podaci o uslovima na putu, znakovima iznad puta, nadvožnjaka, podvožnjaka. Podaci se prikupljaju čak i kad autopilot nije aktiviran.
Mislim da je to trenutno najbolji sistem (polu)autonomne vožnje koji se nudi i svaki dan postaje još bolji.
Nekako bi se kladio na W213

Re: Tesla automobili
Poslato: 12 Sep 2016, 21:28
od sunnyvale
Ji 4Tze napisao:Regular Maintenance Cost over 65,000 miles in 24 months:
“Annual Service”: $600 (Yes, I’ve only done this once at 49,000 miles. Probably not a bad idea to do another soon)
2 sets of tires: $1700
Oil Changes: Hahahahaha
Brakes? Nope. The regenerative braking does 95% of the work and recharges my battery at the same time.
Total Maintenance = $2300
Out of Pocket Repairs from 50,000 to 100,000 miles:
12v Battery $400
Door Handle Repair $1000
Wheel well fasteners $80
Total Repairs = $1500
Ovo je inace za USA extra.
Ja za mog Chevrolet Cruze-a sam placao otprilike
1200$ godisnje za servis u prve 3 godine. Kostaju servisi u Kaliforniji usi otpadaju.

Znaci ja bi za 100k milja platio verovatno oko 10k sve zajedno. Ako ne bi bilo vece stete.
Re: Tesla automobili
Poslato: 12 Sep 2016, 21:30
od sunnyvale
Nemanja987 napisao:
Nema najave za drugu generaciju u sledećih 4-5 godina.
Ali kontam da će nastaviti da usavršavaju ovaj postojeći malo po malo kao što već rade.
Sledeći je model 3, pa Y koji će biti neka suv/cuv varijanta.
Onda verovatno pick up ali to je već daleko i neizvesno.
Zovem se Nemanja.
Y je verovatno motor
Re: Tesla automobili
Poslato: 12 Sep 2016, 21:38
od ljuba
Ja kada sam radio u Kaliforniji 2004 bili su dzabe servisi, odnosno menjanje ulja, verovatno kod ovlastenog su bili skuplji. Mada po njima su prilicno jeftini
http://www.chevrolet.com/certified-serv ... alues.html
Re: Tesla automobili
Poslato: 12 Sep 2016, 21:54
od sunnyvale
To tako pise ali sa servisom u Silicon valley mozes da se pozdravis. Ako odes jedno 50tak milja u neke ruralnije delove onda je tako

Naravno mislim na iskljucivo ovlascene servise.
Ja sam cesto znao da odem na servis i po 40tak milja svaki put

u jednom pravcu. Nakupe se ti servisi zato sto se prelazi dosta. Ja sam na primer za 3 godine nabio 65k milja.
Nije ni cudo sto me je dosta kostalo. Doduse imao sam i neki problem sa menjacem.
Gde si radio u Ca?
Re: Tesla automobili
Poslato: 12 Sep 2016, 21:57
od ljuba
Radio sam u LA i u San Diegu. Kada bi Ameri toliko placali za servis (novih) automobila izbila bi vrevolucija. Ih pa 40 milja je da samo razmrdas auto...
Re: Tesla automobili
Poslato: 12 Sep 2016, 21:59
od sunnyvale
Ma znam i drug ima Cruze u Chicagu i placa vise nego duplo manje nego ja

Veruj mi u San Francisku je sve mnogo skuplje nego u LA i SD. Jedino da odes negde dalje kao sto sam ja radio povremeno.
Ovo sa Tesla Motors je odlicno sto su ovako napravili da se sto manje odrzava. Pogotovo ovo za kocnice mi se svidja.
Re: Tesla automobili
Poslato: 12 Sep 2016, 22:09
od ljuba
To jeste zaista enormna prednost elektricnih automobila, ali npr od moje sestre firma (Americka JJ) vise nece da cuje za elektricne automobile, cak ni za hibride, izgubili su brdo para posto niko nece da kupuje polovne 4 godine stare iz liza izasle automobile - a to je jako vazan parametar u racunici cene. I dalje se ljudi strasno plase kako ce ostariti akumulator, koliko ga je mucio prethodnik, a i novi energetski / elektronski sistemi jos se nisu dokazali u punom svetlu. (Ili nisu dobili poverenje sirokih narodnih masa) Sve u svemu poceci su uvek teski... I dalje se sve to slepa na subvencijama - bas isto kao i Tesla...