Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Opasno: Pojedine lou kost kompanije letele iz Beograda sa manje goriva od propisanog minimuma
Pojedine lou kost kompanije sa beogradskog aerodroma letele su, saznaje „Blic“, ka Londonu, Madridu i Amsterdamu sa količinama goriva ispod propisanog minimuma.
Direktorat za civilno vazduhoplovstvo Srbije pre dve nedelje je izdalo naredbu o vanrednoj proveri količine goriva s kojim letelice sleću u našu zemlju. Uvidom u dokumentaciju ustanovljeno da su pojedine avio-kompanije letele sa rezervoarom na rezervi. U Direktoratu za “Blic” tvrde da taj problem nije detektovan u Srbiji već u inostranstvu, ali da je njihova obaveza bila da sprovedu kontrolu i kod nas.
Postoji tačno propisana količina goriva koju letelica mora da ima u rezervoaru na određenoj liniji. U to je uračunata količina potrebna od polaznog odredišta do krajnje destinacije, na to se dodaje količina potrebna da se stigne do alternativnog aerodroma za sletanje.
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/3775 ... g-minimuma
Pojedine lou kost kompanije sa beogradskog aerodroma letele su, saznaje „Blic“, ka Londonu, Madridu i Amsterdamu sa količinama goriva ispod propisanog minimuma.
Direktorat za civilno vazduhoplovstvo Srbije pre dve nedelje je izdalo naredbu o vanrednoj proveri količine goriva s kojim letelice sleću u našu zemlju. Uvidom u dokumentaciju ustanovljeno da su pojedine avio-kompanije letele sa rezervoarom na rezervi. U Direktoratu za “Blic” tvrde da taj problem nije detektovan u Srbiji već u inostranstvu, ali da je njihova obaveza bila da sprovedu kontrolu i kod nas.
Postoji tačno propisana količina goriva koju letelica mora da ima u rezervoaru na određenoj liniji. U to je uračunata količina potrebna od polaznog odredišta do krajnje destinacije, na to se dodaje količina potrebna da se stigne do alternativnog aerodroma za sletanje.
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/3775 ... g-minimuma
Re: Vazduhoplovi
Vec se pisalo da se leti sa knap gorivom. Medjutim, niko ne sme da poleti ispod planirane kolicine goriva a na aerodromu poletanja se ostavlja dokument koliko je goriva planirano a koliko sipano u avion.
Druga je prica kako se kompanije dovijaju da sipaju sto manje i da sve bude legalno.
Da , to rade low cost kompanije gde bi putnici zadnjicu dali da plate kartu sto manje. A da li ina goriva? Ma, ko te pita.... Vozi Misko....
Druga je prica kako se kompanije dovijaju da sipaju sto manje i da sve bude legalno.
Da , to rade low cost kompanije gde bi putnici zadnjicu dali da plate kartu sto manje. A da li ina goriva? Ma, ko te pita.... Vozi Misko....
Re: Vazduhoplovi
Opis slike: Good evening with this awesome shot of a Serbian MIG-29UB (;-))


- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Vazduhoplovi
Pošto su mu usisnici vazduha zatvoreni ... ovo mora da je bilo samo za slikanje.
Re: Vazduhoplovi
Danas smo se ispromasivali sa A380 Emirates i B777 Etihad
-
- Postovi: 6438
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Vazduhoplovi
Slika je brutalNexT napisao:Opis slike: Good evening with this awesome shot of a Serbian MIG-29UB (;-))


- pedja
- član 001
- Postovi: 15413
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
Jos da ima ksenone i LED pozicije
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Moderatori neka prebace ovo u temu ratna tehnikaNexT napisao:Opis slike: Good evening with this awesome shot of a Serbian MIG-29UB (;-))

Nije tacno, avion Mig 29 dok rula po pisti i na stajanci spustene su mu zaluzine na usisnicima jer su mu motori nisko postavljeni pa moze usisati i kamenje sa zemlje, gornje skrge iznad krila sluze za usis vazduha,evo slike dok rulaju po pisti, snimljeno by BAJKER na aeromitingu prosle godinemaxer napisao:Pošto su mu usisnici vazduha zatvoreni ... ovo mora da je bilo samo za slikanje.



- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
Tacno, ali na primer kod M/M2, 35 su skrge izbacene, verovatno radi dodatnog goriva li neke elektrike....

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- pedja
- član 001
- Postovi: 15413
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
Danas prvi put videh da saobraca civilni SAAB avion - slovenacki kargo.
Re: Vazduhoplovi
@zuzazu, sta mislis koliko je ovakav scenario realan:
http://www.net-security.org/secworld.php?id=14733
http://www.net-security.org/secworld.php?id=14733
Honda Undetected Garage
https://www.facebook.com/profile.php?id ... &ref=br_tf
https://www.facebook.com/profile.php?id ... &ref=br_tf
Re: Vazduhoplovi
Procitao sam tekst dva puta, i uz ogradu da nisam IT strucnjak, tekst deluje senzacionalisticki.
ACARS koji se pominje sluzi za komunikaciju kontrole letenja ili operativnog centra kompanije sa posadom.
Na ACARS se mozda (i vrlo verovatno) moze uticati slanjem laznih poruka, kao sto su instrukcije kontrole za promenom kursa ili visine... ili ucitavanjem pogresnog plana leta dobijenog iz navodno operativnog centra.
Ali ne postoji kompjuter koji upravlja avionom!
Avionom upravlja covek, manuelno ili izdajuci komande autopilot sistemu pritiskom na odredjeno dugme.
Kada god se uoci nepravilnost u ponasanju aviona, preuzima se letenjem na ruke. A svaku instrukciju kontrolora letenja koju smatra nebezbednom, pilot ima pravo da ne poslusa.
ACARS koji se pominje sluzi za komunikaciju kontrole letenja ili operativnog centra kompanije sa posadom.
Na ACARS se mozda (i vrlo verovatno) moze uticati slanjem laznih poruka, kao sto su instrukcije kontrole za promenom kursa ili visine... ili ucitavanjem pogresnog plana leta dobijenog iz navodno operativnog centra.
Ali ne postoji kompjuter koji upravlja avionom!
Avionom upravlja covek, manuelno ili izdajuci komande autopilot sistemu pritiskom na odredjeno dugme.
Kada god se uoci nepravilnost u ponasanju aviona, preuzima se letenjem na ruke. A svaku instrukciju kontrolora letenja koju smatra nebezbednom, pilot ima pravo da ne poslusa.
Re: Vazduhoplovi
mozes li da napises jos koju recenicu na ovu temu? osim u slucajevima reagovanja tcas-a, sta jos spada u to?zuzazu napisao:A svaku instrukciju kontrolora letenja koju smatra nebezbednom, pilot ima pravo da ne poslusa.
tekst jeste, i po mom misljenju malo senzacionalisticki, sa trenutnim stanjem, ali u buducnosti, ima potencijala za ovako nesto...
Re: Vazduhoplovi
Opet me propitujes?
Verujem da toliko znanja imas da me ovo ne pitas...
Evo malo svezijih snimaka, da ne gledamo cozmove po pet puta
https://www.youtube.com/watch?v=o0vZBUUeK8Q
https://www.youtube.com/watch?v=ePckbeO56ig


Verujem da toliko znanja imas da me ovo ne pitas...
Evo malo svezijih snimaka, da ne gledamo cozmove po pet puta
https://www.youtube.com/watch?v=o0vZBUUeK8Q
https://www.youtube.com/watch?v=ePckbeO56ig
