uostalom, da nije tako, ne bi se polupali t154 i b757 iznad svajcarske i izginula onolika deca...
a ti, ako hoces odgovori, ako ne opet lepo...

Pilot screws up, 150 people die...zuzazu napisao:Pilot screws up, pilot dies.
da, pilot-in-command je car nad carevima, a pored njega u kabini i na zemlji u kontroli letenja sede babuni koji nemaju pojma i koji su tu da zaebavajuzuzazu napisao:Izvini, @dragan, ali ne mogu da verujem da ti niko tokom obuke nije rekao da
PIC ima pravo i obavezu da ne poslusa niti jednu instrukciju za koju smatra da ce ugroziti bezbednost putnika i vazduhoplova, te je finalna odluka u bilo kojoj situaciji iskljucivo na njemu (pilotu)
O navedenom mozes da procitas samo ako malo zaguglas a ja cu te uputiti na FAR 91 i ICAO Annex 2.
Posluzi se i wikipedijom ako hoces i pazljivo procitaj
http://en.wikipedia.org/wiki/Pilot_in_command
I za kraj ove kratke prepiske, zapamti:
Lawyers screw up, client goes to jail
Doctors screw up, patient dies
ATC screws up, pilot dies
Pilot screws up, pilot dies.
Ja sam pre 20 i kusur godina zavrsio za kontrolu letenja, ali su nas stavili u vojnu kontrolu letenja. Nikad nisam poceo tamo da radim, mogao sam da nastavim 1998 ali eto nisam, vec sam bio u nekom drugom poslu. Da dodam da sam i sa pokojnim Nesom Orasaninom dosta postigao na razvoju bezbednosti domaceg vazduhoplovstva (pogotovo kontrole letenja) kroz niz tekstova u nasoj stampi devedesetih godina, naravno pod pseudonimom. To je jedna informacija koju niste znali dosad. Dragan je, kao sto znas, kontrolor letenja. Mozda je i poznavao Nesu, a mozda je i cuo za njega ako ga nije upoznao.methane.master napisao:Zuzazu, ne mogu a da ne primetim da u komunikaciji sa nekim članovima (Dragan i Cosmo) i na najbezazlenije pitanje odgovaraš sa puno zlobe i nadmenosti.
Kod: Obeleži sve
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/3/Регион/1306070/%22Руслан%22+слетео+у+Сарајево.html