Mlatimud napisao:Da li neko zna neki posten servis za SX4 u Srbiji. Ovi u Beogradu su sramotno losi. U stvari sramota je da tako kvalitetni automobili imaju tako katastrofalno los servis.
Posto si izasao iz garancije (jer si servisirao SX4 van ovlascenog servisa),preporuka je TRIO servis iz NS.
Mlatimud napisao:Naime, na obaveznim servisima oni ne rade nikakvu dijagnostiku. Znaju samo da zamene ulje, i to ne ono originalno Shell Helix koje proizvodjac preporucuje, neko neke njihove kombinacije sa pretakanjem iz bureta od 200 L. Ne mogu da verujem da posle predjenih 50.000 km i redovnih poseta servisu, ja imam samo zamene motornog ulja. Zamenu plocica kocnice na jednom tocku sam odbio, jer to najveci diletanti ne rade samo za jedan tocak i to materijalom koji nisu ni hteli da pokazu.
Meni su sipali Motul 8100X-CESS 5w40,za koje znam da je bolje od Shell Helix. Dok sam sa Bajkerom cekao na prvi redovan servis,sasvim slucajno sam prisustvovao razgovoru izmedju vlasnika SX4 1.6 4WD i coveka sa koji radi na prijemu vozila u servis. Zamena plocica se radi u paru i vlasniku je tako i receno. Nije mi jasno kako i zasto su tebi ponudli zamenu plocica na samo jednom tocku ?! Po meni je rano za zamenu prednjih plocica vec na 35.000km,jer na Cordobi je jos uvek prvi set a tek su do pola istrosene a na satu je oko 55.000km. Imam jos jednu zamerku jer su propustili proveru boje i stanje karoserije na 1. servisu. Na to sam im ukazao i posle toga su pregledali i redovno popunili servisni knjizicu.
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
misha napisao:Po meni je rano za zamenu prednjih plocica vec na 35.000km,jer na Cordobi je jos uvek prvi set a tek su do pola istrosene a na satu je oko 55.000km.
Vec sam pisao negde za slucaj trosenja plocica na SX4. Na dvadeset i nesto hiljada je prijavio problem sa kocnicama. Ispostavilo se da je kociona, ali je pregledom ustanovljeno da se plocice moraju promeniti na sledecem servisu (30k). Pritom, auto najcesce vozi zensko i to prilicno umereno.
Prelep je! Ja sam se dvoumio izmedju ovog bakarne boje i srebrno sivog, i na kraju prelomio na srebrno sivo Malo me sad brine ova prica oko loseg ovlascenog servisa, ali nadam se da ce sve biti ok i da ce se situacija popraviti... ja samo mogu da dodam na tu temu da sam na zvanicnom sajtu euro sumara video da u Mrcajevcima kod Cacka postoji neki ovlasceni servis, pored ovog u Beogradu i jos par drugih...ne znam kakav je, samo sam video da ima...
Svorci napisao:Ja bih na vašem mestu pisao Suzukiju i to bez ustručavanja.
Ja cu to i uraditi ako me budu drkali. I ne samo to.
Pa AC Markovic je svojevremeno izgubio licencu zbog loseg servisiranja Renault vozila. Znaci da se nesto moze uciniti
Послато са LG-P990 користећи Тапаток 2
Ropstvo nikad nije iskorenjeno, samo se proširilo na druge rase.
-Čarls Bukovski-
Meni su u Beta Motorsu u NS hteli menjati ulje menjača na trećem redovnom servisu jer tako zaista piše u planu održavanja, ali sam se vrlo brzo dogovorio da to ne rade pošto je na toj kilometraži tako nešto zaista besmisleno raditi. Razlika u ceni računa bila je 5.000-6.000 dinara, ako se dobro sećam.
Što se ulja tiče, na redovnim servisima mi nisu dva puta sipali isto ulje. Preporuka Suzukija jeste Shell ulje, ali to je preporuka, ne i obaveza servisa gde se kola održavaju. Bitne su specifikacije ulja, ne brend.
I sa prednjim pločicama sam imao iskustvo. Na pomenutom trećem servisu predložili su mi zamenu pločica sa konstatacijom da im je ostalo 2-3k km. Odbio sam zamenu u stilu "svratiću jedan dan", posle čega sam otišao u Trio Motors, kupio pločice i zamenio ih kod drugara, servisera Pug-a. Kada smo skinuli točak, videli smo da je procena u Beta Motorsu bila čist blef jer su pločice imale mesa za mnogo više od pomenute kilometraže. Tada je auto bio na 30-ak hiljada km. Posle toga me ovlašćeni servis nije ni video. Čak sam i autogas ugradio u svojoj režiji pola godine pre isteka garancije, čime sam praktično sam sebi ukinuo garanciju, ali neka, sve je dobro prošlo.
Ma foliraju u servisima, caletu su menjali na Astri na 25.000km, burazerov isti auto vec kotrlja 70.000 sa istim plocicama...
Bas neobicno ovo za ulje u menjacu, ne verujem da sad suzuki ima neko specijalno ulje za menjac, dok drugi proizvodjaci prakticno ne menjaju to ulje uopste...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
To se u teoriji poslovnih veština naziva "stvaranje nužde". Kupcu ili klijentu stvoriš osećaj da je nešto nužno da se uradi, bilo ili ne bilo, jer je to za njegovo dobro i, nažalost, pali u najvećem broju slučajeva. Nebitno da li je u pitanju politika, trgovina ili usluga, ista je šema.
Po meni, od garancije treba odustati čim se pređe 10ak kkm i vlasnik se uveri da je auto ispravan i dobro montiran. Sve ove izmišljotine domaćih ovl servisa služe izvlačenju novca i uglavnom kvare fabrički kvalitet auta...
Pa sad... Meni se posle 2.5 godine na Jazz-u polomila neka pregrada u srednjem auspuhu zbog koje je tandrkao. Zamenjen u garanciji. Sigurno još ljudi ima takve primere.
Bax napisao:Ma foliraju u servisima, caletu su menjali na Astri na 25.000km, burazerov isti auto vec kotrlja 70.000 sa istim plocicama...
Izgleda da samo ovi Fiatovi ne foliraju, čak im moraš nešto i dobro naglasiti da urade ako hoćeš da bude urađeno. Recimo, na 30.000 je planirana zamena svećica a meni to nisu uradili. Pregled karoserije - šta je to? Verovatno i ne znaju da se i to radi...
Poslednja izmena od Saša u 26 Maj 2013, 12:37, izmenjeno 1 put ukupno.