
Maserati Levante
- Kuzmanovic
- Postovi: 15279
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Maserati Levante
Felne slicne sa Giulie. 

Re: Maserati Levante
Da iznesem i ja moje mišljenje...
Auto spolja izgleda veoma agresivno ali i elegantno u isto vreme. Po mom mišljenju veoma dobro dizajniran SUV u kom odmah prepoznaješ Maserati karakter.
Unutra ima mesta ali sam enterijer mi nije na nekom visokom nivou... možda sam i ja ocekivao previše.
Između Poršea i BMW-a, odmah vidiš razliku i odmah vidiš da je Porše viša klasa a ovde tog osećaja nema. Neki detalji u enterijeru izgledaju i previše jeftino.
Auto spolja izgleda veoma agresivno ali i elegantno u isto vreme. Po mom mišljenju veoma dobro dizajniran SUV u kom odmah prepoznaješ Maserati karakter.
Unutra ima mesta ali sam enterijer mi nije na nekom visokom nivou... možda sam i ja ocekivao previše.
Između Poršea i BMW-a, odmah vidiš razliku i odmah vidiš da je Porše viša klasa a ovde tog osećaja nema. Neki detalji u enterijeru izgledaju i previše jeftino.
Re: Maserati Levante
Dobro, smanjili su 80% taj problem sa enterijerom, sledeca generacija Maseratija bi trebala da ima pravi enterijer na nivou Nemaca 

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Maserati Levante
Enterijer kod Masera bi po mom mišljenju trebao da bude mnogo preciznije i kvalitetnije odrađen a ne "blizu" Nemaca 

Re: Maserati Levante
Maserati s list starts from euro 72.300 Levante, with 250 horsepower turbo diesel engine three litres, while the V6 petrol from 430 HP serve 90.200 euro. Yet to be determined (any day now, when it will be made official the entire list) the price of the intermediate version, with 350 HP V6 petrol engine. The dates. Marketing will begin in May to key European markets in July for China, in October in the United States. Begun in recent weeks at Mirafiori, Levante's production is expected to increase gradually over the next two months to arrive, at full capacity, to 120 cars a day.




Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Maserati Levante
Samo da dodam, da ova boja enterijera u kom sam sedeo nije bas moja omiljena kombinacija, ne volim bas tu kaka braon boju, malo mi je ruznjikava i dosadna.
Zapravo sam preferiraro da vidim onaj crveno/karbon enterijer, no taj je bio za novinare u tom trenutku. Tako da moguce da bi mi se enterijer i vise svideo (nisam ni sad razocarao, ali se nisam ni raspametio).
Generalno ima zameram malu kolicini metala/aluminijuma u kabini (pogledati Cayenne, e tako se treba bahatiti gvozdjem u ovoj klasi), zatim ovo "drvo" vise pristaje jeftinijim kolima, ili stavi pravo ili nemoj da stavljas imitacije. Opet ona verzija sa karbonom bi resila taj problem laznog, plasticnog drveta. Ceo taj deo oko menjaca je malo razocaravajuc kod Maseratija (isto vazi i za QP i Ghibli), dok kod Porsche-a taj deo razvaljuje a kod BMW-a je odlican).
Inace se lepo sedi u Levanteu, ima mesta vise nego dovoljno (rekao bih vise nego u Cayenne i ja "sedim iza sebe" bez problema), i pri sedenju u njemu se nema osecaj sedenja u kamionu (tj manje je izrazen taj kamionski osecaj nego u X5 i Cayenne).
Samaraljke menjaca na volanu su povece metalne, samo su fiksne, licno preferiram da se okrecu sa volanom. Nisam bas ljubitelj ni toga sto je za vecinu stvari potrebno koristiti touch screen.

Zapravo sam preferiraro da vidim onaj crveno/karbon enterijer, no taj je bio za novinare u tom trenutku. Tako da moguce da bi mi se enterijer i vise svideo (nisam ni sad razocarao, ali se nisam ni raspametio).
Generalno ima zameram malu kolicini metala/aluminijuma u kabini (pogledati Cayenne, e tako se treba bahatiti gvozdjem u ovoj klasi), zatim ovo "drvo" vise pristaje jeftinijim kolima, ili stavi pravo ili nemoj da stavljas imitacije. Opet ona verzija sa karbonom bi resila taj problem laznog, plasticnog drveta. Ceo taj deo oko menjaca je malo razocaravajuc kod Maseratija (isto vazi i za QP i Ghibli), dok kod Porsche-a taj deo razvaljuje a kod BMW-a je odlican).
Inace se lepo sedi u Levanteu, ima mesta vise nego dovoljno (rekao bih vise nego u Cayenne i ja "sedim iza sebe" bez problema), i pri sedenju u njemu se nema osecaj sedenja u kamionu (tj manje je izrazen taj kamionski osecaj nego u X5 i Cayenne).
Samaraljke menjaca na volanu su povece metalne, samo su fiksne, licno preferiram da se okrecu sa volanom. Nisam bas ljubitelj ni toga sto je za vecinu stvari potrebno koristiti touch screen.

- starac vujadin
- Postovi: 11445
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Maserati Levante
Nema teorije da je imitacija drveta kod Maseratija.
Re: Maserati Levante
Ne znam, moguce da je i pravo drvo, ali kad je ovako lakirano u ekstremno taknko (jer taj poklopac za case i pepeljaru nema neki tezinu ni debljinu) onda ne deluje kao pravo. Znam da imaju i mat verziju drveta koja verovatno deluje jasnije o cemu se radi.
- starac vujadin
- Postovi: 11445
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Maserati Levante
Maserati i kada je bio u mnogo gorem položaju i kada je pravio jeftinije modele uvek je trpao najmanje 3 vrste drveta, a neće sada kada mu ide ok i kada treba da napdne ozbiljnu konkurenciju. Što se tiče drveta i individualizacije enterijera tu gde su Nemci sada Maserati je bio pre 30 godina s biranjem drveta,kože, boje konca, edicija modnih kretora...možda će nešto da krcka, škripi, da se pokvari itd, ali dekoracija nema da promaši kod njih.drvo, koža sve je to odlično odrađeno i pride zlatni sat nekada.
Druga stvar...Ne može proizvođač da deklariše da stvalja pravo drvo, a da se stavlja lažno...to je ozbiljan prekršaj i za to bi se naplaćali odšteta za prevaru. Hoću reći ako se kod Ghiblija detaljno opisuje kakvo drvo se stavlja bez nekih dvomislenih fraza onda sigurno nisu stavili plastiku. Ako je tako kod Ghiblija onda je tako sigurno kod Levantea.
Sad, tvoj subjektivni osećaj pod rukom, tekstura, lak, itd, to je druga stvar. Ali, zato sigurno ma 3-4 vrste pa može da se bira, a može i da se izbegne ko ne voli.
Druga stvar...Ne može proizvođač da deklariše da stvalja pravo drvo, a da se stavlja lažno...to je ozbiljan prekršaj i za to bi se naplaćali odšteta za prevaru. Hoću reći ako se kod Ghiblija detaljno opisuje kakvo drvo se stavlja bez nekih dvomislenih fraza onda sigurno nisu stavili plastiku. Ako je tako kod Ghiblija onda je tako sigurno kod Levantea.
Sad, tvoj subjektivni osećaj pod rukom, tekstura, lak, itd, to je druga stvar. Ali, zato sigurno ma 3-4 vrste pa može da se bira, a može i da se izbegne ko ne voli.
Re: Maserati Levante
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Maserati Levante
Meni je ovo najbolja boja za Levante, bas mi se svidja ovako skockan.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24714
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Maserati Levante
Od napred vrlo lepo.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- starac vujadin
- Postovi: 11445
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Maserati Levante
Maseratijeve boje su crvena i teget. Te boje su u grbi Bolonje gde je fabrika nastala. Pored toga, Maserati pored tradicionalne italijanske crvene boje još više isticao teget boju kao svoju. I imidž Maseratija više odgovara smirenijoj teget boji. Ferrari i Alfa su uvek označavali vrelu, temperamentnu, bučnu Italiju pa je crvena boja najprirodnije išla uz njih (pored još nekih), dok su Lancia i Maserati bili sinomim za smirenu, plemićku, šmekersku Italiju, pa su takve boje više išle uz njihove automobile.
Re: Maserati Levante
Definitivno jedno od lepih iznenadjenja od Maseratija, prepoznatljiv stil i dizajn ali mogli bi da se potrude vise oko samog enterijera jer ipak Italijani su u pitanju a oni najbolje znaju da upakuju proizvod, mada sudeci po ovom modelu, mnogo minimalizma u enterijeru, deluje mi polu-prazan iznutra. Nadam se da ce u sledecim generacijama ovog automobila to i ispraviti jer ovo im je vatreno krstenje sto se tice SUV klase. Sve u svemu ne treba zaboraviti da je u pitanju Maserati i potvrdjeno najseksipilniji zvuk.
Re: Maserati Levante
Poslali mi poziv, 9-og Aprila svecano predstavljanje u Cirihu, ali test voznje tek od 16-og Juna.