2.0 TDI 140ks

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
dag81
Reactions:
Postovi: 7526
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od dag81 »

Pa isplati se ako si potencijalno spreman da das 600 650e za glavu, A3, G5, Octavia. Ili ces kod A4, A6 proveriti odmah osovinicu uljne pumpe ili preraditi sa 1.9 :).

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Velja »

...ili odma' uzmaš 1.9 PD :)
Korisnikov avatar
Gaginh0
Reactions:
Postovi: 9580
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: Dođoš, gde god da sam.

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Gaginh0 »

True story :pivo:


Ili neki dci :mrgreen:
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika
Heineken
Reactions:
Postovi: 6434
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
Lokacija: Šid, Srbija

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Heineken »

Gaginh0 napisao:Aj jos jednom konstatuj Gazza :kezo:

Da se vratim na temu, po vasem ispada da se nikako ne isplati kupovati 2.0 2004-2009 :think:

Ima par komada u mom okruzenju na kojima nista od navedenih problema nije bilo, dok znam za 2 1.9 TDi kojima su pukle radilice....G5 i Seat Leon....seat kupljen nov u SRB.
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Velja »

Jbg, mnogo Nm na radilici... Divlje je to :kafa:
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10999
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Uroš S. »

Znam za Leon 2.0TDI PD kome se na oko 120kkm razletela turbina i uništila motor. Lease-ovan nov, tada je nije bio otplaćen, ceh u ovlašćenom oko 700.000 din beše. Prihvatili su pola od toga iako je bio van garancije.
Korisnikov avatar
Gaginh0
Reactions:
Postovi: 9580
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: Dođoš, gde god da sam.

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Gaginh0 »

Evo c/p sa nekog bosanskog foruma, sazeti problemi ovog motora, decko malo istrazivao kako kaze.

"2.0 TDI motori su najproblematiciji u vozilima kod kojih je motor uzduzno postavljen (Passat itd). Kod njih su malo drugacije izveli mehanizam za uljnu pumpu i tu su i problemi. Takodjer, ovi uzduzno postavljeni motori su najcesce dolazili sa Siemens diznama koje su problematicne i koje su bile predmet opoziva
Audi (modeli sa poprecno postavljenim motorima), Golf, Jetta itd. su manje podlozni problemima i uglavnom su u startu dolazili sa Bosch diznama koje su OK a i taj mehanizam uljne pumpe je bolje izveden i manje podlozan problemima
Vole potrositi malo ulja ali i to je individualno, nekome trose ulje ko blesavi a nekome bukvalno ne trose nista.
Turbina ce ti trajati ako ne budes stedio na kvalitetnom ulju i redovnim zamjenama ulja (do nekih 10 000 km max). Ako budes ipak stedio, racunaj da ce ti i turbo kad tad zveknuti.

Najveca mana na koju treba obratiti najvise paznje su porozne glave motora koje hoce puci i to je u stvari i najveci rizik kod kupovine auta sa 2.0 TDI motorom. Svake godine je isla revidirana verzija glave i mijenjalo se samo slovo na kraju kataloskog broja glave. Imas kataloske brojeve koji zavrsavaju sa slovima A, B ili C. A su najgore i najpodloznije pucanju, B su kao malo popravili ali ipet je bilo slucajeva pucanja glave, C je najbolja i tu su konacno i ispravili ovaj problem. One su krenule u modelima od 2005 godine. U sustini, sve gremline na 2.0 TDI motorima su ispravili od 2005 pa dok nisu presli na CR sistem 2008 god

Obavezno prije kupovine insistiraj da ga prodavac ostavi preko noci i ne pali ujutro. Kad dodjes da je motor hladan kao led. Tako hladan i nakon sto je prenocio, kod starta smije baciti samo malo crnog dima. Ako baci malo bijelog i onda sve normala (nema vise dima) to ti je prvi simptom da je glava napukla. Nizak nivo rashladne tecnosti u posudi, povecan nivo ulja, ljigavi sloj na cepu od ulja itd su takodjer dodatni pokazatelji napukle glave.

Neko je spomenuo oznaku motora BKD, vecina 2.0 TDI motora u svim VAG vozilima do 2006 god. nose oznaku BKD ali postoje neznatne razlike na njima, zavisno u koje su auto ugradjeni

Ne tice se direktno motora ali bitno je da provjeris i zamajac. Svi ovi noviji modeli sa TDI motorima dolaze sa plivajucim zamajcima koji vole prolupat a zamjena je cca 1500 maraka sa dijelovima. Vidi ima li nekih zvukova u podrucju mjenjaca dok motor radi, obicno lagano lupka i kucka, motor vise trese i zvuk dolazi/odlazi kako pritisces i pustas kvacilo"


Na kraju kad procitas malo vise o ovom motoru sve se na kraju svodi da ti ljudi preporuce 1.9TDI. Ne znam kako su onda na putu uopste toliki 2.0 :zbunjen:
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika
Korisnikov avatar
Misha
Reactions:
Postovi: 3684
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
Lokacija: Novi Sad

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Misha »

Gaginh0 napisao:Najveca mana na koju treba obratiti najvise paznje su porozne glave motora koje hoce puci i to je u stvari i najveci rizik kod kupovine auta sa 2.0 TDI motorom. Svake godine je isla revidirana verzija glave i mijenjalo se samo slovo na kraju kataloskog broja glave. Imas kataloske brojeve koji zavrsavaju sa slovima A, B ili C. A su najgore i najpodloznije pucanju, B su kao malo popravili ali ipet je bilo slucajeva pucanja glave, C je najbolja i tu su konacno i ispravili ovaj problem. One su krenule u modelima od 2005 godine. U sustini, sve gremline na 2.0 TDI motorima su ispravili od 2005 pa dok nisu presli na CR sistem 2008 god
Gagi,tako sam i ja cuo ali izgleda da imaju problem 06",07" i 08". Mene zanima Mitsubishi Outlander sa tim motorom i vidim da pored gore navedenih mana imaju problema sa tandem i uljnom pumpom.
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
Korisnikov avatar
Gaginh0
Reactions:
Postovi: 9580
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: Dođoš, gde god da sam.

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Gaginh0 »

Ne znam sta da kazem, planira se na prolece najverovatnije kupovina karavana :pssst: pa gledam malo te motore, kao i 1.9dci, posto mi se oni uklapaju u finanCije :)
Kako god okrenes svi na 1.9tdi spominju plivajuci i to je to kao. Dok na 2.0 spominju niz problema. A 1.9 imam vec godinama i smorio je, treba mi nesto jace malo.
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10915
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od sebekkg »

130ks plus chip ;)
Slika
Korisnikov avatar
Gaginh0
Reactions:
Postovi: 9580
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: Dođoš, gde god da sam.

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Gaginh0 »

Pa to je sve matoro, G4, B5, B5,5, Superb 1, A3 8L... Ebentualno A4 B6, a i on je vec 15 godina star model :nonono:
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10915
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od sebekkg »

Ako neces to onda moras da predjes na 2008. godinu pa tada da pazaris noviji 2.0cr koji je sredjen ili je odradjena zamena delova u servisu. Ko mom bratu na a4 b8, uzeo prvu seriju 2.0tdi cr (143ks), zakovala turbina,a zbog nje i motor, dobio je zamenu svih delova i sada sve radi bez problema (presao do sada sa novim motorom 150000km).
Slika
Korisnikov avatar
passenger
Reactions:
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od passenger »

Koje je, u suštini, TDI sranje motor :)

Kritična godišta za kupovinu. TDI ima dosta problema, te ispada Audi, VW, Škoda i Seat. Tu je valjda tih godina BMW-ov 2.0 dizel koji ima problem sa lancem, MB je 2.2 što se ne isplati mnogima... ostaje 1.9 mjtd kao dobra opcija, ali u kom autu? Pretpostavljam da ti 159 nije baš prvi izbor. Vectra C je omatorila, SAAB ti ne treba jer si već oženjen, a dva braka su u Srbiji zabranjena.

Pada mi na pamet Insignija sa mjtd motorom, ali je u karavan verziji podosta ružna i treba tražiti FL koji je dosta skuplji. Takodje mi pada na pamet C5, ali je dosta mator model.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Korisnikov avatar
Gaginh0
Reactions:
Postovi: 9580
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: Dođoš, gde god da sam.

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Gaginh0 »

Megan 3 karavan, 131ks?
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika
Korisnikov avatar
passenger
Reactions:
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od passenger »

Pre bih Lagunu III, mislio sam da juriš taj segment :)

Ford Mondeo 2.0 tdci?
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Odgovori