Evo c/p sa nekog bosanskog foruma, sazeti problemi ovog motora, decko malo istrazivao kako kaze.
"2.0 TDI motori su najproblematiciji u vozilima kod kojih je motor uzduzno postavljen (Passat itd). Kod njih su malo drugacije izveli mehanizam za uljnu pumpu i tu su i problemi. Takodjer, ovi uzduzno postavljeni motori su najcesce dolazili sa Siemens diznama koje su problematicne i koje su bile predmet opoziva
Audi (modeli sa poprecno postavljenim motorima), Golf, Jetta itd. su manje podlozni problemima i uglavnom su u startu dolazili sa Bosch diznama koje su OK a i taj mehanizam uljne pumpe je bolje izveden i manje podlozan problemima
Vole potrositi malo ulja ali i to je individualno, nekome trose ulje ko blesavi a nekome bukvalno ne trose nista.
Turbina ce ti trajati ako ne budes stedio na kvalitetnom ulju i redovnim zamjenama ulja (do nekih 10 000 km max). Ako budes ipak stedio, racunaj da ce ti i turbo kad tad zveknuti.
Najveca mana na koju treba obratiti najvise paznje su porozne glave motora koje hoce puci i to je u stvari i najveci rizik kod kupovine auta sa 2.0 TDI motorom. Svake godine je isla revidirana verzija glave i mijenjalo se samo slovo na kraju kataloskog broja glave. Imas kataloske brojeve koji zavrsavaju sa slovima A, B ili C. A su najgore i najpodloznije pucanju, B su kao malo popravili ali ipet je bilo slucajeva pucanja glave, C je najbolja i tu su konacno i ispravili ovaj problem. One su krenule u modelima od 2005 godine. U sustini, sve gremline na 2.0 TDI motorima su ispravili od 2005 pa dok nisu presli na CR sistem 2008 god
Obavezno prije kupovine insistiraj da ga prodavac ostavi preko noci i ne pali ujutro. Kad dodjes da je motor hladan kao led. Tako hladan i nakon sto je prenocio, kod starta smije baciti samo malo crnog dima. Ako baci malo bijelog i onda sve normala (nema vise dima) to ti je prvi simptom da je glava napukla. Nizak nivo rashladne tecnosti u posudi, povecan nivo ulja, ljigavi sloj na cepu od ulja itd su takodjer dodatni pokazatelji napukle glave.
Neko je spomenuo oznaku motora BKD, vecina 2.0 TDI motora u svim VAG vozilima do 2006 god. nose oznaku BKD ali postoje neznatne razlike na njima, zavisno u koje su auto ugradjeni
Ne tice se direktno motora ali bitno je da provjeris i zamajac. Svi ovi noviji modeli sa TDI motorima dolaze sa plivajucim zamajcima koji vole prolupat a zamjena je cca 1500 maraka sa dijelovima. Vidi ima li nekih zvukova u podrucju mjenjaca dok motor radi, obicno lagano lupka i kucka, motor vise trese i zvuk dolazi/odlazi kako pritisces i pustas kvacilo"
Na kraju kad procitas malo vise o ovom motoru sve se na kraju svodi da ti ljudi preporuce 1.9TDI. Ne znam kako su onda na putu uopste toliki 2.0
