Suzuki Vitara 2015

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48093
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Suzuki Vitara 2015

Post od Geza »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
mironiko
Reactions:
Postovi: 888
Pridružio se: 05 Jan 2017, 10:46
Garaža: Subaru Forester e-Boxer Basic 2024. + Škoda Fabia 1.2 HTP 2004.
Lokacija: Petrovaradin
Kontakt:

Re: Suzuki Vitara 2015

Post od mironiko »

Sooo, light restyle... :)

Nema jos info-a za motore..?

Sent from my XT1572 using Tapatalk

Astra >> Lambo
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48093
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Suzuki Vitara 2015

Post od Geza »

Osnovni motor 1.0 sa 112 KS, pored toga ništa značajnije.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
mironiko
Reactions:
Postovi: 888
Pridružio se: 05 Jan 2017, 10:46
Garaža: Subaru Forester e-Boxer Basic 2024. + Škoda Fabia 1.2 HTP 2004.
Lokacija: Petrovaradin
Kontakt:

Re: Suzuki Vitara 2015

Post od mironiko »

Da, ocekivano. 1.6 atmo definitivno ispada iz igre..?

Sent from my XT1572 using Tapatalk

Astra >> Lambo
Korisnikov avatar
Dare4x4
Reactions:
Postovi: 3778
Pridružio se: 22 Avg 2014, 17:00

Re: Suzuki Vitara 2015

Post od Dare4x4 »

Ove folije više privlače pažnju. Niko ništa ne bi ni primetio.
Korisnikov avatar
HKS
Reactions:
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: Suzuki Vitara 2015

Post od HKS »

Nadam se da ce svi sto imaju sadasnju staviti stopke sa redizajna.

Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока

Korisnikov avatar
Dare4x4
Reactions:
Postovi: 3778
Pridružio se: 22 Avg 2014, 17:00

Re: Suzuki Vitara 2015

Post od Dare4x4 »

Ili bar sa kineske verzije
Slika
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48093
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Suzuki Vitara 2015

Post od Geza »

Dopuna galerije.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
mironiko
Reactions:
Postovi: 888
Pridružio se: 05 Jan 2017, 10:46
Garaža: Subaru Forester e-Boxer Basic 2024. + Škoda Fabia 1.2 HTP 2004.
Lokacija: Petrovaradin
Kontakt:

Re: Suzuki Vitara 2015

Post od mironiko »

Fin enterijer, vise opreme (a deluje kao osnovna verzija) - dakle, ocekuje nas porast cena kod Vitare kao sto je i S-Cross pogodio prilikom restajlinga...

Sent from my XT1572 using Tapatalk

Astra >> Lambo
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32208
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Suzuki Vitara 2015

Post od trojanac »

Nije ovo osnovna verzija sigurno. Koža sa strane, na sedištima, to je Elegance u aktuelnom modelu.
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
mironiko
Reactions:
Postovi: 888
Pridružio se: 05 Jan 2017, 10:46
Garaža: Subaru Forester e-Boxer Basic 2024. + Škoda Fabia 1.2 HTP 2004.
Lokacija: Petrovaradin
Kontakt:

Re: Suzuki Vitara 2015

Post od mironiko »

Primetio sam, mada TS ekran deluje slabije i od Premium paketa sadasnjeg (to je drugi po redu).

Mada, vec vidim upravo te promene koje su zadesile i S-Cross: bukvalno ocekujem da opreme budu prakticno identice, sto je odlicno, posto je kod njega drugi nivo vec dovoljan za 90% kupaca u Srbiji.

A bice onda zanimljivo videti cenovno pozicioniranje kod nasih dilera - Vitara sigurno nece poskupeti kao S-Cross (~2k po nivou opreme, mada su na njemu i spoljasnje promene bile opseznije), e sad da li ce ostati jeftinija ili ne, i kolike ce biti razlike... Jedva cekam da vidim.

Sent from my XT1572 using Tapatalk

Astra >> Lambo
vitara10
Reactions:
Postovi: 3
Pridružio se: 23 Apr 2018, 09:38

Suzuki Vitara 2015

Post od vitara10 »

Vozim Suzuki vitaru (1.6, benzinac, prednji pogon, drugi nivo opreme, cena 15040E) godinu dana, oko 20000km. Evo mojih zapazanja:
Pozitivno:
1. Snazan, proveren i pouzdan benzinski 1.6 motor sa 4 cilindra i 120KS, za razliku od konkurencije koja u slicnom cenovnom razredu nudi slabe motore male zapremine sa 3 cilindra;
2. Pouzdana i proverena mehanika;
3. Pregrst opreme koja funkcionise besprekorno, od kamere za voznju u rikverc, preko grejanja sedista, tempomata do infotainmenta koji se upari sa mobilnim telefonom (poziv na glas, muzika i navigacija sa telefona se miroruju na infotainment);
4. Rekordno mala potrosnja za benzinski motor te snage, za sada u mesovitoj voznji i 20000 predjenih km: 6,23l/100km (mereno punjenjem do vrha posto kompjuter pokazuje za 0,3-0,4 manje od stvarne potrosnje), otvoreni put: 4,9-5,3l, grad: 6,8-7,4l, autoput na 120Km/h i 3000 obrtaja: 6,5l;
5. Odlicna pozicija za upravljacem i dobra preglednost u svim pravcima;
6. Stabilnost u zavojima je odlicna, naginjanje uprkos visini vozila, je minimalno;
7. Veliki klirens za voznju van asfalta i za prelazak preko ivicnjaka;
8. Dobra kombinacija udobnosti, agilnosti i okretnosti;
9. Odlicno dimenzionisan auto u svim dimenzijama, nudi tacno onoliko prostora u kabini i u prtljazniku koliko je dovoljno da zadovolji prosecne potrebe cetvoroclane porodice;
10. Odlicno ubrzava prilikom preticanja, kada se zavrti iznad 4000 obrtaja;
11. Jevtinije odrzavanje na duze staze benzinskog 1.6 motora (prvi servis na 15000km kostao me u ovlascenom servisu 106e), nema turbinu pa ne zahteva paznju na pocetku i na kraju voznje, a umesto kaisa ima lanac.
Negativno:
1. Kvalitet plastike nije na nivou ostalih delova automobila, a narocito je donji deo pored nogu vozaca i suvozaca u vidu pregrada za sitnice osetljiv na ostecenja;
2. Lagana vrata na cije zatvaranje je potreubno privikavanje i kada neko prvi put ulazi u auto sigurno nece uspeti da vrata zatvori iz prvog pokusaja, a sa prtljaznikom je jos gora situacija;
3. Međuubrzanja ispod 3000 obrtaja bi mogla biti bolja (ako hoćete da značajno ubrzate morate ručicu menjaca za jedan ili dva stepena nize, da bi dostigli bar 4000 obrtaja, iznad kojih auto "poleti");
4. Zvucna izolaciia podvozja nije na visokom nivou, sto se narocito primeti voznjom po losem i neravnom putu.
Sve u svemu tesko je pronaci automobil koji po ovoj ceni nudi vise i za sada sam jako zadovoljan.
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Suzuki Vitara 2015

Post od Velja »

Lep, detaljan i naizgled objektivan izveštaj nakon jednogodišnjeg korišćenja auta...
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Suzuki Vitara 2015

Post od McGruja »

Svaka obzervacija na mestu
Samo bih da savetujem vlasnike da probaju da urgiraju u servisu da se podese zazori vrata/gepeka, vezano za problem zatvaranja

Ja sam tako rešio i sad je sve ok :)
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20518
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Suzuki Vitara 2015

Post od Heinz »

Trabant metoda?
Odgovori