Emisije CO2 i NOx
Re: 2015 Volvo XC90
A meni je čudno da se očekuje da će Euro 6 biti poslednja norma koja će važiti do daljeg.
- shandu90
- Postovi: 13371
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2015 Volvo XC90
I to su jedva u stanju da ispune.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: 2015 Volvo XC90
Teško je bez varanja održati normu.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: 2015 Volvo XC90
Model 2015 GLE, model 250D, našao sam podatak 149grama, snaga motora do 205KS pri 3800, 2143ccm.Xepoj87 napisao:ML 250d izbacuje 140g CO2, kao i restilizovani GLE, nista nije menjano od 2011.ljubitelj napisao:Pogledaću o tom 250d motoru.Xepoj87 napisao: Nemoj samo da mi pravis razliku izmedju motora na osnovu 150cc, jer je to ista klasa motora, a taj 250d iz 2011. godine izbacuje manje co2 od novog XC90 2.0 dizela, a oba su euro6.
Kod Volvoa je oduzet jedan cilindar na prastarom 2.4 5-ocilindricnom motoru, a Mercedesov 2.1 motor je savremeni 4-orocilindricni motor.
C220d sa 2143cc izbacuje 103g CO2, dok 1.6 dizel u C180d izbacuje 99g.
U A200d isti taj 2143cc motor izbacuje 99g CO2, dok u A160d, 1.5 dizel izbacuje 98g.
Koliko izbacuje u GLE- SUV autu? Naravno da u manjem i lakšem autu troši manje goriva/ CO2.
Novi Volvo 2,0 nema dodirnih tačaka sa 5 cil. 2,4.
To je motor pravljen za euro7/ euro 8 norme/ novi kalifornijski EPA.
To je jedini dizel koji sam našao koji bi odgovarao opisu.
-----------------------------
Pa da, veliko je pitanje da li su ispunjeni zahtevi Euro 6 ili su falsifikovani podaci prezentovani od strane raznih proizvodjača.
Količina Co2 je direktno povezana sa potrošenim gorivom a svi znamo da u svakodnevnoj vožnji se potroši više goriva nego u fiktivnom ECE ciklusu testiranja.
Beše već 2017. stupa nova norma u Kaliforniji, ima najava da Audi prestaje sa prodajom i napušta tržište dizela.
Ne mogu da nadjem koliki je udeo dizela u prodaji X5 od ukupno 55,000 prodatih u 2015.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: 2015 Volvo XC90
gledam tabele, 86g za dizele je granica euro6, a D5 ima 80% više. Ne znam kako se tu uklapaju.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: 2015 Volvo XC90
Ne mogu na brzinu da nađem ništa za Euro 7 normu ali sam našao da 2017. na snagu stupa Euro 6C koja će važiti samo za benzince i koji će trebati da imaju filter čestica.
Euro 7 normu će moći da ispune samo hibridi i 3-cilindrični benzinci. Sumnjam da će to moći bilo koji dizel.
Euro 7 normu će moći da ispune samo hibridi i 3-cilindrični benzinci. Sumnjam da će to moći bilo koji dizel.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2015 Volvo XC90
Testovi potrosnje se izvode u NEDC ciklusu u lsborstorijskim uslovima, nijr ni cudo sto postoje razlike u odnosu na realnost. U pripremi je od ranije novi cikluk koji ce biti blize realnosti po tom pitanju.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: 2015 Volvo XC90
http://www.mercedes-benz.de/content/ger ... avi:modelsljubitelj napisao:Model 2015 GLE, model 250D, našao sam podatak 149grama, snaga motora do 205KS pri 3800, 2143ccm.Xepoj87 napisao:ML 250d izbacuje 140g CO2, kao i restilizovani GLE, nista nije menjano od 2011.ljubitelj napisao:Pogledaću o tom 250d motoru.Xepoj87 napisao: Nemoj samo da mi pravis razliku izmedju motora na osnovu 150cc, jer je to ista klasa motora, a taj 250d iz 2011. godine izbacuje manje co2 od novog XC90 2.0 dizela, a oba su euro6.
Kod Volvoa je oduzet jedan cilindar na prastarom 2.4 5-ocilindricnom motoru, a Mercedesov 2.1 motor je savremeni 4-orocilindricni motor.
C220d sa 2143cc izbacuje 103g CO2, dok 1.6 dizel u C180d izbacuje 99g.
U A200d isti taj 2143cc motor izbacuje 99g CO2, dok u A160d, 1.5 dizel izbacuje 98g.
Koliko izbacuje u GLE- SUV autu? Naravno da u manjem i lakšem autu troši manje goriva/ CO2.
Novi Volvo 2,0 nema dodirnih tačaka sa 5 cil. 2,4.
To je motor pravljen za euro7/ euro 8 norme/ novi kalifornijski EPA.
To je jedini dizel koji sam našao koji bi odgovarao opisu.
-----------------------------
Dakle, po deseti put, to nije model 2015. godiste, nego 2011. godiste, ali promenjena oznaka.
Sada vidim da postoji XC90 D4, koji izbacuje 4g CO2 manje.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Emisije CO2 i NOx
Ovo na linku je GLE model 2017. pretpostavljam, ne mogu da nadjem u toj tabeli tehnickih karakteristika. 140-146grama je vrlo dobro ali iznad buduce dozvoljene vrednosti.
Sajt koji sam nasao daje podatak 149grama za GLE model 2015, tako je eksplicitno pisalo u tekstu da se na to godiste odnosi.
http://240drive.blogspot.com/2015/09/20 ... specs.html
Za model iz 2011. nisam nasao podatke.
Volvo dizel 2.0 model 2017. je deklarisan na 120-145grama zavisno od verzije maksimalne snage.
Ova od 120grama bi zadovoljila novi standard, ova verzija od 145 grama ne bi mogla da se prodaje. Tanka je granica, vrlo tesko dizeli dostizu zahtevano.
Sajt koji sam nasao daje podatak 149grama za GLE model 2015, tako je eksplicitno pisalo u tekstu da se na to godiste odnosi.
http://240drive.blogspot.com/2015/09/20 ... specs.html
Za model iz 2011. nisam nasao podatke.
Volvo dizel 2.0 model 2017. je deklarisan na 120-145grama zavisno od verzije maksimalne snage.
Ova od 120grama bi zadovoljila novi standard, ova verzija od 145 grama ne bi mogla da se prodaje. Tanka je granica, vrlo tesko dizeli dostizu zahtevano.
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Emisije CO2 i NOx
Zabraniti dizele i gotova stvar. Benzince naterati da momentalno pređu na TNG ili metan (u prelaznom periodu) pa posle nekog vremena zabraniti i njih. Dakle, samo elektro-pogon... 

- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Emisije CO2 i NOx
Jezik pregrizao!



Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Emisije CO2 i NOx
Grešiš, i na struju vožnja može biti jako zabavna. Jedino što nema zvuka, ali njega nabaciš na flešku i pustiš na zvučnike. 
TT

TT
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Emisije CO2 i NOx
Vozio si?
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Emisije CO2 i NOx
zabraniti dizele svakako 

Boringly average, but also perfect for school run mums