Emisije CO2 i NOx

Tehnička pitanja i objašnjenja
Odgovori
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: 2015 Volvo XC90

Post od ljubitelj »

A meni je čudno da se očekuje da će Euro 6 biti poslednja norma koja će važiti do daljeg.
Korisnikov avatar
shandu90
Reactions:
Postovi: 13371
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: 2015 Volvo XC90

Post od shandu90 »

I to su jedva u stanju da ispune.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Korisnikov avatar
passenger
Reactions:
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: 2015 Volvo XC90

Post od passenger »

Teško je bez varanja održati normu.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: 2015 Volvo XC90

Post od ljubitelj »

Xepoj87 napisao:
ljubitelj napisao:
Xepoj87 napisao: Nemoj samo da mi pravis razliku izmedju motora na osnovu 150cc, jer je to ista klasa motora, a taj 250d iz 2011. godine izbacuje manje co2 od novog XC90 2.0 dizela, a oba su euro6.
Kod Volvoa je oduzet jedan cilindar na prastarom 2.4 5-ocilindricnom motoru, a Mercedesov 2.1 motor je savremeni 4-orocilindricni motor.

C220d sa 2143cc izbacuje 103g CO2, dok 1.6 dizel u C180d izbacuje 99g.
U A200d isti taj 2143cc motor izbacuje 99g CO2, dok u A160d, 1.5 dizel izbacuje 98g.
Pogledaću o tom 250d motoru.

Koliko izbacuje u GLE- SUV autu? Naravno da u manjem i lakšem autu troši manje goriva/ CO2.

Novi Volvo 2,0 nema dodirnih tačaka sa 5 cil. 2,4.
To je motor pravljen za euro7/ euro 8 norme/ novi kalifornijski EPA.
ML 250d izbacuje 140g CO2, kao i restilizovani GLE, nista nije menjano od 2011.
Model 2015 GLE, model 250D, našao sam podatak 149grama, snaga motora do 205KS pri 3800, 2143ccm.
To je jedini dizel koji sam našao koji bi odgovarao opisu.
-----------------------------

Pa da, veliko je pitanje da li su ispunjeni zahtevi Euro 6 ili su falsifikovani podaci prezentovani od strane raznih proizvodjača.
Količina Co2 je direktno povezana sa potrošenim gorivom a svi znamo da u svakodnevnoj vožnji se potroši više goriva nego u fiktivnom ECE ciklusu testiranja.

Beše već 2017. stupa nova norma u Kaliforniji, ima najava da Audi prestaje sa prodajom i napušta tržište dizela.
Ne mogu da nadjem koliki je udeo dizela u prodaji X5 od ukupno 55,000 prodatih u 2015.
Korisnikov avatar
passenger
Reactions:
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: 2015 Volvo XC90

Post od passenger »

gledam tabele, 86g za dizele je granica euro6, a D5 ima 80% više. Ne znam kako se tu uklapaju.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: 2015 Volvo XC90

Post od Floyd »

Ne mogu na brzinu da nađem ništa za Euro 7 normu ali sam našao da 2017. na snagu stupa Euro 6C koja će važiti samo za benzince i koji će trebati da imaju filter čestica.

Euro 7 normu će moći da ispune samo hibridi i 3-cilindrični benzinci. Sumnjam da će to moći bilo koji dizel.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: 2015 Volvo XC90

Post od dragvorl »

Testovi potrosnje se izvode u NEDC ciklusu u lsborstorijskim uslovima, nijr ni cudo sto postoje razlike u odnosu na realnost. U pripremi je od ranije novi cikluk koji ce biti blize realnosti po tom pitanju.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2015 Volvo XC90

Post od Xepoj87 »

ljubitelj napisao:
Xepoj87 napisao:
ljubitelj napisao:
Xepoj87 napisao: Nemoj samo da mi pravis razliku izmedju motora na osnovu 150cc, jer je to ista klasa motora, a taj 250d iz 2011. godine izbacuje manje co2 od novog XC90 2.0 dizela, a oba su euro6.
Kod Volvoa je oduzet jedan cilindar na prastarom 2.4 5-ocilindricnom motoru, a Mercedesov 2.1 motor je savremeni 4-orocilindricni motor.

C220d sa 2143cc izbacuje 103g CO2, dok 1.6 dizel u C180d izbacuje 99g.
U A200d isti taj 2143cc motor izbacuje 99g CO2, dok u A160d, 1.5 dizel izbacuje 98g.
Pogledaću o tom 250d motoru.

Koliko izbacuje u GLE- SUV autu? Naravno da u manjem i lakšem autu troši manje goriva/ CO2.

Novi Volvo 2,0 nema dodirnih tačaka sa 5 cil. 2,4.
To je motor pravljen za euro7/ euro 8 norme/ novi kalifornijski EPA.
ML 250d izbacuje 140g CO2, kao i restilizovani GLE, nista nije menjano od 2011.
Model 2015 GLE, model 250D, našao sam podatak 149grama, snaga motora do 205KS pri 3800, 2143ccm.
To je jedini dizel koji sam našao koji bi odgovarao opisu.
-----------------------------
http://www.mercedes-benz.de/content/ger ... avi:models

Dakle, po deseti put, to nije model 2015. godiste, nego 2011. godiste, ali promenjena oznaka.
Sada vidim da postoji XC90 D4, koji izbacuje 4g CO2 manje.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Emisije CO2 i NOx

Post od ljubitelj »

Ovo na linku je GLE model 2017. pretpostavljam, ne mogu da nadjem u toj tabeli tehnickih karakteristika. 140-146grama je vrlo dobro ali iznad buduce dozvoljene vrednosti.
Sajt koji sam nasao daje podatak 149grama za GLE model 2015, tako je eksplicitno pisalo u tekstu da se na to godiste odnosi.
http://240drive.blogspot.com/2015/09/20 ... specs.html

Za model iz 2011. nisam nasao podatke.

Volvo dizel 2.0 model 2017. je deklarisan na 120-145grama zavisno od verzije maksimalne snage.
Ova od 120grama bi zadovoljila novi standard, ova verzija od 145 grama ne bi mogla da se prodaje. Tanka je granica, vrlo tesko dizeli dostizu zahtevano.
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14268
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Emisije CO2 i NOx

Post od Saša »

Zabraniti dizele i gotova stvar. Benzince naterati da momentalno pređu na TNG ili metan (u prelaznom periodu) pa posle nekog vremena zabraniti i njih. Dakle, samo elektro-pogon... :)
Korisnikov avatar
Delija
Reactions:
Postovi: 18946
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Emisije CO2 i NOx

Post od Delija »

Jezik pregrizao! :besan:



:)
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Emisije CO2 i NOx

Post od Ivan »

Vidi se ko mrzi i auto i voznju :)

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14268
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Emisije CO2 i NOx

Post od Saša »

Grešiš, i na struju vožnja može biti jako zabavna. Jedino što nema zvuka, ali njega nabaciš na flešku i pustiš na zvučnike. :D

TT
Korisnikov avatar
Delija
Reactions:
Postovi: 18946
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Emisije CO2 i NOx

Post od Delija »

Vozio si?
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8226
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Emisije CO2 i NOx

Post od Ji 4Tze »

zabraniti dizele svakako :mrgreen:
Boringly average, but also perfect for school run mums
Odgovori