Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Laki021 »

grujicd napisao:Da se postavi F1 pitstop punkt na svakom opterećenijem semaforu.
I drzava duradi nesto i to finansira.
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20487
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Heinz »

http://shiftinglanes.com/2016/07/5-thin ... d-vehicle/
5 Things You Should Never Do In A Turbocharged Vehicle
Miljankg
Reactions:
Postovi: 296
Pridružio se: 02 Jul 2016, 19:30
Lokacija: KG

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Miljankg »

Pitanje koje sam poslao Seat-u, oni su prosledili Porche-u.

Odgovor koji sam dobio iz Porche-a:

Ukoliko je motor duže vremena radio pod velikim opterećenjem, postoji rizik od stvaranja toplote u motornom prostoru nakon što se motor isključi. To može izazvati oštećenje motora. Iz tog razloga bi trebalo da motor radi u praznom hodu oko 2 minute pre nego što ga isključite.
Nakon što je motor isključen ventilator može nastaviti da radi i do 10 minuta, iako je isključen kontakt. Takođe je moguće da se ventilator još jednom aktivira sam od sebe ako dođe do porasta temperature usled akumulirane toplote u prostoru motora ili usled produžene izloženosti sunčevom zračenju.

Iako odgovor nije precizan, delom je verovatno vezan i za zagrevanje turbo-a posle veceg opterecenja.

Osim toga, malo sam istrazivao po netu i tacno je da TSI imaju pumpu koja bi trebala da radi kratko i nakon gasenja motora, medjutim svakako se preporucuje da se nakon duze voznje autoputem i slicno, motor ostavi da radi malo, pa da se tek onda ugasi ili da se makar zadnjih par kilometara vozi lagano i onda saceka 30-tak sekundi sa gasenjem.

Dakle, ako se vozi jace ili pod vecim opterecenjem ili dugo, treba sacekati sa gasenjem motora, bez obzira na postojeci sistem za hladjenje.

To je to od mene za ovu temu.
Korisnikov avatar
havijer
Reactions:
Postovi: 3112
Pridružio se: 28 Mar 2015, 07:55
Garaža: I30 mk1 1,4
Lokacija: Kragujevac/GM

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od havijer »

Ali isto tako piše da ne treba imati vožnje manje od 5 km pogotovu kad je napolju veliki minus, pa ipak milion ljudi to radi i ništa nije bilo. Kupio si nov automobil, mislim da možeš skroz da se opustiš i uživaš u čekanju da stigne a potom vozikanju :)

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od ljubitelj »

Miljankg napisao: Dakle, ako se vozi jace ili pod vecim opterecenjem ili dugo, treba sacekati sa gasenjem motora, bez obzira na postojeci sistem za hladjenje.

To je to od mene za ovu temu.
Vec je pisano o tome, to su specificni uslovi upotrebe koje retko dostize tipican vozac.

A za ovaj odgovor Porsea, kao da je neko sa neke pijace konsultovan u prolazu....
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Velja »

Možda, ali štutgartske pijace...
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10677
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Sloba »

Ma sta zna taj sto je pisao... Zna se gde lezi sva pamet ovog sveta. :-)
Korisnikov avatar
Delija
Reactions:
Postovi: 18946
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Delija »

To je klasican idiot proof odgovor - ako magarac vozi u crvenom sat vremena. Sva uputstva i preporuke proizvodjaca moraju da obuhvate granicne slucajeve za morone, ali i prevarante, inace ce u USA recimo da popasu tuzbu samo tako.

A od Miljankg-a izgleda vredi pazariti polovan auto - savrseno ce ga sacuvati za sledeceg vlasnika :)
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od ljubitelj »

Velja napisao:Možda, ali štutgartske pijace...

Vise lici nivo na Bubanj Potok pijacu...
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Velja »

Delija napisao:A od Miljankg-a izgleda vredi pazariti polovan auto - savrseno ce ga sacuvati za sledeceg vlasnika :)

Upravo si rekao odgovor na sva pitanja iz ove teme. Zagovornici teorije ,,sedi i vozi, sve su inženjeri predvideli'' zapravo svesno ili nesvesno koriste privilegiju vožnje novih i skroz ispravnih kola. To uopšte ne znači da su u pravu, već da im se može jer će posledice habanja snositi onaj ko bude vozio taj auto sa >200k km na satu.
Superb III
Reactions:
Postovi: 773
Pridružio se: 16 Maj 2016, 23:15
Lokacija: Makedonija

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Superb III »

Velja a sto treba Milan da uradi da brine o autom nakon 200k km kako ce sledeceg vlasnika sluziti? Ljudi boli ih ona stvar za auto dok ga vozu a ne pa sta ce biti sa autom kada ga proda nekome nakon xxxxx km. Milan daje novac za novi auto da uziva u novom autu a ne da bude njegov rob. To je moje mislenje i ponovicu sto sam vec napisao. Gorivo,redovan servis,ne maltretiranje non-stop i neka uziva nikakve probleme.To je sasvim dovolno da ga lepo sluzi novi auto. A ako bas hoce da se smara sa novim autom neka produzi da cita savete po net kao da ce voziti Boing a ne regular auto.

I JBG nekad cuvas auto kao oci i naleti ti neka budala i sve ode u K***C. Ja bih samo dodao da mu je dobra sreca i da ga Bog cuva od nekog ludjaka druge probleme nece imati.
Era
Reactions:
Postovi: 574
Pridružio se: 28 Feb 2016, 22:52

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Era »

Куд сте ви "одвукли" дискусију!? Па сам ће још да испадне човек - роб, што не угаси ауто одма, него сачека минут - два после већег успона или аутопута.
А ово што причамо, ће да се као да се "одрази" тек после 200 ккм.
:kezo: :kezo:
Шампиони :klanjamse:
Superb III
Reactions:
Postovi: 773
Pridružio se: 16 Maj 2016, 23:15
Lokacija: Makedonija

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Superb III »

Ne deda Era nego ce auto da "rikne" odma, ako ga ugasi odma nakon 5-10 uspona. Eno vidim u Sloveniji ili Svajcarsku i druge "planinske zemlje" sva auta rade u mesto kada vlasnici stignu na odrediste. Hajde bre ljudi dosta proseravanja. Jedna stvar e da ga gazi al bas da ga izmaltretira ,druga stvar je normalna voznja autoputa pa makar i pravio pauzu nakon 500km ili "iskacivanje" neke planine.
Era
Reactions:
Postovi: 574
Pridružio se: 28 Feb 2016, 22:52

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Era »

Веља & Суперб 3
Слабо се ви разумете у ову поблематику. Поставио је Хеинз лепо и тачно опште упутство, и не знам шта треба још !? Идентично сам написао на почетку теме, што није тешко проверити. И шта је ту тешко и робовласнички ?
Узгред, нисте упознати да ови мотори рикњавају некад већ и на 60 ккм, тако да Вељиних 200 ккм, је далеко до Месеца.
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Velja »

Nisam ja davao nikakvu preporuku, a ni stručno mišljenje. Samo sam ukazao na dva načina tretiranja novog auta, tj nadovezao na Delijin post...
Poslednja izmena od Velja u 27 Sep 2016, 13:12, izmenjeno 1 put ukupno.
Odgovori