Preporučeni AUTO-TESTOVI sa Interneta

Utisci nakon vožnje nekog automobila
Odgovori
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Floyd »

@Heroj

Kao sto rekoh, slazem se da bi trebala da postoji i verzija sa jacim motorom ali sam i dodao da ni ovaj nije los ako se uzme u obzir njegova konstrukcija.
Jbg, 370Z ima 3.7 V6 motor i to je neka sasvim druga planeta :)
Za cenu se slazem da je prejaka...ovo ne bi smelo da kosta vise od 25.000e ni u ludilu.

Evo i jednog poredjenja... http://www.auto-motor-und-sport.de/verg ... tml?show=3
Sa RCZ-om se "nosi"...a sto se Audija tice, pravednije bi bilo da su stavili 1.8 TFSI

@Day Walker

Uporedjivao sam ga sa E90 od 245ks...sa novim je totalno nepravedno da ga uporedjujem :mrgreen:

Sto se cene tice, nema tu neke razlike...
Insignia OPC sa automatskim menjacem pocinje od 50.000e
BMW 330d sa sport automatikom i M paketom pocinje od 48.000e
Poslednja izmena od Floyd u 17 Jan 2013, 19:37, izmenjeno 1 put ukupno.
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od methane.master »

Širim haos!
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23529
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Day Walker »

Dobre su ti te cene, koje su malo naduvane.. ovde je drugacije cak i sa novim modelom..
I kad vec pricamo o cenama.. nabudzi bmwu sve ono sto ide u OPC kao standard i cena ce biti mnogo drugacija..
Kod nas OPC kosta 42ke
A ako pricamo o e90:

http://www.zeperfs.com/en/duel3005-2643.htm

Ne bih rekao da brise pod sa njom..
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Floyd »

I sta se vidi iz ovog linka?

BMW je brzi u svim rezimima, zaustavni put im je isti...jedino je OPC na stazi za nijansu bolji ali ne znam kakav bi rezultat bio kad bi i BMW imao 4x4 pogon i sportsko vesanje ;)
Da ne pricam sta bi bilo ako bi poredili oba auta sa automatskim menjacima :mrgreen:

Ono sto sam hteo da kazem je da je sramota da se top sportski model jednog proizvodjaca, poredi sa dizelom (i to ne najjacim) drugog ;)
Scuderia
Reactions:
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Scuderia »

Floyd napisao:top sportski model jednog proizvodjaca, poredi sa dizelom (i to ne najjacim) drugog ;)
Taman sam mislio da ste zaboravili na ovo, ali dobro je da se neko setio :) Valjda se porede najjaci (m3 vs opc :djavo: )
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23529
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Day Walker »

Au ljudi pa vi ste totalno nerealni..
Kao prvo 330i nije nista bolji po performansama 330d.. Odnosno jeste ali jedva..
Kao drugo OPC i M odeljenje su totalno 2 razlicita sveta... Nebuloza ih je porediti..

Floyd da se ne radi o BMWu ne bi rekao da brise pod sa njim jer je razlika minimalna koliko mozes primetiti sa tog linka..
Uostalom ni ti ni ja nismo vozili ta 2 auta da bi mogli da pricamo o sportskom ili ne vesanju... BMW sam po sebi vuce na sportistu..
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Floyd »

Pa ako se uzme u obzir cinjenica da se radi o znatno slabijem motoru (na papiru), onda i za tu minimalnu prednost moze da se kaze da je velika ;)

330d E90 sam vozio, OPC nisam ali je logicno da OPC ima vesanje koje je bolje podeseno za stazu nego obican BMW...
Kod BMW-a koji nije M, vesanje je podeseno kao kompromis lezanja na putu i udobnosti...OPC je bezkompromisni sportista.
Poslednja izmena od Floyd u 17 Jan 2013, 20:49, izmenjeno 1 put ukupno.
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od dragan »

Markoni napisao:
Ji 4Tze napisao:Leon možeš da porediš sa Astrom, a ne sa GT-86. Nema nikakvog smisla gledati prosto cifre kad takvu vožnju auto s prednjim pogonom prosto ne može da pruži - svi ti hot hatchevi su u svom zenitu, prednja vuča, 250 KS, turbo...
Uporedio sam ga samo zbog iste snage. Znam ja da su ta kola 2 razlicita sveta, ali ja bih licno bio po malo nesrecan da dam 35.000 EUR za sportski auto, i da me sije maltene najslabiji hothatch bez obzira na dobru zabavu u voznji... Kao sto Xepoj rece mogli su da objedine taj vozacki osecaj sa dobrim performansama...
+1.
kako sam video auto je unutra uradjen fenomenalno, polozaj vozaca, materijali, ali je stvarno trebao da ima neki jaci motor. realno, po performansama se ni malo nisu odmakli od celice ts, niti jos jedno 5-6 automobila slicne koncepcije i/ili snage motora...kako napreduju dizeli, a s obzirom da je ovo nov model koji ce bar jos 5 godina ziveti na trzistu, za koju godinu na pravcu nece moci da se otrese dobrog dela dvolitarskih dizela...
a teoretski je barem na stazama trebala da bude nadmocnija, a ispade dzabe sva prica o kombinaciji direktnog i indirektnog ubrizgavanja, bokser motoru sa niskim tezistem, automatskom brzom menjacu itd, kad je na stazi prosek...

video sam je uzivo na navaku, i stvarno su je vozili posteno, sa odlicnim slajdovima kroz krivine, i tih 200ks je sasvim dovoljno da se sprze gume, ali za te pare moralo bi hi biti bar jos 50-80 ( negde sam procitao da je u pripremi i turbo varijanta sa 280ks sto bi bilo odlicno, ali ce biti problem jer ce se i ona odlepiti od sadasnje cene jos dosta )...

@ji4tze - hothatchevi o kojima pricas nisu bas u zenitu, ni sa brzinom ni sa performansama/snagom. nazalost, najvise ih ubija ekologija, i performanse su sve manje u prvom planu. da nisu vec bi bar deo njih imao 300ks napred sa lsd-om i bio osbiljno brzi. autoindustrija neprestano napreduje, pre 10 godina je smesno bilo 250ks na prednjoj osovini u alfi 147gta, a sada svaki ozbiljniji proizvodjac hh-va ima jaci auto u ponudi...
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23529
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Day Walker »

Pa da... Boze moj, kako porediti jedan Opel sa BMWom :ccc:
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
dunx81
Reactions:
Postovi: 5693
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Civic 1.8
Lokacija: Zrenjanin

Re: Одг: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od dunx81 »

Ne sekirajte se,izaci ce jedan plavi sa zlatnim felnama i sti znackom pa ce sve biti na mestu :)

sent using Tapatalk
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Floyd »

Day Walker napisao:Pa da... Boze moj, kako porediti jedan Opel sa BMWom :ccc:
Poenta mog posta nije bila da tebe licno uvredim i ako ispada kao da jesam :pardon:

Fora je sto ste svi u glas napali ovaj kupe, kako je spor, kako je svaki HH jaci od njega i sl.
Za motor koji je u njemu ima sasvim dobre performanse...nisu "wow" ali pristojne svakako jesu.
Da li treba da postoji jaca verzija? Da
Da li je skup? Da, isto kao i Pezo RCZ ali koga briga
On nije napravljen da bude "naj" kao sto ni TT 1.8 TFSI nije napravljen iz tog razloga.

OPC sam pomenuo jer smatram da on recimo ima vise razloga da bude kritikovan bas zato sto predstavlja top-sportsku verziju jednog modela
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8228
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Ji 4Tze »

Ok, pošto ste mladi ludi i brzi, možda prosto neke druge stvari da se slegnu da bi shvatili o čemu se radi. GT86 nije pravljen da bude superauto već da bude moderan i pristupačan sportski auto koga je zabavno i lako voziti. Svaki od novinara koje rado gledamo su oduševljeni njime, samo nama znalcima podojenim turbo sisama smeta jer nema 300KS ili je skup - pa i ne bio skup kad se pravi u Japanu.
U Ameriki košta 25k $, gde Yaris košta 14k. Što se snage tiče, i oni kritičniji kažu da bi mogao biti malo jači a ne da mu treba 50% više.
Dragane, više KS napred nema smisla, jer je pitanje inercije tj. prosta fizika. Iz stanja mirovanja je efikasnije krenuti sa zadnjim pogonom jer se težina prebacuje na zadnju osovinu a pogon je napred...
Boringly average, but also perfect for school run mums
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9985
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Markoni »

Bas zbog toga meni nisu jasne neke stvari. Dakle auto ima sve za dobar sprint. Lagan, zadnja vuca, linearna ubrzanja bez puno rasute snage. I opet je rezultat izostao. Ne samo u odnosu na raspale turbo hothacheve, vec i u odnosu na druge dobre atmosferce.

Ne moras ti da branis atmosferce od nas, jer ih verovatno volimo vise od tebe samog. Kapiram da ga imas, jos Japanca, pa zastupas tu njihovu stranu. Ali treba covek biti malo realan i sagledati stvar sa svih strana.

Tapatalk Post
Korisnikov avatar
maxer
Reactions:
Postovi: 6672
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
Lokacija: Zaječar

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od maxer »

Niko ne spori da je ovo "zabavan" automobil za ludu vožnju po krivudavim putevima ali je daleko od ičeg zabavnog za protivvrednost od 35.000€ ... osim ako niste pri parama pa vam ovo dođe kao treći auto u dvorištu - za povremena ludovanja ... mada takav profil kupca će imati jednog Poršea za "sve i sva" (i za grad, i za pijacu, iz za ludovanja).
Elem, možda neki napaljeni mlađani novopečeni vozač ... kome je ovo prihvatljivo jer tatica plaća njegov auto :think: :nemampojma:

NE. Ne i ne ... ovo se meni nikako ali niiiiiikako ne uklapa u tu ceeeeenu ... možemo mi da pričamo i hvalimo/kudimo ovaj auto ali nikako za OVE (35.000€ :o) pare.
Kao što neko već reče: da je cifra oko 25-27.0000€ pa da se pristane na upoređenje sa drugim automobilima po sličnoj ceni i performansama ali ovako ... :naughty:

Što se mene tiče, ja već jurcam svaki dan brzinama koje su 2-3 puta veće od dozvoljenih po sasvim pristojnom krivudavom i interesantnom putu i znam kakvo je to uživanje kada imaš automobil koji u mm precizno i u trenu sluša tvoje komande ... ali iskreno mi je već preko "one svari" slušati tu buku atmosferskog motora pri obrtajima 4000-6500, pa ma kako da je ona atraktivna i lepa. Jedno je povremeno se provozati u takvom automobilu ali sasvim drugo je isti takav imati za "svaki dan" ... to je već mazohizam.

Izvinjavam se ljubiteljima visokih obrtaja/buke atmosferskih motora ali meni je toga i previše ... pa mogu samo da zaključim: živeo Reno zbog toga što je uveo turbaka na velika vrata i dajte ovamo jednog Audija A4 quattro 2.0 TDI od 177KS pa da se odmorim i provozam ko čovek bar jedno 12 sati - neprekidno :mrgreen:.
Poslednja izmena od maxer u 17 Jan 2013, 23:30, izmenjeno 1 put ukupno.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od ljubitelj »

dragan napisao:nazalost, najvise ih ubija ekologija, i performanse su sve manje u prvom planu. da nisu vec bi bar deo njih imao 300ks napred sa lsd-om i bio osbiljno brzi. autoindustrija neprestano napreduje, pre 10 godina je smesno bilo 250ks na prednjoj osovini u alfi 147gta, a sada svaki ozbiljniji proizvodjac hh-va ima jaci auto u ponudi...
Ne bih se slozio, najvise ih ubija prednji pogon kao limit. Ali bih se slozio da vec neko vreme perfomanse nisu ono sto je prioritet.
Prosto ne moze se preneti preko upravljavkih tockova vise od 150-200KS a kamoli 300KS, pri tome je jako bitno razgraniciti maksimalno mogucu snagu motora od stvarne snage motora koja se dostize u voznji.
Tih 250KS ili koliko vec se retko koristi van pravca a upravo je to podrucje van pravca ono sto bitno izdvaja auto konstrukcije tipa GT86.

I pre 20 godina je bilo 250KS na prednjoj osovini sa ili bez lsd nebitno i pokazalo se da je i onda i sada previse divlje za voznju uz sve trikove ukrucenja.
Torque steer je neizbezan pratilac prednjeg pogona i samo je pitanje koliko je prigusen, a toliki konjici pogotovu kada nije idealna i suva podloga su vise rizicna igra nego stvarno uzivanje u voznji.

Tacno je da mnogi proizvodjaci danas imaju ponudu prednjeg pogona u HH sa jakim motorom ali to je i dalje sa svim problemima koje sam po sebi donosi prednji pogon i uglavnom se konjica ne moze preneti efikasno na podlogu.

Sto vise proklizavanja guma ili cak paljenja ukazuje da je motor prejak za mogucnosti sasije i samog vozila a to se cesto dogodi i pre nego sto se stigne do max obrtaja i max snage.

Auti sa prednjim pogonom kojima ne proklizavaju tockovi su jako retki i danas, isto kao i pre par decenija.

Naravno pricam o poredjenju iste snage motora u autu sa prednjim u odnosu na zadnji pogon i efektima proklizavanja na podlozi.

GT86 nije ni pravljen za masovnu kupovinu ni da bude jeftin a njegova prednost je ponasanje u voznji i nesto sto se tesko opisuje a tako je subjektivno- osecaj u sedistu.

To nije auto napucan snagom za trkanje na pravcu, ko hoce da se trka ima i puno snaznijih a i vece kubikaze ali nece imati to sto moze da ponudi mala Tojota/ Subaru.

Kao sto i mala Mazda MX5 nema neke ultra perfomanse na papiru ali je takva konstrukcija da vozacu pruza mnogo uzivanja.
Ili Honda S2000 koja je istom filozofijom atmo motor +zadnji pogon u maloj karoseriji.

Ja bih razdvojio uvek prednji od zadnjeg pogona kao vaznije razlike u odnosu na broj konja pod haubom ili koji delic sekunde.
A i samih HH sa prednjim pogonom ima u mnogo siroj ponudi modela.

Naravno stvar je subjektivnog odabira, ja bih pre recimo odabrao zadnji pogon sa 250KS nego prednji sa 350KS :ccc:
Odgovori