Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Pa tako i treba za mamlazima koji rade u zvanicnim servisima, misle da su bogom dani a musterije prave budalama, EM sto der sa cenama em sto misle sve oni najbolje znaju...
Super si to uradio, ja bih bio jos gori od tebe verovatno... Takodje sam imao slicna iskustva kao ti u zvanicnim servisima...
Ford S-Max 2,5t
Super si to uradio, ja bih bio jos gori od tebe verovatno... Takodje sam imao slicna iskustva kao ti u zvanicnim servisima...
Ford S-Max 2,5t
-
- Postovi: 459
- Pridružio se: 12 Sep 2017, 14:29
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Polako, nije u Srbiji kao u DE Bogdane, da sve možeš da zameniš kad i kako hoćeš, pretpostavljam da i samim zaposlenim u servisima nije lako da pravdaju zamene pa od tuda i njihovo ponašanje. Ali, dobro je što je autor teme izdejstvovao zamenu.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
- pegazbre
- Postovi: 1152
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Pazite, ne kazem da su oni ista krivi za moju situaciju, stigao im deo i oni su ga dali meni, niti su ga oni pakovali i testirali pre isporuke niti su ga oni ugradjivali pa da su zeznuli sa ugradnjom i naravno da moraju da budu sumljicavi ali...
Dovezem ti prvi put da pregledas pre ugradnje, kazes cuje se iz kartera, NE JAKO ali se cuje, nema sta drugo da bude sem pumpe. Znaci sve ostalo je ok.
Dovezem ti drugi put auto nakon sto je zamenjena pumpa, kazes cuje se nesto, skidali PK kais, nema promene zvuka, proveravali zupcasti i remenicu isto ok, to sto se cuje nije od pumpe, VEROVATNO je turbina i MOZDA ona prenosi zvuk preko povratnog uljnog voda na karter. Da zanemarimo verovatno i mozda u dijagnozi, kako sad turbina kad na prvom pregledu bilo sve ok, nije se cula turbina.
Dovezem na treci pregled za samu reklamaciju, sad ne cuju oni nista nenormalno. A gde je nestao zvuk koji ste trazili na drugom pregledu i gde je nestao problem sa turbinom? Kao, prvi put kad sam dovezao to se toliko culo da je odzvanjala hala...hahahhah jel to ista ova hala gde ne mozes normalno od buke da pricas a kamoli da juris kojekakve zvukove po autu i prvi put ste rekli da se malo culo. A da ne pominjem kako su pregledali, to ste imali prilike da procitate...iskreno ja sam ocekivao da ce da skinu karter i provere kako je zamenjeno, da nije majstor nesto zeznuo.
Dovezem ti prvi put da pregledas pre ugradnje, kazes cuje se iz kartera, NE JAKO ali se cuje, nema sta drugo da bude sem pumpe. Znaci sve ostalo je ok.
Dovezem ti drugi put auto nakon sto je zamenjena pumpa, kazes cuje se nesto, skidali PK kais, nema promene zvuka, proveravali zupcasti i remenicu isto ok, to sto se cuje nije od pumpe, VEROVATNO je turbina i MOZDA ona prenosi zvuk preko povratnog uljnog voda na karter. Da zanemarimo verovatno i mozda u dijagnozi, kako sad turbina kad na prvom pregledu bilo sve ok, nije se cula turbina.
Dovezem na treci pregled za samu reklamaciju, sad ne cuju oni nista nenormalno. A gde je nestao zvuk koji ste trazili na drugom pregledu i gde je nestao problem sa turbinom? Kao, prvi put kad sam dovezao to se toliko culo da je odzvanjala hala...hahahhah jel to ista ova hala gde ne mozes normalno od buke da pricas a kamoli da juris kojekakve zvukove po autu i prvi put ste rekli da se malo culo. A da ne pominjem kako su pregledali, to ste imali prilike da procitate...iskreno ja sam ocekivao da ce da skinu karter i provere kako je zamenjeno, da nije majstor nesto zeznuo.
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Nije ovde bas cista situacija, pravilo je vec vise godina, da majstor koji je ugradjivao deo, pravi zahtev za reklamaciju, tako da oni kao prodavac treba da dobiju deo, i napismen zahtev za reklamaciju od tvog majstora.
Ja znam da je to bila procedura, tj tako mi je bilo za DIS modul, i za termostat, kod razlicitih majstora.
Generalno, najbolja je praksa da tamo gde ti prodaju deo tu ga i ugradis, da ne bi dolazilo do ovih situacija deljene odgovornosti...
Ja znam da je to bila procedura, tj tako mi je bilo za DIS modul, i za termostat, kod razlicitih majstora.
Generalno, najbolja je praksa da tamo gde ti prodaju deo tu ga i ugradis, da ne bi dolazilo do ovih situacija deljene odgovornosti...
Poslednja izmena od Bax u 09 Feb 2023, 15:06, izmenjeno 1 put ukupno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- pegazbre
- Postovi: 1152
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Pitao sam ih vise puta da mi kazu koja je procedura, da li teba nesto da pisem i sl...nista ne treba dovezi, pregledacemo i ako treba narucicemo pumpu.
Zato se i plasim da ce za nedelju dana da nazovu i kazu mi, treba nam to i to, nemoze ovako mora tako i da ce se sve zakomlikovati u pm.
Zato se i plasim da ce za nedelju dana da nazovu i kazu mi, treba nam to i to, nemoze ovako mora tako i da ce se sve zakomlikovati u pm.
Poslednja izmena od pegazbre u 09 Feb 2023, 15:09, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Sve su oni to rekli, ali vidis da nema nacina da procene da li je pumpa neispravna(tj.poluispravna), ako ne rasklapaju sami.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- pegazbre
- Postovi: 1152
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Zato sam ja i ocekivao da ce biti nesto u fazonu, idemo da skinemo karter i proverimo da li je sve namotirano kako treba, skinucemo pumpu, proveriti serijski broj na njoj da vidimo da li smo tu pumpu prodali, da nije ostecena pumpa prilikom ugradnje i sl. A ono nece ni da priznaju da se cuje pumpa a kamoli da je provere.
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
PA znam ali sto bi to radili, u principu nisu naplatili taj posao, sad si im se ti izlozio, da te vozaju.
Drugi put gde kupujes, tu ugradjujes, da imas jednu adresu za prituzbe.
Drugi put gde kupujes, tu ugradjujes, da imas jednu adresu za prituzbe.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Pa kad pocnu da vrdaju tamo vamo, mora tako... Opet kazem to sve iz svog iskustva... Da nisam reagovao kako jesam, dobio bih q...milekmilek napisao:Polako, nije u Srbiji kao u DE Bogdane, da sve možeš da zameniš kad i kako hoćeš, pretpostavljam da i samim zaposlenim u servisima nije lako da pravdaju zamene pa od tuda i njihovo ponašanje. Ali, dobro je što je autor teme izdejstvovao zamenu.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Dotke je doslo da sam u zvanicnom servisu olo natezanja par dana, dosao zadnji put i pitao radite to ili ne, kaze ne, bacio kljuceve njemu i dao papire i reko vrati pare za auto i to je to, ako ne, sledi tuzba i sve po redu, shvatio je sta je i kako je, naravno, odmah auto ostavljen kod njih i sutra dan sve gotovo bilo i to je to. Nema tu polako da te neko vuce da ima ovako onako... Oni sve probaju, naravno...
Ford S-Max 2,5t
- pegazbre
- Postovi: 1152
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Ovlasceni je trazio vise od 40.000din nego sto bi me (i sto me je) izaslo kod mog majstora (najeftinija zamenska je tad bila 39.000 orginalna 53.000 ako se nevaram). A opet nakon ovog iskustva, ko bi mi garantovao da oni nakon ugradnje ne bi rekli, to tako treba, pritisak je dobar, znaci pumpa radi kako treba to sto uji, ubrzava jadna...Bax napisao: 09 Feb 2023, 15:22 PA znam ali sto bi to radili, u principu nisu naplatili taj posao, sad si im se ti izlozio, da te vozaju.
Drugi put gde kupujes, tu ugradjujes, da imas jednu adresu za prituzbe.
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Razumem ja tvoje motive, i ustedu koju si napravio, i deluje to kao najbolja opcija, dok se ovako ne zakomplikuje.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Pa sad da je jako sporo ne bih baš tako opisao, recimo 30,000-50,000 obrtaja se okreće...meni je to ipak brzo okretanje po nekom mom shvatanju.pegazbre napisao: 01 Feb 2023, 09:46 Slazem se ali na 1000 obrtaja motora turbina se jako sporo okrece
- pegazbre
- Postovi: 1152
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Hteo sam da kazem da se turbina na tim obrtajima tek polako budi jer maksimalni obrtaji su blize 300.000rpm (u zavisnosti od velicine turbine, manje se brze okrecu a vece sporije) a obicno pri vecim obrtajima turbina pocinje da zvizdi sto je karakteristican zvuk turbine koja je u problemu.
Nigde nisam nasao da turbina uji vec da zvizdi i taj zvuk uopste ne prati obrtaje motora sto kod mene nije slucaj.
Nigde nisam nasao da turbina uji vec da zvizdi i taj zvuk uopste ne prati obrtaje motora sto kod mene nije slucaj.
- pegazbre
- Postovi: 1152
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Pa nije bilo planirano da se ovo sve desi i ovako zakomplikuje, svi su govorili to je pumpa pa cak i ovlasceni, nisam zurio sa zamenom raspitao sam se prvo, na kraju zamenio sve sto su rekli da budem siguran, glavni delovi su stavljeni orginalni a ostalo (zupcasi) je stavljeno kvalitetno u zameni ali eto nisam imao srece i to je.Bax napisao: 09 Feb 2023, 15:49 Razumem ja tvoje motive, i ustedu koju si napravio, i deluje to kao najbolja opcija, dok se ovako ne zakomplikuje.
Sto kaze majstor, njemu dodje lik dan pred put na more, motor masan, curi ulje na sve strane a on kantu od 5 litara ulja spremio u gepeku za put, kocnice katastrofa, jedna glavi pa dovezao da mu to "malo nasteluje" i ide tako na more...a ja koji zelim da odrzavam auto kako treba se zajebavam ovoliko tj uvek me usere neka zajebancija, ne moze biti nesto jednostavno...