Sad bas gledam , pa i u ovlascenim Opel servisima stoji da stavljaju GM ulje prilikom zamene.
Inace ovaj serviser mi je hteo naplatiti 8k za mali servis , skuplje nego u ovlascenom servisu ( 7700 din )
Necu vas vise smarati , hvala svima na pomoci , sad sam bar malo pametniji i pokusacu da nadjem zlatnu sredinu izmedju vremenskog intervala i GM vs Total ulja .. Tnx
Gm ulje je sasvim ok za taj motor, a sta se tice intervala gledaj da je oko godinu dana iako prelazis malo km. Dugorocno moze samo koristiti. Sad mesec gore dole ne znaci nista ali cesce je bolje.
Ko malo prelazi godišnje, vremenski interval 12 meseci za mineralna ulja, 24 meseca za sintetiku nikakav problem.
Mnoooogo su ulja napredovala a u atmo motoru obavljaju lagan posao i nisu termički opterećena.
Uostalom po boji i viskoznosti prilikom kontrole nivoa se po izgledu može orijentisati da li je vreme.
Tako je GM je solidno ulje, Total je odlicno. Posto ne prelazis mnogo, ne vozis trke sipaj njega slobodno samo gledaj da je original. Takodje ti je dobar izbor i Nisotec Autoline Synt 5w30. Ono je jos jeftinije ali dobijas 4 litra.
Nije neka para i to cu sigurno uraditi , samo , uporedjujem ovo GM i ovo Total koja si predlozio , pogledao cene i ispada da je GM skoro duplo skuplji , da li je toliko i bolji od Totala ?
Nasao sam kod nas ovaj Total 680 din 1 lit .. smesna cena
nexteen napisao: 20 Maj 2019, 15:58DS9
Hvala na preporuci
Nije neka para i to cu sigurno uraditi , samo , uporedjujem ovo GM i ovo Total koja si predlozio , pogledao cene i ispada da je GM skoro duplo skuplji , da li je toliko i bolji od Totala ?
Nasao sam kod nas ovaj Total 680 din 1 lit .. smesna cena
Ovo možeš da nađeš na akciji ako imaš sreće za oko 450/L. Inače je recimo 500-550/L.
Ja sipam u BMW, a sipao sam ranije u Fabiju 2010. godište. Ispunjava taj Opelov standard, imaš ga na svakoj pumpi pa možeš da probereš i da kupiš sveže proizvedeno. Za poslednji servis sam našao par meseci staro, a ako sipaš na NISu gorivo inače iskoristiš poene.
Gotovo je sad, nisam procitao poruke pre kupovine a ulje sam malopre uzeo , GM 5w-30 Dexos2 ( 5lit za 2600 din ) , Bosh filter ( 480) i Total Transimission Gear 8 ( 2 lit za 1360 din ) .. Sad krecem u nabavku ostalih delova koji se trebaju zameniti ali mi je odabir ulja bio najveci problem a koji sam resio zahvaljuci vama
nexteen napisao: 21 Maj 2019, 14:56
Gotovo je sad, nisam procitao poruke pre kupovine a ulje sam malopre uzeo , GM 5w-30 Dexos2 ( 5lit za 2600 din ) , Bosh filter ( 480) i Total Transimission Gear 8 ( 2 lit za 1360 din ) .. Sad krecem u nabavku ostalih delova koji se trebaju zameniti ali mi je odabir ulja bio najveci problem a koji sam resio zahvaljuci vama
Kad menjas ulje pogledaj na cepu kartera da li je dobra gumica. Dobro bi bilo da uzmes nov cepa jer je stvarno jeftin oko 100 dinara. I budes miran, takodje pogledaj isto na karteru ima senzor jedan on zna da popusti i da curka ulje. Moj je bio zadihtovan silikonom jer je senzor dobar samo plastika popustila.
Vozim golfa 5icu 1,9tdi 2004to godište. Treba da uradim mali servis, prodavac mi preporučuje texaco havoline ulje 10W-40 polusintetičko umesto castrola 5W-40. Kaže da kastrol ne daje sertifikat o proizvodu prilikom porudžbine a da texaco daje i samim tim garantuje za kvalitet. Na poleđini texaco ulja piše da se pored navedenih može koristiti za vozila koja zahtevaju i VW standard 501 01.
U dilemi sam šta da koristim. Iz tog razloga bih želeo da čujem vaše mišljenje i stavove o tome šta bi ste vi koristili i zbog čega.
Hvala vam na razumevanju!