Ja sam u III srednje bio na specijalnoj edukaciji o polno prenosivim bolestima i kontracepciji u organizaciji Ministartstva zdravlja u DZ Novi Beograd. Trajalo je 4 dana po nekoliko sati svakog dana, ne secam se tacno ali je trajalo. Dosta stvari sam prvi put cuo i dobro ih se secam danas, predavaci su bili odlicni. Samo su dosli jedan dan u skolu i prijavljivao se ko je hteo.dragvorl napisao:Strasno kako ljudi ne paze sa tolikim godinama. Ajde da razumes klince od 16, ali sumnjam da se radi na bilo kakvoj edukaciji i u tom dobu. Strasno...
Zašto je Srbija tu gde jeste?!
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
posle rođenja bar jednog deteta se, u principu, mnogo lakše "zakači"dragvorl napisao:Strasno kako ljudi ne paze sa tolikim godinama. Ajde da razumes klince od 16, ali sumnjam da se radi na bilo kakvoj edukaciji i u tom dobu. Strasno...
Boringly average, but also perfect for school run mums
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Pa ok, ali treba znati neke fundamentalne stvari, a ne ono, jbg, omasio sam samo jedan dan...

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Eeeee, pa nije tako crno belo kao što piše u člancima i knjigama 

Boringly average, but also perfect for school run mums
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Apstinencija je cudo. 


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Smanje debljinu asfalta za centimetar, ukradu 100.000 evra po kilometru autoputa
http://www.blic.rs/Vesti/Tema-Dana/3800 ... u-autoputa
Na kilometru autoputa ako se propisana debljina asfalta smanji za samo jedan centimetar, može da se ukrade, kako tvrde građevinci, jedan dobar „mercedes“, odnosno od 60.000 do čak 120.000 evra.

Ne treba biti stručnjak pa zaključiti da su nam putevi u očajnom stanju. Kako je to putovati srpskim drumovima, najbolje znaju vozači, koji ako nakon duže vožnje po pojedinim krajevima naše zemlje završe samo kod vulkanizera, mogu smatrati da su dobro prošli. Rupe, neravnine, procepi, pokidana ili čak nepostojeća signalizacija, usečeni tragovi teškaša koji krstare domaćim drumovima - slika je stanja velikog dela domaće putne mreže, izuzev možda novijih deonica na koridoru 10.
- Putevi najviše koštaju kada su loše napravljeni. Tada su najskuplji, a takvih kod nas ima puno. Imamo samo šminku, osnovni standardi pravljenja puta nisu poštovani, ne uradi se dobro donja podloga, a to se još zakamuflira asfaltom čija debljina takođe nije po standardima, i onda za samo nekoliko meseci na istom tom putu krene sanacija, za koju lokalne samouprave nemaju para - kaže za “Blic” Goran Rodić, građevinski stručnjak.
Koliko tačno na kraju košta jedan kilometar puta u Srbiji, nije moguće izračunati, jer u taj iznos ne ulazi samo cena investicije već i novac koji posle odlazi za održavanje i sanaciju jer putevi nisu dobro urađeni. A taj podatak niko nema, ni „Putevi Srbije“ ni „Koridori Srbije“.
Hrvati brže rade
Između 2001. i 2012. godine u Srbiji je izgrađeno svega četrdesetak kilometara autoputa. Poređenja radi, u istom periodu u Hrvatskoj završena je 14 puta duža deonica od one u Srbiji. Hrvate je izgradnja oko 580 kilometara autoputa koštala oko tri milijarde evra, dok je Srbija u poslednjoj deceniji u puteve uložila oko 1,5 milijardi evra.
Asfalt jednako dobra zarada - računica je sa kojom veliki broj građevinskih firmi prihvata poslove i pored nerealno niske cene po kojoj ga dobiju.
- Cena asfalta po kvadratu je 150 do 200 dinara. Dovoljno je da se ne ugradi samo jedan centimetar asfalta na kilometar dužni i ako je širina druma šest metara, investitor je oštećen za milion do milion i dvesta hiljada dinara. To se radi jednostavno da niko ne posumnja i ne primeti. To vide na kraju vozači koji koriste te puteve - kažu upućeni u ove mahinacije.
Kada bi se obavio pregled, pitanje je koliko saobraćajnica u Srbiji bi zadovoljilo standard po kome gornji noseći sloj mora da ima 15 centimetara, a završni, habajući sloj asfalta pet do šest centimetara.
- Evo sad kreće leto, visoke temperature pod kojima se asfalt koji nije dobro urađen topi. Tamo gde je takva situacija ostaće kolotrazi od kamionskih guma, što je jako opasno za saobraćaj, i tu je odmah jasno kako je urađen put. Za takve stvari mora da odgovara, i to krivično, nadzorni organ koji je radove morao da kontroliše - upozorava Rodić.
Ono što je najgore i najopasnije pre svega za vozače jeste činjenica da se u odnosu na pre četiri godine, sve manje novca izdvaja i za održavanje puteva. Taj iznos je u međuvremenu smanjen za skoro četiri milijarde dinara. Veliko pitanje je i ko održava postojeću putnu mrežu i kako, jer putarske firme zadužene za taj posao ne dobijaju novac na vreme. Samo „Putevi Srbije“ im duguju oko dva miliona evra.
http://www.blic.rs/Vesti/Tema-Dana/3800 ... u-autoputa
Na kilometru autoputa ako se propisana debljina asfalta smanji za samo jedan centimetar, može da se ukrade, kako tvrde građevinci, jedan dobar „mercedes“, odnosno od 60.000 do čak 120.000 evra.

Ne treba biti stručnjak pa zaključiti da su nam putevi u očajnom stanju. Kako je to putovati srpskim drumovima, najbolje znaju vozači, koji ako nakon duže vožnje po pojedinim krajevima naše zemlje završe samo kod vulkanizera, mogu smatrati da su dobro prošli. Rupe, neravnine, procepi, pokidana ili čak nepostojeća signalizacija, usečeni tragovi teškaša koji krstare domaćim drumovima - slika je stanja velikog dela domaće putne mreže, izuzev možda novijih deonica na koridoru 10.
- Putevi najviše koštaju kada su loše napravljeni. Tada su najskuplji, a takvih kod nas ima puno. Imamo samo šminku, osnovni standardi pravljenja puta nisu poštovani, ne uradi se dobro donja podloga, a to se još zakamuflira asfaltom čija debljina takođe nije po standardima, i onda za samo nekoliko meseci na istom tom putu krene sanacija, za koju lokalne samouprave nemaju para - kaže za “Blic” Goran Rodić, građevinski stručnjak.
Koliko tačno na kraju košta jedan kilometar puta u Srbiji, nije moguće izračunati, jer u taj iznos ne ulazi samo cena investicije već i novac koji posle odlazi za održavanje i sanaciju jer putevi nisu dobro urađeni. A taj podatak niko nema, ni „Putevi Srbije“ ni „Koridori Srbije“.
Hrvati brže rade
Između 2001. i 2012. godine u Srbiji je izgrađeno svega četrdesetak kilometara autoputa. Poređenja radi, u istom periodu u Hrvatskoj završena je 14 puta duža deonica od one u Srbiji. Hrvate je izgradnja oko 580 kilometara autoputa koštala oko tri milijarde evra, dok je Srbija u poslednjoj deceniji u puteve uložila oko 1,5 milijardi evra.
Asfalt jednako dobra zarada - računica je sa kojom veliki broj građevinskih firmi prihvata poslove i pored nerealno niske cene po kojoj ga dobiju.
- Cena asfalta po kvadratu je 150 do 200 dinara. Dovoljno je da se ne ugradi samo jedan centimetar asfalta na kilometar dužni i ako je širina druma šest metara, investitor je oštećen za milion do milion i dvesta hiljada dinara. To se radi jednostavno da niko ne posumnja i ne primeti. To vide na kraju vozači koji koriste te puteve - kažu upućeni u ove mahinacije.
Kada bi se obavio pregled, pitanje je koliko saobraćajnica u Srbiji bi zadovoljilo standard po kome gornji noseći sloj mora da ima 15 centimetara, a završni, habajući sloj asfalta pet do šest centimetara.
- Evo sad kreće leto, visoke temperature pod kojima se asfalt koji nije dobro urađen topi. Tamo gde je takva situacija ostaće kolotrazi od kamionskih guma, što je jako opasno za saobraćaj, i tu je odmah jasno kako je urađen put. Za takve stvari mora da odgovara, i to krivično, nadzorni organ koji je radove morao da kontroliše - upozorava Rodić.
Ono što je najgore i najopasnije pre svega za vozače jeste činjenica da se u odnosu na pre četiri godine, sve manje novca izdvaja i za održavanje puteva. Taj iznos je u međuvremenu smanjen za skoro četiri milijarde dinara. Veliko pitanje je i ko održava postojeću putnu mrežu i kako, jer putarske firme zadužene za taj posao ne dobijaju novac na vreme. Samo „Putevi Srbije“ im duguju oko dva miliona evra.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Sklonjena vest sa Blica...
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Tip iz komsiluka u 00:15h pocinje da lupa cekicem po nekom gvozdju... Nesto pozadi u dvoristu radi, neke limove stavlja na radionicu, sta li vec. Lupa 15 min, odzvanja nekoliko ulica dalje, ne moze mu niko nista, jaci je od drzave.
sent from my HTC Sensation
sent from my HTC Sensation
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Mene brine moj komsija koji u naseljenom mestu u gradskoj opstini danas ima ovce,svinje i krave. Pored toga ima oko 10 lovackih pasa. Gde li bi moglo da se intervenise po tom pitanju? Jer kucad prave nesnosnu buku uvece i oko 5-6 ujutru. A izmet stoke se oseca kako vetar zapoveda.
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Za pet dolara u Srbiji kupiš tri puta manje nego u SAD
Lana Gedošević | 30. 04. 2013. - 06:04h | Komentara: 446
Za pet dolara u Srbiji može da se kupi znatno manje hrane nego u Americi ili Francuskoj, a zbog monopolizovanog tržišta i manjka konkurencije, građani Srbije će i ubuduće biti primorani da kupuju prilično skupe namirnice, tvrde stručnjaci.
Portal http://www.buzzfeed.com uradio je istraživanje koliko se hrane u različitim državama može kupiti za pet dolara, a upoređivane su cene banana, kafe, junetine, piva, krompira, pirinča i drugih namirnica.

Kada smo te podatke uporedili sa cenama na našem tržištu, ispostavilo se da sve te proizvode plaćamo mnogo skuplje od žitelja država sa mnogo većim standardom i kvalitetom života (pogledajte grafiku).
- Ovde konkurencija skoro da ni ne postoji, a javna je tajna da su vlasnici trgovinskih lanaca ujedno i većinski proizvođači u Srbiji. Monopol je ovde i proizvođački i trgovački i uvoznički. Dokle god se ta sitacija ne promeni, nama će biti ovako kako jeste - ističe Goran Papović, predsednik Nacionalne organizacije potrošača.
Kako kaže, nepostojanje tržišnog nadzora i monopolsko tržište su dva osnovna problema za ovakvu situaciju. Jer, kako kaže, da postoji tržišni nadzor, onda bi i Srbija bila privlačnija za druge trgovinske lance.
I ekonomista Instituta za istraživanje tržišta Saša Đogović kaže za “Blic” da su monopol i nepostojanje konkurencije glavni uzroci što hranu plaćamo skuplje nego razvijenije zemlje.
- U tim zemljama mnogo je veća konkurencija i više je trgovinskih lanaca. Kod nas, nažalost, imamo monopolsku strukturu u pojedinim sektorima, manjak novih investicija i neprimenjivanje zakona. Sve to uslovljava više cene nego što je slučaj s drugim zemljama, gde imate mnogo veću konkurenciju - navodi Đogović.
Međutim, kako kaže, kada je u pitanju region, iako Srbija ima manje prosečne plate nego, na primer, Crna Gora, ovde se ipak može kupiti minimalna potrošačka korpa za manje novca, nego što je slučaj sa Crnom Gorom.
- Nadam se da će trasiranjem puta ka EU biti uspostavljeni i jači konkurentski odnosi, što će postepeno dovoditi i do pada cena proizvoda - ističe Đogović.
Zarada na švercu hrane
Koliko je hrana jeftinija u inostranstvu nego u Srbiji svedoči i podatak da se onima koji je švercuju isplati da je ovde prodaju i do 30-40 odsto jeftinije, bez obzira na to što imaju dodatne troškove nabavke i transporta do Srbije.
http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/380320 ... nego-u-SAD
Lana Gedošević | 30. 04. 2013. - 06:04h | Komentara: 446
Za pet dolara u Srbiji može da se kupi znatno manje hrane nego u Americi ili Francuskoj, a zbog monopolizovanog tržišta i manjka konkurencije, građani Srbije će i ubuduće biti primorani da kupuju prilično skupe namirnice, tvrde stručnjaci.
Portal http://www.buzzfeed.com uradio je istraživanje koliko se hrane u različitim državama može kupiti za pet dolara, a upoređivane su cene banana, kafe, junetine, piva, krompira, pirinča i drugih namirnica.

Kada smo te podatke uporedili sa cenama na našem tržištu, ispostavilo se da sve te proizvode plaćamo mnogo skuplje od žitelja država sa mnogo većim standardom i kvalitetom života (pogledajte grafiku).
- Ovde konkurencija skoro da ni ne postoji, a javna je tajna da su vlasnici trgovinskih lanaca ujedno i većinski proizvođači u Srbiji. Monopol je ovde i proizvođački i trgovački i uvoznički. Dokle god se ta sitacija ne promeni, nama će biti ovako kako jeste - ističe Goran Papović, predsednik Nacionalne organizacije potrošača.
Kako kaže, nepostojanje tržišnog nadzora i monopolsko tržište su dva osnovna problema za ovakvu situaciju. Jer, kako kaže, da postoji tržišni nadzor, onda bi i Srbija bila privlačnija za druge trgovinske lance.
I ekonomista Instituta za istraživanje tržišta Saša Đogović kaže za “Blic” da su monopol i nepostojanje konkurencije glavni uzroci što hranu plaćamo skuplje nego razvijenije zemlje.
- U tim zemljama mnogo je veća konkurencija i više je trgovinskih lanaca. Kod nas, nažalost, imamo monopolsku strukturu u pojedinim sektorima, manjak novih investicija i neprimenjivanje zakona. Sve to uslovljava više cene nego što je slučaj s drugim zemljama, gde imate mnogo veću konkurenciju - navodi Đogović.
Međutim, kako kaže, kada je u pitanju region, iako Srbija ima manje prosečne plate nego, na primer, Crna Gora, ovde se ipak može kupiti minimalna potrošačka korpa za manje novca, nego što je slučaj sa Crnom Gorom.
- Nadam se da će trasiranjem puta ka EU biti uspostavljeni i jači konkurentski odnosi, što će postepeno dovoditi i do pada cena proizvoda - ističe Đogović.
Zarada na švercu hrane
Koliko je hrana jeftinija u inostranstvu nego u Srbiji svedoči i podatak da se onima koji je švercuju isplati da je ovde prodaju i do 30-40 odsto jeftinije, bez obzira na to što imaju dodatne troškove nabavke i transporta do Srbije.
http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/380320 ... nego-u-SAD
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Tu smo gde smo,zbog dvostrukog arsina,prvenstveno policije.
Izasao sam u subotu s drugom do jednog kluba na Senjaku,kad ono saobracajci zaustavljaju(u kruznom toku),i sad vidimo mi izdalje stoji "parkiran" X6,i neki likovi se deru na policajce tipa "nsmo mnogo popili,kako vas nije sramota..." i tu ih napusavaju,prete i sl. i posle par minuta "price" odlaze,kad posle zaustavljaju neke losije automobile,i skidaju im tablice...
Izasao sam u subotu s drugom do jednog kluba na Senjaku,kad ono saobracajci zaustavljaju(u kruznom toku),i sad vidimo mi izdalje stoji "parkiran" X6,i neki likovi se deru na policajce tipa "nsmo mnogo popili,kako vas nije sramota..." i tu ih napusavaju,prete i sl. i posle par minuta "price" odlaze,kad posle zaustavljaju neke losije automobile,i skidaju im tablice...
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32204
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Skidaju tablice da ne mogu dalje da voze jer su pijani?
Posetite www.garaza.rs !
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Zato što ti tatini sinovi iz x6 stvarno mogu da unište život tom policajcu i njegovoj porodici. Riba smrdi od glave.
Zbog svega toga kamera na svaki policijski auto i kraj diskusije. Tatin sin ili ne, bićeš snimljen i arhiviran, brisanja nema.
Tapatalk HD
Zbog svega toga kamera na svaki policijski auto i kraj diskusije. Tatin sin ili ne, bićeš snimljen i arhiviran, brisanja nema.
Tapatalk HD