Alfa Romeo Giulia
Re: Alfa Romeo Giulia
Heroj, mislim da si ti ranije kacio performanse.
Ne podudaraju se te cifre sa ovima.
Po ovoj tabeli je sporija.
Ne podudaraju se te cifre sa ovima.
Po ovoj tabeli je sporija.
Dobra sisa zlata vredi.
- milospinkfloyd
- Postovi: 2015
- Pridružio se: 25 Maj 2015, 22:32
- Garaža: Mini Cooper S F56 - Brera V6 Q4
- Lokacija: subotica
Re: Alfa Romeo Giulia
javite ako ima neki video review na eng jeziku
- milospinkfloyd
- Postovi: 2015
- Pridružio se: 25 Maj 2015, 22:32
- Garaža: Mini Cooper S F56 - Brera V6 Q4
- Lokacija: subotica
Re: Alfa Romeo Giulia
sve je to vujadine tacno pod pretpostavkom da je nirburgring referentna polazna tacka za merenje preformansi, sto ja iz vise razloga ne mislim da jeste (da ne navodim sad da ne sirimo raspravu). Kao sto kazes, bice ubuduce gomila testova 1 na 1 pa cemo videti. Nisam mislio da bas ne moze da izadje na crtu bmw-u (inace pratio sam celu pricu vezanu za vremena na ringu), vec bmw-ov pristup svojoj perjanici izgleda dosta ozbiljnije od alfestarac vujadin napisao:Pa dobro, ali to ne znači da Alfa neće moći da se "trka" s BMW...pretpostavljam da misliš na M3/M4.milospinkfloyd napisao:@starac vujadin mislim da u bmw-u nisu ludi sto u obicne bmw stavljaju ZF a u M DCT. Da je ZF dobar kao DCT stavljali bi ga u M
Već se pokazalo da je Alfa brža jer je postavila mnogo bolje vreme od M4 na Nurburgringu koji je referentna staza za ocenjivanje ukupne brzine automobila. Biće još testova gde će se oni porediti (to će biti jedna od omiljenijih tema auto glasila sledeće ove i sledeće godine), ali ako je bila brža na Ringu teško da će negde na drugom mestu BMW biti brži...videćemo. Nedavno je BMW izbacio M4 GTS koji je postavio još brže vreme od Alfe na Ringu, ali je ta verzija BMW hardcore track day automobil i to je već drugo unapređenje tog modela, dok je Giulia QV na nivou spreme jednog "običnog" M3/M4 bez posebnog olakšavanja, sa svom opremom koja ide uz takav auto, tako da i nisu baš modeli koji se mogu porediti. Pored toga, Giulia QV je model koji se tek pojavio i koji će sigurno biti još unapređivan, a njen motor već sada ima dokazani potencijal za 100-150ks više kod MAseratija i Ferrarija.
Sve to ne znači da je Giulia sveukupno bolji auto, već pišemo o tome ko može da se "trka" i s kim.
Poslednja izmena od milospinkfloyd u 11 Maj 2016, 23:32, izmenjeno 1 put ukupno.
- shandu90
- Postovi: 13708
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Alfa Romeo Giulia
Malopre sam citao na Top Gear review.
Sent from my LG-H440n
Sent from my LG-H440n
- milospinkfloyd
- Postovi: 2015
- Pridružio se: 25 Maj 2015, 22:32
- Garaža: Mini Cooper S F56 - Brera V6 Q4
- Lokacija: subotica
Re: Alfa Romeo Giulia
citao sam i ja, zato sam napisao video review 
Re: Alfa Romeo Giulia
Opet cu naglasiti po hiljaditi put, da se vremena na Nürburgtingu ne mogu uzimati zdravo za gotovo. Vreme o kojem starac prica nije vreme fabrike, dok vreme koje je postigao GTS jeste. Ogromna razlika.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Alfa Romeo Giulia
Bice na drugim stazama vremena, zivi bili pa videli.
Sent from my m2 using Tapatalk
Sent from my m2 using Tapatalk
- starac vujadin
- Postovi: 11463
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Alfa Romeo Giulia
Nema nikave rasprave, niti pretpostavke. Nurburgring je referentna staza za pokazivanje perfomansi autmobila. To što se neki pojedinac ili nekoliko nih na nekom forumu ne slaže s tim je nebitno. Bitno je da su same firme priznale autoritet vremena koje se tamo postižu i to je postalo stvar prestiža ko će postaviti dobro vreme na toj stazi, a to su prepoznali i mediji koji to pomno prate. Najbolje u svemu tome što je taj autoritet izrastao sasvim spontano i na neformalan način bez ikakvog nametanja i prirodno dobio veliki publicitet.sve je to vujadine tacno pod pretpostavkom da je nirburgring referentna polazna tacka za merenje preformansi, sto ja iz vise razloga ne mislim da jeste (da ne navodim sad da ne sirimo raspravu). Kao sto kazes, bice ubuduce gomila testova 1 na 1 pa cemo videti. Nisam mislio da bas ne moze da izadje na crtu bmw-u (inace pratio sam celu pricu vezanu za vremena na ringu), vec bmw-ov pristup svojoj perjanici izgleda dosta ozbiljnije od alfe
Ako misliš da je BMW-ov pristup svojim top modelima ozbiljniji od Alfinog pristupa s čime se slažem u poslednjih 30-40 godina (uz par Alfinih izuzetaka koji ipak nisu dovoljni da se stave rame uz rame s BMW), onda ovde možda bude i drugačija priča jer je auto konstruisao tim ljudi iz Ferrarija koji je ipak ozbiljniji u pripremi sportskih automobila od BMW. Takođe, ne treba zaboraviti ni ostalu konkurenciju od kojih su neki možda i opasniji od BMW u mnogim parametrima.
Re: Alfa Romeo Giulia


Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

Re: Alfa Romeo Giulia
@staracvujadin, primecujem da cesto volis da manipulises tim vremenima, pa sam bacio pogled,
A ono najbolje je sto kazes da je Gulia skroz obicna, a u pitanju je pre-produkcijska verzija, 100kg laksa i sa slikovima.
M4 GTS je brzi za nesto vise od 10 sekundi, na standardnim gumama, tako da mislim da ce tesko u buducim testovima Gulia biti brza od M3. Vredi videti.
Kao sto sam vec napomenuo u predhodnom postu, vreme koje si spominjao za M3 je postavio Sport Auto, koje je daleko od vremena koje postavi fabrika. Bilo koji primer da uporedis, vremena Auto Sporta, kada obicno vozi Saurma su drasticno slabija od fabrickih vremena.staracvujadin napisao:Već se pokazalo da je Alfa brža jer je postavila mnogo bolje vreme od M4 na Nurburgringu koji je referentna staza za ocenjivanje ukupne brzine automobila. Biće još testova gde će se oni porediti (to će biti jedna od omiljenijih tema auto glasila sledeće ove i sledeće godine), ali ako je bila brža na Ringu teško da će negde na drugom mestu BMW biti brži...videćemo. Nedavno je BMW izbacio M4 GTS koji je postavio još brže vreme od Alfe na Ringu, ali je ta verzija BMW hardcore track day automobil i to je već drugo unapređenje tog modela, dok je Giulia QV na nivou spreme jednog "običnog" M3/M4 bez posebnog olakšavanja, sa svom opremom koja ide uz takav auto, tako da i nisu baš modeli koji se mogu porediti.
A ono najbolje je sto kazes da je Gulia skroz obicna, a u pitanju je pre-produkcijska verzija, 100kg laksa i sa slikovima.
M4 GTS je brzi za nesto vise od 10 sekundi, na standardnim gumama, tako da mislim da ce tesko u buducim testovima Gulia biti brza od M3. Vredi videti.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
- milospinkfloyd
- Postovi: 2015
- Pridružio se: 25 Maj 2015, 22:32
- Garaža: Mini Cooper S F56 - Brera V6 Q4
- Lokacija: subotica
Re: Alfa Romeo Giulia
ja sam se ubio trazeci ali nigde nisam nasao podatak da je giulia QV bila sa slikovima. Niti to za 100kg. Ne kazem da nije samo da ja nisam nasao. I bas zato sto isti timovi ne vode testove (negde novinari negde fabrika) mislim da je su vremena na ringu nereferentna. Pa m4 gts ispadne nekih 40 sekundi brzi od obicnog m4...Ali to je zato sto su obicnu vozili novinari
- starac vujadin
- Postovi: 11463
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Alfa Romeo Giulia
Pošto si primetio da volim da manipulišem vremenima na Nurbrgringu to znači da ti je to upalo u oči, tako da pretpostavljam da ti će ti biti vrlo lako da mi pokažeš na par primera kada sam ja manipulisao tim podacima? Baš me to interesuje.@staracvujadin, primecujem da cesto volis da manipulises tim vremenima, pa sam bacio pogled,
Da, znam. To sam ja prvi pisao na ovom forumu o tim razlicima u vremenima koje postavi fabrički tim i neki test vozač kada su ovde počele da se vode diksije na tu temu.Kao sto sam vec napomenuo u predhodnom postu, vreme koje si spominjao za M3 je postavio Sport Auto, koje je daleko od vremena koje postavi fabrika. Bilo koji primer da uporedis, vremena Auto Sporta, kada obicno vozi Saurma su drasticno slabija od fabrickih vremena.
Gde si u nekom viđenijom mediju pročitao ili video da je auto bio 100kg lakši i da je imao slikove sem u opskurnom australijskom portalu Motoring u tekstu koji obliluje glupostima koje se već sada vide da nisu tačne. To je taj tekst:A ono najbolje je sto kazes da je Gulia skroz obicna, a u pitanju je pre-produkcijska verzija, 100kg laksa i sa slikovima.
http://www.motoring.com.au/alfa-delays-giulia-100327/
Kao što se može videti izvor podataka je neimenovan. Inače, interesantan je lik koji jej napisao tekst, izvesni Michael Taylor. Ovde se mogu videti tekstovi koje je napisao za taj portal. Možete prelistati par strana unazad pa videti koje su teme i koje brendove prati Michael Taylor
http://www.motoring.com.au/editors/michael-taylor/
Drugi tekst koji spominje wikipedia odakle si video taj podatak je citat u portalu Motormag gde su spomenuli da QV-ov prednji spojler proizvodi 100kg downforce-a, a neko je to pogrešno naveo kao izvor u citatu u fusnoti pored podatka da je auto bio 100kg lakši. No, i sami su u wikipedii bili sumnjičavi, pa su pored svega toga oko težine ui guma stavili napomenu "dubious". Dakle, da li ima neko relevatniji ko je objavio da je auto bio 100kg lakši i da je imao slikove? Ja nisam video, a to dosta pratim. Siguran sam da je bio takav auto da bi to svi živi i objavili kao podatak.
Podatak za težinu je pogotovu glup jer primerci koji jure rekord imaju rol bar koji nije nimalo lak, pa se proizvođači upinju da bi auto ostavili na deklarisanoj težini, a kamoli da skidaju 100kg.
Njegove standardne gume su poluslikovi Michelin Pilot Cup Sport 2. Bilo bi korektno da to napišeš jer neko može da pomisli da manipulišeš podacima.M4 GTS je brzi za nesto vise od 10 sekundi, na standardnim gumama, tako da mislim da ce tesko u buducim testovima Gulia biti brza od M3. Vredi videti.
Dalje, u svom prvom postu si napisao da je Alfino vreme nije vreme fabrike, a M4 GTS jeste. Oba su vremena fabrička jer su fabričke ekipe učestvovale u njihovim postizanjima. U svakom slučaju indikativno je da BMW nije postigao rekord sa "običnim" verzijama nego je napravio hardcore, ultraolakšanu verziju da bi postigao taj rekord (koji uopšte nije relevantan i nije bitan
Naravno, da će najrelevatnije biti kada sport auto uzeo da proba Giuliu QV na super testu, ali vremena koja su postignuta su postignuta i to se ne može poništiti.
Re: Alfa Romeo Giulia
Bilo je price o Viperu, kako je brzi od 918, secam se neke price o vermenima koje je Reno postizao, uglavnom porede se fabricko i neko drugo vreme.starac vujadin napisao:Pošto si primetio da volim da manipulišem vremenima na Nurbrgringu to znači da ti je to upalo u oči, tako da pretpostavljam da ti će ti biti vrlo lako da mi pokažeš na par primera kada sam ja manipulisao tim podacima? Baš me to interesuje.
Mislio sam na vreme M3, obicnog, koje je 24 sekundsi slabije od M4 GTS.starac vujadin napisao:Dalje, u svom prvom postu si napisao da je Alfino vreme nije vreme fabrike, a M4 GTS jeste. Oba su vremena fabrička jer su fabričke ekipe učestvovale u njihovim postizanjima.
Sto se tice Alfe, zaleteo sam se jer pise u objasnjenju na listi vremena.
Ali evo sada kada sam analizirao, takodje vreme od 7:39 nije nigde potvrdjeno, niti postoji snimak, kao sto je obicno praksa. Znaci da ipak treba uzeti to vreme sa rezervom, bilo da je na slikovima ili ne.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
- starac vujadin
- Postovi: 11463
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Alfa Romeo Giulia
Što se tiče Vipera, tu ti se nešto zbrčkalo, kao i kolegama koji su pisali postove u toj temi. Nigde ja nisam tvrdio da je Viper brži od 918. Ja sam postavio tekst bez komentara u temi o Viperu o 13 brzinskih rekorda koje drži Viper, a to nije dovoljno poznato mada je impresivan podatak po sebi, nevezano koji je auto u pitanju. Neko se tu našao pogođenim i počeo da brani Porsche 918 kako je brži od Vipera iako Porsche niko nije spominjao, niti komentarisao, niti je ko šta tvrdio suprotno direktno i indirektno.
Ovo drugo što si naveo nešto oko Renaulta nije potkrepljeno konkretnim primerima. Mislim, i da kreneš da kopaš po mojim postovima da nećeš naći primere da sam manipulisao vremenima radi dokazivanja nečega.
Reč "manipulisati" nije baš bezazlena, tako da treba biti štedljiv i pažljiv s njenom upotrebom.
Što se tiče Alfinog vremena istina je da nismo videlo tu vožnju i da nismo dobili dovoljno podataka. Nisu oni jedini, ali većina to pokaže. Opet, suprotno bi značilo da su prevaranti, a to bi im prvo rekli oni koji su im konkurencija, a to vreme im niko nije osporio, nego je BMW (npr.) zasukao rukave i oborio to vreme.
Ovo drugo što si naveo nešto oko Renaulta nije potkrepljeno konkretnim primerima. Mislim, i da kreneš da kopaš po mojim postovima da nećeš naći primere da sam manipulisao vremenima radi dokazivanja nečega.
Reč "manipulisati" nije baš bezazlena, tako da treba biti štedljiv i pažljiv s njenom upotrebom.
Što se tiče Alfinog vremena istina je da nismo videlo tu vožnju i da nismo dobili dovoljno podataka. Nisu oni jedini, ali većina to pokaže. Opet, suprotno bi značilo da su prevaranti, a to bi im prvo rekli oni koji su im konkurencija, a to vreme im niko nije osporio, nego je BMW (npr.) zasukao rukave i oborio to vreme.