BMW - generalna tema
Re: BMW - generalna tema
Ja ne vidim zasto bi neko pazario dizela u autu od ~50k eura, kada benzinci trose oko 10l.
Razumem za veca i teza vozila, gde se ta razlika povecava.
Razumem za veca i teza vozila, gde se ta razlika povecava.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW - generalna tema
Možda zato što se dizel lepše vozi... bar je meni mnogo bolji utisak ostavio 330d lubeničar nego 428i.
Re: BMW - generalna tema
I bucniji, tezi, skuplji... Opet u Bmwu verovatno lezi dosta i do te razlike u menjacu koju sam spomenuo.
Ja bih licno u toj klasi najradije izabrao i6 benzinca.
Ja bih licno u toj klasi najradije izabrao i6 benzinca.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW - generalna tema
I ja bih isto (gledao sam 440i GC... koji će verovatno i biti sledeći auto) ali poredim automobile iste cene. 330d je malo skuplji od 328i ali troši malo manje pa dođe to na slično posle 100k km.
Re: BMW - generalna tema
Pa 5k eura nije malo, trebao bi dosta manje trositi, ne znam kolika je realna razlika u potrosnji prosecnom coveku, 2l?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW - generalna tema
2l.
Ne pričam o Srbiji gde je registracija za takav auto ogromna nego o drugim tržištima... posebno onim gde je dizel i do 30% jeftiniji.
Ne pričam o Srbiji gde je registracija za takav auto ogromna nego o drugim tržištima... posebno onim gde je dizel i do 30% jeftiniji.
Re: BMW - generalna tema
Nisam ni ja spominjao registraciju, samo razliku u ceni 
Ok ako je negde 30d jeftiniji, tu je onda suludo pricati o 30i...
U Nemackoj, sto znaci i kod nas je 340i samo 1000e skuplji od 330d.
Racunam da trosi jedno 5l vise, pa je to jedino problem nekome ko dosta prelazi.
Ok ako je negde 30d jeftiniji, tu je onda suludo pricati o 30i...
U Nemackoj, sto znaci i kod nas je 340i samo 1000e skuplji od 330d.
Racunam da trosi jedno 5l vise, pa je to jedino problem nekome ko dosta prelazi.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW - generalna tema
Nije 30d nigde jeftiniji ali kao što rekoh, dođe to slično u eksploataciji. Samo je pitanje da li hoćeš da voziš jačeg šestaka ili slabiji R4.
Re: BMW - generalna tema
Za 20k km godisnje ne bi razmisljao o dizelu, medjutim za vece kilometraze se svakako dizel vise isplati.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: BMW - generalna tema
Zavisi to od mnogo parametara. Nije isto dizel u X5 i seriji 1.
- shandu90
- Postovi: 13571
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: BMW - generalna tema
Ne bi ni uzimao x5 u razmatranje da gledam benzinca.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: BMW - generalna tema
Juce bio na sajmu sa drugom, on gleda da kupi neki auto. Jedan od mojih predloga bio da pogleda BMW X1.
Iskreno, bilo me sramota kad smo seli u auto. Diyajn enterijera je kataklizmatican, ko je dizajnirao centralnu konzolu i rupetinu ispod nje bi kod mene istog dana leteo iz firme. Ono prilici nekom Azijatu ali ne BMW-u.
Zatim instrument tabla uzasno izgleda, ne znam sta su joj radili, ali to nije ni blizu table u petici npr, bas deluje jeftino i jadno. Podesavanje sedista pod obavezno treba da bude elektricno jer je ovo rucno skoro pa nemoguce podesiti.
Iako je bio neki sa 2.0d motorom i rucnim menjacem u srednje zalosnoj opremi, opalili mu cenu ko da je bar 35d pod haubom sa full opremom.
Iskreno, bilo me sramota kad smo seli u auto. Diyajn enterijera je kataklizmatican, ko je dizajnirao centralnu konzolu i rupetinu ispod nje bi kod mene istog dana leteo iz firme. Ono prilici nekom Azijatu ali ne BMW-u.
Zatim instrument tabla uzasno izgleda, ne znam sta su joj radili, ali to nije ni blizu table u petici npr, bas deluje jeftino i jadno. Podesavanje sedista pod obavezno treba da bude elektricno jer je ovo rucno skoro pa nemoguce podesiti.
Iako je bio neki sa 2.0d motorom i rucnim menjacem u srednje zalosnoj opremi, opalili mu cenu ko da je bar 35d pod haubom sa full opremom.
Re: BMW - generalna tema
Ima i ovde jedan beli X1, I zvana lepo izgleda, baš lepo skockan. Ali zato enterijer, pa zaostaje bar 10godina. Kao da im je na lageru ostalo delova od starih modela, pa to samo ubacili.
Re: BMW - generalna tema
Spolja izgleda odlicno.
Re: BMW - generalna tema
Slazem se, spolja sam se bas iznenadio kada sam ga video na ulici, deluje i ozbiljnije i vece nego sto zapravo jeste.
Enterijer mi se jako svidja u GLA, ali je i tamo malo plastican, a slezina me zaboli kada vidim cenu, sto po mom misljenju nije ok, a i dalje vuce par elemenata enterijera iz moje C klase.
Cini mi se da je X1 dosta veci od GLA?
Enterijer mi se jako svidja u GLA, ali je i tamo malo plastican, a slezina me zaboli kada vidim cenu, sto po mom misljenju nije ok, a i dalje vuce par elemenata enterijera iz moje C klase.
Cini mi se da je X1 dosta veci od GLA?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.