Putevi u Srbiji
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Dzaba apelovati, kako ti predlazes, da ljudi vise koriste novi most od Gazele kad to uglavnom nije prakticno. Evo, meni je redovna ruta Bezanija - Cukarica i novi most mi sranje alternativa, uvek idem autoputem. Nije pitanje navike, nego prosto brze i jeftinije stignem, mada je duze par kilometara. Imam jedan semafor pred kucom, pa zeleni talas do autoputa i onda do Sajma ne kocim. Ako idem preko NBGD, userem se dok se popnem na most.
Realna dugorocna resenja su zavrsiti obilaznicu u punom profilu sto pre i iskljuciti jedno trecinu vozila iz saobracaja sada koja ne treba da budu u saobracaju.
Realna dugorocna resenja su zavrsiti obilaznicu u punom profilu sto pre i iskljuciti jedno trecinu vozila iz saobracaja sada koja ne treba da budu u saobracaju.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Putevi u Srbiji
U tom slučaju i ne moraju da završavaju obilaznicu. 
Sent using Tapatalk

Sent using Tapatalk
Širim haos!
Re: Putevi u Srbiji
Eh sad, da li je bas trecina? Bas sam primetio da je dosta manji broj raspalih kola u saobracaju nego ranije.
Re: Putevi u Srbiji
Kad zavrse ump do tosinog bunara onda ce ti biti lakse da ides tako i niko nece morati da apeluje 

- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Kao sto rekoh, ako docekam.
@Neo - naravno da je trecina odvaljen broj, dovoljno bi bilo iskljuciti najociglednije primerke iz saobracaja i primetilo bi se itekako
@Neo - naravno da je trecina odvaljen broj, dovoljno bi bilo iskljuciti najociglednije primerke iz saobracaja i primetilo bi se itekako
- starac vujadin
- Postovi: 11445
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Ja bih voleo da čujem razloge što je tri puta skuplji. Kad već to nije rekao dr Nebojša Stefanović u vreme kada je bio predsednik GO SNS Beograd, a on ej to prvi spominjao, barem od nekoga da čujem.TDI napisao:Ala si raređao broj postova, 5 keceva.
Ovaj ce sigurno biti iskoricen. Jer svi hoce da zaobidju grad. Ali most na Adi smatram da uopste nije iskoriscen. Onoliko cudo, onolike pare spr..ne, kostalo 3 puta vise nego sto treba sigurno, razloge da ne navodim...A nije iskoriscen kako treba. A moze da bude...
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Dok se popnes vise-manje, ali kad silazis. Spustis se - semafor. Posle mar metara, opet semafor. I posle na auto-put ponovo. Mada na Bezaniju mozes i drugim putevima. Kao sto je u Milutina Milankovica, pa na Tosin Bunar, pa Bezanija. Ali to su opet semafori, cuda, mu.a,..ma ne zna covek sta je pametno. I sve je nesto na pola uradjeno, pa ne moze da se iskoristi kako treba. Da je zavrsen onaj deo koji fali, bila bi druga prica. Onda bi direktno ulazio na Bezaniju fakticki. Ali opterecenost na Gazeli je i dalje velika. A po mom misljenju jer se previse vozila ukljucuje na Gazelu iz Kneza Milosa i sa Sajma. Iz Savske manje - vise. Oni i prave guzvu kakvu na Gazeli vidimo svaki dan u pravcu ka Zagrebu.Rakhil napisao:Dzaba apelovati, kako ti predlazes, da ljudi vise koriste novi most od Gazele kad to uglavnom nije prakticno. Evo, meni je redovna ruta Bezanija - Cukarica i novi most mi sranje alternativa, uvek idem autoputem. Nije pitanje navike, nego prosto brze i jeftinije stignem, mada je duze par kilometara. Imam jedan semafor pred kucom, pa zeleni talas do autoputa i onda do Sajma ne kocim. Ako idem preko NBGD, userem se dok se popnem na most.
Realna dugorocna resenja su zavrsiti obilaznicu u punom profilu sto pre i iskljuciti jedno trecinu vozila iz saobracaja sada koja ne treba da budu u saobracaju.
Svi problemi beogradskih guzvi se polako i resavaju. Ali ostaje najgora nocna mora od svih. Guzva na Autokomandi. A ona nije ni pocela da se resava.
@Starce Vujadine,
Jel me ozbiljno pitas ili se zezas?

Re: Putevi u Srbiji
Evo ja cu probati ozbiljno da odgovorim. Naravno one narodne price kako je most placen 5x vise jer je djilas ostalo stavio u dzep nemaju puno veze sa realnoscu(inace tu pricu i jesu forsirali snsovci pre nego sto su dosli na vlast a posle je nikad nisu pomenuli) ali konkretno sam most je mogao da kosta 20m manje da se prihvatilo resenje sa dva stuba u vodi sto je svakako losije sa bezbednosne i estetske strane i to je u sustini jedina realna prica. O teorijama kako bi bilo jeftinije da je most na drugoj poziciji ne bih ulazio i smatram da je ovo dobra pozicija al i da ne bi skodio jos koji most.
Re: Putevi u Srbiji
Od ovoga nema ništa do 2021.TDI napisao:A evo i detaljnog plana saobracajnica u Beogradu koje su u planu za igradnju do 2021 godine:
http://mapa.urbel.com/silverlight/gp/?src=saobracaj
Most preko Dunava kod Rospi ćuprije je ucrtan u planove već 30 godina i ostaće imaginaran još dugo.
Prsten će se završiti na NBG strani relativno brzo, alo ostaje starobeogradska strana koja će čekati ko zna koliko. Nije problem samo tunel do Autokomande. Problem je i sve ostalo - trasa do Dušanovca, nova petlja na Dušanovcu, rušenje i trasiranje preko Crvenog krsta... za sve to treba jebeno mnogo para.
- starac vujadin
- Postovi: 11445
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Ne zezam se. Ostade to kao neka mantra koja se ponavlja, niko to posle izbora nije istražio, niko nije ispitan ako je most toliko skuplji...baš bih voleo da čujem nešto novo.@Starce Vujadine,
Jel me ozbiljno pitas ili se zezas?
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
I para i vremena. Ja bi voleo da se to uradi u roku, ali realnost vremena i drzave u kojoj zivimo, a koje smo svi svesni govori drugacije.Paja napisao:Od ovoga nema ništa do 2021.TDI napisao:A evo i detaljnog plana saobracajnica u Beogradu koje su u planu za igradnju do 2021 godine:
http://mapa.urbel.com/silverlight/gp/?src=saobracaj
Most preko Dunava kod Rospi ćuprije je ucrtan u planove već 30 godina i ostaće imaginaran još dugo.
Prsten će se završiti na NBG strani relativno brzo, alo ostaje starobeogradska strana koja će čekati ko zna koliko. Nije problem samo tunel do Autokomande. Problem je i sve ostalo - trasa do Dušanovca, nova petlja na Dušanovcu, rušenje i trasiranje preko Crvenog krsta... za sve to treba jebeno mnogo para.
@Starce Vujadine,
Zato sto je svako od njih uzeo koliko mu treba, pa narod sada placa to. Ali kad pogledas realno, krale su i prethodne vlasti, na Boga nisu mislile, kao i prosla i ova. Pa su radile skoro, pa nista. Prethodna i ova, barem nesto rade. A to je znacajan pomak. Zalosno je sto se time zadovoljavamo, ali sta da radis. Za nasu drzavu je i najmanji pomak veliki.
Re: Putevi u Srbiji
Pupin, vlasta sa BB.




























Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Putevi u Srbiji
Neshvatljivo mi ja da nema bankina. Nijo ovo bulevar u gradu. Ovde će se jurcati i pitanje je vremena kada će neko ili preleteti u suprotni smer ili se ubiti udarivši u banderu.
Re: Putevi u Srbiji
Nema tarabu po sredini. 
