
Fiat 500L
Re: Fiat 500L
...gde se gleda max.Nm i kad se dobija 

- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Fiat 500L
Vozim jednog sa start stop sistemom.
Zaključio sam da u Bgd-u na semaforu ne čekam više od 15 sekundi.
Meni i dalje smetaju sedišta na dužim putovanjima, kratka su.
Dizel standardno dobar.
I dalje mi je ružan za medalju.
Zaključio sam da u Bgd-u na semaforu ne čekam više od 15 sekundi.
Meni i dalje smetaju sedišta na dužim putovanjima, kratka su.
Dizel standardno dobar.
I dalje mi je ružan za medalju.
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
- RobiNS
- Postovi: 800
- Pridružio se: 30 Dec 2012, 09:03
- Garaža: Vitara 2019 Premium 1.0, Yamaha X Max 125
- Lokacija: Novi Sad - Rumenka
Re: Fiat 500L
Za mene je loš auto jedino ne ispravan auto ili onaj koji se kvari - sve ostalo je stvar ukusa.
Ovaj tekst je čini mi se prilično senzacionalistički i subjektivno napisan,
Mora se priznati da nema manjeg auta sa većom ponudom prostora - a još je i simpatičan,
to što ja nisam zainteresovan za njega - ne znači da je loš
Ovaj tekst je čini mi se prilično senzacionalistički i subjektivno napisan,
Mora se priznati da nema manjeg auta sa većom ponudom prostora - a još je i simpatičan,
to što ja nisam zainteresovan za njega - ne znači da je loš

Ko ume da se raduje – ima čemu da se raduje!
A ko ume da pati - često pati i bez razloga! D. Radović
A ko ume da pati - često pati i bez razloga! D. Radović
Re: Fiat 500L
Meni ovakve izjave najviše govore o ozbiljnosti teksta.Štaviše, on je istakao kako deluje da je volan prikačen za automobil konopcem za dečje zmajeve, a da je menjanje brzina kao da pomerate pileći batak u čaši punoj klikera.
Slažem se sa prethodnikom potpuno.
- starac vujadin
- Postovi: 11447
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat 500L
Forbes je magazin koji nema nikakvu referencu u auto medijima. Tabloidni poslovni magazin u kojem veliki deo tekstova čine kao neki izbori tipa 10 najboljih u ovome, 17 najgorih u onome, a sve kao britko i subjektivno. Pored toga u njemu se može uz novac objaviti gotovo sve. Da nemaju svoju poznatu listu najbogatijih ljudi niko ne bi ni obraćao pažnju na njih. Uostalom 500L nije nikakav nov model da bi bio promašaj godine što već govori koliko je tekst površan.
Činjenica je da se 500L dobro prodaje i da je uspešan. I ove godine je prvi po prodaji u svom segmentu ispred Merive.
Meni je ovde bitnija stvar koliko se ovakvi glupavi tekstovi primaju upravo kod nas u Srbiji i govorimo koliko ne cenimo sebe.
Činjenica je da se 500L dobro prodaje i da je uspešan. I ove godine je prvi po prodaji u svom segmentu ispred Merive.
Meni je ovde bitnija stvar koliko se ovakvi glupavi tekstovi primaju upravo kod nas u Srbiji i govorimo koliko ne cenimo sebe.
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Fiat 500L
Ima li vesti o restajlingu?
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
Re: Fiat 500L
Uskoro redizajn “velikog fiće”
http://www.danas.rs/danasrs/ekonomija/u ... _id=314126
Kragujevac - – Nakon tronedeljenog zimskog kolektivnog odmora, u kompaniji Fijat Krajsler automobili Srbija (FCAS) juče je počela ovogodišnja proizvodnja svih verzija modela „Fijata 500L“. Proizvodni proces je organizovan u tri smene, a iz fabričkih pogona od juče ponovo izlazi nešto više od 600 gotovih automobila dnevno.
Zaposleni u Fijatu i dalje očekuju novi model automobila koji bi obezbedio potpuno upošljavanje kapaciteta fabrike projektovane za proizvodnju 300.000 vozila godišnje, ali će , barem za sada, morati da se zadovolje restilingom (redizajnom) “Fijata 500L”, koji bi delimično novi, savremeniji izgled mogao, saznaje naš list, da počne da dobija već u prvom ovogodišnjem kvartalu. Restiling “velikog fiće” bio je, inače, predviđen lane, ali je taj posao odložen za ovu godinu.
Menadžment FCA Srbija nije zvanično saopštio plan proizvodnje te kompanije za ovu godinu, ali se na osnovu radnog rasporeda, kojim su najavljeničešći neradni dani i sedmice, može pretpostaviti da je predviđeno da tokom2016. sa proizvodnih linija i montažnih traka siđe između 90.000 i 100.000 automobila. Plan proizvodnje isključivo zavisi od tražnje modela Fijat 500L na evropskim i severnoameričkim tržištima, pošto Fijat Krajsler ne proizvodi automobile za zalihe. Prošle godine je, zbog slabije prodaje Fijata 500L na severnoameričkim tržištima, u Kragujevcu, prema nezvaničnim informacijama,proizvedeno nešto više od 90.000 vozila, odnosno za oko 10.000 manje no prethodne godine.
Uprkos tom proizvodnom podbačaju, Fijat je i u 2015. bio ubedljivo najveći domaći izvoznik, zahvaljujući čemu je Srbija prošle godine zabeležila blagi rast izvoza u odnosu na raniji period.
http://www.danas.rs/danasrs/ekonomija/u ... _id=314126
Kragujevac - – Nakon tronedeljenog zimskog kolektivnog odmora, u kompaniji Fijat Krajsler automobili Srbija (FCAS) juče je počela ovogodišnja proizvodnja svih verzija modela „Fijata 500L“. Proizvodni proces je organizovan u tri smene, a iz fabričkih pogona od juče ponovo izlazi nešto više od 600 gotovih automobila dnevno.
Zaposleni u Fijatu i dalje očekuju novi model automobila koji bi obezbedio potpuno upošljavanje kapaciteta fabrike projektovane za proizvodnju 300.000 vozila godišnje, ali će , barem za sada, morati da se zadovolje restilingom (redizajnom) “Fijata 500L”, koji bi delimično novi, savremeniji izgled mogao, saznaje naš list, da počne da dobija već u prvom ovogodišnjem kvartalu. Restiling “velikog fiće” bio je, inače, predviđen lane, ali je taj posao odložen za ovu godinu.
Menadžment FCA Srbija nije zvanično saopštio plan proizvodnje te kompanije za ovu godinu, ali se na osnovu radnog rasporeda, kojim su najavljeničešći neradni dani i sedmice, može pretpostaviti da je predviđeno da tokom2016. sa proizvodnih linija i montažnih traka siđe između 90.000 i 100.000 automobila. Plan proizvodnje isključivo zavisi od tražnje modela Fijat 500L na evropskim i severnoameričkim tržištima, pošto Fijat Krajsler ne proizvodi automobile za zalihe. Prošle godine je, zbog slabije prodaje Fijata 500L na severnoameričkim tržištima, u Kragujevcu, prema nezvaničnim informacijama,proizvedeno nešto više od 90.000 vozila, odnosno za oko 10.000 manje no prethodne godine.
Uprkos tom proizvodnom podbačaju, Fijat je i u 2015. bio ubedljivo najveći domaći izvoznik, zahvaljujući čemu je Srbija prošle godine zabeležila blagi rast izvoza u odnosu na raniji period.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Fiat 500L
Da li su mislili na ovo?
https://www.youtube.com/watch?v=FxSAd1WjRAs
https://www.youtube.com/watch?v=FxSAd1WjRAs
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
- Saša
- Postovi: 14325
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat 500L
Ne, to je (render) i ako se dobro sećam trebao je da bude naslednik Punta, ali isto pod "500 brendom", 500B ili tako nešto. 
TT

TT
Re: Fiat 500L
Fiat 500L Urban Kids 400 primeraka (FR).




Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Fiat 500L
Ukida se uslov da kupac koji reciklira vozilo mora biti vlasnik minimum 6 meseci za prilikom kupovine FIAT500L
http://www.stojanov.rs/blog/ukida-se-us ... -fiat500l/
Fiat500L je jednostavan za upravljanje, a uprkos velikim gabaritima, sa lakoćom se probija kroz saobraćajni metež.Jednom rečju ovaj automobil je dopadljiv, spreman za avanture i sposoban za sve zadatke.
Od januara 2016 godine prilikom kupovine FIAT 500L očekuju vas brojne pogodnosti stara cena – novi i bolji uslovi :
Ukida se uslov da kupac koji reciklira vozilo mora biti vlasnik minimum 6 meseci. Od danas je moguće reciklirati svako vozilo starije od 20 godina, bez obzira na to koliko je vremena kupac vlasnik vozila koje reciklira.
Nema više razlike izmedju domaćih i stranih vozila, za sve važe isti popusti.
Popust na reciklazu je umesto 2500 eur, sada 2290 eur. Tako da cena POP STAR modela sa reciklazom je sad 10.800 eur
Popusti za Keš i Trade In su povećani (sa 1000 eur na 1290 eur i sa 1500 eur na 1790 eur)
Za sve dodatne informacije pozovite naše Fiat prodavce 021/21 00 490 ili nas posetite u prodajnom salonu – Zrenjaninski put 16, Novi Sad
http://www.stojanov.rs/blog/ukida-se-us ... -fiat500l/
Fiat500L je jednostavan za upravljanje, a uprkos velikim gabaritima, sa lakoćom se probija kroz saobraćajni metež.Jednom rečju ovaj automobil je dopadljiv, spreman za avanture i sposoban za sve zadatke.
Od januara 2016 godine prilikom kupovine FIAT 500L očekuju vas brojne pogodnosti stara cena – novi i bolji uslovi :
Ukida se uslov da kupac koji reciklira vozilo mora biti vlasnik minimum 6 meseci. Od danas je moguće reciklirati svako vozilo starije od 20 godina, bez obzira na to koliko je vremena kupac vlasnik vozila koje reciklira.
Nema više razlike izmedju domaćih i stranih vozila, za sve važe isti popusti.
Popust na reciklazu je umesto 2500 eur, sada 2290 eur. Tako da cena POP STAR modela sa reciklazom je sad 10.800 eur
Popusti za Keš i Trade In su povećani (sa 1000 eur na 1290 eur i sa 1500 eur na 1790 eur)
Za sve dodatne informacije pozovite naše Fiat prodavce 021/21 00 490 ili nas posetite u prodajnom salonu – Zrenjaninski put 16, Novi Sad
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- iggyboy
- Postovi: 1134
- Pridružio se: 16 Jul 2012, 14:31
- Garaža: 407 coupe 2.2 petrol
- Lokacija: pozarevac
Re: Fiat 500L
Uskoro će i da ukinu i auto za reciklažu, biće sniženje u toj ceni 
Послато са C6833 уз помоћ Тапатока

Послато са C6833 уз помоћ Тапатока
▒▓██ P █ A █ R █ T █ I █ Z █ A █ N ██▓▒
- Saša
- Postovi: 14325
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat 500L
Tako su u početku zakerali i kod kupovine Punta: prvo si morao biti vlasnik takođe najmanje 6 meseci, auto je morao biti registrovan i u voznom stanju, pa su onda smanjili subvenciju na 600 €... No na kraju kad su videli da ponestaje kupaca sve je moglo: niti si morao biti vlasnik, niti je auto morao biti registrovan i u voznom stanju, a i vratili su subvenciju ponovo na 1000€. Mogao si bukvalno odgurati komšijin auto i dali bi ti potvrdu.
I uprkos svemu tome na kraju su nekoliko hiljada njih morali rastaviti u delove i poslati ih servisima. Tako će verovatno biti na kraju i sa 500L, samo ko bude imao strpljenja i para da dočeka pravi trenutak. 
TT


TT
Re: Fiat 500L
Video sam juče prezentaciju izmena za novu seriju 500L-a, takozvanu restyling verziju. Mogu vam reći da će biti znatno lepši i bolji auto, ima preko 400 izmena kako estetskih, tako i funkcionalnih.
Tipa, karoserija je relativno ista, s' tim da su branici malo drugačiji i lepši, farovi i stop svetla podsećaju na 500X model. Lajsne vrata i zadnjeg dela će biti iz dva dela, tako da su 2/3 u boji vozila, a 1/3 kao hromirani fazon.
Enterijer je potpuno drugačiji, mnogo podseća na 500X. Lepša instrument tabla, bogatija, lepše boje, umesto one narandžaste je plava i bela. Ekran za radio i ostalu multimediju je veći i bolji. Centralni tunel potpuno drugačiji, sedišta poboljšana, volan takođe malo lepši. Biće nekih LED lampica unutar vozila oko table i vrata, kao i zmigavci u retrovizorima.
Biće tu i još nekih poboljšanja oko funkcija, najviše mi se svidela za automatsko sklapanje retrovizora prilikom paljenja i gašenja automobila.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...


