Ratna tehnika
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Ratna tehnika
e 'bem li ga sad ?

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Ratna tehnika
nisam ja ovo video uzivo nikad nazalost, nesto slicno da, al bas ovo
jbg.


GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Ratna tehnika
E ne znas sta si propustio
Secam se kada su vezbali nalet Jatovog DC10 u pratnji G4 akro grupe Stars za aeromiting iznad Batajnice 1997. godine, vrsili su nadolazenje iz pravca Zemuna tacno iznad Dunava, gledao sam sa terase, ono je bilo
Leteli su na visinib od oko 200 metara, sama velicina aviona je delovalo kao da su bili jos nize, grmljavina motora i vizuelna pojava u niskom letu nikoga ne ostavlja ravnodusnim
Letece Zvezde i DC 10 (Jat) Flying Stars and DC 10 (Jat) Batajnica
http://www.youtube.com/watch?v=pe1BKb16FfI
Na snimku je i aeromiting iznad Vrsca gde je nalet pravio i Boeing 727 u niskom letu sa pratnjom Stars-a



Letece Zvezde i DC 10 (Jat) Flying Stars and DC 10 (Jat) Batajnica
http://www.youtube.com/watch?v=pe1BKb16FfI
Na snimku je i aeromiting iznad Vrsca gde je nalet pravio i Boeing 727 u niskom letu sa pratnjom Stars-a

- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Ratna tehnika
lep prizor, gledao sam ovaj video, a sto se tice orla i letova na maloj visini, svasta sam se nagledao , cesto rade simulaciju napada na razne objekte, desavalo mi se par puta da mi proleti vrlo blizu kuce, na estremno maloj visini, samo se cuje prasak i nakon toga ga uocim i nestane u vertikalnom propinjanju, , onda kad simulira napad na most na kamidzori na prilazu kraljevu, rezervoare na istom brdu, ko je prolazio mozda onaj bjekat od fasadne cigle u brdu kad ides iz kraljeva za kragujevac sa leve strane mosta, onda, napad na "magnohrom" iz pravca vrnjacke banje u niskom letu, nad moravom, svasta sam se nagledao...
ali ovaj brisanjac na aerodromu nikad
ali ovaj brisanjac na aerodromu nikad


GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Ratna tehnika
Apač u Kini.
http://chinadefense.blogspot.com/2012/0 ... china.html
http://theaviationist.com/2013/10/14/apache-clone/
http://chinadefense.blogspot.com/2012/0 ... china.html
http://theaviationist.com/2013/10/14/apache-clone/
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Ratna tehnika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Ratna tehnika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Ratna tehnika
Širim haos!
Re: Ratna tehnika
Nevezano za temu, posto me od naoruzanja nista od WW2 na ovamo ne zanima, ali to "ljubitelj ruske tehnike" zvuci kao "ljubitelj britanske hrane" , "ljubitelj poljskog dizajna", "ljubitelj italijanskog kvaliteta", "ljubitelj nemacke topline"... 
sent from my HTC Sensation

sent from my HTC Sensation
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Re: Ratna tehnika
hahaha, krakati car

Re: Ratna tehnika
Turistički let u MiG-25 dvosedu (trenažna varijanta), slika sa visine od 28 km:

Slika je uzeta iz ovog klipa:
http://www.youtube.com/watch?v=izIClWYKK1o
Klip je prilično iritirajući, jer sve vreme ide muzika. Evo jednog u kome se dostiže skoro ista visina, ali je snimljen original zvuk motora i ceo let, uključujući poletanje i sletanje:
http://www.youtube.com/watch?v=fCVMuxx7YKY
Osim izuzetne visine koja se dostiže, let deluje prilično standardno. Znate ono kad putnički avion upali motore, pomislite da je buka velika, a onda na početku piste doda gas i tek onda shvatite koliko su motori u stvari bučni? Ovaj MiG dosta dugo zagreva motore pre poletanja, iz tri puta tako povećava gas. Čudno je da se,kada da gas za poletanje (recimo 80% ili sa koliko se već poleće), ne pomera uopšte iz mesta neko vreme. Tek onda kao da pusti kočnice, naglo cimne i ubrzo uzleti. E sad, ja se pitam kakve su to kočnice koje mogu da drže u mestu jedan ovakav avion na skoro full gasu? Npr. kada je Fedotov postavljao rekord u brzini penjanja, avion je bio blokiran drvenom gredom, on je neko vreme bio na 100% gasu sa forsažem, a onda su izmakli gredu.
Ovo mi liči na tako nešto, ali mi nije jasno zašto bi to radili na turističkom letu.

Slika je uzeta iz ovog klipa:
http://www.youtube.com/watch?v=izIClWYKK1o
Klip je prilično iritirajući, jer sve vreme ide muzika. Evo jednog u kome se dostiže skoro ista visina, ali je snimljen original zvuk motora i ceo let, uključujući poletanje i sletanje:
http://www.youtube.com/watch?v=fCVMuxx7YKY
Osim izuzetne visine koja se dostiže, let deluje prilično standardno. Znate ono kad putnički avion upali motore, pomislite da je buka velika, a onda na početku piste doda gas i tek onda shvatite koliko su motori u stvari bučni? Ovaj MiG dosta dugo zagreva motore pre poletanja, iz tri puta tako povećava gas. Čudno je da se,kada da gas za poletanje (recimo 80% ili sa koliko se već poleće), ne pomera uopšte iz mesta neko vreme. Tek onda kao da pusti kočnice, naglo cimne i ubrzo uzleti. E sad, ja se pitam kakve su to kočnice koje mogu da drže u mestu jedan ovakav avion na skoro full gasu? Npr. kada je Fedotov postavljao rekord u brzini penjanja, avion je bio blokiran drvenom gredom, on je neko vreme bio na 100% gasu sa forsažem, a onda su izmakli gredu.

Ђенерал Јанковић
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Ratna tehnika
bem, li ga, verovatno da bi dobili efekat pracke, a kocnice drze jer se forsaz ganja iz mesta da je bi u pokretu zapalio bi kocnice, mozda ima neko drugo objasnjenje...
kokpit SU-35s predserijski primerak , pored displeja ima i par analognih pokazivaca radi sigurnijeg ispitivanja prototipa

i serijski primerak SU-35s

kokpit SU-35s predserijski primerak , pored displeja ima i par analognih pokazivaca radi sigurnijeg ispitivanja prototipa

i serijski primerak SU-35s


GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Ratna tehnika
kvcali nista to ne valja, vidis da je cekicem sklapano.. 

- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V