Putevi u Srbiji

Stanje na putevima, registracija, osiguranje i druge informacije
Odgovori
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11445
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Putevi u Srbiji

Post od starac vujadin »

Bez obzira sto imas i ostruznicki most na koji se preusmerava i putnicki i teretni tranzit kroz BG umesto da ide preko Gazele i sto imas most na Adi, na Gazeli je i dalje Guzva. Dobio si rasterecenje 15 %. Za koje cu slobodno da kazem da je malo i do svesti ljudi. Desi mi se mnogo puta da je guzva napravljena u Kneza Milosa iz razloga sto je velika frekvencija na Gazeli i tesko se na nju ukljucuje. I svi stoje i cekaju da udju. Retko ko se iskopca iz te kolone i produzi na sajam, pa na most na Adi. I meni je lakse Gazelom, ali kad vidim guzvanjac tu, ja na sajam, pa na most na Adi. Na kom nikad nisam video guzvu. Napravim kilometar duze, ali prodjem brze bez guzve. U kontra smeru na Gazeli guzva skoro svaki dan. I opet se retko ko iskljuci i krene ka mostu na Adi. Svi stoje u guzvi. Ako vec ima alternativa sto da je ne iskoristim?
S ovim bih mogao uglavnom da se složim. Još u glavama nemamo most na Adi "učitan" za razna rešenja. Ali, to nije problem mosta.
Kad krenes da resavas saobracajnu guzvu, prvo se resava tranzit. Jer guzvu najmanje prave vozila koja idu u grad, a najvise ona koja prolaze kroz grad. A ,,kineski most,, je deo tranzita. I prva alternativa preko Dunava. A most na Adi uopste nije tranzitni.
...Rešava se problem, a ne tranzit...Ako je tranzit najveći problem, onda rešavaš tranzit.

...Most na Adi je i tranzitni...
Ni jedno naselje ne bi trebalo da bude vise ili manje bitno. O svima bi trebalo da se jednako vodi racuna.
Čemu opet populizam? Ti pričaš kako je "kineski most" "bitniji projekat" od mosta na Adi, pa sam te pitao da objasniš kako su Borča, Ovča, Zemun, zrenjaninski put i Pančevački most bitniji od Čukarice, Rakovice, Banjice, Dedinja, auto puta, Gazele i Brankovog mosta... Ne radi se koje bitniji nego gde je veći problem.
I dok nije bilo mosta na Adi, ja sam kad je guzva na Gazeli nekako nalazio alternativu, jer je pored nje preko Save imalo jos dva mosta.
Ovo je malo tendeciozno isticanje nebitnih argumenta, a zabašurivanje bitnjih. Imaš dva mosta, ali zaboravljaš da kažeš da tih mostova moraš da prođeš pored Sajma, kao i da dobrog dela centra moraš da prolaziš kroz centar, umesto da dođeš novim mostom. Jel treba da podsećamo ovde ljude koji je problem bio da sa Banovog brda dođemo do Novog Beograda, svaki dan, pa i vikendom?
Korisnikov avatar
schonenk
Reactions:
Postovi: 1968
Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
Lokacija: beograd

Re: Putevi u Srbiji

Post od schonenk »

Ima jos jedna bitna stvar. Ljudi porede stanje u saobracaju u Bg pre mosta na Adi i sada, a zanemaruju cinjenicu da se broj vozila u saobracaju drasticno povecao.

Citav Novi Bg je prepravljen automobilima. Gomila firmi je izmestila poslovanje na Novi Bg zbog insfrastukturnih uslova. Recimo, Airport City je doziveo neverovatnu ekspanziju u poslednjih godinu, dve. Grade par novih zgrada vece spratnosti jer su sve izdali. Parkinga nema ni za leka, a slicna je situacija i oko Arene i novog Merkatora.
Korisnikov avatar
Rakhil
Reactions:
Postovi: 8339
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
Lokacija: Beograd

Re: Putevi u Srbiji

Post od Rakhil »

Lepo ja kazem da je jedino normalno resenje da redukujes broj vozila u saobracaju primenom postojecih zakona, jer novi i ne trebaju za to.

Kad pogledas Pupinov most na mapi i gde mu je pozicija, skapiras da ce ga sem tranzita koristiti 6 ljudi iz Borce koji eto rade u Zemunu. Nema tu govora o ozbiljnijem povezivanju Koteza, Krnjace itd sa NBGD dok se ne naprave ozbiljne pristupne saobracajnice novom pravcu.
Korisnikov avatar
grujicd
Reactions:
Postovi: 9066
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: Putevi u Srbiji

Post od grujicd »

starac vujadin napisao:S ovim bih mogao uglavnom da se složim. Još u glavama nemamo most na Adi "učitan" za razna rešenja. Ali, to nije problem mosta.
Nije problem mosta već pristupnih saobraćajnica. Na primer ideš od Arene na Adu i novi most je fizički bliža putanja i realno bi bilo da se ide tuda. Ali se i dalje više isplati gazela, zbog čepa oko buvljaka i dodatnih semafora da se stigne do tamo. Isto je i ako ideš alternativnom putanjom pored Belvila pa da se uključiš u Jurija Gagarina.
Korisnikov avatar
TDI
Banned
Reactions:
Postovi: 1303
Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
Garaža: VW Passat B5.5 Variant
Lokacija: Beograd

Re: Putevi u Srbiji

Post od TDI »

@Starce Vujadine,

Ne treba. Ti sto idu sa Cukarice na most na Adi pa na NBG, a ne kao nekada do Gazele su od prilike taman tih 15% manje na Gazeli. A bilo bi vise kada bi sto ti kazes ljudima bio ,,ucitan,, most na Adi.

A tranzit jeste najveci problem. Jer rekao sam vec, najvecu guzvu prave vozila u istom.

Nije populizam. Tesko je sturo utvrditi gde je veci problem. Jer si ti bez mosta na Adi imao guzvu koja nije imala alternativu (sem da ides na ostruznicki most koji je malo dalje) u Radnickoj i Bulevaru Vojvode Misica. Bila je katastrofalna guzva koju ne pocenjujem. Taman posla. A sa druge strane imas preveliki uliv vozila sa Pancevca koja prave guzvu kojim god putem da krenu. I u B.D. Stefana i u Takovskoj i u Zdravka Celara, Beogradskoj. Svuda u tim pravcima ce sigurno biti 20% manje guzve. I na sve to izmestas tranzit iz centra Beograda konacno. Malo li je? :)


@schonenk,

I to je tacno. Nema sta.


@Rakhil,

Ko ide iz Krnjace, Koteza ili Borce na NBG i Zemun, svi ce koristiti. Lakde je da ga spicis Zrenanjanincem, pa na Pupinov most, pa u Zemun ko ide tamo, tu je, a na NBG opet lako dodjes jer imas od mosta do bilo kod dela NBG vise nego dobru povezanost.To je mnogo laksa varijanta, nego da ides starim putem preko dva mosta i centra grada.
Slika
„ Све срећне породице личе једна на другу; свака несрећна породица несрећна је на свој начин. ” - Лав Николајевич Толстој
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11445
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Putevi u Srbiji

Post od starac vujadin »

grujicd napisao:
starac vujadin napisao:S ovim bih mogao uglavnom da se složim. Još u glavama nemamo most na Adi "učitan" za razna rešenja. Ali, to nije problem mosta.
Nije problem mosta već pristupnih saobraćajnica. Na primer ideš od Arene na Adu i novi most je fizički bliža putanja i realno bi bilo da se ide tuda. Ali se i dalje više isplati gazela, zbog čepa oko buvljaka i dodatnih semafora da se stigne do tamo. Isto je i ako ideš alternativnom putanjom pored Belvila pa da se uključiš u Jurija Gagarina.
Za konkretan primer koji si naveo ne bih se složio, na osnovu svog iskustva, ali dosta zavisi i od prometa na Gazeli.
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Putevi u Srbiji

Post od Paja »

Jurite rep.
Tek ćemo videti efekte Pupinovog mosta, mada ni on nije završen do kraja. Tek treba da ga vežu na pančevački put.

Mene više interesuje koji je sledeći most preko Dunava u planu i kada. U igri su dve opcije - Rospi ćuprija i Vinča.
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Putevi u Srbiji

Post od nikaragva »

Eh sad, pa hoćemo i mi neki most, ne može sve u BG :kezo:
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11445
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Putevi u Srbiji

Post od starac vujadin »

A sa druge strane imas preveliki uliv vozila sa Pancevca koja prave guzvu kojim god putem da krenu. I u B.D. Stefana i u Takovskoj i u Zdravka Celara, Beogradskoj. Svuda u tim pravcima ce sigurno biti 20% manje guzve. I na sve to izmestas tranzit iz centra Beograda konacno. Malo li je
Gužva nije zbog toga što je Pančevac tesan nego zato što je pristup katastrofalno urađen. Delimično je sređen izgradnjom pristupnice da iz Bul.D. Stefana za ulazak na most ne mora da se seče suprotna traka, ali i dalje postoji problem. Takovska, Zdravka Čelara ostale ulice...nisu deo rešenja Pančevačkog mosta već deo problema povezanosti delova grada jer mnoge velike delove grada vezuju ulice malog kapaciteta. Već sam pisao ovde o tome - ulice tipa Tršćanska/Pop Stojanova/Žička, Takovska, Vrtlarska, Batutova, Save Maškovića...Kada bi neke od tih ulica mogli da proširimo ili rasteretimo to bi bio stent za naš saobraćajni krvotok.
Uz ove mostove, obilaznicu i neka rasterećanja, preskupi i komercijalno dubiozni metro ne bi nam bio potreban još dugi niz godina.
Poslednja izmena od starac vujadin u 16 Dec 2014, 10:47, izmenjeno 1 put ukupno.
Korisnikov avatar
schonenk
Reactions:
Postovi: 1968
Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
Lokacija: beograd

Re: Putevi u Srbiji

Post od schonenk »

Ne znam da li se jos neko seca koliki je cep bio samo kod nadvoznjaka u Radnickoj i radnim danima i vikendom. Sad ujutro kraj sajma mozes bukvalno da letis.
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48150
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Putevi u Srbiji

Post od Geza »

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Putevi u Srbiji

Post od Paja »

Pop Stojanova i Žička čekaju trasiranje pravca od nove petlje na Dušanovcu ka Dunavu.
Batutova bi po nekim planovima trebalo da se rastereti tako što bi se Gospodara Vučića produžilo preko Cvetka do Čingrijine. Gospodara Vučića treba da postane bulevar i da se spoji sa Južnim bulevarom negde preko ili oko Obilićevog stadiona.
Planova ima, realizacije nema.
Korisnikov avatar
Rakhil
Reactions:
Postovi: 8339
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
Lokacija: Beograd

Re: Putevi u Srbiji

Post od Rakhil »

schonenk napisao:Ne znam da li se jos neko seca koliki je cep bio samo kod nadvoznjaka u Radnickoj i radnim danima i vikendom. Sad ujutro kraj sajma mozes bukvalno da letis.
+milion, ceo sajam prodjem magistralnom brzinom. Na relaciji Bezanija-Cukarica mi auto trosi vangradski, a predjem grad sa kraja na kraj.
Korisnikov avatar
TDI
Banned
Reactions:
Postovi: 1303
Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
Garaža: VW Passat B5.5 Variant
Lokacija: Beograd

Re: Putevi u Srbiji

Post od TDI »

starac vujadin napisao:
A sa druge strane imas preveliki uliv vozila sa Pancevca koja prave guzvu kojim god putem da krenu. I u B.D. Stefana i u Takovskoj i u Zdravka Celara, Beogradskoj. Svuda u tim pravcima ce sigurno biti 20% manje guzve. I na sve to izmestas tranzit iz centra Beograda konacno. Malo li je
Gužva nije zbog toga što je Pančevac tesan nego zato što je pristup katastrofalno urađen. Delimično je sređen izgradnjom pristupnice da iz Bul.D. Stefana za ulazak na most ne mora da se seče suprotna traka, ali i dalje postoji problem. Takovska, Zdravka Čelara ostale ulice...nisu deo rešenja Pančevačkog mosta već deo problema povezanosti delova grada jer mnoge velike delove grada vezuju ulice malog kapaciteta. Već sam pisao ovde o tome - ulice tipa Tršćanska/Pop Stojanova/Žička, Takovska, Vrtlarska, Batutova, Save Maškovića...Kada bi neke od tih ulica mogli da proširimo ili rasteretimo to bi bio stent za naš saobraćajni krvotok.
Uz ove mostove, obilaznicu i neka rasterećanja, preskupi i komercijalno dubiozni metro ne bi nam bio potreban još dugi niz godina.
Nisam ja rekao da je Pancevac tesan, preko njega nekako prodjes, ali sta sa tim sto dolazi sa Pancevca i ide dalje. Te ulice su sto ti kazes preuske da prime toliku kolicinu saobracaja. I ne trebaju da budu vece, jer te ulice ne trebaju da sluze da povezuju delove grada, a cemu inace sluze. Iz tog razloga je i guzva. Treba da ima valjana obilaznica i ona da povezuje delove grada.

Metro bi za sada bio bacanje para, ako ovo sve profunkcionise kako se zamislja. Jednom ce stvarno trebati jer cese grad siriti. Mada sam ja misljenja da treba i ova postojeca mreza sina da se bolje iskoristi.

Bg Voz koji ruku na srce ide cesto i redovan je....Kada bi se linija produzila bar do Krnjace. A to je samo stanica posle Pancevca koji je trenutna zadnja. I da tamo ima neki valjan parking kako bi ljudi kolima mogli da dodju, tu parkiraju i sednu na voz, bilo bi extra. Bez obzira sto sada ima i novi most. Svako gleda sta mu je jeftinije. To je samo primer, trebaju tako neke sitne stvari da se urade. Ali neko time treba da se bavi.
Slika
„ Све срећне породице личе једна на другу; свака несрећна породица несрећна је на свој начин. ” - Лав Николајевич Толстој
ftj
Reactions:
Postovi: 13958
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Putevi u Srbiji

Post od ftj »

starac vujadin napisao: Uz ove mostove, obilaznicu i neka rasterećanja, preskupi i komercijalno dubiozni metro ne bi nam bio potreban još dugi niz godina.
Ne slazem se, sta vise ovo je uzrok svih nasih saobracajnih problema i razlog zasto bg nikad nece biti metropola.
Odgovori