Ševrolet problemčići
Re: Ševrolet problemčići
To je bilo i moje misljenje. Da se proveri pritisak rashladnog sistema. I potrazi vazduh u sistemu.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Re: Ševrolet problemčići
nema nigde venile za ozracivanje.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24673
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ševrolet problemčići
Ako nemas ventil za ozracivanje, mene su ovako ucili: napunis sistem, otvoris cep ekspanzionog suda i ostavis ga otvorenog, upalis motor, pustis ga da se greje dok ne upali ventilator i posle zatvoris cep.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Ševrolet problemčići
Pustiš ga da radi neko vreme i kad upali ventilator i s vremena na vreme pritiskaš gumena creva ko da drukaš aparat za merenje pritiska.
- Day Walker
- Postovi: 23528
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Ševrolet problemčići
Sto kaze Paja uz obavezno stiskanje creva. Tako su meni na Astri ispustali vazduh iz sistema
Brzine idu u H-a !!!




Re: Ševrolet problemčići
Ozracio sam ga an tu foru, i malo su izlazili mehurici u posudu, dok nije pustio termostat.
MEdjutim nije pomoglo.
Sad nesto sumnjam da mu mozda ne valja cep, da ne drzi dovoljan pritisak.
Videcu sutra sa drugim cepom da probam.
Da rezimiram, kad se maltretira motor, to moze lako da se rekonstruise turiranjem u mestu, kad se sa turazom posle 1min prestane, krene naglo da siba voda u posudi, ukoliko tada dodam malo gas umiri se sve.
Druga opcija, je da kad posle cepanja, ugasim auto, lepo cujem kako krene da kljuca u hldanjaka, i vidim kako lagano dize nivo vode u posudi, do izbacivanja, ako upalim auto, sve se unormali.
Drugim recima ovo tesko da moze da se desi u voznji, takodje, ako stanes i ostavis auto 1min u leru, takodje ne moze da se desi....
Nema tragova mesanja ulja, ni vode, ni u karteru, ni u cantri.
Jos jedna stvar nije mi spalio ulje, i dalje je dobar nivo, imao sam drugo ocitavanje na vrelom ulju....
Sad je plan da pogledam one filmice sto su na forumu, sutra da probam sa drugim cepom, ako mi kolega da dizela....
MEdjutim nije pomoglo.
Sad nesto sumnjam da mu mozda ne valja cep, da ne drzi dovoljan pritisak.
Videcu sutra sa drugim cepom da probam.
Da rezimiram, kad se maltretira motor, to moze lako da se rekonstruise turiranjem u mestu, kad se sa turazom posle 1min prestane, krene naglo da siba voda u posudi, ukoliko tada dodam malo gas umiri se sve.
Druga opcija, je da kad posle cepanja, ugasim auto, lepo cujem kako krene da kljuca u hldanjaka, i vidim kako lagano dize nivo vode u posudi, do izbacivanja, ako upalim auto, sve se unormali.
Drugim recima ovo tesko da moze da se desi u voznji, takodje, ako stanes i ostavis auto 1min u leru, takodje ne moze da se desi....
Nema tragova mesanja ulja, ni vode, ni u karteru, ni u cantri.
Jos jedna stvar nije mi spalio ulje, i dalje je dobar nivo, imao sam drugo ocitavanje na vrelom ulju....
Sad je plan da pogledam one filmice sto su na forumu, sutra da probam sa drugim cepom, ako mi kolega da dizela....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Voda ima antifriza?
- Day Walker
- Postovi: 23528
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Ševrolet problemčići
Nivo ulja se i ocitava kad je motor zagrejan.
A sto se tice drugog problema, definitivno negde pusta vazduh u sistem. Moze biti cep, a moze i neko drugo sranjce.
A sto se tice drugog problema, definitivno negde pusta vazduh u sistem. Moze biti cep, a moze i neko drugo sranjce.
Brzine idu u H-a !!!




Re: Ševrolet problemčići
Ako pusta vazduh, mora da gubi antifriz, jedino ako ulazi kompresija iz motora, mada bi se videlo da je napravio majonez.
Unutra je G12 antiriz, mada sam do sada dosuo jedno 4l mesavine, tokom ovih probijanja.
Nesto mi se ne svidja onaj cep, a i nisam osetio da je sistem ikad pod pritiskom kad sam ga odvrtao, mozda je ipak do njega.
Nadam se da ce mi kolega dati cep sa dizelke
Kad se ugasi motor, rashladna jednostavno prebaci tacku kljucanja, i krene da prelazi u gasno stanje i da dize zapreminu vode, kako upalim auto, istog trenutka, grune ventilator u drugu brzinu i unormali situaciju.
Ja ipak i dalje imam nade da je nesto banalno, uz malo srece sutra cu da cep izbacim kao opciju...
Ne ocitavam porast temp na meracu, moguce jeda jednostavno nemam pritiska u sistemu, a bez njega, rashladna kljuca na 20-30 stepeni nizoj temp....
Unutra je G12 antiriz, mada sam do sada dosuo jedno 4l mesavine, tokom ovih probijanja.
Nesto mi se ne svidja onaj cep, a i nisam osetio da je sistem ikad pod pritiskom kad sam ga odvrtao, mozda je ipak do njega.
Nadam se da ce mi kolega dati cep sa dizelke

Kad se ugasi motor, rashladna jednostavno prebaci tacku kljucanja, i krene da prelazi u gasno stanje i da dize zapreminu vode, kako upalim auto, istog trenutka, grune ventilator u drugu brzinu i unormali situaciju.
Ja ipak i dalje imam nade da je nesto banalno, uz malo srece sutra cu da cep izbacim kao opciju...
Ne ocitavam porast temp na meracu, moguce jeda jednostavno nemam pritiska u sistemu, a bez njega, rashladna kljuca na 20-30 stepeni nizoj temp....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Ne mora da pravi majonez ako ubacuje kompresiju. Može da ubacuje i izduvne gasova, a može i obrnuto.
Tapatalk Pro
Tapatalk Pro
Re: Ševrolet problemčići
Kakav je termostat?
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Ševrolet problemčići
Meni deluje normalno, mada sam imao jednom utisak da ne zatvara dobro, jer sam, na nekoj nizbrdici oladio malo motor...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Nasao sam drugi cep kod kolege sa dizelom ali je 140 kpa, dok je moj 120kpa.
Nesto mi to ne deluje kao pametno da testiram sa tim jacim, mozda pukne negde drugde.
Inace auto dok se ne divlja najnormalnije radi, klima sljaka, motor prede.
Moracu da vidim sa nasjem negde pravi cep za test, ima da se poruci, nije ni skup, al se ceka....
Mada pitanje je da li je do njega, ali vredi probati...
Nesto mi to ne deluje kao pametno da testiram sa tim jacim, mozda pukne negde drugde.
Inace auto dok se ne divlja najnormalnije radi, klima sljaka, motor prede.
Moracu da vidim sa nasjem negde pravi cep za test, ima da se poruci, nije ni skup, al se ceka....
Mada pitanje je da li je do njega, ali vredi probati...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Meni je na autu cep 150kPa, nije to nikakav pritisak ne boj se.
Sistem hladjenja se ispituje na 3 bara uobicajeno, na zaptivenost.
Osnovna greska je sto je neposredno nakon popravke motora tog tipa generalne doslo do forsiranja termickog maksimuma.
Velika je sansa da je ostecen dihtung glave.
S obzirom na cenu popravke (ako je u zvanicnom servisu verovatno nije ni menjano sve sto ide u generalnu jer bi tesko upalo u samo 3000 evra troska sa radom) moze se pretpostaviti da nije stavljena nova glava motora, da nije nova uljna i vodena pumpa, da nisu stavljeni novi srafovi ili brezoni glave i jos gomila stvari nije uradjena kao kada se pravi novi motor u fabrici.
Zavisno od vrste dihtunga glave i tipa srafova glave mozda je potrebno na 1.000km izvrsiti servis dotezanja glave, a i inace je veoma preporucljivo izvrsiti proveru kako je glava stegnuta upravo na oko 1.000km cak i sa dihtungom koji se ne doteze.
Za termicki stabilitet motora kljucno su vazni termostat i vodena pumpa, zatim da je sistem pod pritiskom (taj cep) i da je potpuno ispran spolja i iznutra sam hladnjak.
To sto se pali druga brzina ventilatora ukazuje da postoji problem sa pregrevanjem, on se obicno pali tek ekstremnim uslovima opterecenja, tipa vozis uz neko brdo pod nagibom 20% a napolju je 40 stepeni.
Inace je dovoljna prva brzina ventilatora za sve normalne uslove.
Vodena pumpa moze da radi smanjenim kapacitetom, tada se presporo vrsi razmena toplote sto za posledicu ima pregrevanje odnosno jace zagrevanje antifriza.
To se moze primetiti kada se nakon voznje na leru pojavi vrenje antifriza jer je tada najvece termicko opterecenje rashladnog sistema.
Dodatno, samo hladjenje ulja automatika se vrsi preko antifriza, voznja automatika pod visokim obrtajima dodatno pojacava nevolje oko hladjenja.
Ovo su samo neke moguce varijante.
Najbolje ce biti ako je samo cep resenje.
Sistem hladjenja se ispituje na 3 bara uobicajeno, na zaptivenost.
Osnovna greska je sto je neposredno nakon popravke motora tog tipa generalne doslo do forsiranja termickog maksimuma.
Velika je sansa da je ostecen dihtung glave.
S obzirom na cenu popravke (ako je u zvanicnom servisu verovatno nije ni menjano sve sto ide u generalnu jer bi tesko upalo u samo 3000 evra troska sa radom) moze se pretpostaviti da nije stavljena nova glava motora, da nije nova uljna i vodena pumpa, da nisu stavljeni novi srafovi ili brezoni glave i jos gomila stvari nije uradjena kao kada se pravi novi motor u fabrici.
Zavisno od vrste dihtunga glave i tipa srafova glave mozda je potrebno na 1.000km izvrsiti servis dotezanja glave, a i inace je veoma preporucljivo izvrsiti proveru kako je glava stegnuta upravo na oko 1.000km cak i sa dihtungom koji se ne doteze.
Za termicki stabilitet motora kljucno su vazni termostat i vodena pumpa, zatim da je sistem pod pritiskom (taj cep) i da je potpuno ispran spolja i iznutra sam hladnjak.
To sto se pali druga brzina ventilatora ukazuje da postoji problem sa pregrevanjem, on se obicno pali tek ekstremnim uslovima opterecenja, tipa vozis uz neko brdo pod nagibom 20% a napolju je 40 stepeni.
Inace je dovoljna prva brzina ventilatora za sve normalne uslove.
Vodena pumpa moze da radi smanjenim kapacitetom, tada se presporo vrsi razmena toplote sto za posledicu ima pregrevanje odnosno jace zagrevanje antifriza.
To se moze primetiti kada se nakon voznje na leru pojavi vrenje antifriza jer je tada najvece termicko opterecenje rashladnog sistema.
Dodatno, samo hladjenje ulja automatika se vrsi preko antifriza, voznja automatika pod visokim obrtajima dodatno pojacava nevolje oko hladjenja.
Ovo su samo neke moguce varijante.
Najbolje ce biti ako je samo cep resenje.