Nema tamo mesta za dve trake. Jedino da se ukopa još jedna, ali to znači pomeranje ogromne količine zemlje. Na Krstu mi deluje da ostaje sve po starom, samo su malo proširili trake za skretanje.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Nema ni neke preterane potrebe za tim jer na tom delu puta postoje dva-tri fina pravca na kojima možeš da (uglavnom) bez problema obiđeš te kamione. Tako nešto bilo bi mnogo potrebnije sa druge strane na usponu od Iriga do Iriškog venca, ono je prava katastrofa kako se mili za kamionima. Tamo bi još jedna traka za uzbrdo (u koju bi se smestili ti kamioni) biila prava stvar...
Prilikom obilaska puta M22.1, direktor „Vojputa“, kompanije koja izvodi radove, Duško Dražić, rekao je se očekuje da put bude pušten za saobraćaj za deset dana.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Završen je i pušten u saobraćaj deo puta od Inđije do raskrsnice Maradik-Beška. Pa skoro završen .
100 metara pre same raskrsnice treba još da se asfaltira jedan veći deo od, nagađam, 200 m dužine i 20 m širine. Treba paziti na prelaz između novog i starog asfalta, jer je ostavljen dosta visok stepenik. I ne pokušavajte da siđete sa puta, ništa nije nasuto pored, tako da možete da bez problema da oštetite kola. Za putnike namernike koji iz BG idu za NS prohodna trasa je Inđija-Beška-Čortanovci-Karlovci.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Samo nek vise urade tu raskrsnicu kako treba,a nadam se da ce uraditi i nizbrdicu posle raskrsnice (Pacanovci,jel se tako bese zove). I obavezno onaj deo kroz vikend naselje Banstol,to prosli put nisu ni pipnuli!