Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Superb III
Reactions:
Postovi: 773
Pridružio se: 16 Maj 2016, 23:15
Lokacija: Makedonija

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Superb III »

Era napisao:Веља & Суперб 3
Слабо се ви разумете у ову поблематику. Поставио је Хеинз лепо и тачно опште упутство, и не знам шта треба још !? Идентично сам написао на почетку теме, што није тешко проверити. И шта је ту тешко и робовласнички ?
Узгред, нисте упознати да ови мотори рикњавају некад већ и на 60 ккм, тако да Вељиних 200 ккм, је далеко до Месеца.

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: Al zato se cika-deda Era ti se razumes. Eto prosvetli nas sve :)

Tako je nakon 60k km svako ko ne gasne auto nakon voznje umesto redovni/veliki servis menja motor .

Nego Ero kako Zlatibor?
Era
Reactions:
Postovi: 574
Pridružio se: 28 Feb 2016, 22:52

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Era »

Суперб 3
Трудим се, трудим :P

Off topic
ја сам имао Шкоду, вероватно први од свих вас. Нову Фабију, модел са 3 цилиндра (међу првима у Србији сам је имао, као сад Мегана) која ми је џигерице појела. Пре ње очеву 100 -ку, купљена нова (између је било доста нових аутомобила). Тако да некад могу да дам и које искуство о тој непревазиђеној Фау Ве технологији, посебно у теорији бензинских нјихових "ненадјеб...вих" мотора :kezo: Пратим и даље дешавања са даљим "напретком"
Superb III
Reactions:
Postovi: 773
Pridružio se: 16 Maj 2016, 23:15
Lokacija: Makedonija

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Superb III »

:D :D :D

Produzi da pratis i da ne informises :) A mi ostali cemo produziti da vozimo ;)
Era
Reactions:
Postovi: 574
Pridružio se: 28 Feb 2016, 22:52

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Era »

Са срећом вам било, да вас Фау Ве технологија добро служи, и да будете срећни, да вас сервис мање кошта, да гума мање хабате, да се удобније возите, да све буде безбедно и најбоље.
Информисати морам, због других, да би били више срећни од вас. :kezo:
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Velja »

Moonru, opet kenjaš na prazan stomak :thumbdown:
Svima je jasno da radiš za nekog što ima veze sa Renoom, tj nadamo se da je tako. Ako ovde tandrčeš iz nekog drugog razloga, treba da se zabrineš...
Era
Reactions:
Postovi: 574
Pridružio se: 28 Feb 2016, 22:52

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Era »

Немој да застрањујеш, није то у питању, не радим за било кога, немам ништа против било кога а нисам ни морон. То већ нема смисла, што си написао.
Ставићу ја већ слике те шкоде негде. Чак сам имао и фотографије полу растуреног мотора, (на хартији ако није бачено). Није ни место ни тема.

Толико сам коректан, да чак ни тему нисам отворио о Мегану, да не испадне да нешто толико хвалим, величам, да сам Рено залуђеник, и сл.
Или о Фијату, такође.
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20488
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Heinz »

Velja pogrešno pretpostavio identitet izgleda.
Superb III
Reactions:
Postovi: 773
Pridružio se: 16 Maj 2016, 23:15
Lokacija: Makedonija

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Superb III »

Mozda si imao skodu, mozda ne i sto? Postao si ekspert? Pokvarila se? I? Sto? Reno se ne kvari? Ne kvari se BMW,Mercedes,Ferari? Njima se ne otvaraju motori? Smeta ti VW tehnologija? Neka ti smeta sta da kazem.Nisam VW advokat i necu da je branim samo... "VW tehnologija" razvaluje sa prodazbom i sa Toyotom se bore za prvo mesto po prodazbi. Gde je tu Reno? Realno sem Megan i Klio sve modele se lose prodaju i to verovatno zbog vrhunsku tehnologiju. Talisman koji ga neki hvale tu da je najbolja kupovina prodavace se u neku statisticku gresku dok "dosadni" Pasat opet rusi rekorde. Talisman procice nesto slicno kao sto je prosao Pezo 508. Zivi bili pa videli. Videcemo i Megan koliki uspeh ce postici jer jos je nov i rano je suditi.
Era
Reactions:
Postovi: 574
Pridružio se: 28 Feb 2016, 22:52

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Era »

Што се тиче Реноа, могу ти рећи да треба да протекне много воде рекама, да би Фау ВЕ направио коректан мали бензинац као они. Или као Фијат. Ту је разлика у класи. Било у вези потрошње горива, еластичности, дуготрајности, општег квалитета.
Пази, "мали бензинци" децидно пише.

Ниједан мотор се не квари као ХТП или ТСИ, посено онај са ланцем. Мислим да лошији производи немају. Може ме слободно неко исправити, ако зна.

Такође, ако неко зна да је "рикњавао" неки мали бензинац у Реноу, Фиату, Пежоу. Нек наведе. Да почне да троши уље на мање од 100 ккм, ил ида има хаварију или сл.
То се није дешавало ни са Југовим или Ладиним моторима.
ftj
Reactions:
Postovi: 13924
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od ftj »

Slazem se, kroz istoriju vw samo krseve izbacuje dok reno razbija na svim poljima, pocev od izdrzljivosti, snage, pozeljnosti, bezbednosti i u krajnjem slucaju cene.
Korisnikov avatar
aviator
Banned
Reactions:
Postovi: 4112
Pridružio se: 24 Nov 2014, 10:41
Garaža: Peugeot 308 1.6 HDI

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od aviator »

K'o mala deca. Iz krajnosti u krajnost.
Miljankg
Reactions:
Postovi: 296
Pridružio se: 02 Jul 2016, 19:30
Lokacija: KG

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Miljankg »

Ne smatram da je robovanje ako obratim paznju da ne gasim auto odmah nakon duge voznje. Meni je ok, ali postujem i sve koji misle drugacije jer to nije egzaktan problem, gde, ako ugasis auto turbo odmah crkne, ali nije lose obratiti paznju.

Sto se tice Renault-VW polemike i svih slicnih polemika, poruka za sve koji daju argumente:

1. Imao sam auto, nista nije valjao
2. Komsija vozio, svaki drugi dan u servisu
3. Znam jednog, vozio je golfa, raspao se na 50 000
4. Ma bezi, znas sta je ta i ta marka, za tu i tu marku

da batale sve svoje maglovite izjave, poludokaze, bajagi neka iskustva ovog i onog i da, ako mogu, jasno opisu sta nije valjalo. Dakle, ako je neko posedovao auto koji mu nije bio dobar, neka napise konkretno sta kada i kako. Tako ce umnogome da pojasni sta je sta. Treba napisati jer auto kupljen nov, polovan, kilometrazu, godiste i sve ostalo.

Ovako, to su sve samo naglabanja i neke price. Vise puta neko popljuje neku marku, neka bude neka ne znam ni ja koja, a na kraju kao, odlepio mu se keder, njega strefila srcka. Ima i ozbiljnih problema, ali se to mora jasno opisati.

Vidim da se ovde porede motori vw i renoa. VW jeste imao problem sa lancem i to je problem koji je poznat i cest. To stoji. Ali to ne znaci da je svaki njihov motor katastrofa, da oni ne znaju da naprave motor, a da reno recimo je keva za motore. Ako pricamo o kvalitetu, kvalitet je recimo Mazda, koja je prva po pouzdanosti cak i po nemackim listama. Osim toga, auto ne cini samo motor, vec i mnogo toga drugog, pa tako i za taj reno, milion ljudi kuka na elektroniku. Vidim da je era pohvalio fiat, dobri motori, ali Fiat stoji katastrofalno po pitanju pouzdanosti, jer iako se motor ne kvari, kvare se druge stvari. A i kada se kaze, "motor" se kvari, motor ne moze da se pokvari, to je sklup delova, koji se menjaju, pa motor moze imati slabe tacke, ali tesko da motor ispadne usput ili da se samozapali iz cista mira.

Na kraju, umesto se ovako prebacuju neke price levo i desno, mnogo bi pametnije bilo uloziti tu energiju i organizovati se radi dobijanja nekih statistika vezanih za pouzdanost vozila, za pocetak makar za nova vozila, nego naglabati iskustva kurte i murte i plasiti narod. Ja pri svojoj kupovini, nisam cuo ni za jedan auto da je dobar. Ni za jedan. Svi su losi. To naprosto nije tacno. Neki se kvare vise, neki manje, ali potrebne su cinjenice, ali je kod nas mnogo lakse usrati se nekom na glavu sa nekim nejasnim argumentom, nego se malo potruditi i uraditi nesto za dobro svih onih koji raspravljaju non stop na jedne te iste teme. Imam druga, vozi novu daciu Sandero, tri godine stara, nijedan problem sem redovnog servisa, presao nekih 50 000, motor sa plinom, ne znam kubikazu. Imam drugog prijatelja, vozi pasat cc 2.0 TDI, presao 100 000, godiste posle 2010-te, na 60 000 otisla pumpa za ulje. Popravka placena 700 evra. Osim toga, nije imao drugih problema, osim redovnog servisa. Poznanik radi u firmi gde voze samo skode. Odlicno ih sluze sad su uzeli nove, ali nisu zadovoljni plasticnim enterijerom u rapidima. Osim toga, rekli su mi da su imali problema sa par menjaca, mada to ne treba uzimati za ozbiljno. Jedan drug ima Opel Astru H, 2004-to (cini mi se), kupljena pre dve godine iz francuske, sa 180 000 na satu. 1.7 CDTI, zamenio je zamajac kada je presao 10 000. Osim toga, imao je problem sa EGR ventilom, takodje u prvih 10 000. Drugi prijatelj, ista astra, samo 2008-o, u prvih 2500 zamenjen alternator. To su podaci.

Juce sam cuo pricu da je Golf katastrofa auto. Insistirao sam na tome da cujem sto. U pitanju je bio Golf 3, kome je otac govornika morao da udari stop svetlo da bi radilo i tako svakih mesec dana.

Ajde da se saberemo malo.
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Velja »

+1
Al' Švao je Švabo...
Era
Reactions:
Postovi: 574
Pridružio se: 28 Feb 2016, 22:52

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Era »

+1
Švabo je Švabo, valjao ili ne :kezo:
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21786
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od nidza »

Valja, koliko god ga voleli ili ne. Posle 10 godina vidiš gde je jedan Francuz ili Italijan, a gde Golf. Budimo realni. Kad se kupuje nov auto u principu manje bitan parametar, ali odražava se u gubitku vrednosti vozila kod zamene za novi auto.

Niko nije bez bubica, ali jednostavno ih imaju manje i to ti adekvatno i naplate. Pa sad, ko šta voli, i koliko ima kinte, izbor postoji.
Odgovori