





Jedino bih bežao od ovih njihovih "kožnih" sedišta jer taj skaj izgleda očajno. Platno je ok.
Volan super leži u ruci.
Day Walker napisao:Nikakva lizing kuca ne moze da smanji cenu auta koju je tebi dao prodavac. Niti mozda ima prostora za dodatno snizenje.
I sta ti je beskamatni lizing i kakve veze ima sa auto kucom?
Ne znam za druge, ali mi rezervisemo auto tek kad dobijemo potvrdu od banke.
Kes kupac je samo komplikovaniji nacin kupovine. Ti menjas eur u rsd, ti gubis na kursnim razlikama, ti uplacujes pare u banci. Mi smo najvise izgubili u tim kursnim razlikama kad smo kupovali kola...
Novi Tipo je 12000eur sa 1.4 motorom.nidza napisao:Trojke,
juče sam sedeo u klot Rapidu i ono je sasvim validno. Da utisak bude potpun, iz Style Superba sam seo pravo u klot Rapida sportback. Materijali jesu jeftini, na dodir se vidi kojoj klasi pripada auto, ali ima sve što treba, dizajn i ergonomija su kako treba, tabla dobro odrađena, volan onaj najjeftiniji ali je debeo, oblikovan kao kod sportskih Škoda, sasvim dobar u ruci, kao i čitavo okruženje, pa i sedišta.
Teško da bih pogledao Logana, ali bih najpre proverio koliko košta novi klot Tipo. Verovatno malo mora da se doda, ali on izgleda klasu iznad.
Drugar je radio u strabagu, vozio fabiu karavan dizel, dobio je sa nula km na satu i posle 4 god razduzio je sa 248k km, nikad nikakav problem. Ako ti treba radno magare skoda ti je pik br.1Zveroljub napisao:nidza napisao:Trojke,
Posto prelazim dosta, bitno mi je da mogu brzo i lako da ocistim auto, da imam manju potrosnju, te je Rapid malo pre Tipa. Na to se doda jos skoro 1000 eur razlike u ceni (moze lepa oprema da se uzme za taj novac), meni Rapid deluje ipak kao osetno bolja kupovina.
Naravno, nemamo svi iste potrebe i ono sto je meni savrseno, nekome uopste ne valja.
Mislim da neces pogresiti, pre svega zbog motora. Kao sto sam pisao, auto je meni bio vrlo praktican i ako mozes da uzmes paket opreme sa malo hroma unutra, to je stvarno super. I bez toga nije problem. Dosta sam rapida video, ima par firmi ovde koje uzimaju samo skode (Rapid / Fabia) to je bas intenzivna eksploatacija i svi su zadovoljni.Zveroljub napisao:Novi Tipo je 12000eur sa 1.4 motorom.nidza napisao:Trojke,
juče sam sedeo u klot Rapidu i ono je sasvim validno. Da utisak bude potpun, iz Style Superba sam seo pravo u klot Rapida sportback. Materijali jesu jeftini, na dodir se vidi kojoj klasi pripada auto, ali ima sve što treba, dizajn i ergonomija su kako treba, tabla dobro odrađena, volan onaj najjeftiniji ali je debeo, oblikovan kao kod sportskih Škoda, sasvim dobar u ruci, kao i čitavo okruženje, pa i sedišta.
Teško da bih pogledao Logana, ali bih najpre proverio koliko košta novi klot Tipo. Verovatno malo mora da se doda, ali on izgleda klasu iznad.
Sedeo sam i ja u Rapidu, nije tako kriminalan kako neki tvrde, cak mislim da Fabia nije nista manje plasticna iako je ona koju sam probao bila u najvisem paketu. To sam cak i prokomentarisao tamo.
Ako se odlucim za Rapid, pasce kozni volan, rucica menjaca, a mozda i hrom paket. Po meni, sasvim korektan auto za taj novac.
Tipo i Rapid su slicni, ali opet razliciti. Tipo je noviji model, lepse izgleda unutra, ali Rapid mi deluje kao vozilo koje cu mnogo lakse da koristim kao radno, tj. manje ce mi biti zao da ga tovarim. Plastike koje se pominju se mnogo lako odrzavaju (opet mi je to jako bitno) od bilo kakvih platnenih tapacirunga, a zbog posla auto treba cistiti redovno.
Druga prednost Rapida je sto ima turbo motor, dok je u Tipu atmo. Registracija i potrosnja su manji kod Rapida, ali po isteku garancije bi mogao biti skuplji za odrzavanje u slucaju nekih kvarova, a bice ih pre ili kasnije.
Da ne radim privatno, Tipo bi mi bio izbor pre Rapida.
Posto prelazim dosta, bitno mi je da mogu brzo i lako da ocistim auto, da imam manju potrosnju, te je Rapid malo pre Tipa. Na to se doda jos skoro 1000 eur razlike u ceni (moze lepa oprema da se uzme za taj novac), meni Rapid deluje ipak kao osetno bolja kupovina.
Naravno, nemamo svi iste potrebe i ono sto je meni savrseno, nekome uopste ne valja.