
Focus RS ima 305ks pa nije nista brzi od Megana RS ili Cupre R.
Moze se reci da su automobili sa prednjim pogonom doziveli vrhunac po pitanju performansi...
OPC gledam drugacije kada je Insignia u pitanju..Floyd napisao:Day Walker napisao: OPC sam pomenuo jer smatram da on recimo ima vise razloga da bude kritikovan bas zato sto predstavlja top-sportsku verziju jednog modela
ljubitelj napisao:Naravno stvar je subjektivnog odabira, ja bih pre recimo odabrao zadnji pogon sa 250KS nego prednji sa 350KS
bas sam to hteo da kazem prethodnim postovima...Markoni napisao:Lagan, zadnja vuca, linearna ubrzanja bez puno rasute snage. I opet je rezultat izostao. Ne samo u odnosu na raspale turbo hothacheve, vec i u odnosu na druge dobre atmosferce.
opet +1, ja bih sledecih nekoliko godina bio sasvim zadovoljan sa kliom 4 bez turba sa 110+ks/l i 70-100kg manje...i garantujem da se takav auto moze lako napraviti samo da ne mora da se ukraja u euro 6 normu ( koja ce biti aktuelna pre kraja zivota modela klio 4 rs )...Markoni napisao:Ne moras ti da branis atmosferce od nas, jer ih verovatno volimo vise od tebe samog.
ako tako gledas, gt86 bi trebalo da briljira stazama, zadnja vuca, atmo linearan motor itd, ali kako smo vec ustanovili nije tako. kutijasti ( spram ove tojote ) klio rs200 je brzi po stazama nego ona...a prednji pogon, po konstrukciji tehnicki inferiorniji motor, vislje teziste...ljubitelj napisao:Prosto ne moze se preneti preko upravljavkih tockova vise od 150-200KS a kamoli 300KS, pri tome je jako bitno razgraniciti maksimalno mogucu snagu motora od stvarne snage motora koja se dostize u voznji.
Tih 250KS ili koliko vec se retko koristi van pravca a upravo je to podrucje van pravca ono sto bitno izdvaja auto konstrukcije tipa GT86.
ako gledas voznju van pravca, svaka konstrukcija ima svojih prednosti i mana - atmosferski motori imaju odlican razvoj snage i momenta, ali su im se moderni turbo motori prilicno primakli - kako kod modernog turbodizela nemas onaj napad momenta i sve je sve vise pitomo ( pogotovo u odnosu na pd tdi motore ) tako i moderni turbobenzinci imaju sve linearniji razvoj snage... jos ako pogledas pogon koji ukljucuje lsd ( koji je itekako bitan ako se jure performanse ) sigurno je da se danasnji automobili sve vise ubrzavaju, pogotovo na stazi gde treba svaki nm i ks preneti na podlogu ( pogledaj samo r26.r koji je bas ekstreman auto kod kog su radi performansi cak izvadili stakla i montirali pleksiglas radi tezine i megan 3 rs trophy koji je sasvim regularna verzija, sa staklm, klimom, mizukom i svim ostalim )...ljubitelj napisao:Tih 250KS ili koliko vec se retko koristi van pravca a upravo je to podrucje van pravca ono sto bitno izdvaja auto konstrukcije tipa GT86.
I pre 20 godina je bilo 250KS na prednjoj osovini sa ili bez lsd nebitno i pokazalo se da je i onda i sada previse divlje za voznju uz sve trikove ukrucenja.
Torque steer je neizbezan pratilac prednjeg pogona i samo je pitanje koliko je prigusen, a toliki konjici pogotovu kada nije idealna i suva podloga su vise rizicna igra nego stvarno uzivanje u voznji.
Tacno je da mnogi proizvodjaci danas imaju ponudu prednjeg pogona u HH sa jakim motorom ali to je i dalje sa svim problemima koje sam po sebi donosi prednji pogon i uglavnom se konjica ne moze preneti efikasno na podlogu.
Sto vise proklizavanja guma ili cak paljenja ukazuje da je motor prejak za mogucnosti sasije i samog vozila a to se cesto dogodi i pre nego sto se stigne do max obrtaja i max snage.
ovo je pun pogodak, s tim sto mu ipak fali malo snage...ljubitelj napisao:Kao sto i mala Mazda MX5 nema neke ultra perfomanse na papiru ali je takva konstrukcija da vozacu pruza mnogo uzivanja.
Ili Honda S2000 koja je istom filozofijom atmo motor +zadnji pogon u maloj karoseriji.
Misliš ovaj?dunx81 napisao:Ne sekirajte se,izaci ce jedan plavi sa zlatnim felnama i sti znackom pa ce sve biti na mestu![]()
I čekaj, i ti voliš atmosferce a voziš pola sata po gradu i muka ti je a meni sat i po po brdima premalodragan napisao: posmatrajuci gde sve ovo ide, veceras sam se kao idiot vozao po nbg-u pola sata u visokoj turazi...sve je to lepo, ali da slusam motor preko zvucnika, hvala, drugi put...
Moze i tajmethane.master napisao:Misliš ovaj?dunx81 napisao:Ne sekirajte se,izaci ce jedan plavi sa zlatnim felnama i sti znackom pa ce sve biti na mestu![]()
![]()
ne proklizava u voznji vec pri saltanju, mozda sam se lose izrazio. s tim sto ima 215 gume, dok na svim ozbiljnim turbo hh-vima sa preko 300nm vec standardno idu gume sirine 235...ljubitelj napisao:Ako kako kazes Clio sa 215Nm pri dodavanju gasa u drugoj proklizava to jos vise pokazuje da je motor vece jacine (u Nm) neadekvatan za mogucnosti te sasije da prenosi sile na podlogu. Okretanjem tockova u prazno gubi se smisao a da fabrike prave danas gomilu modela tog tipa jeste. Sto da ne rade kada donosi njima pare a neko kupuje.
Jaci motor u prednjem pogonu na dodavanej gasa proklizava i u trecoj i u cetvrtoj, sto bi rekli potpisuje se, i to po suvom.
Po mokrom proklizava maltene stalno pa se elektronsko gusenje (ele kontrola trakcije) aktivira i pali lampica maltene tokom cele voznje.
Jaci motor podrazumevam 350-400 i vise Nm.
nisi me razumeo...neki novi automobili imaju vestacki generisan zvuk motora u kabini, pocelo je sa bmw-om, ali se sad to spusta i u klasu klija, i moj komentar je bio kritika na to. zato sam rekao da sam se namerno vozio i uzivao, dok jos mogu. nadam se da me sad razumes...Ji 4Tze napisao:Aj sad, ko bi dao pare, pa tebi je beše tata kupio auto?I čekaj, i ti voliš atmosferce a voziš pola sata po gradu i muka ti je a meni sat i po po brdima premalodragan napisao: posmatrajuci gde sve ovo ide, veceras sam se kao idiot vozao po nbg-u pola sata u visokoj turazi...sve je to lepo, ali da slusam motor preko zvucnika, hvala, drugi put...(a ni nemam taj KS/toni kao ti). Ne voziš taj auto od juče valjda pa da ne znaš gde može lepo da se vozi...
Ji 4Tze napisao:Aj sad, ko bi dao pare, pa tebi je beše tata kupio auto?
ček, prvo, ja sam tvoje godine prošao pre 8 godinaXepoj87 napisao:Ji 4Tze napisao:Aj sad, ko bi dao pare, pa tebi je beše tata kupio auto?![]()
Jel ti dobro sinko?
Sta je,ne znas pametno nesto da kazes,pa pokusavas da provociras ovim decijim forama?
![]()
Da,otac mi je kupio auto. Ti svojoj deci kupujes stvari ili sama zaradjuju za iste? Fin si ti neki,cim ulazis u takve price,ko je sta i kako kupio...
Ja tebe nisam pitao kako si zaradio za Civica,niti me zanima,ovo je auto forum,ne ogovaraonica...
I sada je ova Toyota savrsena,posto je meni otac kupio auto?![]()
Pa ok je pri saltanju, to se desava i kod mnogo manjih i slabijih motora ali traje koja desetinka sekunde.dragan napisao: ne proklizava u voznji vec pri saltanju,
ova tojota ima iste gume kao klio, 215/45 r17, i isto tako moze da spali gume, u to sam se uverio uzivo na navaku pre par meseci, po suvom i po asfaltu u odlicnom stanju...i dok bi zbog koncepcije pogona trebalo da bude u prednosti, bar u startu iz mesta, moze se naci podosta auta slicne tezine i motora koji taj sprint rade isto ili cak brze, i to sa prednjim pogonom...