Preporučeni AUTO-TESTOVI sa Interneta

Utisci nakon vožnje nekog automobila
Odgovori
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Floyd »

:plusone:

Focus RS ima 305ks pa nije nista brzi od Megana RS ili Cupre R.
Moze se reci da su automobili sa prednjim pogonom doziveli vrhunac po pitanju performansi...
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23529
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Day Walker »

Floyd napisao:
Day Walker napisao: OPC sam pomenuo jer smatram da on recimo ima vise razloga da bude kritikovan bas zato sto predstavlja top-sportsku verziju jednog modela
OPC gledam drugacije kada je Insignia u pitanju..
Nju ne mozes porediti sa premium top modelima, niti sa premiumom uopste..
Ona je namenjena klasi kupaca u koju spadaju: Passat, 508, Laguna, Accord, Mazda 6 itd.
Reci mi da li neko od njih nudi neku sportsku varijantu koja parira AMG, M i S odeljenju?
Ne.. Njihove sportske varijante limuzine srednje klase su Accord Type S, prethodni Passat r36, Mazda sport 3,7 itd.
Dakle malo proizvodjaca nudi te nazovimo sportskije varijante...
A u trenutnoj ponudi aktuelnih modela jedino OPC nudi neku dozu sportskog enterijera i eksterijera i po mom misljenju ga to odvaja od ostalih.. Performanse.. Hmm.. pa to nikada nije na Opelovoj strani..
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Scuderia
Reactions:
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Scuderia »

ljubitelj napisao:Naravno stvar je subjektivnog odabira, ja bih pre recimo odabrao zadnji pogon sa 250KS nego prednji sa 350KS :ccc:
:plusone:
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od dragan »

Markoni napisao:Lagan, zadnja vuca, linearna ubrzanja bez puno rasute snage. I opet je rezultat izostao. Ne samo u odnosu na raspale turbo hothacheve, vec i u odnosu na druge dobre atmosferce.
bas sam to hteo da kazem prethodnim postovima...
Markoni napisao:Ne moras ti da branis atmosferce od nas, jer ih verovatno volimo vise od tebe samog.
opet +1, ja bih sledecih nekoliko godina bio sasvim zadovoljan sa kliom 4 bez turba sa 110+ks/l i 70-100kg manje...i garantujem da se takav auto moze lako napraviti samo da ne mora da se ukraja u euro 6 normu ( koja ce biti aktuelna pre kraja zivota modela klio 4 rs )...
posmatrajuci gde sve ovo ide, veceras sam se kao idiot vozao po nbg-u pola sata u visokoj turazi...sve je to lepo, ali da slusam motor preko zvucnika, hvala, drugi put...
ljubitelj napisao:Prosto ne moze se preneti preko upravljavkih tockova vise od 150-200KS a kamoli 300KS, pri tome je jako bitno razgraniciti maksimalno mogucu snagu motora od stvarne snage motora koja se dostize u voznji.
Tih 250KS ili koliko vec se retko koristi van pravca a upravo je to podrucje van pravca ono sto bitno izdvaja auto konstrukcije tipa GT86.
ako tako gledas, gt86 bi trebalo da briljira stazama, zadnja vuca, atmo linearan motor itd, ali kako smo vec ustanovili nije tako. kutijasti ( spram ove tojote ) klio rs200 je brzi po stazama nego ona...a prednji pogon, po konstrukciji tehnicki inferiorniji motor, vislje teziste...
dakle, nesto fali u prici...
ljubitelj napisao:Tih 250KS ili koliko vec se retko koristi van pravca a upravo je to podrucje van pravca ono sto bitno izdvaja auto konstrukcije tipa GT86.

I pre 20 godina je bilo 250KS na prednjoj osovini sa ili bez lsd nebitno i pokazalo se da je i onda i sada previse divlje za voznju uz sve trikove ukrucenja.
Torque steer je neizbezan pratilac prednjeg pogona i samo je pitanje koliko je prigusen, a toliki konjici pogotovu kada nije idealna i suva podloga su vise rizicna igra nego stvarno uzivanje u voznji.

Tacno je da mnogi proizvodjaci danas imaju ponudu prednjeg pogona u HH sa jakim motorom ali to je i dalje sa svim problemima koje sam po sebi donosi prednji pogon i uglavnom se konjica ne moze preneti efikasno na podlogu.

Sto vise proklizavanja guma ili cak paljenja ukazuje da je motor prejak za mogucnosti sasije i samog vozila a to se cesto dogodi i pre nego sto se stigne do max obrtaja i max snage.
ako gledas voznju van pravca, svaka konstrukcija ima svojih prednosti i mana - atmosferski motori imaju odlican razvoj snage i momenta, ali su im se moderni turbo motori prilicno primakli - kako kod modernog turbodizela nemas onaj napad momenta i sve je sve vise pitomo ( pogotovo u odnosu na pd tdi motore ) tako i moderni turbobenzinci imaju sve linearniji razvoj snage... jos ako pogledas pogon koji ukljucuje lsd ( koji je itekako bitan ako se jure performanse ) sigurno je da se danasnji automobili sve vise ubrzavaju, pogotovo na stazi gde treba svaki nm i ks preneti na podlogu ( pogledaj samo r26.r koji je bas ekstreman auto kod kog su radi performansi cak izvadili stakla i montirali pleksiglas radi tezine i megan 3 rs trophy koji je sasvim regularna verzija, sa staklm, klimom, mizukom i svim ostalim )...
opet neka me markoni potrvdi ili demantuje, ali mislim da je lakse kontrolisati megane 3 rs trophy sa 265ks i 360nm nego megane 2 r26 sa 230ks i 310nm...imao sam prilike da provozam i jedan i drugi, mislim da je cak r26 bio sa prednjim gumama u boljem stanju, i delovao je sirovije, ali ne i brze od rs265 (u trophy verziji, najbrzi auto sa prednjim pogonom na nirburgringu za sada )...
dakle, ne mozes reci da se sa godinama prednji pogon ne razvija...
naravno, i gume sve to prate...
opet, i ako gledas pravac, do 100kmh ( ili 80 ili 130, svejedno, do kraja stepena prenosa u kojem je moguce neko proklizavanje pogonskih tockova ) mnogo snage napred ima nekih ogranicenja, ali ako gledas dalja ubrzavanja, to se gubi...
snaga je snaga, raspe se u 1. i 2. brzini a posle dobro dodje...
ako tako gledas, s obzirom da i atmosferski 2.0 klio moze da potpise u drugoj sa bilo kakvim gumama sa svojih 215nm, stvarno ti ne treba 360 ili 400nm na prednjoj osovini, ali eto postoji dosta automobila koji ih imaju i iskoriste ih...
ljubitelj napisao:Kao sto i mala Mazda MX5 nema neke ultra perfomanse na papiru ali je takva konstrukcija da vozacu pruza mnogo uzivanja.
Ili Honda S2000 koja je istom filozofijom atmo motor +zadnji pogon u maloj karoseriji.
ovo je pun pogodak, s tim sto mu ipak fali malo snage... :)
jedino sto mislim da ovaj auto nije bas toliko pogodjen da kosta 34k evra...
cena je zapravo najspornija stavka ovde...

edit - posle ovolikih slomljenih kopalja oko gt86, ovih dana moram da zakazem neku test voznju... :)

edit 2 - posto sam prosecan, a ne vozac ekspert, iskreno, vise sam se uk.njao pri proklizavanju m3 u 3. na 100kmh u krivini, nego pri proklizavanju rs265 u slicnoj situaciji. verujem da je stvar navike i prvenstveno, ali da me sad neko pita sta bih manje zeleo da ponovim to je proklizavanje zadnje vuce sa 400+ks...
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od ljubitelj »

Ako kako kazes Clio sa 215Nm pri dodavanju gasa u drugoj proklizava to jos vise pokazuje da je motor vece jacine (u Nm) neadekvatan za mogucnosti te sasije da prenosi sile na podlogu. Okretanjem tockova u prazno gubi se smisao a da fabrike prave danas gomilu modela tog tipa jeste. Sto da ne rade kada donosi njima pare a neko kupuje.
Jaci motor u prednjem pogonu na dodavanej gasa proklizava i u trecoj i u cetvrtoj, sto bi rekli potpisuje se, i to po suvom.
Po mokrom proklizava maltene stalno pa se elektronsko gusenje (ele kontrola trakcije) aktivira i pali lampica maltene tokom cele voznje.
Jaci motor podrazumevam 350-400 i vise Nm.

GT86 ja vidim kao auto koji je namenjen vlasnicima koji imaju para za auto za uzivanje i pri tome nije podesen niti namenjen za trkanje i obaranje rekorda na stazama. Sto zbog ekologije sto zbog cene atmo motor je tek 2 litra zapremine, sto je malo inace za neke zadivljujuce perfomanse u smislu ubrzanja.
Verujem da 3.5 litra atmo u GT86 sa recimo 6 cilindara bi pruzio bitno drugaciji utisak ali to onda nije vise to, mali auto relativno jeftin za vikend voznje.

Kada pricamo o cenama ne treba nas uzimati kao reper, verujem da je glavna ciljna grupa Tojote prodaja u Japanu, SAD, Svajcarska, i slicne zemlje gde ce to biti 3. ili 4. auto.
Rekao bih po ponasanju u voznji zamena za rasni sportski i daleko skuplji model zadnjeg pogona, kao sto je recimo neki Porse.
Imam u vidu recimo Kaliforniju gde se Porse ne moze voziti maksimalnim brzinama a opet to je jako trziste sportskih automobila svih marki, gde se auti sa 300KS voze do pijace ili do autobioskopa i slicno.
Mislim da je GT86 napravljen da se pokazuje, a manje da juri na nekoj pisti stotinke, Jednostavno druga filozofija od turbo HH koji su napucani snagom.

Trziste automobila je u bogatom delu sveta zasiceno, treba imati nekakav drugaciji auto po necemu i mislim da Tojota cilja taj mali segment a cenu su odredile prema vaznosti brenda.
Ne moze jedan Seat da bude u salonu u SAD trazene cene kao jedna Tojota sve i da je jaci 5 puta i 3 puta brzi.
Ako se ne bude prodavalo po 35000 E lako ce smanjiti cenu, tek je zapoceo zivotni vek modela. U ukupnoj prodaji Tojote je GT86 zanemarivo malog udela pa cena verujem nije odredjena radi zarade nego vise radi prestiza kupaca koji kupe takav model.
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Одг: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od methane.master »

dunx81 napisao:Ne sekirajte se,izaci ce jedan plavi sa zlatnim felnama i sti znackom pa ce sve biti na mestu :)
Misliš ovaj? :djavo:

Slika

:kezo:
Širim haos!
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28241
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Xepoj87 »

Super,ovde u ovakvim temama kao i o odrzavanju i potrosnji...
Svima je sve super,a kada bi hteli da kupe takav ili taj automobil,pitao bih ih da li bi dali 35.000e za auto koji je sporiji od Mazde RX-8 koja je izasla pre 10 godina,a isto je kostala...
Garantujem da kada bi doslo do trenutka da bilo ko od ovih sto tvrde da je 200ks sasvim dovoljno,da je to za ovo ili ono automobil,trt,mrt,ni jedan ne bi na kraju dao pare.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8227
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Ji 4Tze »

Aj sad, ko bi dao pare, pa tebi je beše tata kupio auto?
dragan napisao: posmatrajuci gde sve ovo ide, veceras sam se kao idiot vozao po nbg-u pola sata u visokoj turazi...sve je to lepo, ali da slusam motor preko zvucnika, hvala, drugi put...
I čekaj, i ti voliš atmosferce a voziš pola sata po gradu i muka ti je a meni sat i po po brdima premalo :mrgreen: (a ni nemam taj KS/toni kao ti). Ne voziš taj auto od juče valjda pa da ne znaš gde može lepo da se vozi...

Što se cene tiče, paaaa kod nas košta 32k koliko i u švabiji, u UK je 24k GBP a u USA je 24-25k $!
Tako da je realna cena GT86 prilično ispod tih 35k € koje pominjete ali pošto smo mi apsolutno beznačajno tržište...
Da živim i radim gde bih mogao da ga priuštim, da, verovatno bih ga kupio, čim mi deca porastu :mrgreen: uostalom, tamo se kola ionako ne keširaju pa ne bih imao problem da ih vratim i uzmem nešto drugo.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Korisnikov avatar
dunx81
Reactions:
Postovi: 5692
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Civic 1.8
Lokacija: Zrenjanin

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od dunx81 »

methane.master napisao:
dunx81 napisao:Ne sekirajte se,izaci ce jedan plavi sa zlatnim felnama i sti znackom pa ce sve biti na mestu :)
Misliš ovaj? :djavo:

Slika

:kezo:
Moze i taj :)

Mada cujem da sti nece biti nista spektakularan, 230 ks valjda,atmo... :-|
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od dragan »

ljubitelj napisao:Ako kako kazes Clio sa 215Nm pri dodavanju gasa u drugoj proklizava to jos vise pokazuje da je motor vece jacine (u Nm) neadekvatan za mogucnosti te sasije da prenosi sile na podlogu. Okretanjem tockova u prazno gubi se smisao a da fabrike prave danas gomilu modela tog tipa jeste. Sto da ne rade kada donosi njima pare a neko kupuje.
Jaci motor u prednjem pogonu na dodavanej gasa proklizava i u trecoj i u cetvrtoj, sto bi rekli potpisuje se, i to po suvom.
Po mokrom proklizava maltene stalno pa se elektronsko gusenje (ele kontrola trakcije) aktivira i pali lampica maltene tokom cele voznje.
Jaci motor podrazumevam 350-400 i vise Nm.
ne proklizava u voznji vec pri saltanju, mozda sam se lose izrazio. s tim sto ima 215 gume, dok na svim ozbiljnim turbo hh-vima sa preko 300nm vec standardno idu gume sirine 235...
ova tojota ima iste gume kao klio, 215/45 r17, i isto tako moze da spali gume, u to sam se uverio uzivo na navaku pre par meseci, po suvom i po asfaltu u odlicnom stanju...i dok bi zbog koncepcije pogona trebalo da bude u prednosti, bar u startu iz mesta, moze se naci podosta auta slicne tezine i motora koji taj sprint rade isto ili cak brze, i to sa prednjim pogonom...

Ji 4Tze napisao:Aj sad, ko bi dao pare, pa tebi je beše tata kupio auto?
dragan napisao: posmatrajuci gde sve ovo ide, veceras sam se kao idiot vozao po nbg-u pola sata u visokoj turazi...sve je to lepo, ali da slusam motor preko zvucnika, hvala, drugi put...
I čekaj, i ti voliš atmosferce a voziš pola sata po gradu i muka ti je a meni sat i po po brdima premalo :mrgreen: (a ni nemam taj KS/toni kao ti). Ne voziš taj auto od juče valjda pa da ne znaš gde može lepo da se vozi...
nisi me razumeo...neki novi automobili imaju vestacki generisan zvuk motora u kabini, pocelo je sa bmw-om, ali se sad to spusta i u klasu klija, i moj komentar je bio kritika na to. zato sam rekao da sam se namerno vozio i uzivao, dok jos mogu. nadam se da me sad razumes...
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28241
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Xepoj87 »

Ji 4Tze napisao:Aj sad, ko bi dao pare, pa tebi je beše tata kupio auto?
:srbin:
Jel ti dobro sinko?
Sta je,ne znas pametno nesto da kazes,pa pokusavas da provociras ovim decijim forama?
:srbin:

Da,otac mi je kupio auto. Ti svojoj deci kupujes stvari ili sama zaradjuju za iste? Fin si ti neki,cim ulazis u takve price,ko je sta i kako kupio...
Ja tebe nisam pitao kako si zaradio za Civica,niti me zanima,ovo je auto forum,ne ogovaraonica...

I sada je ova Toyota savrsena,posto je meni otac kupio auto? :zbunjen: :think:
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
mr.Big
Reactions:
Postovi: 2355
Pridružio se: 13 Jan 2012, 21:02
Lokacija: Bgd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od mr.Big »

Ne vidim razliku kad pubertetlija dobije nešto od ćaleta i opšteprihvaćene rasprodaje nasleđene dedovine (moj sučaj npr)...
:zbunjen:
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od McGruja »

Brisace se offtopic

TT Post
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8227
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Ji 4Tze »

Xepoj87 napisao:
Ji 4Tze napisao:Aj sad, ko bi dao pare, pa tebi je beše tata kupio auto?
:srbin:
Jel ti dobro sinko?
Sta je,ne znas pametno nesto da kazes,pa pokusavas da provociras ovim decijim forama?
:srbin:

Da,otac mi je kupio auto. Ti svojoj deci kupujes stvari ili sama zaradjuju za iste? Fin si ti neki,cim ulazis u takve price,ko je sta i kako kupio...
Ja tebe nisam pitao kako si zaradio za Civica,niti me zanima,ovo je auto forum,ne ogovaraonica...

I sada je ova Toyota savrsena,posto je meni otac kupio auto? :zbunjen: :think:
ček, prvo, ja sam tvoje godine prošao pre 8 godina :) drugo, sam si pomenuo - ko bi kupio odavde za 35k €- pa to tvoje pitanje ima smisla kao i moje tebi...

Toyota nije savršena ali je i sa 200KS super balansirana, što zbog snage naspram kilaže, niskog težišta, odziva na komande i atmo motora.
Pokušavam da vam objasnim na više načina da to nije auto za merenje, trkanje, poređenje već za uživanje u vožnji.
Pritom je cena kod nas pomeren faktor jer kod nas košta ko kuća a u svetu kuće koštaju deset puta više - da GT86 ovde košta 10 puta manje nego prosečna kuća, verujem da bi ga kupili mnogi.
Boringly average, but also perfect for school run mums
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od ljubitelj »

dragan napisao: ne proklizava u voznji vec pri saltanju,

ova tojota ima iste gume kao klio, 215/45 r17, i isto tako moze da spali gume, u to sam se uverio uzivo na navaku pre par meseci, po suvom i po asfaltu u odlicnom stanju...i dok bi zbog koncepcije pogona trebalo da bude u prednosti, bar u startu iz mesta, moze se naci podosta auta slicne tezine i motora koji taj sprint rade isto ili cak brze, i to sa prednjim pogonom...
Pa ok je pri saltanju, to se desava i kod mnogo manjih i slabijih motora ali traje koja desetinka sekunde.
Mislio sam na situaciju kada vozis recimo trecom 110 i stisnes pedalu, auto krene uz slajfovanje guma da ubrzava i gume slajfuju celo vreme do recimo 160-170km/h dok prednji kraj leluja levo- desno a boris se sa volanom da pratis putanju kretanja.

Osecaj je odilican, lepi za sediste ali bih uporedio ponasanje auta kao krocenje divljeg konja, taj auto nije bas pogodan za ulice iako ne nedostaje snage niti je bilo sta tehnicki lose uradjeno. Naprotiv auto (doradjen, oko 430KS na tocku mereno turbo benzin) je odlican ali prednji pogon ne moze da isprati sposobnosti motora,mislim da tu bilo koje gume da se stave ne menja bitno.

Osim motora utice i prenosni odnos do tocka,GT86 moze da ima i bolji i losiji sprint kako vec fabrika odluci da je primarni cilj.

Dok guma slajfuje prakticno ona ne radi nista korisno, tj ne prenosi sile pokretanja na podlogu kako treba. Isto je kod bilo kog pogona. limit kretanja je dodir gume sa podlogom pa jaci motor u praksi ne donosi dobitak koliko se ocekuje dobijenim KS.

Automobila sa zadnjim pogonom danas ionako nema mnogo u ponudi a pogotovu gabarita HH a GT86 je osvezenje koje ce privuci odredjeni broj kupaca po ovoj ili onoj ceni.
Odgovori