Putevi u Srbiji
Re: Putevi u Srbiji
Pda, automobili praktično nemaju alternativu.
TT
TT
- Ji 4Tze
- Postovi: 8231
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
I Gazela je nekad bila nekom "suvišna" pa pogledajte samo fotografije iz tog vremena. Kad sam išao špicem preko Gazele, ono oko 16h od Dušanovca ka NS, meni nenaviknutom na gužvu po gradu je kolona od Hitne bila strašna. A to je bilo 2006. Sad ima jedno 10 puta više automobila, lupam... A ni 10 godina nije prošlo.
Most na Adi ne može da se odvoji od petlje Radnička i tek je otvaranjem iste prodisao taj čep tu a izgleda su ga mnogi zaboravili
Most na Adi ne može da se odvoji od petlje Radnička i tek je otvaranjem iste prodisao taj čep tu a izgleda su ga mnogi zaboravili

Boringly average, but also perfect for school run mums
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Putevi u Srbiji
Zaboravili su oni koji nisu ni znali da tu cep postoji
Re: Putevi u Srbiji
Nije lose imati dobro razvijenu automobilsku infrastrukturu ali to je bitka koja je unapred izgubljena i tendencija u svim velikim gradovima je razvijanje alternativnih vidova transporta a tu je metro uvek kicma javnog prevoza. Ko zivi u Parizu nije lud da kolima ide na posao kad ce mnogo brze i lakse stici metroom. Kod nas autobusom ides na posao samo ako moras.
- starac vujadin
- Postovi: 11445
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Ne kažem da ne treba uopšte, ali u kombinaciji sa cenom gradnje i isplativošću cela priča ima drugi smisao. Studija koja je rađena pre desetak godina, kada je sve delovalo perspektivnije i plate su rasle pokazala je da bi nam jedva jedna linija bila isplativa.ftj napisao:Ne slazem se, sta vise ovo je uzrok svih nasih saobracajnih problema i razlog zasto bg nikad nece biti metropola.starac vujadin napisao: Uz ove mostove, obilaznicu i neka rasterećanja, preskupi i komercijalno dubiozni metro ne bi nam bio potreban još dugi niz godina.
Hteo sam da kažem da sa ovih par mostova, pametnih zahvata možemo još da prođemo. Da ne zaboravim da policija uvede red i ne dozvoljava zaustavljanje na glavnim ulicama i da se urade proširena autobuska stajališta svuda gde je to moguće.
Inače, ima mnogo velikih gradova, metropola koje nemaju metro.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Putevi u Srbiji
Jeste kada imas razvijenu putnu infrastukturu koja vise nije dovoljna. Sinski sistem ne nastaje preko noci a to je projekat koji prevazilazi nase mogucnosti po svim osnovama, veliki zalogaj i za predizbornu kampanju, kamoli za stvarnu realizaciju
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Beograd je metropola. Zato sto ima metro izgradjen do pola.ftj napisao:Ne slazem se, sta vise ovo je uzrok svih nasih saobracajnih problema i razlog zasto bg nikad nece biti metropola.starac vujadin napisao: Uz ove mostove, obilaznicu i neka rasterećanja, preskupi i komercijalno dubiozni metro ne bi nam bio potreban još dugi niz godina.

Re: Putevi u Srbiji
Pariz nije dobar primer, tamo ljudi ipak biraju da putuju 2h 30km. Metro koriste crnci i studenti.
TT
TT
Re: Putevi u Srbiji
Metro se naravno ne može isplatiti sa cenom karte ali benefit i razvoj grada koji se njime dobija je nemerljiv. Koje su to metropole koje nemaju metro a da dobro saobraćajno funkcionišu? Nisam obišao puno ove planete, uglavnom ove komercijalne velike gradove i svi su imali metro a recimo u Rimu gde ima samo 3 metro linije se najbolje vidi kako funkcioniše grad u kome automobili imaju prioritet jer zbog arheoloških nalazišta nisu mogli da kopaju za više linija. Kod nas je metro bio u planu još pre 40 godina ali uvek je bilo nešto preče i naravno najveći problem što se ne može izgraditi za jedan mandat a ispraznio bi kasu.
@Heinz
Metro u Parizu ima preko 10 linija i solidno je opterećen. Ima crnaca i pocrnelih naravno al nisam siguran da ga samo oni koriste.
@Heinz
Metro u Parizu ima preko 10 linija i solidno je opterećen. Ima crnaca i pocrnelih naravno al nisam siguran da ga samo oni koriste.
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Da imam metro kao opciju, kolima bih isao na posao jednom mesecno eventualno, a ja jos imam odlican prevoz busom kuca posao i obrnuto.
- starac vujadin
- Postovi: 11445
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Melburn, Sidnej, Detroit, San Diego, Orlando, Tampa, San Antonio, Kanzas, Indianapolis, Sinsinati, Milvoki, Mančester, Tel Aviv, Bogota, Džakarta (13 miliona), gomila gradova u Indiji i Africi (ko hoće da ih računa) sa po preko 5 miliona stanovnika. itd, itd... Neki od ovih gradova imaju laki šinski sitem kao Beograd, ali nemaju pravi metro.Koje su to metropole koje nemaju metro a da dobro saobraćajno funkcionišu?
Re: Putevi u Srbiji
Jesi li ti sada realan? Govoris mi da ili ne znam gde mi je kuca ili da ne znam sta je Pancevacki most?TDI napisao:Kineski most je 7 km od Krnjace. Ili imas kucu u Borci ili mislis na Pancevacki most.
Ja ti kazem, 500m od Pancevackog mosta, u Krnjaci je prikljucenje na most.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- starac vujadin
- Postovi: 11445
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Na prvi pogled kao nadgrobni spomenik
Re: Putevi u Srbiji
Na svaki pogled ko spomenik.