A, sto se tice "svetski poznatog imena JAT", ono je sprdnja medju strancima, a nase ljude ne moram ni da pominjem.
Nase firme preskacu JAT jer su stari avioni, najvise kasne i vrlo cesto su skuplji od normalnih kompanija (skoro uvek).
Mislim da je dobra stvar sto se menja ime uz nove avione, jer su poslednjih 5-10 godina unistili sve ono sto je JAT nekada imao.
U svu sprdnju oko avio prevoza ulazi i Aerodrom koji izgleda kao trecerazredni lowcost u nekoj normalnoj drzavi...
A, sto se tice "svetski poznatog imena JAT", ono je sprdnja medju strancima, a nase ljude ne moram ni da pominjem.
Nase firme preskacu JAT jer su stari avioni, najvise kasne i vrlo cesto su skuplji od normalnih kompanija (skoro uvek).
Mislim da je dobra stvar sto se menja ime uz nove avione, jer su poslednjih 5-10 godina unistili sve ono sto je JAT nekada imao.
U svu sprdnju oko avio prevoza ulazi i Aerodrom koji izgleda kao trecerazredni lowcost u nekoj normalnoj drzavi...
Na zalost stranci ce po defaultu da zaobilaze kompaniju koja ima Serbia u nazivu...
Izgleda mi nekako arapski sa ovom arabeskom od logo-a, koji jeste lep ruku na srce, ali nije u duhu, ili možda jeste pošto smo se prodali crncima Arapima.
Uroš S. napisao:Izgleda mi nekako arapski sa ovom arabeskom od logo-a, koji jeste lep ruku na srce, ali nije u duhu, ili možda jeste pošto smo se prodali crncima Arapima.
NexT napisao:
U svu sprdnju oko avio prevoza ulazi i Aerodrom koji izgleda kao trecerazredni lowcost u nekoj normalnoj drzavi...
Odakle ti ovo? Aerodrom i exJAT nemaju nista jedno sa drugim. Dve nezavisne firme. Aerodrom ne ide u paketu Arapima
Uletis bez da se izuvas... Ajde ponovo procitaj moj post i nadji gde sam pomenuo bilo kakvu vezu izmedju JAT-a i aerodroma, osim sto ocajno izgledaju i jedan i drugi...
Šta svi palamude oko logoa. Očigledno da je zadato bilo da se napravi neka kombinacija koja asocira na RS i UAE, ili možda devojka jednostavno voli bez rolke. Bilo kako bilo, nebitno, ako će se konačno početi ispočetka i raditi kako treba. Ja sam i dalje zgranut da je neko uložio pare u rupu poput JAT-a, ali očigledno je da je i ujka Sem namignuo.
Davne *79 na danasnji dan sam dobio radnu knjizicu i maticni br 08203 postao sam FO na DC-9. Rastao sa JAT-om kao pilot. Sa JAT-om i zbog JATA -a u dva rata bio i leteo. Danas su ubili MOJ JAT. UBILI MOJU MLADOST ,MOJU LJUBAV I MOJU STAROST. ALI NE MOGU I MOJE SECANJE NA JAT .NA LJUDE KOJI SU GA STVARALI ,NA SVE KOJI SU DALI ZIVOT NOSECI JATOVU UNIFORMU. ONI CE GA BRZO ZABORAVITI JA NIKADA. UBILI SU DEO MOGA ZIVOTA.
Capt Stevan Ignjatović (DC-9, B727, B737).
Nije sve kao sto pise u novinama.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”