Fiat 500L
- nmaric1993
- Postovi: 516
- Pridružio se: 15 Maj 2015, 15:13
- Garaža: Volvo v40 1.9 TD
Re: Fiat 500L
Sasa,
Pa za 8k bi svakako uzeo novog logana (na drugu stranu sto nikad ne bi kupio nov auto za taj novac, vec polovni, ali to je druga tema). Ako mislis da ubacis proizvode iz 500l onda mora i cena da mu poraste, ne kosta isto dobos iz zastave 10 i disk na 500l, takodje motor je skuplji (ako mislis noviji da ubacis). Dobro ti bi uzeo punta jer si zadovoljan. Ali ne moze fabrika samo da zivi od domaceg trzista, ili od par hiljada godisnje a pri toj ceni vozila. Da pravi neku premium marku pa mozda bi i preziveli, ovako jefitnog mora da se pravi i prodaje mnogo da bi imalo zarade. Kad bi pravili taj punto, sadasnjim kapacitetom bi radili jedva i jednu radnu sedmicu mesecno, znaci propaast.
Uostaom kao sto je NIdza vec rekao, probano je to sa yugom, ajde sto nije islo 2000ix , nego nije islo ni 90ix.... Kad i nije mnogo zaostajao....
HEINZ,
kapacitet bese ~300 000 godisnje.
Pa za 8k bi svakako uzeo novog logana (na drugu stranu sto nikad ne bi kupio nov auto za taj novac, vec polovni, ali to je druga tema). Ako mislis da ubacis proizvode iz 500l onda mora i cena da mu poraste, ne kosta isto dobos iz zastave 10 i disk na 500l, takodje motor je skuplji (ako mislis noviji da ubacis). Dobro ti bi uzeo punta jer si zadovoljan. Ali ne moze fabrika samo da zivi od domaceg trzista, ili od par hiljada godisnje a pri toj ceni vozila. Da pravi neku premium marku pa mozda bi i preziveli, ovako jefitnog mora da se pravi i prodaje mnogo da bi imalo zarade. Kad bi pravili taj punto, sadasnjim kapacitetom bi radili jedva i jednu radnu sedmicu mesecno, znaci propaast.
Uostaom kao sto je NIdza vec rekao, probano je to sa yugom, ajde sto nije islo 2000ix , nego nije islo ni 90ix.... Kad i nije mnogo zaostajao....
HEINZ,
kapacitet bese ~300 000 godisnje.
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Fiat 500L
Što se tiče 500L, dobro se on prodaje ali je Fiat malo precenio kapacitet globalnog tržišta kada je u pitanju klasa mini MPV vozila. Sa druge strane, nama u Srbiji mora biti jasno da je Fiat "socijalna ustanova" u Italiji i da će oni morati da žrtvuju čak i profitabilnost zbog političke stabilnosti.
Fiat je daleko od najsrećnijeg partnera ali je pitanje da li je iko drugi hteo da dođe...
Fiat je daleko od najsrećnijeg partnera ali je pitanje da li je iko drugi hteo da dođe...
- Saša
- Postovi: 14220
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat 500L
Ako može Dacia u Logana da upakuje sve to po toj ceni - a što ne bi mogao i Fiat ili neka druga firma (kako bi se već zvala). Tim pre što mi radimo za pola ili dve trećine plate jednog Rumuna. A ako nešto napraviš dobro i jeftino - pa valjda bi se još negde moglo prodati sem ovde, majku mu. Inače, ja bih uvek pre kupio novo nego polovno, ali to sam valjda ja. 500L u osnovnoj verziji ima pozadi doboše, baš kao i Punto.nmaric1993 napisao:Sasa,
Pa za 8k bi svakako uzeo novog logana (na drugu stranu sto nikad ne bi kupio nov auto za taj novac, vec polovni, ali to je druga tema). Ako mislis da ubacis proizvode iz 500l onda mora i cena da mu poraste, ne kosta isto dobos iz zastave 10 i disk na 500l, takodje motor je skuplji (ako mislis noviji da ubacis).
Re: Fiat 500L
Hteli su drugi ali bez malverzacija. Procitaj moj post. To je procerena informacija.Risto napisao:Što se tiče 500L, dobro se on prodaje ali je Fiat malo precenio kapacitet globalnog tržišta kada je u pitanju klasa mini MPV vozila. Sa druge strane, nama u Srbiji mora biti jasno da je Fiat "socijalna ustanova" u Italiji i da će oni morati da žrtvuju čak i profitabilnost zbog političke stabilnosti.
Fiat je daleko od najsrećnijeg partnera ali je pitanje da li je iko drugi hteo da dođe...
Sent from my SM-N9005
- nmaric1993
- Postovi: 516
- Pridružio se: 15 Maj 2015, 15:13
- Garaža: Volvo v40 1.9 TD
Re: Fiat 500L
Hm kupio bi istog punta samo sa ESP-om za 8 k, kad imas polovnog vec za 3-5 k sa malim kilometrazama?Saša napisao:Ako može Dacia u Logana da upakuje sve to po toj ceni - a što ne bi mogao i Fiat ili neka druga firma (kako bi se već zvala). Tim pre što mi radimo za pola ili dve trećine plate jednog Rumuna. A ako nešto napraviš dobro i jeftino - pa valjda bi se još negde moglo prodati sem ovde, majku mu. Inače, ja bih uvek pre kupio novo nego polovno, ali to sam valjda ja. 500L u osnovnoj verziji ima pozadi doboše, baš kao i Punto.nmaric1993 napisao:Sasa,
Pa za 8k bi svakako uzeo novog logana (na drugu stranu sto nikad ne bi kupio nov auto za taj novac, vec polovni, ali to je druga tema). Ako mislis da ubacis proizvode iz 500l onda mora i cena da mu poraste, ne kosta isto dobos iz zastave 10 i disk na 500l, takodje motor je skuplji (ako mislis noviji da ubacis).
Dobro mozda ti bi, na zalost fiata vecina kupaca ne bi, zbog cega je i izbacen iz proizvodnje

Ne zaboravi da smo pricu potekli na samo ubacivanju dodatne opreme u istog punta.
Dizajn star 16 godina sa starom tehnologijom i po kojim novim dodatkom jednostavno ne ide, kad imas potpuno novu daciu, a ne samo daciu nego i tipa a i malo jeftiniju pandu

Ako se prica o novom modelu onda ok, ali opet fiat vec ima gamu dzabana vozila pa tesko da bi mogao da prodaje bar 150k godisnje samo tog modela a da ne pricam 250-300k koliko moze da pravi (citaj mora jer stajanje proizvodnje je cist gubitak), u odnosu na vec svoju konkurenciju, a gde su ostali.
Jbg dacia-reno zna znanje

U ostalom u novembru (ili septembru nisam siguran) treba da otpocne proizvodnja restajlinga 500l pa ce se videti kako ce biti.
Ako i on ne ide onda mora neki nov model, ali verovatno u istoj klasi, jer kao sto rekoh ove ostale imaju.
@Risto, mozda si u pravu, ali ko zna, mozda su ovi nasi od fiata u ugovoru trazili da zaposli (ostavi) odredjeni broj radnika, za koje su oni znali da su prekobrojni ali su pristali na to s obzirom na subvencije i ostale pogodnosti. Sad im proslo vreme ugovorne obaveze, pa regulisu radnike na potreban nivo. Pa ce sad dve smene da rade mozda pun ili delimicno pun mesec odnosno prema planu. Svakako bolje za njih nego da 5000 ljudi 15 dana rade pa ne rade 10 pa opet....
Inace generalno sam protiv bilo kakve pomoci drzave, mislim pogotovu na subvencije. Ako ne znaju kako da rade, i ne treba da rade, treba pustiti one koje znaju.
Re: Fiat 500L
Da, ali recimo Slovačka isto daje subvencije, zato su tamo fabrike Hyundai i dr.
Dacia nije moderna fabrika kao FAS, nema ni toliki kapacitet, nije za poređenje.
TT
Dacia nije moderna fabrika kao FAS, nema ni toliki kapacitet, nije za poređenje.
TT
- Saša
- Postovi: 14220
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat 500L
@nmaric1993
Novo je novo, bar za mene. Znaš li kakvog sam polovnjaka mogao uzeti tada za 9.100 € koliko sam ga platio, a ipak sam uzeo Punta?
Njega mogu i održavati i voziti rasterećeno, a što ne bi bio slučaj sa izakanim autom više klase i "milion" kilometara. 
TT
Novo je novo, bar za mene. Znaš li kakvog sam polovnjaka mogao uzeti tada za 9.100 € koliko sam ga platio, a ipak sam uzeo Punta?


TT
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Fiat 500L
Sasa,
ti si kupio racionalno auto, hteo si da znas da imas garanciju + da ne mislis o DPFu, plivajucem, vesanju i sl. Po meni je to pametan potez, samo, tako ne razmislja prosecan Srbin...
ti si kupio racionalno auto, hteo si da znas da imas garanciju + da ne mislis o DPFu, plivajucem, vesanju i sl. Po meni je to pametan potez, samo, tako ne razmislja prosecan Srbin...
- Uroš S.
- Postovi: 10984
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Fiat 500L
Sta radi prosecan srbin sa 5000€? Pozajmi jos 5000 i kupi auto.
Re: Fiat 500L
Izvinjavam se ljubiteljima Dačije:
The Pitesti plant produces vehicles and spare parts for Dacia. It conducts the pressing, body assembly, paintwork and final assembly of vehicles prior to their distribution across the network. Today, the plant produces almost 255,000 vehicles a year, o/w Sandero, Sandero Stepway, Logan, Logan MCV, Duster and Renault Symbol.
The Pitesti plant produces vehicles and spare parts for Dacia. It conducts the pressing, body assembly, paintwork and final assembly of vehicles prior to their distribution across the network. Today, the plant produces almost 255,000 vehicles a year, o/w Sandero, Sandero Stepway, Logan, Logan MCV, Duster and Renault Symbol.
Re: Fiat 500L
Plus još koliko hiljada iz Maroka.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Day Walker
- Postovi: 23509
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat 500L
Bax im je zatvorio fabriku 

- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Fiat 500L
sveže informacije iz fiat-a:
Na jesen stižu delovi za FL i počinje merenje, uglavljivanje, sredjivanje, kalkulisanje. Najkasnije do sledeće jeseni izlazi FL model 500L, a možda i pre.
Prošli mesec je mesec sa najvećim brojem prodatih 500L u italiji.
Otpušta se oko 1000 radnika i onda se svodi na zamišljenu početnu cifru. Fiat je računao da fabrika može da radi sa 2500 radnika, ali su zaposlili dodatnih 1000 iz x razloga. Možda ugovor prema državi ili šta god. Sad otpuštaju i svode broj radnika na optimum, tj. planirani broj.
Na jesen stižu delovi za FL i počinje merenje, uglavljivanje, sredjivanje, kalkulisanje. Najkasnije do sledeće jeseni izlazi FL model 500L, a možda i pre.
Prošli mesec je mesec sa najvećim brojem prodatih 500L u italiji.
Otpušta se oko 1000 radnika i onda se svodi na zamišljenu početnu cifru. Fiat je računao da fabrika može da radi sa 2500 radnika, ali su zaposlili dodatnih 1000 iz x razloga. Možda ugovor prema državi ili šta god. Sad otpuštaju i svode broj radnika na optimum, tj. planirani broj.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''