Putevi u Srbiji
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Izgleda da je ,,kineski,, most ipak smanji guzvu. Ovih dana idem kroz Kneza Milosa, zbog nekih obaveza. A dobro se secam kako je bilo prosle godine u ovo vreme. Inace idem u 3 sata popodne.
Nije sada da letim, ali nema vise cekanja na semaforu ,,Prodje mi mladost,, , koji se nalazi na ulazu u Takovsku iz Jase Prodanovica, a sto je posledica toga sto se u Takovskoj stvara guzva, pa i semafor kratko drzi i tesko se ukljucuje zbog guzve.
Stvara se jos uvek Guzva kod Skupstine, ali kad to prodjes, posle je lagano.
Nije sada da letim, ali nema vise cekanja na semaforu ,,Prodje mi mladost,, , koji se nalazi na ulazu u Takovsku iz Jase Prodanovica, a sto je posledica toga sto se u Takovskoj stvara guzva, pa i semafor kratko drzi i tesko se ukljucuje zbog guzve.
Stvara se jos uvek Guzva kod Skupstine, ali kad to prodjes, posle je lagano.
Re: Putevi u Srbiji
Jos je raspust, cekaj da se svi vrate
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Cak i da bude nesto vise vozila, opet ce biti ok. kazem ti, secam se ranije. Dok se ukljucis u Takovsku, pa dok se dovuces do Skupstine...
Desilo mi se dva dana za redom da sam prosao na zeleno na ukljucenju u Takovsku iz Jase Prodanovica, pa se pali zeleno na Prvom semaforu u Takovskoj, posle na raskrsnici sa Dalmatinskom, pa sa 27. Marta, Svetogorska, Majke Jevrosime, a zaustavio me je tek semafor kod Kosovske. Tako pretodna dva dana. A da predjem tu relaciju tako brzo dva dana za redom mi se nije desilo nikad. Ni u sred leta kada su i deca na raspustu i grad se isprazni malo, jer su ljudi na godisnjim odmorima, pa otputuju.
Desilo mi se dva dana za redom da sam prosao na zeleno na ukljucenju u Takovsku iz Jase Prodanovica, pa se pali zeleno na Prvom semaforu u Takovskoj, posle na raskrsnici sa Dalmatinskom, pa sa 27. Marta, Svetogorska, Majke Jevrosime, a zaustavio me je tek semafor kod Kosovske. Tako pretodna dva dana. A da predjem tu relaciju tako brzo dva dana za redom mi se nije desilo nikad. Ni u sred leta kada su i deca na raspustu i grad se isprazni malo, jer su ljudi na godisnjim odmorima, pa otputuju.
Re: Putevi u Srbiji
Пошто је ето због квара на серверу изгубљен на жалост, велики број порука по свим темама, ево да барем поновим моје две поруке. Важније поруке иначе увек чувам у посебном документу, као што је била ова.
Порука се односи на део обилазнице до Панчева са новим мостом изнад Дунава код Винче, а за коју се интересовао ТДИ.
На овом цртежу је цела обилазница од садашње петље код Бубањ потока односно будуће велике петље „Бубањ поток“, траса ће даље ићи кроз тунел „Бубањ поток“ кроз брдо Завојница, поред Лештана и код Винче ће излазити на будући мост преко Дунава. Тај мост ће уједно бити и железнички, пошто ће се градити и железнички тунел релативно близу будућег друмског тунела, односно отприлике где је сад наплатна рампа, а та пруга ће ићи према Панчеву.
Мост код Винче на Дунаву ће бити дужине око 2200 метара, а сама дужина изнад реке ће бити око 1800 метара и биће наравно 3 х 3 траке. Мост би требало да граде кинези, као и овај део обилазнице, а и делове обилазнице на делу од Добановаца до Бубањ потока, који нису још завршени. На самиту „Економски форум Кине и 16 земаља ЦЕЕ“ у Београду у децембру прошле године, потписани су меморандуми о сарадњи између Србије и Кине, који предвиђа укључење кинеског партнера у градњу обилазнице и моста.
Будући део обилазнице од Бубањ потока до моста на Дунаву НЕЋЕ бити на траси садашњег кружног пута.
Кликни на цртеж да би увећао и видео детаље.

На овом цртежу је будућа петља „Бубањ поток“ са тунелом кроз брдо Завојница и он ће бити дужине 1311 метара.

На овом цртежу је приказан део обилазнице око Лештана, Болеча, Ритопека и Винче. Код Болеча ће бити изграђена петља „Болеч“.

Цртеж будућег моста изнад Дунава код Винче. Мост ће бити дужине око 1800 метара и биће наравно 3 х 3 траке са железничким колосецима.


Даљи приказ на цртежу је ситуација од моста тј. леве обале Дунава до рафинерије односно Војловице 1, са петљом „Старчево“.

Овде је приказана цела обилазница око Београда и Панчева

Иначе можеш да се укључиш у дискусије и пратиш све о изградњи овог дела обилазнице на форуму Беобилд, где сам доста активан члан под истим надимком, на теми „Друмско железнички мост Винча-Панчево“ на вези http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic. ... &start=250
Порука се односи на део обилазнице до Панчева са новим мостом изнад Дунава код Винче, а за коју се интересовао ТДИ.
@ТДИ, ево у кратко да ти одговорим уз помоћ званичних цртежа трасе дела будуће саобраћајнице, односно овог дела обилазнице око Београда и Панчева. Реч је о делу саобраћајнице од садашње петље код Бубањ потока, преко моста на Дунаву код Винче, па практично до Јабуке.TDI napisao:A sto se tice mosta Vinca-Starcevo, za koji su kako na internetu pise, Kinezi dali ponudu...Jel ima na nekom sajtu mapa kako ce taj most biti spojen do Bubanj Potoka , a kako na pancevackoj strani?
На овом цртежу је цела обилазница од садашње петље код Бубањ потока односно будуће велике петље „Бубањ поток“, траса ће даље ићи кроз тунел „Бубањ поток“ кроз брдо Завојница, поред Лештана и код Винче ће излазити на будући мост преко Дунава. Тај мост ће уједно бити и железнички, пошто ће се градити и железнички тунел релативно близу будућег друмског тунела, односно отприлике где је сад наплатна рампа, а та пруга ће ићи према Панчеву.
Мост код Винче на Дунаву ће бити дужине око 2200 метара, а сама дужина изнад реке ће бити око 1800 метара и биће наравно 3 х 3 траке. Мост би требало да граде кинези, као и овај део обилазнице, а и делове обилазнице на делу од Добановаца до Бубањ потока, који нису још завршени. На самиту „Економски форум Кине и 16 земаља ЦЕЕ“ у Београду у децембру прошле године, потписани су меморандуми о сарадњи између Србије и Кине, који предвиђа укључење кинеског партнера у градњу обилазнице и моста.
Будући део обилазнице од Бубањ потока до моста на Дунаву НЕЋЕ бити на траси садашњег кружног пута.
Кликни на цртеж да би увећао и видео детаље.

На овом цртежу је будућа петља „Бубањ поток“ са тунелом кроз брдо Завојница и он ће бити дужине 1311 метара.

На овом цртежу је приказан део обилазнице око Лештана, Болеча, Ритопека и Винче. Код Болеча ће бити изграђена петља „Болеч“.

Цртеж будућег моста изнад Дунава код Винче. Мост ће бити дужине око 1800 метара и биће наравно 3 х 3 траке са железничким колосецима.


Даљи приказ на цртежу је ситуација од моста тј. леве обале Дунава до рафинерије односно Војловице 1, са петљом „Старчево“.

Овде је приказана цела обилазница око Београда и Панчева

Иначе можеш да се укључиш у дискусије и пратиш све о изградњи овог дела обилазнице на форуму Беобилд, где сам доста активан члан под истим надимком, на теми „Друмско железнички мост Винча-Панчево“ на вези http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic. ... &start=250
Re: Putevi u Srbiji
И ову моју поруку понављам:
Ако те интересује и о будућем Батајничком булевару погледај тему „Батајнички булевар“ на вези http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic. ... 1&start=25
О томе исто са доста фотографија имаш на Беобилду на теми „Обилазница око Београда – [Аутопут]“ на вези http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic. ... start=5625TDI napisao:I jos jedno pitanje...Kako napreduje petlja na ulazu u Batajnicu. Nisam mugo isao na tu stranu. Gledam sada Google maps i vidim da je oznacena sa isprekidanim linijama na karti. Kao sto je bio i Pupinov most par dana pre nego sto su ga pustili. Kako to napreduje?
Ако те интересује и о будућем Батајничком булевару погледај тему „Батајнички булевар“ на вези http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic. ... 1&start=25
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Citam i nesto sto se tice auto-puta u izgradnji, takozvanog korodora 11. Autoputa koji ce ici od Vrsca do granice sa Crnom Gorom. To ce se zavrsiti pitaj Boga kad.
Ali da li ce ove deonice koje se suska da su zavrsene i koje su na GM obelezene isprekidanim linijama biti u skorije vreme pustene?
Ali da li ce ove deonice koje se suska da su zavrsene i koje su na GM obelezene isprekidanim linijama biti u skorije vreme pustene?
Re: Putevi u Srbiji
Rece milfinistarka da ce pustiti kad se izgradi komplet bg-preljina a to je navodno do kraja 2017.
Bg-Obrenovac - tek treba tender da se raspise, izgleda da ce se ici levom obalom save sa novim mostom
Obrenovac-Ub - mislim da je tender zavrsen i da treba da se krene sa radom
ub-lajkovac - zavrseno, radili planum i putevi uzice
lajkovac-ljig - pocelo sa radom
ljig-preljina - najteza deonica, rade azerbejdzanci(al u sustini vecina nasih podizvodjaca) to je onaj klip sto sam postovao ovde, solidan deo posla je odrađen.
Ja cu biti zadovoljan ako se odradi sve do Preljine, jedino su zeznuli taj put do Obrenovca gde ce veci deo Bga morati dva puta da prelazi Savu a realno je moglo levom obalom uz sanaciiu klizista kod Umke.
Bg-Obrenovac - tek treba tender da se raspise, izgleda da ce se ici levom obalom save sa novim mostom
Obrenovac-Ub - mislim da je tender zavrsen i da treba da se krene sa radom
ub-lajkovac - zavrseno, radili planum i putevi uzice
lajkovac-ljig - pocelo sa radom
ljig-preljina - najteza deonica, rade azerbejdzanci(al u sustini vecina nasih podizvodjaca) to je onaj klip sto sam postovao ovde, solidan deo posla je odrađen.
Ja cu biti zadovoljan ako se odradi sve do Preljine, jedino su zeznuli taj put do Obrenovca gde ce veci deo Bga morati dva puta da prelazi Savu a realno je moglo levom obalom uz sanaciiu klizista kod Umke.
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Ako sam te dobro razumeo, nece biti pustanja deo po deo, nego tek kad se zavrsi od Beograda do preljine, ceo ce se pustiti?
Re: Putevi u Srbiji
Tako je, mada smem da garantujem da ce nesto pustiti ako se sve ne zavrsi do kraja mandata.
*desnomftj napisao: gde ce veci deo Bga morati dva puta da prelazi Savu a realno je moglo levom obalom uz sanaciju klizista kod Umke.
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Ako se dobro secam, neke procene za sanaciju klizista su bile bas bas zajebane finansijski, posto za magistralni ili auto put treba obezbediti zajeban nivo stabilnosti tla.
Re: Putevi u Srbiji
Gledao sam neke planove za koje ne znam da li su na kraju usvojeni, ali plan je bio da se krene od Vojvođanske i da se do tog novog mosta trasira nova ulica, koja će samo delom ići sadašnjom Vinogradskom. Tu bi trebalo da se uradi kompletno novo komercijalno stambeno naselje uz izmeštanje okretnice tramvaja iz 45. bloka u taj novi prostor i produženje J Gagarina i izgradnju ozbiljne bulevarske veze sa sadašnjim auto putem, a preko Bežanije.ftj napisao:Rece milfinistarka da ce pustiti kad se izgradi komplet bg-preljina a to je navodno do kraja 2017.
Bg-Obrenovac - tek treba tender da se raspise, izgleda da ce se ici levom obalom save sa novim mostom
Re: Putevi u Srbiji
Da ali to kliziste se mora sanirati pre ili kasnije a ustedelo bi se na mostu i sam put bi bio kraci jer bi levom obalom morao nekim novim putem da ides do Surcina pa na neki novi most a ovako vec ima izgradjen solidan deo do Umke. Uglavnom svi su za desnu obalu al politicari su se izgleda definitivno odlucili za levu.
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Putevi u Srbiji
Na Zrenjaninskom putu postavljaju betonske barijere izmedju traka tako da ce sada one biti fizicki odvojene. Da ne bude zbunjivanja, razdvajaju se suprotni smerovi, ne stavljaju barijere izmedju traka u istom pravcu 

- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Pa diskutabilno je da li se kliziste mora sredjivati, i svakako ga ne sredjujes isto za autoput i da prosto ne ode u reku, razlike su velike. Nista i ne tvrdim, jer nemam podatke u koje bih se nesto pouzdao, ali se secam da je to bio argument za drugu obalu dok su protivnici tvrdili da je trasa promenjena da bi tajkuni naplatili zemljiste koje su u medjuvremenu kupili.
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
To su bar radili pre neko vece. Sada su barikade od nekadasnje kafane Putnik, pa sve semafora kod pumpi Sponit i Knez Petrol, koje se nalaze jedna preko puta druge. Tu i trebaju da budu barikade. I sve dalje gde i dokle moze na tom putezu. To je malo suzilo saobracajne trake. Ali mnogo se skrece i okrece nepropisno, pesaci pretrcavaju put i tako to na tu temu..., a pritom ljudi nista ne gledaju. Sve to moze da ima za posledicu opasne stvari i ishode. Tako da postavljanje tih barikada podrzavam.H4wkeye napisao:Na Zrenjaninskom putu postavljaju betonske barijere izmedju traka tako da ce sada one biti fizicki odvojene. Da ne bude zbunjivanja, razdvajaju se suprotni smerovi, ne stavljaju barijere izmedju traka u istom pravcu