Pa navodno je vec oformljena prva ekipa pilota koja ide na skolovanje za Airbus. Pa sigurno nece da otpuste sve pilote koje imaju u JAT-u i da zaposle ne znam koga.
Uostalom, kome se ne svidja, pilot mozes da budes bilo gde, pogotovo sa toliko iskustva...
Cini mi se da je ovde klasicna prica, kao sto je bila i u Zastavi, nista nije islo kako treba, ali oni su sklapali Jugice tako da se auto raspadne posle 15k i bilo im je lepo jer nisu imali odgovornost, nisu ucili nista novo... A ovde ce morati da se zapne i da se vidi ko hoce taj posao, a ko se zajebava.
Uostalom, i kabinsko osoblje treba da se menja. Treba zaposliti nove, mlade ljude zeljne posla i dokazivanja, a one nadrkane matore babe lepo ili na drugo mesto, ili promena ponasanja ili penzija.
Jebote, u Srbiji niko ne radi nista - ne valja, dodje neko i kaze dobijate 10 novih aviona, dobijate share code na nasim letovima, postacete profitabilni - opet ne valja... Jos se nije rodio ko je Srbima ugodio...
NexT napisao:Jebote, u Srbiji niko ne radi nista - ne valja, dodje neko i kaze dobijate 10 novih aviona, dobijate share code na nasim letovima, postacete profitabilni - opet ne valja... Jos se nije rodio ko je Srbima ugodio...
JAT je trebalo debelo promeniti. I tu se slazem. Modernizacija, optimizacija sve je to cool. Novi trendovi i slicno. Novi avioni, re-branding, sve.
Medjutim, suska se da ce da ih oduvaju sve (posade i ostalo), pogotovo ljude koji su stvarno ulozili u JAT, kakav god bio. Ne prica se tu o visku zaposlenih, neradnicima, menadzmentu i slicno.
Ako razumete...
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Uvek neko nastrada. U svim privatizacijama je bilo gubitnika koji su platili cenu ni krivi ni dužni. To može da zadesi i zaposlene u JAT-u. Surovo, ali je tako.
Druga stvar je da je JAT propao odavno i da je veštački održavan u životu. Od svih najavljivanih strateških partnerstava i privatizacija koje su bile najavljivane za JAT ovo što se desilo je još i najbolje. Došao je ozbiljan gazda koji zna da radi posao i ima kapital.
Ukidaju B737
Dolazi A319
Dolazi 50 pilota (za Airbus). Vec su objavili.
Gde ce piloti za B737? Da bleje na terasi kod kuce dok ne dodje B737 Max za par godina?
To su sve iskusne posade, i samo neki su otisli na preobuku trenutno. Tesko da ce platiti za sve.
Eventualno odu negde iznajmljeni sa tim B737, dakle pecalba.
To koliko je ovo ozbiljno ostaje da vidimo. Prvo skoci pa reci hop.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Apsolutno ti verujem da su u sjajnom stanju, spremni da lete na kraj sveta. To što im s vremena na vreme crknu kompovi, otpadaju limovi i ostalo je čista medijska manipulacija.
Te B737 su u vazduhu držale dve stvari 1. činjenica da JAT nije imao bolje i 2. dobar servis.
Po cenu da me Zuzazu napenali jer lupam gluposti, otvoreno kažem da JATovim B737 već dugo nemam želju da letim.
Cozmo, tako rade mnoge strane gazde - otpuste sve zaposlene, pa onda onaj ko hoće može da se javi na konkurs u novoj firmi. Tako je bilo i sa Zastavom/Fiatom.
Ono što je problematično je što se kupuje drugi tip aviona, pa postojeći piloti na mogu automatski da rade. S te strane je bilo bolje kupiti neke B737-NG. Ali nisu Arapi krivi što mi već imamo ugovor sa Airbusom. Oni samo žele da taj ugovor ne propadne.
Avion ne sme da poleti ukoliko ne postuje striktne propise. Pogotovo kad leti za EU.
Vizuelno moze da izgleda crn od cadji, da ima pohaban enterijer i sedista i da je prljav unutra, mogu da cerupaju drugi avion da poprave treci, ali neispravan ne sme da poleti i sve mora biti u skladu sa svim medjunarodnim propisima koji su potpisani od strane Direktorata civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije.
Inace dospes na black list.
Kvarovi se desavaju jer je flota mala i stalno je operativna.
Starost aviona nema veze uopste ako se avion odrzava striktno po propisima. Ima psiholoski uticaj, tehnicki ne.
Mozda niste znali ali cak i u vojsci se postuju svi propisi i resursi za letelice. Cim istekne resurs za minut, avion ne leti (ili helikopter) dok se ne nabavi zamenski deo. I nema cile mile.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
snork napisao:Cozmo, tako rade mnoge strane gazde - otpuste sve zaposlene, pa onda onaj ko hoće može da se javi na konkurs u novoj firmi. Tako je bilo i sa Zastavom/Fiatom.
Izvini, ali...
Air Serbia:
51% drzava
49% Etihad.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Jedino su se tu zahebali. Trebali su da uzmu kontroni paket akcija, cisto da ne bilo postova kao tvoj gde se poziva na neku solidarnost ili sta vec, firme koja je do juce gutala novac poreskih obveznika. Doduse onda to ne bi bio Air Serbia vec ko zna sta.
Ma kakva solidarnost. Za neradnike, viskove i nesposobne nema solidarnosti. Ko ih... i treba da lete, pogotovo oni koji su i doveli JAT do prosjackog stapa.
Nije o njima rec, vec o onim drugima. Vidim da ne kapirate, al dobro.
Prvi sam ja da se potpuno izmeni slika o nasem avioprevozniku, ali nisam za ono sto je u najavi sa iskusnim posadama.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”