Suzuki Vitara 2015
-
- Postovi: 187
- Pridružio se: 03 Maj 2017, 23:47
- Garaža: Toyota RAV4 Elegant 2.5 HEV 4x4 2025 Tech/Winter
- Kontakt:
Re: Suzuki Vitara 2015
Jasno slazem se ali na tako laganom i visokom autu mislim da nebi bilo bezbedno ulaziti u krivine sa jacim motorom.
140ks na autoputu jako lepo ide ako pricamo o brzinama do 130.
Moje misljenje naravno.
Sent from my iPhone using Tapatalk
140ks na autoputu jako lepo ide ako pricamo o brzinama do 130.
Moje misljenje naravno.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Day Walker
- Postovi: 23538
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Suzuki Vitara 2015
Ta Vitara nije tezak auto i dosta je manji od Ateke pa nije uporedivo gledati konjazu.
1.4t je sasvim dovoljno.
Trojke nisam je vozio ali znam da su iskustva pozitivna i da su svi iznenadjeni kolko dobro ide.
1.4t je sasvim dovoljno.
Trojke nisam je vozio ali znam da su iskustva pozitivna i da su svi iznenadjeni kolko dobro ide.
Brzine idu u H-a !!!




Re: Suzuki Vitara 2015
Odličan motor
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Suzuki Vitara 2015
Slazem se da je to auto dosta manji od atece i nesto laksi ali ne ni preterano laksi, shodno tome
koliko dobro ide sa 1.4@140ks dovoljno je pogledati ubrzanje 0-100 koje je 10.2sec , sto nije nesto impresivno.
https://www.auto-data.net/en/suzuki-vit ... atic-23272
Tu opet dolazimo do kljucnog momenta kada u auto sednu 4 odrasle osobe performanse tek onda odu u ...
Sa druge strane trend je da ljudi prihvataju danas i trocilindrase sa relativno malo ks i nm, tako da ovaj 1.4 sa te strane izgleda jos i dobar.
U svakom slucaju daleko je to od loseg, i pretpostavljam da im je mala ciljna grupa koju bi zanimao jaci agregat pa shodno tome i nemaju u ponudi.
koliko dobro ide sa 1.4@140ks dovoljno je pogledati ubrzanje 0-100 koje je 10.2sec , sto nije nesto impresivno.
https://www.auto-data.net/en/suzuki-vit ... atic-23272
Tu opet dolazimo do kljucnog momenta kada u auto sednu 4 odrasle osobe performanse tek onda odu u ...
Sa druge strane trend je da ljudi prihvataju danas i trocilindrase sa relativno malo ks i nm, tako da ovaj 1.4 sa te strane izgleda jos i dobar.
U svakom slucaju daleko je to od loseg, i pretpostavljam da im je mala ciljna grupa koju bi zanimao jaci agregat pa shodno tome i nemaju u ponudi.
- starac vujadin
- Postovi: 11446
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Suzuki Vitara 2015
Ddanijeli, raspisao si se o motoru sve u 16, a očigledno nijedan relevantan test nisi pročitao, niti si probao auto, nego kritkuješ napamet. Motor je svetla tačka ovog auta i to mu priznaju svi koji su ga vozili i poredili sa konkurentima.
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Suzuki Vitara 2015
Ne kritikujem motor, vec rekoh da realno fali bar jos jedan u gami , tipa 1.6T , sta je tu lose?
Drugo relevantno je ono sto kaze matematika i fabricki podaci, a mislim da nisi uopste procitao ono sto sam napisao, po obicaju i nije ti prvi put, tako da me zaobidji te filozofije i zamena teze.
I za promenu u mom postu iznad procitaj moju poslednju recenicu sa razumevanjem.
Drugo relevantno je ono sto kaze matematika i fabricki podaci, a mislim da nisi uopste procitao ono sto sam napisao, po obicaju i nije ti prvi put, tako da me zaobidji te filozofije i zamena teze.
I za promenu u mom postu iznad procitaj moju poslednju recenicu sa razumevanjem.
Re: Suzuki Vitara 2015
Atmosferac od 1.6l, koji je do sada bio tu je izbačen zbog eko normi. Generalno proizvođači imaju problem sa motorima veće zapremine, zato se forsiraju manji i slabiji motori.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Suzuki Vitara 2015
Potrovaće nas Gruja sve.
- grujicd
- Postovi: 9072
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Suzuki Vitara 2015
Nije to Suzukijev specijalitet. VW grupa je izuzetak a ne pravilo, jer imaju već razvijene jače motore iz ostatka game. Jače motore u tim klasama nemaju ni japanci ali ni ostali ne-premijum evropljani, tek poneko ide ispod 10s, mora da je premala potražnja za jačim verzijama.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32273
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Suzuki Vitara 2015
10 sekundi do stotke je sasvim pristojno ubrzanje. Da naravno, kad sedne nas 5 stokilaša (ako uopšte možemo da stanemo) i sa klimom pa još uzbrdo nije lako ni jačim motorima, ali sa turbom se mnogo lakše izlazi na kraj sa zahtevnim situacijama, manje bitno koliko ima konja i koliko ide do stotke. Svakako bolje nego atmo sličnih performansi.
Posetite www.garaza.rs !
- starac vujadin
- Postovi: 11446
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Suzuki Vitara 2015
Polako s tim o zameni teze...nismo još došli do toga. Ti to nešto preventivno dižeš larmu? A tek što volim kad ljudi koriste časnu reč filozofija u pežorativnom smislu...ddanijell napisao: 31 Jul 2018, 22:59 Ne kritikujem motor, vec rekoh da realno fali bar jos jedan u gami , tipa 1.6T , sta je tu lose?
Drugo relevantno je ono sto kaze matematika i fabricki podaci, a mislim da nisi uopste procitao ono sto sam napisao, po obicaju i nije ti prvi put, tako da me zaobidji te filozofije i zamena teze.
I za promenu u mom postu iznad procitaj moju poslednju recenicu sa razumevanjem.

No, hajde konkretno...reče da ne kritikuješ motor...
Otkud znaš da je jadan? Hajde što su se svojevremeno ljudi čudili kako ide Yaris 1.0, ali u 2018. se podsmevati takvim motorima je bespredmetno. Pri tome, to nije najslabiji motor u toj klasi motora.Mozda tebi, da ne ulazim u to sto je nekome mozda dovoljno i onaj jadni 1.0 pa shodno tome mogao bi da kaze da je dovoljan i taj 1.0@110ks .
Onaj koji gleda Vitaru S zna da ima 140ks, pa mu ne otpada iz izbora, već bude impresioniran šta taj auto radi sa 140ks, a onaj koji traži jači motor ne gleda Vitaru S. To bi bilo isto kao kada bi rekao "kada bih razmišljao o 911 u startu bi mi otpao zbog toga što ne može da stane frižider". I ne, ovo nije zamena teza, to je analogijaNekome je mozda mnogo 140ks ali ja prvi sutra kada bih gledao Vitaru u startu bi otpala zbog slabog pogonskog agregata.

Ubrzanje od 0 do 100 je mnogo manje bitna perfomansa za suv-ove nego kod automobila, a tek time dokazivati da auto ide loše je paušalno. Da si pročitao ijedan test ili da si ga provozao ne bi tako nešto rekao. Upravo o tome, aposebno o ubrzanjima, se govori u jednom od mnogobrojnih testova Vitare S...koliko dobro ide sa 1.4@140ks dovoljno je pogledati ubrzanje 0-100 koje je 10.2sec , sto nije nesto impresivno.
https://www.carmagazine.co.uk/car-revie ... 18-review/
"Ključni momenat"...teška reč...teško da četvoro putnika čini ključni momenat u pokazivanju perfomansi vozila. To je samo jedna od okolnosti u kojima se pokazuju njegove perfomanse i to onaj koji se relativno retko dešava, tj. mnogo ređe nego kada se vozi jedna ili dva putnika. Izvini, ovo mi više liči da želiš da potvrdiš (po ko zna koji put) da si napravio pravi izbor sa dizelom i njegovom snagom. Bilo kako bilo ja ne pročitah nigde da je to problem, mada bih bio sklon ovako napamet da podržim tvoju pretpostavku., ali to je ipak samo pretpostavka...Tu opet dolazimo do kljucnog momenta kada u auto sednu 4 odrasle osobe performanse tek onda odu u ...
Bitno jeste, ali nije jedino bitno i ne mogu sa na osnovu njih graditi toliko široke i nategnute hipoteze. Puno puta se desilo u istoriji da automobili mogu da imaju sjajne brojke i da su loši u vožnji i eksplotaciji i obrnuto.Drugo relevantno je ono sto kaze matematika i fabricki podaci,
Vidiš, Vitara je baš pravi primer za ovo drugo. Vitara nije od juče na tržištu, a sada počinje njena "druga mladost" i interesovanje kupaca. To je zato što je novi talas baziran skoro isključivo na dobrim kritikama na testovima i zadovoljstvu vlasnika i to se proširilo, ali za ot treba dosta vremena. To je najsporiji i najjeftiniji način sticanja utiska o nekom autu, ali najkvalitetniji. Suzuki nema para za velike marketinške kampanje, nemaju para da svet zapanje nekom tehnološkom novotarijom, jedva su "porodili" ova dva "jadna" turbo motora, nema para za velike faceliftove, moraju da vode računa o parama jer ne smeju da se zaleću kao sa Kizashijem. Dizajn Vitare nikoga ne oduševljava, enterijer po dizajnu i utisku zaostaje za konkurencijom...na prvi pogled deluje kao totalni luzer među konkurencijom, ali nije. Znači, ima tu nešto...

-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Suzuki Vitara 2015
Ja sam dizel uzeo jer nije bio benzinac u ponudi sa 190 ili vise ks, sto sam i ranije pomenuo, jer ne zelim da osetim razliku u povlacenju u smislu da li se vozim sam ili sa punim autom putnika.starac vujadin napisao: 03 Avg 2018, 00:43 Izvini, ovo mi više liči da želiš da potvrdiš (po ko zna koji put) da si napravio pravi izbor sa dizelom i njegovom snagom.
Sa zenom i sinom u autu napravim 340kg dodatnog tereta (sto je ekvivalent 4 odrasle osobe) , a jako cesto se vozimo zajedno, i meni je itekako bitan podatak o kilazi auta, ubrzanju i snazi/momentu.
Ako cemo da merimo performanse bez vozaca, onda je vitara 1.0@110 odlicna, samo paziti da se ne sipa pun rezervoar goriva posto ce i to pokvariti utisak o neverovatnoj snazi tog agregata !
Drugo nisam ja kritikovao benzinca i velicao dizela, niti kritikovao to sto oni nemaju dizela u ponudi, ne znam odakle ti takva ideja ? Uopste nigde nisam pomenuo tako nesto.
Moja cela kritika je bila da mi je cudno da imaju svega 2 agregata od cega najaci je 1.4@140 .
Cim se neko ne slaze ili pokusa da iznese malo drugacije vidjenje stvari odmah na lomacu...
btw. stojim i dalje iza tvrdnje da je za toliki auto onaj 1.0 jadan, pa sad svidelo se to nekome ili ne, jer sam auto ima solidnu kilazu u startu.
Re: Suzuki Vitara 2015
Koliki tačno auto? Manja je i lakša od Golfa, kojeg kod nas nude samo sa 1.0 TSI 110 KS + dizel 1.6 TDI 115 KS i u izuzetnim prilikama (pogledati stanje lagera) 2.0 TDI 150 KS.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32273
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Suzuki Vitara 2015
Vitara 1.6 atmo 120KS 2WD MT ima 1.075 kg. Cenim da novi 1.0 turbo 110KS 2WD neće biti znatno teži. I isto tako cenim da će biti odlična zamena za ovaj 1.6 atmo koji ima 10KS više ali pri 6000 obrtaja. Turbo će se sigurno lepše i lakše voziti.
Iako nisu za poređenje, mogu dati primer Honde Civic 1.0 turbo od 130 KS koju sam imao priliku da vozim par dana prošle godine. Auto ima 1337kg, dakle nije lagan. Moj Civic ima 1110kg i 1.6 atmo sa 110KS. Moj Civic ide po specifikacijama 10.2 s do 100, a novi 10.6 seknudi. Dakle vrlo slično, ako bi se uhvatili tog parametra. No u vožnji su potpuno drugačiji i novi se daleko lakše i lepše vozi. Ja nisam zahtevan vozač ali nisam ni u jednom trenutku pomislio da mi treba jači motor. Sasvim zadovoljava 95% potreba prosečnog vozača.
Eto opet Honda kao primer i model HR-V koji je negde pandan Vitari. Još uvek se HR-V nudi sa 1.5 atmo motorom od 130KS i trenutno je jedini benzinac u ponudi. Najavljena je restilizacija i 1.,5 turbo, čini mi se u dve varijante i to je to. Dakle ni daleko veća Honda ne nudi ne znam ti šta. Nisu svi Volkswagen sa ogromnom paletom motora, a eto pokazalo se na više primera da ni ti svi motori nisu bez greške.
Iako nisu za poređenje, mogu dati primer Honde Civic 1.0 turbo od 130 KS koju sam imao priliku da vozim par dana prošle godine. Auto ima 1337kg, dakle nije lagan. Moj Civic ima 1110kg i 1.6 atmo sa 110KS. Moj Civic ide po specifikacijama 10.2 s do 100, a novi 10.6 seknudi. Dakle vrlo slično, ako bi se uhvatili tog parametra. No u vožnji su potpuno drugačiji i novi se daleko lakše i lepše vozi. Ja nisam zahtevan vozač ali nisam ni u jednom trenutku pomislio da mi treba jači motor. Sasvim zadovoljava 95% potreba prosečnog vozača.
Eto opet Honda kao primer i model HR-V koji je negde pandan Vitari. Još uvek se HR-V nudi sa 1.5 atmo motorom od 130KS i trenutno je jedini benzinac u ponudi. Najavljena je restilizacija i 1.,5 turbo, čini mi se u dve varijante i to je to. Dakle ni daleko veća Honda ne nudi ne znam ti šta. Nisu svi Volkswagen sa ogromnom paletom motora, a eto pokazalo se na više primera da ni ti svi motori nisu bez greške.
Posetite www.garaza.rs !
-
- Postovi: 187
- Pridružio se: 03 Maj 2017, 23:47
- Garaža: Toyota RAV4 Elegant 2.5 HEV 4x4 2025 Tech/Winter
- Kontakt:
Re: Suzuki Vitara 2015
Po meni je honda hrv pravi crossover za grad i porodicu. Dovoljno mesta, dovoljno prostora prtljaznika i ako ubace 1.5 T to ce biti prava stvar. Meni je bio prvi pik ali nisam imao dovoljno love za nju i ako sam fan honde morao sam suzukijem da se zadovoljim
A suzuki daleko od toga da je los cak sta vise odlican je za nas ne zahtevne vozace
Sent from my iPhone using Tapatalk

A suzuki daleko od toga da je los cak sta vise odlican je za nas ne zahtevne vozace

Sent from my iPhone using Tapatalk