Audi A4 B9
Re: Audi A4 B9
I na drugim forumima sa cuo da je fiksiran, zbog hladjenja itd.
Jbt koji fejl.
Jbt koji fejl.
Dobra sisa zlata vredi.
Re: Audi A4 B9
Ako stvarno jeste onda sranje. Ali sam ubeđen da nije.
Re: Audi A4 B9
Uz dovoljno snage nista nije fiksno, ali sam od sebe tesko ce da se pomera.
Zar nije svejedno da li je fiksan ili ne, osim sto mehanizam moze da se pokvari, koja je prednost sklopivog?
Zar nije svejedno da li je fiksan ili ne, osim sto mehanizam moze da se pokvari, koja je prednost sklopivog?
Re: Audi A4 B9

Kakav sklopivi ekran? U kom veku vi živite?

Ne kontam zašto bi se sklapao kad je stalno potreban.
Mislio sam na sve hibride. Taj model će biti skuplji od 3.0 TDI a nema šanse da ide bolji od njega. Hibridi su tu da predstave nove tehnologije i da se prilagode propisima na određenim tržištima. Ja od njih ne očekujem ništa drugo... posebno ne neke brutalne performanse.goblin napisao:Ne slazem se.Floyd napisao: Ovi hibridi su mi bzv. jer su preskupi za ono što nude. Imaju smisla u zemljama koje glupim propisima stimulišu kupovinu takvih automobila.
Ni ja ne vidim poentu benzinaca hibrida upravo zbog toga sto sam se i licno uverio o kakvoj gluposti je rec. Kao prvo ocekivao sam znacajan pad potrosnje sto se jednostavno nije dogodilo, a da moram da pazim na papucicu gasa da bi ustedeo a ispod haube imam +350KS to mi je tek sranje.
Druga stvar sto ti hibridi benzincima nisu doneli nikakvu spektakularnu dodantu snagu a jesu dodatnu tezinu, pa imamo situaciju da su hibridi cak i sporiji od klasicnih verzija benzinaca.
Ovde imamo jednu totalno drugu koncepciju.
Vozac dobija na raspolaganju ogromnih 326KS za ovu klasu, mogucnost da slobodno pegla i ne pazi na papucicu gasa a da potrosnja i tada ostaje u okvirima stedljivosti. E to je rezultat i velika razlika od drugih sistema.
Ovde su struju iskoristi u skroz drugom smeru za performanse a ne stednju, posto stednju iz 2.0TDI vec imaju, odlicno resenje.
E sada, da li je skup to je druga tema.
Ako bude u rangu sa 3.0TDI 250KS onda je to OK. Za istu cenu dobijas 76KS vise i nizu potrosnju, a negde i jeftiniju registraciju + stimulacija na odredjenim trzistima.... malo li je?
Re: Audi A4 B9
Ovi su nesto pomesali. Prvi put cujem za 9G S tronic. Menjac je i dalje 7G a negde sam cuo da ce najjaca verzija dizela od 272 ks imati ZF 8G menjac.Mr.Rotor napisao:Listu prenosi sajt Worldcarfans, a gama motora će obuhvatati sledeće agregate:
1.4 TFSI COD (cylinder on demand) with 125 HP and 6-speed manual gearbox;
1.4 TFSI with 150 HP and 6-speed manual / 9-speed S tronic;
1.4 TFSI COD with 180 HP and 6-speed manual / 9-speed S tronic;
2.0 TFSI with 225 HP and 6-speed manual;
2.0 TFSI quattro with 245 HP and 9-speed S tronic;
2.0 TFSI quattro hybrid with 225 HP + 35 HP (electric) and 9-speed S tronic
3.0 TFSI quattro with 272 HP and 9-speed S tronic;
1.6 TDI with 120 HP and 6-speed manual;
2.0 TDI with 125 HP, 150 HP, 177 HP and 6-speed manual / 9-speed S tronic;
2.0 TDI quattro with 177 HP, 190 HP and 6-speed manual / 9-speed S tronic;
2.0 TDI with 220 HP and 6-speed manual;
3.0 TDI quattro with 218 HP, 260 CV and 9-speed S tronic.
2.0 TDI e-tron with 190 HP + 136 HP (from two electric motors) and 9-speed S tronic
3.0 TFSI bi trebao da ide u S4 (a po nekim najavama i u RS4) i imace preko 300 ks. Ne postoji jedan dobar razlog zasto bi pravili verziju od 272 ks kad 2.0 ima 252.
Re: Audi A4 B9
Ma nisu tačni ti podaci. Nešto su se izlupetali. Možda je to izašlo pre zvaničnog predstavljanja.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Audi A4 B9
Imajte u vidu da ce biti razlicite verzije motora i menjaca za razlicita trzista.
Npr. A6 3.0tfsi za usa trziste ima zf8, a za evropsko dsg7 menjac.
Inace s4 godinama vec ima 3.0tfsi od 333ks, a motor ima potencijala.
Zanimljivo je da nude 2.0tdi od 220ks i 3.0tdi od 218ks.
Послато са GT-N7100
Npr. A6 3.0tfsi za usa trziste ima zf8, a za evropsko dsg7 menjac.
Inace s4 godinama vec ima 3.0tfsi od 333ks, a motor ima potencijala.
Zanimljivo je da nude 2.0tdi od 220ks i 3.0tdi od 218ks.
Послато са GT-N7100
Re: Audi A4 B9
Ovaj 2.0 sa 220ks je pravljen specijalno za naše tržište. 

Re: Audi A4 B9
Na audi.de nema nista o tom 2.0 TDI motoru od 220 ks.
Tacno je i za ZF8 menjac u jacem 3.0 dizelu...Die TFSI-Motoren
Der Einstieg erfolgt mit dem 1.4 TFSI. Der kompakte Vierzylinder beschleunigt die A4 Limousine mit 110 kW (150 PS) und 250 Nm Drehmoment in 8,5 Sekunden von 0 auf 100 km/h und weiter auf bis zu 210 km/h Spitze. Mit seinem Aluminium-Kurbelgehäuse liegt sein Gewicht nur knapp über 100 Kilogramm.
Der 2.0 TFSI steht in zwei Versionen zur Auswahl: In der Topversion leistet er 185 kW (252 PS) und 370 Nm Drehmoment. Die Audi A4 Limousine erreicht die 100 km/h somit in 5,8 Sekunden und erzielt elektronisch begrenzte 250 km/h. Die zweite Variante – ein Benzin ultra-Motor – gibt 140 kW (190 PS) ab. Sein Drehmoment liegt bei 320 Nm. In nur 7,3 Sekunden spurtet die Audi A4 Limousine von 0 auf 100 km/h mit einer Spitzengeschwindigkeit von 240 km/h.
Die TDI-Motoren
Die TDI-Motoren starten mit dem 2.0 TDI in zwei Leistungsvarianten: 110 kW (150 PS) mit 320 Nm Drehmoment und 140 kW (190 PS) mit 400 Nm Drehmoment.
Schon mit 110 kW sind die Fahrleistungen kraftvoll. Aus dem Stand erreicht die Audi A4 Limousine die 100 km/h-Marke in 8,7 Sekunden und wird bis zu 219 km/h schnell.
Mit 140 kW spurtet die A4 Limousine in 7,7 Sekunden von 0 auf 100 km/h und endet bei 237 km/h.
Die beiden TDI-Motoren werden ebenfalls als ultra-Motoren verfügbar sein.
Der Sechszylinder-3.0-TDI steht ebenfalls in zwei Versionen zur Auswahl: 160 kW (218 PS) und 200 kW (272 PS). Letzterer beschleunigt die A4 Limousine in gerade mal 5,3 Sekunden von 0 auf 100 km/h und weiter bis zu 250 km/h Höchstgeschwindigkeit.
tiptronic
Die Achtstufen-tiptronic ist dem 3.0 TDI mit 200 kW (272 PS) vorbehalten. Die weiche, schnell und spontan schaltende Wandlerautomatik ist ebenfalls komplett neu entwickelt. Ein neuer drehzahladaptiver Tilger lässt den starken V6-Diesel selbst bei nur 850 1/min rund drehen. Der Aufbau der Radsätze und Schaltelemente sorgt für geringe Schleppmomente und damit für einen hohen Wirkungsgrad.
Re: Audi A4 B9
Možes da ga sakrijes da ne kunes svaki dan kako ih nije sramota da samo zalepe tabletLaki021 napisao:Uz dovoljno snage nista nije fiksno, ali sam od sebe tesko ce da se pomera.
Zar nije svejedno da li je fiksan ili ne, osim sto mehanizam moze da se pokvari, koja je prednost sklopivog?
Re: Audi A4 B9
Ja sam jos pre par dana rekao da je nebitno da li se uvlaci. Ja sam moj ekran u toku voznje, uvukao 5 puta za 160.000km, a i tada cisto onako, jer nisam imao mape za navi, pa da mi ne sija radio uvece na magistrali, a svakako i ovi staticni mogu da se ugase.
Koga bole uvo da li ce da se uvuce ekran kada ugasis auto...
Zanimljiv detalj, ali je nebitan posle par meseci, kao i oni ventovi klime na Jaguaru i slicn.e zajebancije.
Sent from my Sony
Koga bole uvo da li ce da se uvuce ekran kada ugasis auto...
Zanimljiv detalj, ali je nebitan posle par meseci, kao i oni ventovi klime na Jaguaru i slicn.e zajebancije.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Audi A4 B9
Pa nije bitno dal se uvlači već kako izgleda,posto ovde i u mb izgleda nalepljeno onda bi bolje bilo da se uvlači
Re: Audi A4 B9
Ako sam razumeo sta si hteo reci, jebi me 
Sent from my Sony

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Audi A4 B9
Meni je npr. konzola na W204 bzv. kad se ekran uvuče.
Re: Audi A4 B9
Naravno da jeste, kao i kada nema Command APSa, pa imas onaj mali smrdljivi ekrancic.
Kpa kada otvoris veliku kutiju sa keksom, a unutra jedan mali keksic...
Sent from my Sony
Kpa kada otvoris veliku kutiju sa keksom, a unutra jedan mali keksic...

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.